შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

კესიკო


5-10-2018, 15:39
ავტორი წერო:)
ნანახია 1 438

-დამპალი ხარ!!-მიაძახა გაგულისებულმა კესომ
-შენნაირიი!-უპასუხა ბიჭმა რომელიც სიცილს ვერ წყვეტდა.

***
-დეგენერატი,გამოტვინებული,უტაქტო,დებილი,შტერი!!რაებს მეუბნებოდა ეგ საერთოდ სრულ ჭკუაზე ხო არის?!ხო გამომაშტერა კინაღამ!-ქოთქოთებდა კესო დაქალთან, ემილი კი ფხუკუნ-ფხუკუნით უსმენდა და დროდადრო თვს უქნევდა
-შენ კიდე კარგად გადარჩი კესო ყველა ჩემნაირი კეთილი კი არ არის როცა აღვიძებენ!შენ კიდევ არ მიფასებ!
-შენი ნამუსზე შეგდება მაკლდა ახლა სრული ბედნიერებისთვის და ხუანპა ზურიტა კიდე!-შეუბღვირა გოგომ.
-შენ ვაინებს კიდევ ვერ მოეშვი?
-ვაინები რა შუაშია ახლა?
-შუაში კიარა თავშია!ნორმალურ ადამიანს ყველგან ლელე და ხუანპა რატო უნდა ელანდდებოდეს?
-არ მელანდება და არც მესიზმრება!-უპასუხა კესომ.ემილიმ წარბები შეკრა.
-გესიზმრებაო ვინ თქვა?-წამერად შეყოვნდა მერე ისევ გახსნა წარბები და შეყვირა-არ არსებოოოობს!შნ რა გესიზმრება კიდეც?
-კი მესიზმრება.ოღონდ შნი მკვლელობის სცენები და როგორც ჩანს ალექსანდრესიც დაემატება.აუ ეეემ...შენი დახმარება მჭირდება
-წეღან სიკვდილთ შენ მემუქრებოდი თუ ბიძაჩემი ლამზირა?-კესო ახარხარდა
-გეშლებააა მამიდაშენი მურთაზი იყოოოო!-გოგოები იცინოდნენ.მერე კესო დასერიოზულდა.-მართლა რა ემილიიი დამეხმარე და გახსენ შენი გველური მხარე იდეები მჭირდება ხო იცი იმ ვაჟბატონ ამს არ შევარჩენ
-კაი ხო კაი!-ემილი დანებდა.
***
-ლუკაააა!სად ხარ ბიჭო ჩამოდი ძირს არ გშია?ლუკააა!-ღრიალებდა ალექსანდრე და თავი მაცივარში ჰქონდა შეყოფილი.
-რა გაყვირებს შე*ემა ხმის გამაძლიერებელი გადაყლაპე?-სამზარეულოში შემოვიდა ლუკა.
-არ გშია?-ლუკას ირონია დააიგნორა ალექსიმ-კვერცხი გინდა?
-კი.-ალექსანდრემ "მზადება"დაიწო და ჩასწვდა დიასახლისთა ვარამს.
ბატონმა 5 ცალი კვერცი ისე ვერ მოამზადა მთელი სამზარეულო რომ არ მოეთხუპნა. ერთი კვერცხი ძირს დაუვარდა, მოწმენდს დროს კვერცხის მონაწმენდი ტილო მაცივარს და კარადას გაუსვა მეორე კვერცხის გატეხვის დროს კი დანა თითზე დაირტყა და ის თუ როგორ მოახერხა მაგის გარკვევას ჯერაც ცდილობენ მსოფილიო დონის დეტექტივები.
-ფუ ამის...-ხელი აიქნია და სისხლიანი თითი პირთან მიიდო.
-რა გჭირს ტოოო ინდაურს ხო არ აკეთებ მაშინ კიდე მესმის-იცინოდა ლუკა
-ხოდა ინდაურის კვერცხია ეტყობა!აწიე ტ*აკი და გააკეთე შენ თვითონ მე დაჭრილი ვარ და ფიზიკურად არ მძალუძს!
ნუ სადილი ისე გადააგორეს რმ მხოლოდ ალექსანდრეს თითი შეეწირა.მერე ლკამ აიჩემა გოგოებთან წავიდეთო.კესოს გეგმის თანამონაწილე იყო და აბა როგორ გენაცვალე?ემილიმ დააინფორმირა ლუკა და გააცნო სიტუაციას.
მოკლედ ცოტა ხანში დაქალებთან გადავიდნენ

***
-მხოლოდ თქვენს შემდეგ-გაიკრიჭა ლუკა კარებთან.ალექსანდრემ თვალები აატრიალა და გოგოების სახლის კარი თამამად შეაღო.აბა რას მოელოდა ძირს დაყრილი პატარა ბურთულები თუ დახვდებოდა ტრიუმფალურად აყირავდებოდა ჰაერში და ძირს დაცემული ზეთში იბანავებდა?
-კესოოოოოო!-დაიღრიალა ალექსანდემ-გაგაცამტვერეეებ!-და იატაკიდან წამოდგომას შეეცადა თუმცა ისევ ძირს გაიშხლართა.კესო კი იქვე იდგა და ცალი ხელით მეგობარს ეყრდნობოდა და იცინოდა ცრემლებიც კი წამოუვიდა სიცილისგან.ძვლივს ამდგარი ალექსანდრე რომ უახლოვდებოდა რეაქციაც არ ჰქონდა იმიტომ რომ იცოდა ვერ გაიქცეოდა და თან სიცილი ყველაფერს ერჩივნა.
ალექსანდრე დაბღვერილი უყურებდა მოკისკისე გოგოებს.მერე ირონიულად გაიღიმა ხელები გაშალა კესოს მიუახლოვდა და მთელი ძალით ჩაეხუტა.
რომანტიკა იფიქრეთ?
სულაც არა!
ვაჟბატონმა ქალბატონს თავისი მაისურიდან ზეთი გადასდო გოგოს მაისურს.
-ააააააა!მომცილდიიი იმბეცილოო!დეგენერატო!უზრდელოოო დებილოოოო გაუნათლებელოოო შტეროო კრეტინოოო დეგრადირებულოოოო!!!!!!
-სულელი არ გითქვამს!-გაუღიმა ალექსანდრემ.
-მე კიდევ ბევრი რამე არ მითქვამს მაგრამ გოგო ვარ და ვერ ვიტყვი!-ნიშნისგებით გახდა გოგომ და ალექსანდრე ლამის საუკუნოდ დაადუმა .ემილი და ლუკა კი იცინოდნენ.
-მასეეე გენაცვალოს მამიდაშენი -ამოთქვა ლუკამ-ჩემი ჭკვიანი გოოგოოო!ეგრე უნდა მოაკეტინო ყველა იდიოტს-აქ ალექსანდრესგან გემრიელი წამოთაქებაც მიიღო.
-იცი მაინც როგორ მიყვარდა ეს მაისური??-ისევ ალექსანდრეს მიუბრუნდა კესო და თავის თეთრ ყვითელბანანებიან მაისურს დახედა.
-კაი ერთი მეც მიყვარდა ჩემი!-წარბი აუწია.
-აეეე დაზავდით რრაა არ გინდათ რამეს ვუყუროთ??-ემილი ჩაერთო
-კი!-სამივემ ერთად თქვა.
-შენ და ლუკამ აარჩიეთ მე გამოვიცვლი!-"გამოვიცვლიზე" ალექსანდრეს ბრაზიანად გახედა.ბიჭიც წავიდა რომ გამოეცვალა.
კესომ ლამის სული გააყოლა ნგავში გადაგდებულ თავის მაისურს.ქვემოთ რომ ჩავიდა შერჩეული ფილმი ლაბირინთში მორბენალი იყო.ალექსამდრეც იმწამს შემოვიდა.
-ვაიმეეე ჩემი დილან ობრეანიკოოო როგორ მიყვააარს!-აწიკვინდა კესო.ალექსანდრემ კი თვალები აატრიალა თავისებურად...როგორც იცოდა აი ისე.
-მაყურებელთა სამოცი პროცენტი ამ ფილმს დილანის გამო რატომ უყურებს!
-შენნაირი შტერი არაა დილანი და მაგიტომ-გაეპასუხა კესო.
რადგააც კესო დილანის ფანი აღმოჩნდა მეგობრებს თითქმის მთელი ფილმის განმავლობაში ანებვრებდა ასეთი სულელური ფრაზებით
"რა საყვარელია"
"რა საყვარლად ატრიალებს კისერს"
"რა საყვარლად იხედება"
"რა საყვარლად ძინავს"
:რა საყვარლად ჭამს"
და მანამდე არ გაჩერდა სანამ ალექსანდრემ არ უყვირა "ახლა შეიძლება კიბეებიდან შემთხვევით საყვარლად დაგორდე და საყვარლად გაფშიკო ეგ ფეხებიო"
გაბუსული კესო კი ცოტა ხანში ადგა წყალი მინდაო და სამივემ ერთად უთხრმა მეცო
კესო სამზარეულოში გავიდა და წყალი დალია მერე სასტიკმა აზრმა გაუარა თავში.
ტოლჩა წყლით აავსო და შიგ მარილი ჩააყარა ბავშვებთან მხოლოდ ერთი ჭიქა გაიყოლა.პირველი წტალს ალექსანდრე ეძგერა ჯერ მეო და მთელი ჭიქა რომ ჩაცალა მერე მოტვინა რაც დალია.
ხველება აუტყდა.
-ვინმემ ნამდვილი წყალი მომეცით სანამ დავიხრჩე!-მაგრამ ბავშვებს მისთვის არ ეცალათ სიცილი-ხარხარით იყვნენ დაკავებულები და ბატონმა ალექსანდრემ წყურვილი მანამ ვერ დაიკმაყოფილა სანამ სამზარეულოში თავად არ გაბრძანდა.

ვიციი ვიიციი რომ ვაგვიანებ მაგრამ მიზეზები მააააქვს.... გთხოვთ დამიკომენტარეთ საერთოდ არ ტოვებთ ხოლმე თქვენს აზრს არადა კომენტარი ჩემთვის დიდი სტიმულია...



№1 სტუმარი სტუმარი მარიკო

Au Kaia dzaan gaagrdzele da ar daagviano

 


№2  offline წევრი Anna.

მომწონს ძალიან ❤❤❤ კესოს და ალექსანდრეს კინკლაობა ხო საერთოდ ❤❤❤

 


№3 სტუმარი სტუმარი ნელი

ეს რა, წესად შემოიღეთ,დაუმთავრებლად რომ ტოვებთ.მერე აქეთა გაქვთ პრეტენზიები????????????

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent