შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

კიმი და ლუსი(ვამპირის ტყე)თავი 6


19-11-2018, 00:27
ავტორი nastia
ნანახია 8 850

სკოლაც მალევე დაიწყო, როგორც ყოველთვის კიმი და ლუსი სულ ერთად დადიოდნენ სკოლაში, ეხლა კი განსაკუთრებულად ახლოს იყო ლუსისთან კიმი,რადგან იცოდა რომ ჯერ კიდევ ქონდა შიში ლუსის იმის იმართ რომ ვინეს რამეს ავნებდა,მაგრამ ლუსის ჩანთაში ყოველთვის ჰქონდა სისხლის პაკეტი.
ჯერემისთანაც დადიოდნენ ხშირად უფრო დასვენების დროს.
****
ერთ დღეს გოგოებმა გადაწყვიტეს ჯერემისთან წასვლა,ორივეს უნდოდა ჯერემის ნახვა,იმ ერთი თვის შიგნით ჯერემი და გოგონები ძალია დაახლოვდნენ ერთმანეთთან,თან დასვენების დღე ჰქონდათ გოგონებს სკოლისთვის მომზადებულნიც იყვნენ და დასვენების დღის გამოყენება მეგობართან წასვლით გამოიყენენ.
ლუსიმ და კიმიმ ერთმანეთს ტელეფონით შეეხმიანენ და დაგეგმეს რომ ჯერემისთან წასულიყვნენ,და მშობლებს უთხრეს რომ მეგობრის დაბადების დღეზე იყვნენ დაპატიჟნებულნი და სახლში საღამოს დაბრუნდნებოდნენ,მშობლებმაც უთხრეს რომ ფრთხილად ყოფიიყვნენ.
ორივემ მოემზადნენ,კიმიმ ლუსის მანქნით სახლში მიაკითხა და გზას გაუყვნენ.
რადგან ჯერემის ტელეფონი არ ჰქონდა ვერ შეატყობინებდნენ და ისე წავიდნენ.
როცა უკვე თითქმის ტყის შუაგულში შევიდნენ იქვე დენიელი დ მისი ორი მეგობარი დაეხეტებიდნენ,ამ დროს მიმავალი მანქაა დაინახეს და დენიელმა გადაწყვიტა უფრო ახლოდან ენახა და იცნო მძღოლის გვერდით მჯდომი გოგონა.
დენიელმა ცინიკურად გაიღიმა და ნიკის უთხრა რომ მათთვის გზა გადაეჭრა და მანქანა შეეჩერებინა,ნიკიმ ასეც მოიქცა ნიკი და სისი არც კიმიმ იცოდა და არც ლუსიმ,თუმცა ლუსიმ მიხვდა რადგან ამ ტყეში მომაკვდავი ადამიანი არ დადიოდა და არც დენიელი იყო მიხვდა რომ ეს ნიკი იყო,ლუსიმ კიმის უთხრა რომ მანქანაში დარჩენილიყო და კარები ჩაეკეტა,კიმიმ თანმობი ნიშნად თავი დაუქნია და ლუსი მანქნიდან გადაიდა.
ლუსი:როგორც მივხვდი შენ ნიკი უნდა იყო რათქმაუნდა თუ არ ვცდები?
ნიკი:ესეიგი ჯერემიმ ჩვენს შესახებ ბევრი რამ მოგიყვა? პასუხის გაცემა არ დააცალა ისევ გააგრძელა სიტყვა.
შენს მეგობარს არ გაგვაცნობ? რატომ არ გადმოდის მანქნიდან?
ამ დროს დენიელიც გამოჩნდა რომელიც მათ საუბარს ისმენდა და ლაპარაკში ჩაერთო.
დენიელი:ამას ვის ვხედავ აქ როგორც ვხვდები ჯერემისთან მიდიხარ.
ლუსი:შენი საქმე არ არის თუ სად მივდივართ.
ამ დოროს არსაიდან ერემი გამოჩნდა ლუსის მისი გამოჩენა ცოტა გაუკვირდა მაგრამ უფრო გაუხარდა,კიმისაც გაუხარდა მისი დანახვა და გადაწყვიტა მანქნიდან გადასულიყო,
როცა კიმიმ მანქნიდან გადავიდა ჯერემი ცოტა შეკრთა რადგან არავინ არიცოდა რას გააკეტებდა დენიელი ის ხომ დაუნდობელი ვამპირი არის,ჯერემიმ გოგონებს ანიშნა მანქანაში დამჯდარიყვნენ,როცა გოგონებმა მანქანაში ადგილები დაიკავეს ჯერემიმ დაიწყო საუბარი.
ჯერემი:დენიელ მომისმინე იცოდე თუ რამეს დაუშავებ კიდევ მათ გპირდები არ გაცოცხლებ,კარგად გიცნობ და გირჩევ შენი გეგმები შენთვის შეინახო.
დენიელი:კარგი რა ისინი ადამიანები არიან ბოდიში შემეშალა ერთერთი ხომ ჩვენგანი არის, მისი მეგობარიც რომ მოვაქციო უფრო ბედნიერები არ იქნებიან?სამუდამოდ ერთად დარჩებიან.დენიელმა სიტყვა დაასრულა თუარა ცინიკურად გაიღიმა მეგობარს ანიშნა რომ უნდა წასულიყვნენ და ტყეში გაუჩინარდნენ უცებ.
ჯერემიმ მანქანასთან მივიდა და გოგონებს უთხრა რომ მასთან სახლში მისულიყვნენ და მანაც მალე დაბრუნდებოდა.
გოგონებმა ჯერემის სახლში მალევე მივიდნენ.
სახლში შევიდნენ ცოტა დაისვენეს და ცოტა ვისკიც დალიეს,ჯერემის სახლში დაბრუნებას ელოდებოდნენ სავარძელში დამჯდარი კი ორივეს ჩაეძინათ.
1 საათის შემდეგ
*****

ჯერმიმ როცა სახლში დაბრუნდა და გოგონები ასე მძინარე მდგომარეობაში დახვდა გაეღიმა.:)
მათ გასაღვიძებლად გოგონებს გასძახა და თან ჭიქას ვისკით ივსებდა....აბა ძილისგუდებო ასე მელოდებოდით.
ორივეს უცებ გაეღვიძა ჯერემის ხმის გაგონებაზე ორივე ადგილიდან წამოფრინდნენ და ჯერემის მოეხვიენ.
ჯერემიმ ცინიკურად..კარგით რა გოგონებო სულის მოთქმის უფლება მაინც მომეცით გოგონებმა გაიღიმეს ჯერეის მოშორდნენ სავარძელში მოკალათდნენ და ისეთი გამომეტყველებიტ უყურებდა ორივე ჯერემის რომ უცებ მიხვდებოდა ადამიანი რომ ახსნა განმარტებას ელოდნენ მაგრამ როცა ჯერემისგან ვერაფერი ვერ გაიგენ კიმიმ დუმილი დაარღვია.
კიმი:არაფერს არიტყვი?სადიყავი ამდენი ხანი რასაქმე გქონდა?დენიელთან წხვედი არა?
ჯერემი:მართლი ხარ, დენიელთან ვიყავი მასთან მივედი რომ გამეფრთხილებინა თქვენთვის ახლა მაინც დაენებებინა თავი,მაგრამ სულ დამავიწყდა რომის დენიელი არის და მასთან არანაირ ლაპარაკს არაქვს აზრი,გასართობს ეძებს და მას გგონია რომ თქვენით გაერთობა ეხლა შენ დაგადგა თვალი,თქვა რომ ან მოგაქცევდა ან მოგკლავდა.
ლუსი:ჯერ მე ეხლა კიმის მოქცევაც მოინდომა?მოვკლავ არმივცემ უფლებას რომ კიმის რამე დაუშავოს.
ჯერემი:მართალი ხარ ყველანაირად დაგიცავთ არმივცემ უფლებას რომ კიდევ რამე დაგიშავოთ რომელიმე თქვენგანს.
კარგი იქნებოდა რომ ჩემთან გადმოსულიყავით საცხოვრებლად სანამ მოვიფიქრებდი თუ როგორ შევაჩერო დენიელი თქვა ჯერემიმ.
იმისდა მიუხედავად რომ ჯერემი ტყეში ცხოვრობს სადაც დენიელი და მისი მეგობრებიც ახლოს არიან გოგონები მასთან უფრო დაცულები იქნებიაან რადგან ახლოს იქნებიან ჯერემისთან და ას უფრო გაუადვილდება ჯერემის მათი დაცვა, მაგრამ გოგონებს თან სკოლა აქვთ და თან მშობლებს რას ეტყოდნენ.
კიმი:კარგი აზრი არის მაგრამ ხოიცი არ შეგვიძლია არა.
ჯერემი:კი მართალი ხარ ვიცი მოდი მაშინ ასე მოვიქცეთ,სამი თვე დაგრჩათ და სკოლასაც დაამთავრებთ სკოლის დამთავების შემდეგ ლუსიმ მის მშობლებს უნდა უთხრას სიმართლე სხვა გზა არ გვაქვს მათვის ნამდვილად ძნელი დასაჯერებელი და შესაგუებელიი იქნება მაგრამ უნდა გავრისკოთ,მართალია არ მიიღებენ ასე ადვილად მაგრამ დროთა განმავლობაში შეეგუებიან,კიმი შენ კი მშობლებს არვიცი რასეტყვი შეგიძლია სიმართლე უთხრა ან რამე კარგი ტყუილი მოიფიქრო,როცა ლუსი მშობლებს სიმართლეს ეტყვის ან მიიღებენ ან არადა ისედაც წამოსასვლელი იქნება სახლიდან მაგრამ არინერვიულო ყველაფერი კარგად იქნება აუცილებლად შეეგუებიან ლუსი ხომ მათი ერთადერთი შვილი არის, კიმი შენ კი შეგიძლია უთხრა რომ ლუსისთან ერთად საზღვარგარეთ მიყვები ლუსის ისიც არის თუ დაგთანხმდებიან წასვლაზე,ამ ყველაფერს კარგად დაგეგმვა უნდა ასე უცებ მაინც ვერ მიხვალთ მშობლებთან და სიმართლეს პირდაპირ ვერ ეტყვით



№1  offline წევრი nastia

Madloba shenishvnisatvis

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent