შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

კიმი და ლუსი (ვამპირის ტყე) თავი 5


10-11-2018, 22:30
ავტორი nastia
ნანახია 1 083

1 თვის შემდეგ

ჯერემის დახმარებით ლუსიმ თავის კონტროლი ისწავლა, თავიდან ძალიან ეშინოდა იმის რომ ვინმეს რამეს დაუშავებდა,ეშინდოდა სახლში დაბრუნების ეშინოდა იმის რომ მისთვის საყვარელ ადამიანებს რამეს დაუშავებდა,მაგრამ მას გვერდით კიმი ყავდა მეგობარი რომელიც სულ მის გვერდით იყო.
გოგონებმა მოემზადნენ სახლში დასაბრუნებლად,მათი ნივთები ჩაალაგეს და მანქნის საბარგულში ჩააწყვეს,სანამ მანქანაში ჩაჯდებოდნენ ჯერემის გამოემშვიდობენ,

მართალია ვამპირი ხარ,მაგრამ მათ არ გავხარ შენ ძალიან განსხვავებული ხარ.:უთხრა კიმიმ ჯერემის.
ჯერემი:შეიძლება ადამიანის სისხლს არ ვსვავ, მაგრამ მეც მათთნაირი ვარ, შეიძლება არ ვარ ბოროტი მაგრამ ვისაც ვამპირების ჯერა ყველასთვის ცივსისხლიანი მკვლელები ვართ.
კარგით რა მეგობრებო არ გიდათ ასე დრამატულ თემებზე საუბარი :ჩაერთო ლუსიც.
ლუსის ნათქვამზე ორივეს გაეცინათ და მათ ლუსიც აყვა, გოგონებმა ჯერემის დაემშვიდობნენ მანქანაში ადგილები დაიკავეს და გზას გაუდგნენ.

გზაში სიჩუმეს მხოლოდ მანქნის ხმა არღვევდა ძალიან მწყნარად იყო ყველაფერი იმ დღეს,როცა კიმი და ლუსი სახლში ბრუნდებოდნენ,მანქნის ხმასთან ერთად ლუსიმაც დაარღვია სიჩუმე,კიმი შეიძლება რაღაც რო გთხოვო? კითხა ლუსიმ კიმის.
რათქმაუნდა მეგობარო მაგას რა კითხვა უნდა!.
არმინდა სახლში მარტო რომ შევიდე ასევთქვათ ახალათ დავიბადე მაგრამ თან მკვდარი ვარ თან ცოცხალი ამიტომ არმინდა მარტო მისვლა გთხოვ ცოტახნით დარჩი ჩემთან სანამ ჩემსთავში არ დავრწმუნდები რომ ყველაფერი კარგად იქნება.
ისედაც არ ვაპირებდი შენს მარტო დატოვებას,რამდენხანსაც გინდა იმდენხანს გავჩერდები შენთან მაგრამ დაღამებამდე იმედია გამიშვებ სახლში?.
ღიმილით მიუგო კიმიმ მეგობარს და გზა გააგრძელეს.

რამდენიმე საათის შემდეგ, ლუსის საცხოვრებელთან მივიდნენ მანქნიდან ლუსიმ მისი ნივთები ამოიღო და კარებზე ზარი დარეკენ გოგონებმა.
კარი ლუსის დედამ გააღო.
ლუსის დედა ლამაზი ქალბატონი არის, ლამაზად ჩამოვარცხნილი ზელამდე გრძელი ქერა თმით ისეთივე როგორიც ლუსის აქვს ზუსტად,ქალბატონი მელისა.
გგონების დანახვა ძალიან გაუხარდა, გოგონებს გადაეხვია და ოთახში შევიდნენ.
მელისამ ლუსის ცოტა კითხვები დაუსვა როგორც მზრუნველმა დედამ და ცნობისმოყვრე მეგობარმა,მელისას და ლუსის ძალიან კარგი ურთიერთობა აქვთ, როგორც საუკეთესო დაქალები და როცა საქმეს სჭირდება ძლიერი დედაშვილური ურთიერთობა.
მელისა;აბა გოგონებო როგორ გაატარეთ ეს 1 თვე თქვენს მეგობართნ?
ეს იყო როცა ლუსი პასუხის გაცემას აპირებდა, როცა დენიელი გაახსენდა და თან გაბრაზებული და თან შიშნარევი ხმით აგრძელებდა მოყოლას როცა კიმიმ შეამჩნია რომ ლუსი არ იყო კარგად გააჩერა და მან თვითონ ააგრძელა.
პატარა უსიამოვნება გადაგვხვდა თავს ისეთი არაფერი არ არის უბრალოდ პატარა გაუგებრობა იყო პოლიცია იყო მოსული ჩვენთან,მაგრამ მერე გაირკვა რომ არასწორ მისამართზე იყვნენ მოსულნი და ალბათ ამან იმოქმედა ლუსიზე და ამიტომ ცოტა შეეშინდა,სხვათაშორის ძალიან კარგად გავატარეთ დრო,ბევრს ვერთობოდით.
კიმის მოფიქრებულმა ზღაპარმა ლუსიც დაამშვიდა და მელისაც.
თვითონაც ვერ მიხვდა როგორ მოიფიქრა ესე უცებ ეს ტყუილი,რადგან ტყუილის თქმა არასდროს არ დაჭირვებია,მაგრამ ძალიან დამაჯერებლად გამოუვიდა.
ლუსის მამა სამსახურში იყო და ამიტომ მის ქალიშვილს ვერ დახვდა სახლში.
(ბილი საშუალო სიმაღლის მამაკაცი არის მუქი შავი თმით,მაგრამ მისი თვალები ძალიან ლამაზი იყო ქამელეონი ყოველი ამინდის შეცვლაზე მისი თვალის ფერიც იცვლებოდა.)
კიმიმ მის დაქალს ანიშნა რომ უნდა წასულიყო და წასასვლელად მოემზადა :ჩემი წასვლის დრო არის სადაცა დაღამდება დედაჩემი მელოდება ლუსი თავს გაუფრთხილდი დაღლილი ხარ შენც დაისვენე.
ლუსი:კარგი შენც გაუფრთხილდი თავს მეგობარო.
კიმიმ მელისას მადლობა გადაუხადა დედაშვილს დაემშვიდობა და მანქანაში ჩაჯდა და სახლს უცებ მოშორდა.
ლუსიმაც დედას უთხრა რომ დასვენება ჭირდებოდა და თავის ოთახში გაეშურა.

კიმიმ მალევე მივიდა სახლში ლუსისგან არცთუ ისე მოშორებით ცხოვრობს.
კიმის დედამ კარებშივე მიეგება ერთი თვის მონატრებულ შვილს გადაეხვია და მისაღებ ოთახში შევიდნენ,კიმიმ რაც ლუსის დედას მელისას უამბო იგივე უთხრა დედამისსაც ქეითს და ცოტა საუბრის შემდეგ მანაც დასაძინებლად თავის ოთახში წავიდა.



№1  offline წევრი nastia

Dro ar mqonda ro gamezarda meeqvse tavs gavzrdi aucileblad

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent