შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ურჩხული უფრი თავი 1


12-01-2019, 16:28
ავტორი zeinabi
ნანახია 2 265

დაბი დუბია აქვს მას კიდე ხელფასი ჯერ კიდე არ აუღია. ხო მარტლა მშობლების გარდაცვალების შემდეგ სამი ტვის შემდეგ დაიწყო მუშაობა, ჯერ მოლაედ მუშაობდა შემდეგ კონსულტანტად ეხლა კიდე საკანცელარიო მაღაზეაში მუშაობს არარდა არ ეღირსა ხელფასის აღება იმ ქალს კიდე რო კითხო არ მოწონს მისი მუშაობა ნელი და ზარმაცია ჯერ 50 ლარი მოუკლო არ მიცა მერე 30 ეხლა კიდე ორი ტვეა ხელფასი არ აუღია გადაწყვიტა როგორც კი აიღებს ელფას წამოვა აქვს ცოტა ოდები დანაზიგი მაგრამ ეხლა ეს მისი დაიკოს დაბადების დღისთვის ჯირდება. გადაწყვიტა რო ხვალე გამოარტმევს მის ხელფას და წამოვა ახალ სამუშაოსაც იმედია მალე იშჰოვის ამ იმედით დაიძინა. დილიტ ადრე გაიღვიძა და დაიკოს მოეფერა აკოცა და გაღვიძა. -ბელს გაიღვიძე ბაღსში წასვლის დროა- ოტახიდან გავიდა მაგრამ ზუსტად იციდა რო ის პატარა ცქნაფი ასე ადვილად არ გაიღვიძებდა საუძმე გამზადა და ოთახსი შევიდა ბელს თვალბი დახუჯული კი ქონდა მაგრამ ზუსტად იცოდა რო არ ეძინა-ვაიმე ეს რა მომივიდა ბელსის საყვარელი კაბა დავწვი წავალ გადავაგდებ სანამ გაიღვიძებს-ის ის იყო ოთახიდან უნდა გასულიყო რო დაიყვარა პატარა ქალბატონმა -ლა დაწვი? სარა რა თქვი წეგან? გაიმეოლე, სად ალის აბა მალთლა დაწვი ცემი პაბა? სარა რა გაცინებს? მომატყუე ხო ცუდი ხარ ცუდი გოგო ცუდი -უყურებდა როგორ მიბაჯბაჯებდა მეორე ოტახსი ტავისი პატარა დაიკო და სიცილს ვერ იშორებდა სახიდან . უცებ ისუზმეს ბელსი ტავისტ იცმევდა უკვე დიდი ვარო გაიძახოდა სარა მხოლოდ ულაგებდა რა უნდა ჩაეცვა ბელსის ჩაცმა და სარას ოტახიდან გამოსვლა ერთი იყო ქურტუკი ჩაცვა და სახლიდან ერტად გავიდნენ. ბელსი ენას არ აჩერებდა ხან ბაღზე ლაპარაკპბდა ხან სარას ეკიტხებოდა რაღაცას. კიდე კარგი არც ბაღი და არც სამუშაო შორს არ ქონდა ჯერ ბელსი დატოვა შემდეგ სამსახურში წავიდა რათა ხელფასი გამოერტმია და წასულიყო სამუსაოდან ცოტა კი ეკამათა უფროს მაგრამ ბოლოს მაინც გამოართვა და წამოვიდა სამსახურიდან. გზად ყველაფერი იყიდა და ისე ავიდა ბინაში რომელიც მსობლებისგან დარჩა. ორ ოტახიანი ბინა არც ისე მოუწყობელი მშობლებმა სიკვდილამდე რამოდენიმე თვით ადრე გარემონტეს.პარკებიდან ყველაფერი ამოალაგა და მაცივარში სეალაგა შემდეგ კი გაზეტი აიღო და დაიწყო სამსახურის ძებნა მაგრამ უსედეგოდ სადაც დარეკა უკვე აღარ შჭირდებოდათ, გაზეტი გვერდზე გადადო დაიწყო ფიქრი თუ სადამდე ეყოფოდა მისი 500 ლარი რომელიც ეხლა აიღო.მისი გამოტვლიტ სამი თვე მაინც უნდა ეყოს რაც საკმარისია ამ დროისტვის მერე ბაღიც დაუსრულდება ბელს და წავა სოფელში ბებოს სახლში და ამ ბინას სამი თვით გაქირავებს როგორც ეს წინა წელს გაკეთა. მართალია სახლი ძველი და დაზიანებულია მაგრამ მშობლების დანატოვარი ფულით ორი ოთახი მოაწყო ნუ იმდენად რო წყალი აღარ ჩადის და ამ წელსაც გადაიტანს მაგრამ სამუშაოს მაინც მოძებნის და იმუშავებს აქ ტუ ვერ იპოვა რაიონში იპოვის რამეს და ამ სამ ტვეს იქაც იმუშავებს მანამდე კი აქ მოიზევს და ტუ იპოვის აღარც წავა მაგრამ ბელსი ეცოდება სიცხეში . მოკლედ წელს აქვს ბევრი წასავლელი გზა ეხლა ბელს უნდა კიტხოს და ისე გადაწყვიტოს საათს შეხედა უკვე ბელსის გამოყვანის დრო იყო. ბელსი გამოიყვანა და სახლში ფეხით მიდიოდნენ როცა შენიშნა რო ბელსი რაღაცას თვალს მოუშორებლად უყურებდა,გ იქეთ გაიხედა და დაინახა როგორ უყურებდა ბელსი კრემის ფერ კაბას რომელიც ძალიან ლამაზი იყო სარას არაფერი უთქვია პატარა ქალბატონისთვის. თავი გვერდით შეატრიალა და განცხდებას მოკრა თვალი სადაც მიმტანი ესჭირეობადათ მიმტანი საკმაოდ დიდი რესტორანი იყო ბელს ხელი დავლო და შიგნით შევიდა, შიგნით შესულს თავი ზღაპარში ეგონა. უცებ მოათვალიერა იქავრობა და მისი მომარტებული ბიჭი შენიშნა -რით შემიძლია დაგეხმაროთ? -მე განცხადება ვნახე და….-დაიწყო მაგრამ არ დაასრულებინა ბიჭმა -ააა გასაგებია ეხლავე გადავცემ უფროს ეხლახანს მოვიდა გაგიმართლათ, მაგრამ ბავშვი გყავთ დამტოვებელი ხო გყავთ? -იცით ის ბაღში დადის ამ დროს გამოდის ეს არ იქნება პრობლემა. და იქნებთ მანამ სანამ მე გავესაუბრები აქ იყოს და ეს ცვენი პატარა საიდუმლო იყოს, გტხოვ რა- სარმ ისე შეხედა რომ უარის ტქმაც სდომოდა ვერ ეტყოდა გაუღიმა და თავი დაუკრა მას კი უფროსის კაბინტი მიასწავლა და გაეცალა იქაურობას ბიჭი. კარზე ფრთხილად დაკაკუნა და თანცმობის შემდეგ შევიდა.იქ მოხუცი მამაკაცი დახვდა -გამარჯობა შვილო აქ ალბად განცხადების საფუძველზე მოხვედი ხო? -დიახ ბატონო..... -თორნიკე შავაძე და არვითარი ბატონო, ეს ბოლო კვირაა ჩემი მუშაობის, შემდეგ ჩემი შვილი გაუძღვება აქაურობას, და მინდა ყველაფერი მოწესრიგებული დავახვედრო და ამიტო შენ ყოველ გვარი მიზეზის და ზედმეტი კითხვების გარეშე ამყავხარ, მაგრამ არის რაღაც რაც უნდა იცოდე უკვე ამ თვეში 8 მიმტანი ხარ ყველა მიდის იმის გამო რო დატვირტული გრაფიკია ამიტო გადავწყვიტე გამოსაცდელი ვადით აგიყვანო ერთი კვირა იქნები შემდეგ გინდა დარჩები გინდა არა.დღის 9 საათიდან საღამოს 12 საათამდე დასვენების დღები შაბატი კვირა, მაგრამ ჩემს ვაჟს აქვს მძიმე ხასიათი არ უყვარს როცა მიმტანი ეკეკლუცება კლიენტს და ძალიან ვულგალურად აცვია. გასაგებია ხო? -დიახ რატქმაუნდა იცით ჩემთვის არ არის ეს ყველაფერი რთული მაგრამ მყავს დაიკო რომელიც ბაღში დამყავს თუ მექნება დრო ან თუ მომცემთ იმის ნებას რო საღამოს სამი სატიტ გავიდე და მივხედო შუადღის შესვენებაზე არ გავალ და მერე გამოვიყენებ თუ შესაძლებელი იქნება? -და შენ არავინ გყავს შვილო რო გამოიყვანოს ან დაიტოვოს? -იციტ არა არვინ მყავს-ეს თქვა და ცრემლებით აევსო თვალები -კარგი შვილო შეგიძლია გახვიდე და მოუარო უკან მალე დაბრუნდი ძალიან არ დაიგვიანო.და რა გქვია? -სარა, სარა შავაძე -კარგი წადი და ხვალე ცხრა საათზე აქ იყავი-გარეთ სიხარულით გავარდა ვიღაცას შეჯახა არც კი მიტრიალებულა ისე დაეშვა კიბებზე და იქეთ გაქანდა საიდანაც ბელსის ხმა ესმოდა -ბელსს ამიყვანეს -ბელსი გაკვირებული უყურებდა მიკენ მორბენალ დას და ვერ გაეგო ასე რა ახარებდა -სალა გაგიზდი ლა გაყვილებს ყველა ცვენ გვიყულებს-საყვარლად წაიტიტინა სარას გაეღიმა და თავისი და გულში ჩაიკრა გარკვია რა ერქვა იმ ბიჭს ვინც სემოსასვლელში შეხვდა და უკან უნდა გამობრუნებულიყო ბელსმა რო გაებუტა და ხმა არ გასც -ესა სენი მეგობლობა ხო დამპილდი რო ერთმანეთს არაფერს დაუმალავდით რატო არ მითქალი სამსაქულიდან თუ წამოქვედი?-ბუტბუტებდა და ტავისით მიაბიჯებდა სარას ხელს არ კიდებდა შენობიდან უნდა გასულიყო როცა პატარა ქლბატონმა ფეხი გადაიბრუნა და ცოტაც და ძირს გაიშხლართებოდა რომ არა მისი დაიკო.სარამ ხელში აიტაცა და ყველაფერი მოუყვა და შეირიგა ტავისი ჯიუტი დაიკო. ერტიო კვირა ისე გავიდა არაფერი მომხდარა ბატონი თორნიკეც წავიდა და დღე დღეზე ელიან ბატონ სანდრო შავაძეს რომელზეც ისეტ რამებს ყვებიან უკვე ძალიან ეშინია სარას მისი.



№1  offline წევრი hanabi

საინტერესოა ვინ იქნება ახალი უფროსი.

 


№2  offline აქტიური მკითხველი ანი ანი

ძაან კარგია მომწონს... მაგრამ კითხვა მაქვს ერთნაირი გვარები აქვთ???
მალე დადე რა შემდეგი

 


№3  offline წევრი ნორმი

ზეინაბ შუაგზაში გავწყვიტე კითხვა,ძალიან ბევრი შეცდომა გაქვს.
ეცადე დაარედაქტირო და ისე დადო.
ვნახოთ თუ გავაგრძელე კითხვა და გეტყვი საბოლოო აზრს.
--------------------
მორფეოსი

 


№4  offline წევრი Onlyyou

ძალიან ბევრი შეცდომა გაქვს აი ძალიან ტექსტი გაუმართავია და იქნებ დაარედაქტირო სანამ დადებას გადაწყვეტ. ისე აზრიანი ისტორიააა

 


№5  offline წევრი zeinabi

დიდ მადლობა რო კითხულობთ. იცით ეს ჩემი პირველი ისტორია და საცდელ თავად ავტვირთე. მაგრამ აუცილებლად გავაგრძელებ.

 


№6  offline აქტიური მკითხველი ანი ანი

როოოოოდიიიის დააააადეეეეებ????

 


№7  offline წევრი cicino

საინტერესო ჩანს და დადე წარმატებები

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent