შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

კიმი და ლუსი(ვამპირის ტყე) თავი 4


29-10-2018, 23:42
ავტორი nastia
ნანახია 1 036

მე და ლუსი თავგადასავლების მოყვარულეები ვართ მართალია ბევრი ლაპარაკობდა ამ ტყის შესახებ ამბობდნენ რომ საშიში იყო მაგრამ არავინ იცოდა რატომ აქ ტყეში ვინც შემოვიდოდა უკან არავინ ბრუნდებოდა ყველას ეშინოდა ამ ტყეში შემოსვლა. ვინც არაფერი არიცოდა ეხლა ვხვდები რაც დაემართათ. თქვა კიმიმ და წუთიერი სიჩუმის შემდეგ კვლავ გააგრძელა არუნდა წამოვსულიყავით აქ, ლუსის რაც დაემართა ჩემი ბრალი არის არვიცი რამოხდება როცა ლუსი გაიღვიძებს მართალია ორივეს გვინდოდა აქ მოსვლა გვაინტერესებდა ამ ტყის შესახებ გვაინტერესებდა თუ რატომ იყო საშიში,ლუსი ჩემთვის ძალიან ძვირფასი არის ამას როგორ გავუძლებ არვიცი მაგრამ მას სიკვდილის უფლებას ვერ მივცემ შენთვის უნდა დაგვეჯერებინა ჯერემი გთხოვ დაეხმარე მას არმიცე სიკვდილის უფლება შენც ვამპირი ხარ მაგრამ ადამიანს არეკარები შეგიძლია რომ მას დაეხმარო და ასწავლო რაც საჭირო არის.
რაც ლუსის შეემთხვა ამ მოვლენებმა კიმი გაანადგურა არიცოდა რა გაეკეთებინა საშინელი აზრები უტრიალებდა თავში ძალიან წუხდა ტირილი უნდოდა მაგრამ თავი შეიკავა და მის კითხვაზე ჯერემის პასუხს ელოდა! ჯერემიმ ვისკით სავსე ჭიქა დალია მაგიდაზე დადო და კიმის კითხვას პასუხი გასცა: როცა ტყეში შეგხვდით მე ლუსის შთავაგონე რომ აქედან წასულიყავით რადგან სხვანაერად არ დამიჯერეთ ლუსის რო წასვლა გადაეწყვიტა მას მარტო არ გაუშვებდი და არც შენ დარჩებოდი მარტო აქ როცა ის გადაიქცევა გაახსენდება რომ მას შთავაგონე მაგრამ ყველაზე მთავარი უნდა დამიჯეროს აქ უფრო გამიადვილდება მისი გაკონტროლება რადგან ადამიანები აქედან მოშორებით არიან დასახლებულნი. როცა ლუსი გაიღვიძებს და გაანალიზებს თუ რა დაემართა რათქმაუნდა სიცოცხლის დასრულებას მოინდომებს მაგრამ მას შენ დაჭირდები შენ შეძლებ მის დარწმუნებას რომ ყველაფერი კარგად იქნება ყველანაირად შევეცდები რომ მას დავეხმარო.

კიმიმ როცა დაინახა რომ მისმა მეგობარმა გაიღვიძა მასთან მივიდა და მხოლოდ პატიება სთხოვა მის მეგობარს და გადაეხვია ლუსიმ იკითხა თუ რა მოხდა მაგრამ სიჩუმემ დაისადგურა ლუსის უცებ სახე შეეცვალა რა მოხდა ლუსი კითხა კიმიმ მე... მე ყველაფერი გამახსენდა ის დენიელი იყო არა? კითხვით მიუბრუნდა ჯერემის
ჯერემი: კი ლუსი ის დენიელი იყო მე შემიძლია დაგეხმარო გასწავლი ყველაფერს უბრალოდ შენ უნდა მოინდომო შენი გადასაწყვეტი არის მოკვდები თუ იცხოვრებ ვამპირული ცხოვრებით ამ სიტყვების გაგონებაზე გოგოს თვალებზე ცრემლი მოადგა და ცხარე ცრემლებით აქვითინდა კიმიმ მეგობრის დამშვიდებას ცდილობდა და თან ლპარაკობდა ლუსი ხომ იცი როგორ მიყვარხარ ვხვდებ ეხლა რასაც განიცდი და გრძნობ იმასაც ვხვდები თუ ეხლა რაზეც ფიქრობ მაგრამ ვერ მოგცემ იმის უფლებას რომ ასე ადვილად დამტოვო შენ ცხოვრებას გააგრძელებ ლუსიმ კიმის მოშორდა და მე სისხლისმსმელი არმინდა ვიყო არმინდა ადამიანებს რამე დავუშავო სიტყვის გაგრძელება აღარ აცადა ჯერემიმ არ აროს საჩირო ვინმეს რამე დაუშავო შეგიძლია ისწავლო ყველაფერი ამას ცოტა დრო დაჭირდება ცოტა გაგიჭირდება მაგრამ შეძლებ ისწავლო კონტროლი ამ ყველაფრის.
ჯერემიმ სიტყვა დაასრულა და სიჩუმეც ჩამოწვა არცერთი არ ლაპარაკობდა ლუსი ისე გაუნძრევლად იჯდა და ფიქრობდა ამ ყველაფერზე არუნდოდა სიკვდილი მაგრამ არც ასეთი სიცოცხლე შემდეგ ლუსიმროგორც იქნა გადაწყვიტა და ჯერემის მიუბრუნდა
ლუსი:მე ადამიანის სისხლი უნდა დავლიო იმისთვის რომ არ მოვკვდე ხო?
ჯერემი:მართალია ეს საჭირო არის იმისთვის რომ ვამპირად გადაიქცე და არ მოკვდე ამიტომ თუ სიცოცხლე გადაწყვიტე რადგან აქ ახლოს არცერთი ადამიანი არ არის მომიწევს ქალაქში წაგიყვანო!
ლუსი:მე... არმინდა ვამპირული სიცოცხლე მაგრამ არც სიკვდილი ჩემთვის ძვირფას ადამიანებს ვჭირდები და მათ მე მჭირდებიან მაგრამ არმომცე იმის უფლება რომ ვინმეს რამე დავუშავო.
ჯერემიმ კიმის მიუბრუნდა და სთხოვა მანქანა მას ეტარებინა და კიმიც დათანხმდა უბრალოდ და ლუსის დაეხმარა რომ მანქანაში ჩამჯდარიყო კიმიმ ჯერემის კითხა თუ სად მიდიოდნენ ჯერემიმ ყველაზე ახლოს აქ ერთი პატარა კაფე არის იქ შევალთ შენ ლუსის უკან გასასვლელი კარები არის და იქ გაიყვან უკანა მხარეს და მეც მალევე მოვალ თქვენთან
მაგრამ მაინც ფრთხილად იყავი რადგან შეიძლება თავი ვერ გააკონტროლოს რაც აუცილებლად მოხდება მაგრამ მალე მოვალ თქვენთან არინერვიულო.


იმ კაფეს მიუახლოვდნენ რომელიც ჯერემიმ ახსენა კოხტა ლამაზი პატარა კაფე იყო KAFE
HOME ასე ერქვა კაფეს რადგან მეპატრონეს იქაურობა ძალიან უყვარდა წლებია კარგადაც მუშაობს და ბევრი კლიენტები ყავს.


როცა კაფეში შევიდნენ ჩქარა დასხდნენ ბევრი დრო არ ჰქონდა ლუსის დარჩენილი და ჩქარობდნენ ვინმე რომ რამეში არ დაეჭვებულიყო სამი ყავა შუკვეთეს და შემდეგ როგორც ჯერემიმ უთხრა კიმიც ისე მოიქცა ლუსი უკანა გასასვლელიდან გარეთ გაიყვანა არავინ არ იყო იქ სულ მარტონი იყვნენ რამდენიმე წუთის შემდეგ ჯერემიც გამოვიდა და მას უკან მიმტანი მოყვებოდა კიმიმ ჯერემის შეხედა მისი შეშინებული სახის დანახვაზე ჯერემიმ დაამშვიდა ნუ გეშინია აქ ვარ მეც და არმივცემ უფლებას რომ შემოაკვდეს ჯერემიმ ლუსის შეხედა და მიმტანს ხელზე ოდნავ უკბინა რადგან სისხლი წამოსვლოდა მაგრამ მიმტანს ხმაც კი არ ამოუღია კიმიმ მიხვდა რომ მას შთააგონა და იმიტომ იყო ის გოგო ისე მწყნარად ლუსიმ სისხლის დანახვაზე თავი ვერ შეიკავა და გოგოსთან მივარდა და სისხლისსმა დაიწყო ჯერემიმ როცა შეამჩნია რომ მიმტანი უკვე ცუდაც ხდებოდა მას ლუსი მოაშორა და გოგოს მიუბრუნდა და უთხრა რომ ყველაფერს დაივიწყებდა.
ლუსისთვის ხელი ხელზე მაგრად ჰქონდა მოკიდებული რადგან არ წასულიყო სადმე რადგან ლუსი ეხლა ვაპირი არის და მისთვის ეს საკმარისი არიქნებოდა ჯერემიმ კიმის მიუბრუნდა და უთხრა რომ მანქანაში უნდა დაბრუნებულიყვენ მანქანამდე მალევე მივიდნენ ჩასხდნენ და ჯერემიმ მანქნიდან სისხლის პაკეტი ამოიღო და ლუსის მიაწოდა ლუსიმ ჯერემის შეხედა სისხლის პაკეტი გახსნა და დალია,როგორახარ ეხლა კითხა ჯერემიმ
უკეთესად ვარ მადლობა რომ დამეხმარე
ჯერემის არაფერი აღარ უთქმია და სახლისკენ გაუყვნენ გზას.
სახლთან მისულებმა მანქანა შეაჩერეს დენიელმა ლუსი მოაქცია ის ასე არ გაჩერდება ხო არ დაგვანებებს თავს კითხა კიმიმ ჯერემის
არა მას უყვარს ჩახლართული საქმეები კარგი ეხლა სახლში შევიდეთ და იქ გავაგრძელოთ საუბარი არ ღირს აქ საუბრის გაგრძელება თქვა ჯერემიმ მანქნიდან გადმოვიდნენ და სახლში შევიდნენ.



გთხოვთ შენიშვნებსაც მივიგებ არ მეწყინება უბრალოდ მინდა გავიგო როგორი გამომდის ისტორია ვცდილობ და არვიცი მაინც მგონია რომ არღირს გავაგრძელო მგონი კომენტარებს ველი მადლობა წინასწარ<3



№1 სტუმარი სტუმარი ლიკა

ძაან მაგარია,პირადად მე მომწონს

 


№2 სტუმარი tako.n

გელოდები კარგი იყო

 


№3  offline წევრი nastia

მადლობა რომ მოგწონთ

 


№4  offline წევრი Ann Tsintsadze

nastia
მადლობა რომ მოგწონთ

ნასტია ანა ვარ ახალი საიტი გავაკეთე პმ მოდი გთხოვ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent