შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული და შურისძიება(თავი4)


14-08-2016, 13:53
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 2 911

-ვა. პრივეტ მარი როგორ ხარ? შემო გოგო
-რავი ავრ რა. შენ როგორ ხარ? ნათია დეიდა როგორ არის
-რავიცი არაუშავს. ეხლა სძინავს. მე რავიცი დასუფთავებას კი დავანებე თავი, მაგრამ სხვა სამსახური ხომ უნდა მეშოვა, აბა თავს ხომ არ მოვიკლავდი შიმშილით და დავიწყე ძებნა, მაგიტომ ვერ ვახერხებდი შენთან შეხმიანებას.
-ხო კარგი, არაუშავს. მერე რაქენი სად იპოვე სამსახური?
-გოგო პოლიციაში მივედი იქნებ დამლაგებლად მაინც ვიმუშაოთქო, მაგრამ მიმღებში მითხრეს არანაირი ვაკანსია არ გვაქვსო და სწორედ ამ საუბარს უფროსმა მოუსწრო. წამიყვანა კაბინეტში, დამელაპარაკა, მეც ყველაფერი მოვუყევი და მითხრა ხვალ დაგირეკავო, ხოდა დღეს დილით დამირეკა სამსახურში გამოდი უნდა დაგელაპარაკოო და ხვალ ვიწყებ მუშაობას. უფროსის დამხმარე უნდა ვიყო.
-უფროსის მდივანი უნდა იყო? შენ რა მეხუმრები?ყოჩაღ, აუ რა ძაან მაგარია. და ხელფასი რამდენი გაქვს?
-არვიცი. ჯერ მუშაობა არ დამიწყია და ის მეკითხა ხელფასი რამდენი მექნებათქო? ალბათ თვითონ მეტყვის მერე.
-ხო კარგი, მაგას რასჩივი მთავარია რომ დაიწყე მუშაობა, მაგას რა სჯობია. დედაშენისკენ რა ხდება? უკეთესადაა?
-დედაჩემი რავიცი, ექიმი რასაც უნიშნავდა იქედან ორ თავ წამალს ვერ ვყიდულობდი და რავიცი აბა. კიდევ მყავს წასაყვანი ექიმთან. იმედი მაქვს ამ სამსახურის ხელფასი დამეხმარება წამლები ვუყიდო.
-ნუ ნერვიულობ ყველაფერი კარგად იქნება. დედაშენიც კარგად იქნება და შენც შეძლებ ყველაფერს. თუ რამედა მე შენს გვერდით ვარ ხომ იცი? კარგი აპა წავედი მე. შენც დაისვენე, ხო იცი ხვალიდან მუშაობას იწყებ ახალ სამსახურში?
-ხო ვიცი აბა რა. კარგი აპა შენ იცი და ხანდახან შემომიარე ხოლმე სულ მთლად ნუ დამივიწყებ.
-შევეცდები. აბა კარგად საყვარელო.
სოფომ იცოდა რომ დილით ადრე ადგომა მოუწევდა, ამიტომ დალევე მოემზადა, შხაპი მიიღო და ადრე დაიძინა. მეორე დილიტ სოფო მაღვიძარაამ გააღვიძა. ადგა, ხელ-პირი დაიბანა და საჭმლის მზადება დაიწყო. იცოდა რომ სახლში საღამომდე არ იქნებოდა და დედამისს მშიერს ხომ არ დატოვებდა, საჭმელი გააკეთა, თვითონაც ისაუზმა და ამასობაში მისი წასვლის დროც მოვიდა. დედას დაემშვიდობა, წამლები გაუმზადა და წავიდა.
-გამარჯობა ბატონო ლევან თქვენ უკვე აქ ხართ?
-გაგიმარჯოს. კი მე აქ ვარ, მაგრამ შენ ესე ადრე მოდი. ყოჩაღ. პირველ დღეს სამსახურში 10 წუთით ადრე მოსვლა წინსვლაა უკვე.
-გმადლობთ ბატონო ლევან
-რაღაც უნდა გთხოვო სოფო, გეხვეწები ბატონოთი ნუ მომმართავ, შეგიძლია ლევანი დამიძახო.
-გასაგებია. კარგი ბატონო ლევან
-სასაცილოა ნამდვილად. სხვა როგორ ხარ? დედაშენი როგორ არის?
-დედაჩემს არაუშავს. კარგად არის. იცით ბატონო
-ოპა, ეხლა სტოპ. მე რაგითხარი?
-უი ხო იცი ლევან? მინდა დაგელაპარაკო და უკეთესად გაგიცნო თუ შეიძლება.
-კარგი რა პრობლემა. არ ვარ წინააღმდეგი თან მეც მაინტერესებს რაღაცეები შენზე. მოდი დღე საღამოს სადმე დავსხდეთ ყავა ნამცხვარი და რემე, თუ წინააღმდეგი არ ხარ და ვისაუბროთ.
-არა. ნამდვილად არ ვარ წინააღმდეგი. კარგი აპა შეხვედრამდე ლევან
-კარგი სოფო. აპა დროებით. მიხედე საქმეს და საღამოს წავიდეთ.


აბა ბავშვებო როგორ მოგეწონათ ახალი თავი?



№1 სტუმარი Mariami

Dzalian kargi dasawyisia magram cota didi tavebi dade raa

 


№2 სტუმარი სტუმარი masho

Kaia magram apa Ara aba da eseti ara aseti

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent