შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უსასრულო წამი"ცხოვრება.. (5) თავი.


18-02-2017, 16:35
ავტორი ელზა
ნანახია 1 462

ახალი წლის დღეები ახლოვდება,ყველა კარგ და პოზიტიურ განწყობაზეა..
25 დეკემბერს ,ნიაკომ ნაძვის ხე გამოიტანა საკოჭნაოდან, მარიამი -მე რომ არვიცი ამის აწყობა?
ნიაკო- არც მე ვიცოდი მაგრამ,რა პრობლემა? ერთად ავაწყოთ და ისწავლი..
სათამაშოები როდესაც ნაძვის ხეზე ჩამოკიდეს მარიამი ეკითხება ნიაკოს,ეს თოვლის ბაბუს სათამაშოა, ნეტა რას მომიტანს?
მოდი ერთად დავწეროთ ახალიწლის ღამეს და აუცილებლად აგვისრულდება.
მარიამი- მე წერა კითხვა არ ვიცი,ობოლი ვარ.
ნიაკო დაღონდა არიცოდა რა ეთქვა და ამავე დროს ელენე მის მშობლებთან ერთად შინ დაბრუდნენ. ელენე-აბა ბავშვებო რაშვებით?
ნიაკო_ დაიკო ნაძვის ხე ავაწყვეთ მე და მარიამი, თოვლის ბაბუს წერილს კი დავუწერ მაგრამ ,მარიამი ამბობს რომ (წერა კითხვა არიცის და ობოლია.)
მშობლები ამავე დროს ყური მოჰკრეს და ეწყინა .
დიანა და ანდრია მიუახლოვდა მარიამ და ჰკითხა თუ რატომ არ ყავს მშობლები.
მარიამი- ჩვენ ნაქირავებში ვცხოვრობდით და საზღვარ გარედ მივდიოდით ,მიმავალ გზაზე ავარია მოხდა და მაშინ გარდაიცვალა სწორედ . და ეხლა მარტო ვარ..
ნიაკოს და ელენეს მშობლებმა უთხრა მარიამს, შენ მარტო აღარ ხარ..
შენი ოჯახი ჩვენ ვართ.
ანდრია- მარიამ შვილო არავინ გყავს ახლობელი ,ბებია ან ბაბუა?
მარიამი-დიდი ბაბუა მყავს მაგრამ , ის არვიცი ეხლა სად არის.
თუმცა უთხრა რომ აუცილებლად ასწავლიდნენ სექტემბრამდე ყველაფერს და სკოლაშიც ივლის.
ელენე- ნიაკო , როცა წერილს დაწერ თოვლის ბაბუასთვის ,ერთად ვასწავლოთ წერა კითხვა და დავაწერინოთ მარიამს.
დადგა დღეც 31 დეკემბერი, ყველა მხიარულ განწყობაზეა და სუფრის გაშლას აპირებდნენ უკვე რადგან უკვე ახლოვდებოდა 1 საათში ,ახალი წელი, ახალი ცხოვრება და ბედნიერება.
ნიაკომ მიეხმარა მარიამს , თოვლის ბაბუასთან წერილის დასაწერად .
ნიაკომ ,მარიამს ჰკითხა თუ რა ჰქონდა სურვილი, მარიამი უპასუხა ნიაკოს კითხვას , მე თოჯინა მინდა ლამაზი და კიდევ , სიჩუმე ჩამოისმა, ელენე მივიდა და მარიამს ეუბნება რომ რატომ გაჩუმდი?
ნიაკო მოგეხმარება დასაწერად, მარიამი დაღონდა და უპასუხა კითხვას, კიდევ იმას ვინატრებდი რომ საუკეთესო მეგობრები ვიქნებით მე და ნიაკო..
ელენეს ჩაეცინა და ცრემლი მოსდიოდა თითქოს წყაროსავით არ წყდებოდა ცრემლები...
ელენე- ნიაკო მოდი ჩემთან და მარიამიც მოიყვანე ჩემთან ახლოს,
იცი რას გეტყვი პატარავ, შენ და ნიაკო აუცილებლად იქნებით საუკეთესო მეგობრები...ლაპარაკი გააწყვეტინა დიანა და ანდრიამ,
არა მარტო მეგობრები,ისინი როგორც ღვიძლი(და) იქნება ყოველთვის..
ნიაკომ ,მარიამს ხელი ჩაჰკიდა და უთხრა ,ჩვენ საუკეთესოები ვართ და ვიქნებით..
სუფრას შემოუსხდნენ,მხიარულობდნენ და ერთად ატარებდნენ დროს..
ყველამ ერთად მიულოცეს ახალი წელი..
მარიამი- ნიაკო გინდა ფეირვეკი გავისწოროლოთ,
ნიაკო- მეშინია...
მარიამი- რისი ფეირვერკის?
კარგი რა ,მოდი ერთად დავიჭიროთ ...
უარი ვერ უთხრა ნიაკომ, და ერთად ისროდნენ ,ნიაკოს ჩაეცინა და მარიამმა უთხრა თუ რატო იცინოდა.
ნიაკო- ეხლა აღარაფრის მეშინია...
მარიამი-( არაფრის შეგეშინდეს , მე ხო შენი დაიკო ვარ...!




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent