შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მარიამი ? 1 თავი


6-11-2018, 15:58
ავტორი akiram
ნანახია 1 151

როგორ დავიწო არ ვიცი !
მარიამი---ამ ყველაფერზე ფიქრი ხანდახან მახალისებს როდესაც რამე ცუდზე ვფიქრობ ან მოწყენილი ვარ ვიხსენებ 27 ივლის იმ დღეს როდესაც პირველად ჩემს ცხოვრებასი ვიგრძენი რომ ვიღაცას შეუძლია ჩემი ცხოვრების შეცვლა . მაგრამ არის დღეები როდესაც ვფიქრობ რომ მხოლოდ ჩემი ფანტაზიის უნარია ეს ყველაპერი და მაშინ არაფელი მომხდარა უბრალოდ ზაფხულის ერთ დღეს გავიცანით ერთმანეთი და ამით დასრულდა ყველაფერი მისთვის ხოლო მე ზღაპრულ ოცნებებში გადავარვდი და რეალობას თვალს არ ვუსწორები.
ყველაფერი დაიწყო ესე.....
მარიამი დვალი - გოგონა რომელიც მხოლოდ სწავლაზე ფიქრობს ერთი შეხედვით არის წყნარი სერიოზული გაწონასწორებული გოგო,,, როგორც ვთქვით ერთი შეხედვით ^_^ მაგრამ სამეგობრო წრეში იქ სადაც არ ერიდება მისი მეგობრების მათთან ერთად თავს გრძნობს ყველაზე თავისუფლად ... მეგობრები მას ,, თეთს შოკოლადს" ან ,, ჭკვინს " რადგან მისი რჩევები ყოველთვის პირველ რიგში ნამდვილია და კიდევ ყოველთვის მართალს ამბობს.. იმის მიუხედავად რომ არ უყვარს ბევრი საუბარი მის დაქალებს ოველთვის ურჩევს რაგაცეებს , ხოლო ვინც მისთვის მეორე ხარისხოვანია უბრალოდ უსმენს და არ მოახვევს მის აზრებს რადგან მისთვის სულერთია ... ოოო რაც შეეხება მის სამეგობროს ... იმისდა მიუხედავად რომ თითქმის ყველას იცნობს თბილისში და მასაც იცნობენ და ყველა სასტავთან მისაგები და სასურველი პიროვნებაა ბევრი მეგობარი არ ყავს უფროსწორად მათ მეგობრება არ თვლის უბრალოდ იცის რომ ისინი არინ ორპირები და მათთან მოცემულ მომენტში ერთობა როცა ბეზრდება ხოლმე დაქოქავს მის მინიკუპერს და მიდის სახლში .. დროის უმეტეს ნაწილს სახლსი წიგნების კითხვაში, კინოების ყურებაში და ძილში ატარებს. ყველაზე მეტად ზაფხულში ისვენებს შეიდძლება კვირაც ისე გავიდეს გარეთ გასვლის სურვილიც არ ექნეს მაგრამ ეს იქამდე გრძელდება სანამ კახეთიდან მისი ბავშვობის მეგობარი არ ჩამოვა-- გვანცის ჩამოსვლით იწყება მისი გართობა და ნამდვილი მხიარულება რადგან ის ადამიანი არის მისთვის არა მარტო ბავშვობის მეგობარი არამედ მისი ნაწილი დასავით ყავს წლებია მარტო ზაფხულობით ნახულობენ ერთმანეთს მაგრამ სიშორე მათ ურთიერთობას კიდევ უფრო ამაგრებს... მარიამს გვანცისთან ერთად ყავს იდევ ერთი დაქალი ლიკუნა ... ლიკუნა არი გვანცის ნათესავი .. ლიკუნა ცხოვრობს თბილისში მარიამის უბანში მართალია მარიამი და ლიკუნა ერთდ ცხოვრობენ ერტ კორპუსში მაგრამ მათ ურთიერთობას გვანცი ინარჩუნებს გვანცის ჩამოსვლით ლიკუნა და მარიამი უფრო მეტ დროს ატარებებნ და ისე როცა გვანცი არ არის თავისთვის არიან ორივე სწავლას აბრალებს მაგრამ მანც ისე მყარი არ არის მათი ურთიერთობა ... ამის მიუხედავად მარიამი დიდ პატივს ცემს ლიკუნას და ლიკუნაც სიმართლე რომ ვთქვათ ორივეს ერთნაირი ხასიათი აქვთ როდესაც სამივენი იკრიბებიან მარიამი და ლიკუნა ყოველთვის ერთ ერთნაირად აზროვნებენ და კარგადაც ერთობიან ..... გვანცი ძალიან სუსტი მაგალი ერთი სიტყვით როგორც ქართველებმა იციან კარგი შხვართი გოგოა მაგრამ მარიამი და ლიკუნა მას პრუტუნიას ეზახიან რადგან მისი ერტერთი ნაკლი ის არის რომ ხალხს ძალიან ენდობა განსაკუთრებით ბიჭებს!!! შეყვარებული ყავს რომელიც არ არის მისი ღირსი მაგრამ ისე ძაან უყვარს ყველაფერს პატიობს რაც გოგოებს ძალიან აგიზიანებთ ეს ფაქტი ... მარიმს და ლიკუნას ბიჭების მიმირთ ძაან მკაცრი შეხედულება აქვთ ალბათ ამის გამოა რომ შეყყვერებული არცერტს არ ყოლია 23 ასაკში მისულებს . ლიკუნა ამასაც დავახასიათებ და გადავალ მარიამის ისტორიზე -ის არის ძალიან კეთილი მაგრამ ფიცხი ყველაფერს ამბობს რასაც ვერ ეგუება ვერ ითანს უსამართლობას და ხშირად ერევა კამათში და შემდგომ კარგი ძველი თბილისელი გოგოსავით უწევს საქმის რჩევა .. მარიამი არის იურისტი თვის პროფესიაში ბადალი არ ყავს ჰო გაგიკვირდებათ ჩვენი ნაზი გოგო იურისტია ჯერ არ დაუმთავრებია უნუვერი და ბევრი წარმატება აქვს უკვე მიგებული .... ლიკუნა ბიზნესზე სწავლობს ხოლო გვანცი სამედიცინოზე ბავშთა ექიმი უნდა გამოვიდეს.
რაც შეეხება ამ ზაფხულს რატო იყო გოოგებისთვის ეს ზაფხული ყვეკაზე დასამახსოვრებელიდა მნისვნელოვანი ... 20 ივლის ჩამოვიდა გვანცი თბილისში . გოგოებს ძაან უხაროდათ ერთმანეთის ნახვა და იმ დგეს სამივე მარიამთნ დარჩა. გვანცის ძმაც ჩამოვიდა დიტო ის არა მარტო გვანცის არამედ გოგოების ძმაც იყო 22 წლის სულ რაგაც ერთი წლით უმცროსი .. მარიამს და ყავს კატო 18 წლის დებს ძაან უყვერთ ერთმანეთი მაგრამ ბევრს ჩხუბობენ წვრილმან რაგაცეებზე ლიკუნას კი ძმა ყავს ისიც 18 წლისაა თომა და კიდევ ერთი გვანცის ბიძაშვილი რუსკა რომელიც თბილისში ცხოვრობს და მარიამის კორპუსში . რუსკა თომა და კატო საუკეთესო მეგობრები არიან და როდესაც ზაფხულში უფროსი სასტავი თვს იყრის მარიამთნ ესენიც იქვე არიან... ნუ მოკლედ ბავშვებმა მოილაპარაკეს რომ წასულიყვნენ სვანეთში დაესვენათ .. მარიამმა მამს სთხოვა სუბარირადგან მის მინიკუპერში ვერ ჩაეტეოდნენ და დილის მარიამი ლიკუნა გვანცი დიტო თომა რუსკა და კატო წავიდნენ სვანეთში.... გზაში ბევრიიმხიარულეს და გვიან 3 სამ საათამდე სვანეთში ვერ ჩავიდნენ იქ მისულებს გამით ყველა კოტეჟი დაკავებული იყო ბავშვებს მთლიანი კოტეჟის ქირაობა უნდადათ მაგრამ იმ საგამოს თავისუფალი ვერცერთი ამიტომ ერთ კოტეჟს მაღლა სართული დაიქირავეს..პატრონმა უთხრა რომ დაბლა სართულე 4 ბიჭი ცხოვრობდა ხოლო ზევიტ სამი ოთახი მათ განკარგულებაში იქნებოდა სამზარეულო საერთო იყო ქვედა სართულზე...გახარებულები ჩუმადავიდნენ დიტო და თომა ერთ ოთახში იყვნენ კატო და რუსკა ერთად ხოლო რათქმაუნდა მარიამი გვანცი და ლიკუნაერთად..იმ გამიტ სახლში მყობ მდგმურებსარგაუგიათ მათი სახლში დაბინავება....
გათენდა მარიამ გაგიკვირდებათ და ყველაზე ადრე გაეგვიძა ადგა თბილად ჩაიცვა და დაბლა ყავის დასალევად ჩავიდა სახლში სიწყნარე იყო ყველას ეძინა .... შაქარს ეძებდა როდესაც სამზარეულოში უცნობი შემოვიდა არ ელოდებოდა მარიამს და უცებ შეცბა
გამარჯობათ
გამარჯობაძთ
მე დათო ჯაყელი ვარ
სასიაოვნოა მარიამი
თქვენც ამ სახლში დაბინავდით ?
დიახ
ძალიან კარგ დასვენებას გისურვებთ
-დათო გავიდა თუ არა უკანვე შემობრუნდა
-უკაცრავად დიდიხნით ჩერდებით ?
-არვიცი 10 დღე გვაქ დაგეგმილი ვნახოთ თუ არ მოგვბეზდა უფრო დიდიხანაც შეიძლება გაჩერება
-რამდენი ხართ ჩამოსული?
შვიდი
-ვა ძალიან კარგი საგამოობით ვიკრიბებით ხოლმე და მწვად ვწვავთ ჯოკერს ვთამაშობთ იმედია შემოგვიერთდებით
-კი აუცილებლად
დათო ისევ მობრუნდა და თითქქოსდა მარიამთან სალაპარაკო თემებს ეძებდა და ამჯერად ეკითხება
-მარიამ სად ცხოვრობთ საიდან ხართ ?

-თბილისში ვცხოვრობ
-ა ესეიგი თბილისიდან ხართ ყველანი ?
არა კახეთიდანაც არიან ჩვენი მეგობრები
-და თქვენ საიდან ხართ?
-წარმოშობით სვანი ვარ და ხშირად და აქ მაქ სოფელი და ხშირად ჩამოვდივარ ხოლმე
-აა ესეიგი ეს თქვენი სახლია ?
-დიახ დიახ და როგორს მასპინძლები იტყვიან ხოლმე საკუთარ სახლივის იგრზენით თვი
-კარგით სასიამოვნო იყო შენი უკაცრავად თქვენი გაცნობა
-ჩემთვისაც
-მარიამ მგონი თქვენობით საუბარი არ გვინდა ჰო?
-ჰო არ გვინდა თორე 80 წლის მგონია თავი
-ბაზარი არა
-მარიამს გაეღიმა და მისი საყვარელი როგორც ლუკუნა ეძახის ,,ჭყინტი" ლოყაზე გამოუჩნდა
-დათო უცებ მიაშტერდა მარიამს და უკანა სვლით კარებისკენ წავიდა
-მარიამს გაუკვირდა ბიჭის ასეთმა ქცევამ რა დებნეული ტიპი ჩანსო
მარიამი ოთახში ავიდა რათა გაეღვიძებინა ყველა და წასულიყვნენ უშგულში
-აბა ახლა დროზე ავდგეთ დასაძინებლად ჰომ არ მოვსულვართ აქ
-დიტო- კაი რა მაარიამ დაგვაძინე
-კატო რუსკა აბა მალე ადეით - მარიამი
-გოგოებოოო რაიყოთ ადექით
-იცით ამ სახლში ერთი ტიპი გავიცანი დათო ქვია თუ არ ვცდები
-გოგოებმა იმწამსვე თავი აწიეს ვინ გაიცანიიი?????
-ჰო რაიყოთ სამზარეულოში სევხვდით და გამომელაპარაკა-მარიამი
-ჰმმ უყურე შენ ამას მოსული არ არის და - გვანცი
-კაი რაიყო ისეთი არაფელი მომხდარა უბრალოდ რაგაცეები მკითხა და საგამოს მწვადზე და ჯოკერის სათმაშოთ დაგვპატიჟა - მარიამი
-ვაა ძალიანაც კარგი მე ყველას მოუგებ - ლიკუნა
-ნელა იყავი - გვანცი
-ჰე ჰე მიდი ადექით მე დაბლა ყავას და საჩჭმელს მოგიმზადებთ-მარიამი
-ამასობაში დიტო ამდგარა სიგარეტს ეწეოდა და დათო გაუცნია
-მარიამმა შეამჩნია ისინი და ჩაეცინა და ეს ყველას როგორ უნდა გამოესაუბროსო იცნობდეს იქნება ეხლაამასო დიტოზე იგულისხმა სადაც არ უნდა წასულიყვნენ ყველგან ნახულობდა ადამიანს რომელსაც იცნობდა
მარიამი აივანთან მივიდა და დაიძახა ყავა გინდათ ?
-კი მარ გთხოვ ოგონდ მე რო მიყვერს ისე რა- დიტო
-როგორ 5 კოვზი შაქრით ?
-მიდი მიდი სიცოცხლე გამიკეტე- დიტო
-შენ არ დალევ ? - დიტო
-არა როგორ შეგაწუხებთ - დათო
-რა შეწუხებაა ჩვენი ჭყინტუ ისეთ ყავას ეკეთებს ბადალი არ ყავს- დიტო
-მარიამი უყურებდა ერთი სული ქონდა დიტოს როდის გაუგლიჯავდა ცხვირპირს
-რავი მაშინ დავლევ რატომაც არა- დათო
და მარიამს გახედა
-მარიამა ყოველგვარი რეაქციის შებრუნდა
-სამძარეულოში ბრაზიზგან აივსო მერე თვალები დახუჭა დაითვალა 1 2 3 4 ...20 ესა როდესაც რამეზე ბრაზობდა ყოველგვარი მიზეზის გარეშე ასე იწყნარებდა თავს დათვლის დროს ეღიმებოდა მარიამ დვალო ნორმალური თუ ხარ უბრალოდ ყავას უდუღებ მეტი ხო არაფელი და თვალები რომ გაახილა დათო იდგა მის წინ კვლავ დახუჩა მელანდებაო მაგრამ ამაოდ დათო კვლავ უყურებდა და ეღიმებოდა
მარიამი უცებ გასწორდა
-გინდოდა მერე?- მარიამი
-არა უბრალოდ ორი კოვზი შაქარი გაუკეთე- დათო
-კარგი - მარიამი
-და თვალები დახუჩული რატო გქონდა ?- დათო
-და ეგ რაში გაინტერესებს?- მარიმი
-არა უბრალოდ ისეთი სახე გქონდა აშკარად რაგაცაზე ან ვიგაცაზე ფიქრობდი და ძაან გიხაროდა- დათო
-ვაა კი მართალი ხარ ვიგაცაზე ვფიქრობდი - მარიამი
-დათოს ჩაეცინა კვლავ და გავიდა
-მარიამმა ამასობაში საუზმე მოამზადა და ყველას დაუძახა
დიტომ გარეთ მყოფი დათო შინ შემოიყვანა ჩვენთნ ერთად ჭამეო
დათო თავიდან უარზე იყო მაგრამ კახელ ჯინიან ადამიანტან რომ გექნება საქმე ვერ შეეწინააგმდეგები
დიტო და დათო დასხდნენ ამ დროს თომაც ჩამოვიდა და დათო გაიცნო და თვითონაც მიუსხდა საურას
-მარიამი ისე გამოვიდა დიტოს გვერდით დაჯდა და დაიწყეს ჭამა
-თამო რას შვებიან ისინი არ ჩამოვლენ?- დიტო
-რავი რუსკა და კატო პომადებს და მაკიაჟებს იკეთებენ გამომაგდეს ოთახიდან- თომა
-ოოდაანებე დაიწყე ჭამა ისინი ცხრაჟერ გამოიცვლიანა და ჩაიცმევენ ამასობაში დაგამდება - მარიამი
-არა ჩემი სიცოცხნე ყოველთვის მართალს ამბობს - დიტო და მარიამს კოხნა გაუგზავნა
-ვ ა ი მ ე ჩემი თეთრი შოკოლადი ვინ არისოოოო - გვანცი
-რა სურნელიაა ჩემი ჭკუის კოლაფა - ლიკუან
მარიამმა გოგოების ხმაზე დათოს შეხედა და დათოს გიმილიანი სახე ქონდა და მარიამს უყერებდა
მარიმს შერცხვა ცოტატი ამ თეთრ შოკოლადზე მაგრამ რას იზამდა გიჯები ყავს გვერდით
-გოგოებო გაიცანით ეს დათოა - დიტო
-ლიკუნა ჩემი არაბიოლოგიური მაგრამ მაინც დასავით მიყვარს
-ეს კი გვანცია ჩემი და რომელიც ყველაზე მეტად მიშლის ნერვებს ამ სამი გოგოდან
-სასიამოვნოა - დათო
-ამის თქმა იყო და რუსკაც და კატოც შემოვიდნენ კისკისით
-ვაა მაროო რა სუნია არ მოვიწამლოთ- კატო
-ნუ არ შენ წუნკალა - დიტო
-ჰო ჰო კაი კაი გამოვიდა ესეც სიტყვით შენ მაგის მეტი არავინ დაიცვა შამზეც იტყვივი -კარგიაო მარიამის კაგეთებული რომ იყოს - კატო
-დილამშვიდობისა - თქვენ დილიდანნ იწყებთ ჩხუბს? - რუსკა
-რათქმაუნდა მარიამისგაკეთებული შხამის კამპეტივით არის- დიტო
გაგოებო გაიცანით ეს დათოა - დიტო
-საიამოვნოა- დათო
-ეს კატო მარიამის და
-ეს კი ჩემი ბიძაშვილი- რუსკა
-ჰე მოდით გოგოებო დასხედით და მერე გავიდეთ სადმე
-დათო შენ მარტოხარ დასასვენებლად ჩამოსული ??-- თომა
-არა ოთხნი ვართ უბრალოდ გუშინგვიან წასვლა მოუწიათ თბილისში სამსახურის თაობაზე და ხვალ ან ზეგ კვლავ დაბრუნდებიან - დათო
როდესაც დაამთავრეს დათო და დიტო გარეთ გავიდნენ , კატო რუსკა და თომა სურათების გადასაღებად ,, გოგოებმა კი მაგიდის ალაგება დაიწყეს
- ვაა ეს დათო ცუდი ბიჭი არ ჩანს - გვანცი
-ოო შენ ბიჭზე ცუდს იტყოდედარას ვჩივი - ლიკუნა
-ოო კაი რა მართლა ზრდილობიანი ბიჭია - გვანცი
-ჰო რა მეც ეგრე ვფიქრობ - ლიკუნა
-მარიამ შენ რას იტყვი?- ლიკუნა
-ჰო რავი რა უნდა ვთქვა ?- მარიამი
-რაიყო მარიამ ?- ლიკუნა
-მგონი მარიამის ცხოვრებაში მოხდა ისეთი რამ რომ ადამიანზე ერთი ეხედვით ვერ ხვდება -როგორია- გვანცი
- ეს ის არის სამზარეულოში რო გადაეყერეთ დილით ერთმანეთს?-ლიკუნა
-ხო ეგ არის ეგ - მარიამი
-არა ისე მარ ცუდი ბიჭი არ არის- გვანცი
-ჰო რატო უნდა იყოს ცუდი ?- მარიამი
-ჰო არ დაგვევასა?- გვანცი
-გვანცა გეყოს არ ვარ ხასიეთზე - მარიამი
-და მარიამი ზევით ოთახში ავიდა
- ეს რა იყო ეხლა? - გვანცი
-არა მე რას მეკითხები მე უნდა მეკითხა ეგ - ლიკუნა
-არა რა დაემართა ამ გოგოს- გვანცი
-სხვა დათო მომიყევი შენზე რამე- დიტო
-რავი რა მოგიყვე თბილისში ვცხოვრობ სამედიცინოზე ვსწავლობ - დათო
-და სიყვერულისამბებში ?- დიტო
-არა შეყვერებული არ მყავს- დათო
-ოჰ ძალიან ცუდი სიყვერული კარგი რამ არის როცა გიყვარს მისთვის თავსაც გაწირავ - დიტო
-ვა უყურე შენ ამას რა რომანტიკუსი ყოფილა, ესეიგი გყავს ჰო? -დათო
-კი მყავს და მთელ სამყაროს მირჩევნია - დიტო
ამ დროს დათოს თითქოზდა ამ იტყვის გაგონებას ურჩევნოდა მომკვდარიყო
დათო წამიზდროს ძლივს იჯდა სკამზე როცა მარიამს და დიტოს უყურებდა თან დიტოს ყოველი თბილად ნათქვამი მას სისხლს უმღვრევდა გული უცემდა ისე რომ თვითონაც ვერ გგაეგო ეს რატომ ხთებოდა
თავისთავს ამშვიდებდა მაგრამ ვერ ხვთებოდა მისი აფორიაქების მიზეზს
მაგრამ როდესაც დიტომ უთხრა რომ სევარებული ყავდა ვეგარ მოითმინა და კითხა
-ჰო მარიამი კარგი გოოგ ჩანს- დათო
-ვინ მარიამი- დატო
-ა ჩემი ჭყინტი კი ძანნ მაგარია მისთვის მთელ სამყაროს დავუპირისპირდები- დიტო
-ჰო კარგი წყვილი ხართ- დათო
ამ დროს დიტოს გაეცინა
-არა დათო მე და მარიამი და ძმასავით ვართ ჩემი დაიკოა ეგ - დიტო
-რავი ისე იქცეოდით ეგრე ვიფიქრე- დატო
-არა ძმაო ჩემი სიყვარული სხვა არის ვერ გაინთავისუფლა თავი თორე ნასაც უნდადო აქ წამოსვლა- დიტო
-ამ სიტყვებმა დათოს გული დააწყნარა



№1  offline წევრი melina

ძალიან ბევრი შეცდომებია, ატვირთვამდე გადახედე ხოლმე, სასვენი ნიშნები გამოიყენე, თითქმის არ არის ტექსტში...წარმატებები

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent