შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ვნების ხელოვნება


6-03-2019, 20:08
ნანახია 2 918

პირდაპირ როიალის ტანზე გადააწვინა ქალი და დაუწყო ჯერ ისევ სიშიშვლით შესამოსავ სატრფოს, მკერდსა და ყელზე კოცნა. პირდაპირ ტანისამოსიანად ისრუტავდა მის სურნელს, რომელსაც ქალაქისაგან დაღლილი მატერიითაც კი ვერ ფილტრავდა ტანისამოსი... კაბის გახდაზე გადავიდა; მდედრის, ვნებისაგან გასიპული, ძარღვებ დაჭიმული ფეხები ერთმანეთზე სრიალებდნენ უკვე და ელოდებოდნენ თუ როდის დაზელდა ძლიერი ხელი; ამ მოლოდინში კი კლავიატურაზე, თავის არსებაში შემოჭრილ ქაოსურ ღელვასავით, დისონირებულ, შემთხვევით აკორდებს იღებდა და ექოდ ახმოვანებდა ქალი, ფეხის თითების, მისდა უნებურად ძლიერად დაჭერით. მამაკაცმა ხელები აუალერსა თეძოებზე. ცალი ხელით, მის ,,შეტეხილ" წელს მოეხვია და ნაზად წამოაჯინა. მეორე ხელი კი ბარძაყებს შორის ჩაუცურა. ნელა დაუქწყო სრესვა ვარდისფერ მცხუნვარებას. გადამწიფებული ლეღვის შუაგულივით სველი, სლიპინა გამხდარიყო უკვე ქალის საშო აღგზნებისაგან და შიგა-და-შიგ წვეთავდა იმ ,, შემთხვევით აკორდებში" სხეულიდან მომწყდარი წვეთები"; ერთი ქაოსიდან გამოსული, მეორე ქაოსში ინთქმებოდა, რომელიც, პირველის ხმოვანებად გავიზუალურებულ ალეგორიას წარმოადგენდა. როგორც კი ვაგინასთან იგრძნო ხელი, მტევანზე ძლიერად მოუჭირა ბარძაყები, მეორე ხელი კი ხელით დაიჭირა და ტუჩებს მიღმა გააქნა მისი თითები. მამაკაცმა, ნელა დაუსრიალა დანერწყვილი ხელის გული ბოქვნებამდე, შემდეგ კი ორივე კიდურით, ფეხები გადაუშალა. როიალის სკამზე მუხლებით დადგა, წინ გადაიწია და ჩაეფლო საშოში. ოდნავ განათებული, რეტრო სტილში გაფორმებული საწოლი ოთახი, ქალის კვნესის ხმამ ამოავსო. ამ კვნესაზე კი მამაკაცმა იგრძნო, როგორ გადაყლაპა მისმა პენისმა თესლის ნერწყვი; ღრმად ჩაისუნთქა რათა თავი შეეკავებინა და თავდავიწყებით დააკვდა სასირცხვო ბაგეებს. კოცნიდა ძლიერად, მწვავედ. ტუჩებით ეთამაშებოდა, კბილებსაც ახმარდა. უცბად კბილი ოდნავ მტკივნეულად მოუჭირა გენიტალიაზე ხოლო კბილებს უკან დარჩენილ ხორცს ენით დაუწყო ალერსი. ქალმა უნებურად ხელი ჩაავლო თმებში და მამრის ტუჩებზე გადაანთავისუფლა დაგროვებული ენერგია, რომელიც ყოველ უჯრედს უვსებდა. ოდნავ შეისვენა მამაკაცმა და კოცნით ისე აუყვა ქალის ტანს, თითქოს სხეულზე აწმინდავს ორგაზმის ნამცეცებსო. ატმის ყვავილებივით სურნელოვან ძუძუებს დაეწაფა და მტკივნეულად ჩააჭირა თითები. არც კბენა დაუშურებია; - კბილებს ასობდა ძლიერად და თან ბაგეები შემოულაგა გარშემო, რათა ნაკბილურებში კბილებით ჩათესილი ტკივილი, ტუჩების სითბოთი სასიამოვნოდ მოერწყა. ამ ორმაგ გრძნობასთან ერთად, ტკივილისა და სიამოვნების განცდის პარალელურად, ფოლადივით გამაგრებული მიაჭირა და ბოლომდე შევიდა საყვარელ არსებაში. როიალზე გადამხობილს თავადაც ზევიდან გადააწვა და დაიწყო მის სიღრმეებში საამური ბიძგებით ქავილის დაფლეთვა. საშუალო ტემპში მაგრამ ენერგიულად ჟიმავდა, ისე, რომ თითქოს ქალის გულის ფეთქვა ამ რიტმს მიება და სიყვარულის საწნახელად გადაიქცაო. მდედრის სიცოცხლის მანქანა, ყველაზე მშვენიერ გრძნობას წურავდა და აშხეფებდა გარემოში, გრძნობდა მამაკაციც ამ ბიძგებს მკერდზე, ერთ მომენტში ისიც იგრძნო, თითქოს მკერდის და საშოში ს ბიძგები, ერთი მონოლითის პულსირება და ვიბრირება იყო, თითქოს დრო-სივრცის სხეულებაში ჟრუანტელად თავას დაეარნენ სამყაროს ხოლო თავად ეს სამყარო, ულევი ენერგიით ტენიდა მათ არსებას. ყველაფერი დამთავრდა მაგრამ არცერთი მათგანი არ გრძნობდა დაღლას, პირიქით, ისინი ეზიარნენ ორგაზმში გახსნილ სიცოცხლის მეორე სუნთქვას.



№1  offline წევრი ნანა73

ნიჭიერი ხელოვანი ხარ, ალბათ პიანისტიც....

 


ნანა73
ნიჭიერი ხელოვანი ხარ, ალბათ პიანისტიც....

პირველ რიგში 8 მარტს გილოცავთ. ^^
მადლობა შეფასებისთვის... პიანისტი არ ვარ :D

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent