შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მდინარის გოგონები (სრულად)


24-07-2019, 15:51
ავტორი Yagam
ნანახია 2 785

ლეგენდის თანახმად ამერიკის ერთ-ერთ პრესტიჟულ ფსიქიატრიულ საავაფმყოფოში, 17 წლის ელენა მკურნალობდა. გოგონა მეგობრული, მშვიდი და გაწონასწორებული იყო, ნუ ყოველშემთხვევაში მჯურნალიბის საჭიროების არანაირი საბაბი არ ეტყობოდა. თუმცა იყო ერთი, გოგონა არც თუ ისე ხშირად ლაპარაკობდა, მეტიც, თითქმის საერთოდ არ საუბრობდა. მშობლების თქმით ელენა ჩვეულებრივი თინეიჯერის ცხოვრებით ცხოვრობდა, თუმცა პრობლემები მაშინ დაიწყო, როდესაც ელენას ტყუპისცალი ქლოე მდინარეში უბედური შემთხვევის შედეგად დაიხრჩო, თუმცა ამ ფაქტს, გამომძიებელი ასი პროცენტით ვერ აზუსტებდა. რადგან არავის შეეძლო ეთქვა რას აკეთებდა შუა ღამი პირველის ოც წუთზე ქლოე მდინარესთან, ან არავის დაუნახავს რა მოხდა რეალურად არც სხვა სამხილები და კვალი არ ჩანდა არ მოიპოვებოდა ხელჩასაკიდი და ვერც მკვლელის კვალზე გადიოდნენ, გოგონას გარდაცვალება სავარაუდო შენთხვევას მიაწერეს. საქმეც დაიხურა და თაროზე შემოიდო...

ამ შემთხვევის შემდეგ ელენა რადიკალურად შეიცვალა. მშობლების თქმით გოგონა სახლში ძალიან ცოტა დროს ატარებდა და არც ღამით ბრუნდებოდა, მის საძებნელად წასულებს კი მდინარის ნაპირთან მჯდარი უპოვნიათ.
გოგონა უკონტროლო და დაუნორჩილებელი გამხდარიყო, მაშინ როდესაც ელენა ყველაზე უწყინარი, მშვიდი, უპრობლემო და გაწონასწორებული ბავშვის პროტოტიპს წარმოადგენდა...
მშობლების აზრით ელენა ფსიქიატრის დახმარებას საჭიროებდა, მაშინ როდესაც ჭურჭლის ლეწვა და ერთსაათიანი გაუჩერებელი კივილი უკვე ზღვარი იყო, გოგონა ფსიქიატრიულ საავადმყოფოში მოათავსეს.

ექიმების თქმით ელენაზე ფსუქიატრიულმა საავადმყოფომ დადებითად იმოქმედა, გოგონა აღარ იყო აგრესიული, მშვიდი და ძალიან მეგობრული გამხდარიყო, მშობლებს ეს ფაქტი ძალიან ახარებდათ და შვილს ხშირსდ სტუმრობდნენ.

9 სექტემბერს ქლოეს გარდაცვალების დღეს მშობლები ელენას ესტუმრნენ კლინიკაში. ელენა მათი სტუმრობით ყოველთვიდ გახარებული და ბედბიერი იყო, თუმცა იმ დღეს უჩვეულოდ აგრესიული და უკონტროლო იყო, ოთახში მოუსცენრად დადიოდა და ვერ ჩერდებოდა.
- არა ქლოე, გთხოვ.- კიოდა გოგონა.
- ასე მგონია რომ შებყრობილია.- ამოიტირა ქეითმა და შეშინებული ქმარს აეკრო.
მშობლებმა ამის შემხედვარე თავიანთ მოძღვარს დაურეკეს და კლინიკაში მისვლა სთხოვეს.
მოძღვარმა ელენას ნახვის შემდეგ დაასკვნა რომ ის მართლა შებყრობილი იყო და მასში ქლოეს სული ჩასახლებულიყო, ქეითი ამ ყივრლივეს არ იჯერებდა თუმცა მოძღვარი უმტკიცებდა რომ ასეთი რამ მართლა იყო შესაძლებელი, მოძღვარი უკან შევბრუნდა ლოცვის წასაკითხად თუმცა უკვე გვიანი იყო, ელენა სააბაზანოს რკინის საშუალებით თოკზე კისრით იყო ჩამოკიდებული.
"ღმერთო დიდებულო" აღმოხდა მოძღვარს.


ამბობენ რომ მშოვლები ტყუპების სიკვდილის შემდეგ სრუკად ვერ გამოჯანმრთელდნენ და ისინი ყოველ საღამოს დადიოდნენ მათთან სავახშნოდ და ძილის წინ ტკბილი სიზმრების სასურვებლად.
ასევე ამბობდნენ რომ გოგონები ყოველ საღამოს სეირნობდნენ მდინარის პირას ხელებხაკიდებულნი...



№1  offline წევრი anako

ეს მართლა ლეგენდაა ტუ შენ მოიფიქრე?
საკმაოდ საინტერესო და ცმთრევი იყო
მიყვარს ასეთი ფილმებიც და ისტორიებიც
კარგი ჟანრი გაქვს არჩეული და წარმატებები

და კიედვ ერტი ამის წინა ისტორიაც წავიკითხე და ძაან მომეწონა

 


№2 სტუმარი სტუმარი ნინი

ამ საიტის ხშირი სტუმარივარ ძალიან მომწონს შენი ისტორიები ინტრინული დს მძაფრია აი რო არ იცი ბოლოში რა დაგხვდება, მომწონხარ და წარმატებები

 


№3  offline წევრი Yagam

არა ჩემი ფანტაზიის ნაყოფია, მიხარია რომ მოგწონთ, სტიმულს მმატებს ესეთი კომენტარები...

 


№4  offline წევრი Yagam

სტუმარი ნინი
ამ საიტის ხშირი სტუმარივარ ძალიან მომწონს შენი ისტორიები ინტრინული დს მძაფრია აი რო არ იცი ბოლოში რა დაგხვდება, მომწონხარ და წარმატებები
უღმრესი მადლობა, მიხარიხართ <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent