შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მზე


14-03-2019, 01:54
ავტორი anoki
ნანახია 768

ისეთი იყო გიჟს რომ უფრო გააგიჟებდა , ბრმას რომ თვალს აუხელდა , წვიმაში რომ მზეს გამოიყვანდა , ცეცხლს რომ აგიკიდებდა და ჩასაქრობად უკანაც კი არ მოიხედებოდა .
ლილე ცეცხლივით გოგო იყო. პირველი რაც დაგატყვევებდათ მისი სხეული იყო მერე თმაა სურნელი. თვალები ღმერთოო ეს სხვა განზომილებაში გადაგიყვანდათ მუქი წითელი ხანაც ყავისფერი ხან შავი ვერგაიგებდი ვისაც როგორ უნდოდა ისე ხედავდა მის თვალებს . დაჩი თაბაგირი ყველა'ფერს აღიქვამდა მის თვალებში.
კლუბის ბართან იჯდა გვერდით მაღალი ბიჭი ედგა რაღაცას ელაპარაკებიდა გამწარებით უხსნიდა მაგრამ რა ?არც არაფერი. მისი კოკტეილის მოლოდინში სულიც გალია, აიღო და გვერით მდგომს ისე გახედა ვითომ ყველააფერი გაეგო და ძალიან აინტერესებდა . რეალურად დარბაზის ბოლოში სიბნელეში მჯდომ დაჩის ხედავდა გოგოები რომ ეხვივნენ გარს . მის დაბადებისდღეს უკვე 5წელი ხვდებოდა მეგობრებთან და დაჩისთან ერთად, მსგავს სიტვაციაში ყველა ჯერზე რაღაცას ელოდა ცვლიდა ცდილობდა უკეთესი ყოფილიყო შესამჩნევი. სულელი გოგო დარბაზში რომ გეკითხათ იქ მჯდომი კაცებისთვის ვინმეს ხომ არ გამოარჩევდითო ყველა ხელს მისკენ გაწევდა მაგრამ მთავარი ხომ დაჩია არა??
ბიჭს თავაზიანად დაემშვიდობაა მეგობრებისკენ წავიდა პირდაპირ ჩაეშვა სავარძელში და ძმას მიეხუტა .
-დაიღალე გოგო?? შენი დაბადებისდღეა ჯერ საჩუქრებიც არ მიგიღია ახლა იწყება - დამჩხავის ჩემი სულელი ძმა . ვუცინი და გოგონებისკენ ვჯდები მაშინვე ვპოულობთ თემას რაზე უნდა ვისაუბროთ .
-ლილუუ რა უნდა გააკეთო - მეჩურჩულება სალომე არუნდა ბიჭებმა გაიგონონ . უფრო ახლოს ვიწევით ერთმა - გეფიცებით აღარაფრის გაკეთებას აღარ ვაპირებ ძაან დამღალა, აი მოდის ისე მოვა ვითომ ახალი მოსული იყოს მოვა მომილოცავს და დაჯდება როგორც ყოველთვის . - ვიცინი და სალომეც ისე მყვება ზედმეტად ბუნებრივებიც კი ვჩანვართ. მარი ხელს მკრავს წამოდექიო მეც ვდგები. ხომ ვამბობდი არა უბრალოდ გადამკოცნა მომილოცა საჩუქრებს ერთად მოგცემთო და გვერდით მომიჯდა . ტვინს უკვე აღარ შეეძლო მისი სურნელის ატანა შემატყო მარიმ და საცეკვაოდ გამათრია თითქმის თხუთმეტი წუთი გათიშული ვცეკვავდით . სალო გეგამ წამართვა მარი საბამ . სოფო და რატი მაგიდასთან ჩხუბობდნენ . კოკამ ალბათ ვინმე კარგი გოგო იპოვნა . ეს არის წყნარი სიმღერა? უცხოს ხომ არ ვეცეკვებოდი ამიტომ ის იყო მაგიდისკენ წამოსვლას ვაპირებდი ხელი რომ მომხვია წელზე ის იყო ვიცანი არა მე არა ჩემმა გულმა იცნო თავისკენ შემატრიალა ერთი ჩამხედა თვალებში და გულზე მიმიხუტა. დავატანე ჩემს თავს ძალა რომ მეთქვა რმე მისთვის .
-რატოომ?-ყელი ისე გამიშრა სიტყვას ვეღარ ვაბამდი - მე ხომ არვარ ისეთი ვინც შენ მოგწონს?- გაკვირვებულმა შემომხედა განა არიცოდა რომ მომწონდაა? მაწვალებდა და თავსაც იწვლებდა
. - როგორები მომწონს?- გამიცინა და დამატრიალა. ოღონდ ახლა არდაიბნე ოღონდ ახლა არა სიგნალს მაძლევდა ჩემი ტვინი . ვერაფერი ვუპასუხე ისევ მივყვებოდიმის სხეულსვუსმენდი გულს რომ არა მისი სიტყვები - ლილეე.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent