შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სასიკვდილოდ ლამაზი. #1


11-08-2019, 21:21
ავტორი Phoenix..
ნანახია 3 174

თეთრ ზეწარში გახვეული გოგონა, წრიალებდა საწოლში და სასიამოვნო ბგერებს გამოსცემდა. როგორც იქნა ინება თვალების გახელა. მუქი წაბლისფერი თმა, რომელიც სახეზე ჰქონდა უწესრიგოდ დაყრილი გადაიწია და მოშიშვლებული მკერდი თეთრი მატერიით დაიფარა.
-რატომ არ გამაღვიძე.-საწოლთან ახლოს მდგარ ნახევრად შიშველ ბიჭს გახედა.
-ისე ტკბილად გეძინა შემეცოდე.-ფარდა ისევ ჩამოაფარა ფანჯარას და მის ფეხებთან გადაწვა.
-აუ რომელი საათია? ტონა მაქვს სამეცადინო, ხვალ ქართულში საკონტროლო გვაქვს. -თვალები მოიფშვნიტა და მის ფეხებთან მოთამაშე დენის გახედა.
-ხო თათ იმეცადინე და მეც დავწერ ხვალ.-ფეხის ცერა თითზე მოსდო კბილები და ოდნავ უკბინა.
-ხო..ხო შენ ზედმეტი მეცადინეობა არ მოგივიდეს... მომაწოდე ერთი ჩავიცვა და წავიდე. –
****
ყველაფერი 12 კლასის დასაწყისში დაიწყო, თათია მესხს არასდროს ჰქონია კლასელებთან კარგი ურთიერთობა. სკოლაში მისული ხმას არავის სცემდა, თავის ადგილს იკავებდა პირველ მერხთან, ხან მუსიკების მოსმენით და ხან ხატვით გაჰყავდა დრო. ერთ დღესაც გაცეცხლებული დამრიგებელი შემოვიდა კლასში.
-დავიღალე თქვენი უმსგავსო საქციელით, ბავშვები კი არა მხეცები ხართ. -ჟურნალი მთელი ძალით დაახეთქა მაგიდაზე და მტრული მზერა მოავლო კლასს. -ხოდა ეხლა უკანა ფლანგს დაგშლით და მერე ვნახავთ როგორ იხმაურებთ გაკვეთილებზე. დოლიძე გადმოდი პირველ მერხზე..ვაიმე რა ნელი ხარ.!
-ადგილი არ არის მას.-სიცილით, ნელა მოათრევდა ჩანთას უკნიდან.
-აი მესხის გვერდიტ დაჯექი. -საერთოდ არაფერი გაუგია თათიას, ასე უგონოდ იყო დაჩერებული მათემატიკის ფურცლებს და უაზროდ რთულ ფიგურებს ხატავდა მასზე. აი ამ გადანაცვლებით დაიწყო მათი ურთერთობა. უცნაურად აათვალიერა კლასელი გოგო დოლიძემ და მის გვერდით ხმაურით დაიკავა ადგილი.
-თათუუ...-ირონიით დახედა, მისი მოუსვენრობით უკმაყოფილო გოგოს და გაუღმა.
-ხელს მიშლი! -კბილებში გამოსცრა და მხაზე დაყრილი თმა უკან გადაიყარა.ბიჭის მზერაც მალევე გაჰყვა ყავისფერ, მოფრიალე დალალებ და სულ ახლაღა შეამჩნია რამდენად ლამაზი ნაკვთები ჰქნდა მის კლასელ გოგოს, რომელსაც ხან და ხან საერთოდ არ ესალმებოდა. მეორე დღიდან დაიიწყო მათი უხილავი ძაფების გაბმა. ერთმანეთის მიახლვებაზე უაზროდ ცხელი ტალღა უვლიდათ სხეულებში და ამისგან გამოწვეულ სიამოვნებას შეუმჩნეველს ტოვებდნენ.
***
-დენის ჩემი მკერდის თვალიერებას სჯობს წიგნში იყურო.
-ხოდა მაშინ ნუ იცვამ ასეთ ზედებს.-სიციით გახედა გვერდით მჯდომ ბიჭს.
-ნუ ხარ ატეხილი.
-თათი თავისუფარ ურთიერთობებზე რა აზრის ხარ? თუ ქმარს უნდა შეუნახო „ქალწულობა“-ბოლო სიტყვა ირონიულად გააჟღერა.
-არა შენ გინახავდი დენის.. -აფხუკუნდა გოგო და წიგნი გადაფურცლა..
***
ერთ მშვენიერ, მზიან შემოდგომის დღეს ნაქირავებ ბინაში აღმოჩნდა ორივე. ერთმანეთის პირისპირ იდგნენ და დანისლული, ვნებით გაჟღნთილი მზერით უყურებდნენ ერთმანეთს. კარგად აკვირდებოდა მესხის სახეზე მონაცვეობით დამდგარ ფერებს, რომელიც ისე ლამაზად გადადიოდა ერთი-ერთმანეთში, რომ სურვილს უჩენდა მაგრად ჩახუტებოდა ამ ხან სიმორცხვით აწითლები, ხანაც ვნებისგან აალებულ გოგოს. მხრებზე დაყრილი თმები ხელის მოძრაობით უკან გადაუყარა.
-რა ნაზი კანი გაქვს.-უცნაურად დაბოხებული ხმით უთხრა თათიას და მისკენ კიდევ უფრო მიიწია.
-დენის...-შეხებამ სხეულის ტემპერატურა მაქსიმუმამდე ასწია და თვალები მილულა.
-ხო პატარავ. -ღიმილის კუთხეში ფრთხილად აკოცა და პერანგის ღილები ერთმანეთის მიყოლებით ჩაუხსნა, მალე გამოაჩინა მადისამღძვრელი მკერდი რომელიც თეთრი მაქმანებიანი ბიუზღალტერით იყო დაფარული.ცხელი ბაგეები მიაკრო ლამაზ ლავიწებს, მშვენივრად იგრძნო როგორ დაუმძიმდა სხეული გოგოს. თვალებში ვნებასთან ერთად შიშიც ჩამდგარიყო და ცდილობდა მისი ფერებით გართული დენისისთვის არ შეეხედა. -პატარავ შემომხედე..-სახე კისერში ჩაუყო და ცხვირის წვერით გაეხახუნა მფეთქავ არტერიას. ცოტა დამშვიდებულს თვალებში ჩააშტერდა.. საწოლზე ორი ერთმანეთში ახლართული სხეული სიამოვნებით ტკბებოდნენ. გოგონას ხორბლისფერ, ლამაზ წვივებს შორის იყო მოქცეული დოლიძე და საერთოდ არ ჩქარობდა ქალის დაუფლებას.-პატარავ ჩემი გახდები, ჩემი გოგო იქნები.-მონაცვლეობით უკოცნიდა სახის ნაკვთბს და ერთი ბიძგით, ძლიერად შეაღწია ქალის სხეულში.ტკივილმა მთლიანად დაუარა მთელს ორგანიზმი და თვალებზე მოწოლილმა ცრემლებმა ჯებირები გადმოკვეთს. -დამშვიდი, ყველაფერი კარგად არის.- რამდენიმე ხნით გაჩერდა, უნდოდა გოგონას სხეული შეგუებოდა ამ ტკივილს, ტანი ფრთხილად აამოძრავა და ქალის სხეულიც აიყოლია რიტმში. მალე ოთახში ორი სიამოვნებისგან აჟიტირებული ადამიანის წამოძახილები ისმოდა.
***
თვეებს ერთმანეთის ალერსში ატარებდნენ, ზედმეტი ვალდებულებების და ურთიერთობის გარეშე.
-თათ შენ და დოლიძე ეერთად ხართ?-კლასელებს მუდამ ჰქონდათ მათი ურთიერთობის იტერესი.
-ვაიმე ნინო რამდენჯერ უნდა გითხრა, მე და დენისი მხოლოდ მეგობრები ვართ. ! -თვალები მობეზრებულად გადაატრიალა და ეშმაკურად მომზირალ კლასელს დაუბღვირა. მშვენივრად ახერხებდა ემოციების კონტროლს და საკუთარი გრძნობების ისე დამალვაას რომ მეორე „მე“-საც კი ატყუებდა.
-წამო ბვაბშვებთან გავიდეთ, ცეცხლი დაუნთიათ.-სახლში შეყუჟული გოგონებიც შეუერთნდენ ბიჭებს და ცეცხლის გარშემო მოეწყვნენ. ერთმანეთს პირისპირ ისხდნენ, ირონიულად უყურებდა დენისი გოგოს რომელიც კოპებ შეკრული ერთ წერტილს იყო მიშტერებული.
-ასეთ ღამეს სიმართლე და მოქმედება მოუხდება.-ხელები ერთმანეთს გაუხახუნა დათომ და კლასელებს გადახედა. ყველა დათანხმდა მარტო თათია არ იყო ამ ამბით მოხიბლული, რამდენიმე წრე გამოტოვა მესხმა და შვებით უნდა ამოესუნთქა ბოთლი მის წინ რომ გაჩერდა.
-თათი.. თათი.. ჩემო თათი..-ნინომ ეშმაკურად გაუღმა და ხელები გულზე დაიკრიფა.-ხოო მე მაიტერესებს ჩვენი კლასიდან რომელი ბიჭი მოგწონს ყველაზე მეტად.
-გარეგნობას გულისხმობ ნინო ალბათ.! -მისი გვერდით მჯდომისგან დაიწყო, დენისის გარდა ყველას დაუთვალიერა სახის ნაკვთები.-მიშო მომწონს ყველაზე მეტად.-კლასელს შეხედა და თვალი ჩაუკრა. მეგობარში მალევე დაინახა კონკურენტი დენისმა და შავი თვალები შურით აევსო, მიუხედავად იმისა რომ ორივე შეთანხმებულები იყვნენ გასაიდუმლებულ ურთიერთობაზე მაინც არ ესიამოვნა ის ფაქტი, რომ სხვა დაასახელა „მისმა“! მუხლებს გაშლილი, დაძარღვული ხელებით დაეყრდნო და სწრაფად წამოდგა, სანამ გოგოს არ გასცდა მანამ არ მოუშორებია თვალი. აცოფებდა ის ფაქტი რომ მესხი მასზე კარგად ართმევდა თავს და არ იმჩდევდა. ოდნავ მოშორებით ტყის შესასვლელთან ერთი სქელ ძირიანი ხე ამოირჩია და მიეყრდნო. თავი მიადო, ბოლისგან ამწვარი თვალები დახუჭა. მოკეცილ მუხლებს იდაყვები ჩამოადო, თითბს ნერვიულად იმტვრევდა, საერთოდ არ მოსწონდა ის ფაქტი, რომ ასე გადაირია თათიას ნათქვამზე.!
-რატომ გაბრაზდი?-გვერდით მიუჯდა.
-რა მოგწონს მიშკაში?! -დანისლული მზერით გამოხედა მესხ, რომელმაც ვერ შეიკავა თავი და ხმით ახარხარდა.
-შენ ამას მართლა მეკითხები? კაი რა დენ, აბა იმას ხომ არ ვიტყოდი დენისი მაგიჟებს და მასთან გიჟური სე*სი მაქვთქო.-ლაპარაკს აგრძლებდა და თან სიცილს არ წყვეტდა.
-ნერვებს მიშლი თათია ასე რომ იცინი.!
-აბა ახლა დამშვიდდი. რას მეეჭვიანები.-ფეხზე ადგომა სცადა მაჯაში რომ ჩაავლო ძლიერი მტევანი და მუხლებზე დაისვა.
-ვცოფდები როცა ასე ჩემს თვალწინ სხვას ეფლირტავები.-მზერა თვალებიდან ტუჩებზე გადაიტანა, მათი ბაგეები ოდნავ ეხებოდნენ ერთმანეთს.
-გამიშვი დაგვინახავენ.
-ყ**ზე . ახლა თუ არ მოგეფერე..-არ დაუსრულებია ისე დაეწაფა ქალის მსხვილ ბაგეებს და მონაცვლეობით დაუკოცნა.-მიდი და მეც მოვალ.-ძლივვს მოსწყდა ქალის სხეულს და ფეხზე წამოაგდო.
-არ დააგვიანო.-მშვიდად უთხრა გრძლეი თმა თლილი თითებით დაივარცხნა.
-ძაან სექსუალური ხარ.-საჯდომზე ძლიერად მიჰკრა ხელი და ქალის წამოყვირებამ უარესად ააგზნო.-აუ ვსო ვსო წადი ახლა..- თავი ხელებში ჩარგო და მძიმედ ჩაისუნთქა.
***
გულაღმა იწვა საწოლზე და ტელეფონში ექსკურსიის სურათებს ათვალიერებდა. აივნიდან ჩუმი ხმაური რომ მოესმა დენდარტყმულივიტ წამოხტა და ფრთხილად მიუახლოვდა კარს.გარეთ გასულს კი მშვენიერი სიურპრიზი დახვდა.
-შენ სულ გაგიჟდი?!-პერანგში ჩააფრინდა და ოთახში ძალით შეათრია. -დენ გაგიჟდი მამაჩემა რომ დაგვინახოს.! -წვიმისგან დასველებული თმები სახიდან გადაუწია და ბიჭის ნაკვთები დაათვალიერა. კარებთან მივარდა და ნელა გადაკეტა.
-დღვანდელ ღამეს უშენოდ ვერ გადავიტანდი. -მკერდზე აიკრა სუსტი სხეული, თმები ერთ მხარეს გადაუწია და სველი ბაგეებით დაუკოცნა ყელი.
-ვაიმე დენ.. -მისკენ შებრუნდა და ხელის კვრით დააგდო საწოლზე, ზემოთ მოექცა და მაისური ერთი ხელის მოსმით გადააძრო. გრძელი თითებით გაიკვალა გზა ლავიწინად მკერდამდე და მკვრივ სხეულს ფრჩხილებით წითლი ზოლები დაუტოვა. დადიანმა ხელები საჯდომზე დააწყო და ძლიერად მოუჭირა. სხეულიდან ხელები მოიშორა, თავს ზევით გაუკავა ბიჭს და მომღიმარი დააჩერდა.
-პატარავ დომინანტობა გინდა?-თავი წამოწია საკოცნელად მაგრამ თათიას ბაგეებს ვერ მისწვდა.
-გინდა გაკოცო? მითხარი რომ გაკოცო.-ხმადაბლა ჩურჩულებდა და ენის წვერით ქვედა ბაგეს უსველებდა.
-ჯანდაბა თათი მაკოცე თორემ გავაფრენ.-დაიღრინა ვნებისგან აგძნებულმა და ერთი მარტივი მოძრაობით მის ზევიდან მოექცა, ლამაზი წვივები ერთმანეთს დააშორა და შუაში მოთავსდა. -რა იყო პატარა აღარ ხარ თამაშის ხასიათზე?-თითები ტერფიდან ამოასრიალა და ნელა შეძვრა მაქმანებიანი საცვლის ქვეშ. მის მოძრაობებს ქალის სუსტი კვნესა მოყვა. თითების წრიული მოძრაობით უფრო ახელებდა მის ქვეშ მოყოლილ ლამაზ სხეულს.
-ნუ მაწვალებ, დენ მინდიხარ.-ყელში სველი კოცნები დაუტოვა და უფრო მიეკრო ბიჭის ტანს. თხელი ფეხები წელზე შემოხვია.
-გინდა შევიდე პატარავ? მითხარი რომ გინდა! -მისი სიტყვები გაუმეორა და მკვრივი ორგანო, სველ ვა**ნას მიაბჯინა. სურვილით ავსებული ძლიერი ბიძგით შევიდა და რითმი არ შეუნელებია. მესხის კვნესას კი კოცნებით აღშობდა. სიამოვნება დიდხანს გაგრძელდა, უკვე მესამედ დაეჭიმა სხეული და ორგაზმს მიღწეულს გააკანკალა. მალევე მიჰყვა დადიანის სიამოვნების ოხვრა. ტუჩებში ძლიერად აკოცა გოგონას და მისი სხეულიდან მეორე მხარეს გადაწვა.
- ვგიჟდები შენს სხეულზე.-ხელის ზურგი ამოაყოლა შიშველ, ხორბლისფერ თეძოს და წამსვე მოყვა ქალის რეაქცია. მთელი ტანი დაეხორკლა და სიამოვნებისგან თვალები მიელულა. -კიდევ იცი რა მაგიჟებს?-ხავერდოვანი, ბოხი ხმით ელაპარაკებოდა და ფერებას არ წყვეტდა.-ლამაზ თვალში რომ ხალი გაქვს.-სახე ახლოს მიუწია.-ისეთი უცხო ხარ, ისეთი.. აი სასიკვდილოდ ლამაზი ხარ თათი.-მთელ ტანში გაცრა სიამოვნებისგან, ასეთი სიტყვები არასდროს არავისგან არ მოუსმენია და დღეს ის პირველი შემთხვევა იყო როცა დენის დადიანი მის სილამაზეზე ლაპარაკობდა. -პატარავ უნდა წავიდე. -მოშიშვლებულ მხარზე მიაკრო ტუჩები და ახედა.
-დენ, რა ხდება ჩვენს შორის?
-პატარავ ნუ გავართულებთ.. -შარვლის ელვა შიკრა და ქამარს დასწვდა.-იყოს ისე როგორც არის.-უსიამოვოდ გაატრიალა თავი მეორე მხარეს თათიამ და თვალები დახუჭა. რა სჭირს?! თავიდანვე იცოდა რომ არანაირი ურთიერთობის სახელები და გრძნობები.!
„თათი სიყვარული არ არსებობს.! „კიდევ ერთხელ გაუმეორა საკუთრ თავს.
-სახლში რომ მიხვალ მომწერ დენ.-იდაყვებს დაეყრდნო , ოდნავ ამოიწია.
-ტკბილი ძილი გემრიელო.-მუხლით საწოლს დაეყრდნო და კიდევ ერთხელ გაუგო გემო მესხის გემრიელ ბაგეებს, ტუჩებიდან შუბლზე გადაინაცვლა და იქაც ფრთხილად აკოცა. ყელთან შეუცურა ხელი და დაღლილობისგან გადაკონწიალებული თავი დაუჭია.-ჭკვიანად ხვალ არ ვიქნები სკოლაში.
-კარგი.-ხელზე აკოცა მესხმა, მალევე გაუჩინარდა ბიჭი და სიბნელეში მარტო დარჩენილმა ღრმად ჩაისუნთქა. „სასიკვდილოდ ლამაზი!“-კიდევ ერთხელ ამოუტივტივდა გონებაში და მომღმარს ჩაეძინა.
რატომ დათანხმდა ასეთ ურთერთობას?! არ იცის! ერთ დილასაც გაიღვიძა და მიხვდა რომ ეს ბიჭი აჰიპნოზებს. აკარგვინებს გონებას და ისეთ რამეს აკეთბინებს რასაც სხვასთან არ გააკეთებდა. აი ასე ცხოვრებაში პირველად გადადგა ეს ნაბიჯი, ცხოვრობს მხოლოდ დღევანდელი დღით, და მაქსიმალურ სიამოვნებას იღბებს.!

სკოლიდან დაღლილი სახით მოდიოდა. თეთრი ყურსასმენები ჰქონდა მორგებული, ხელები ჟილეტის ჯიბეში ჩაწყობილი და მშვიდი ნაბიჟით მიუყვებოდა სახლისკენ მიმავალ გზას. ყურებში მშვიდი მელოდია ესმოდა, სრულიად საკმარისი იყო გარშემო ყველა გაექრო და მთელ სამყაროში მარტო დარჩენილს ეფიქრა დენისზე, მის დენისზე.! დეტალურად იხსენებდა იმ მომენტებს როდის დაიწყო ამ ბიჭზე ფიქრი, როდის შეუჩნდა ეს საშინელი გრძნობები და მთლი გულის, გონების ოკუპაცია მოახდინა. თან ისე რომ ყველაფრის გამკეთთებელი გოგო გახადა.! ხანდახან ისეთი სევდიანი თვალები ჰქონდა მესხს, ბუნებრივად აწყნლიანებული, ასე უბრაოდ ჩაუდგებოდა თვალებში ცრემლები მაგრამ როგორი გასაკვირიც არ უნდა იყოს ჯებირებს არ სცდებოდნენ. ბევრჯერ ჰქონია სურვილი მთელი ხმით ეღრიალა დაეცალა ცრემლების მარაგი, გულის სევდა გაეყოლებინა მლაშე სითხისთვის მაგრამ ვერაფრით ვერ ახერხებდა. ისე შეეპარებოდა მომავლის შიში რომ ვერ ხვდებოდა, შავი ღრუბელივით გადაეფარებოდა გონებას და ბნელ კუნჭულში ამწყვდევდა ყველა იმედს. ეშინოდა იმ მომავლის სადაც დენის დადიანი აღარ იქნებოდა, მომენტში იმასაც კი ფიქრობდა „სანამ დროა ხომა არ დავშორდე?! თორე თუ ძაან შევტოპე მერე მთლიანად დავიღუპები.! „ თავი ფიქრების დასაფრთხობად გაიქნია და სახლის ჭიშკარი გააღო.
-დე მოვედი.-ეზოში მოფუსფუსე ლამაზ შავგრემან ქალს გახედა. აი თურმე ეს გოგო ვის გავს! მასავით ლამაზი ყავისფერი თვალები აქვს და ხალი.! პატარა შავი პიგმენტი რომელიც ასე ლამაზად იწონებდა ყავისფერი სფეროს ქვევით თავს და ჰქმნის საუცხოო სილამაზეს. მართალია ის ბიჭი „სასიკვდილოდ ლამაზი“-ა მესხი, პატარა ცხვირით და ულამაზესი ტუჩებით, ხშირად გაუფერულებული რომ აქვს.!
-დედას გახარება მოსულა, რა ხდებოდა დე სკოლაში?-ბაღს იარაღები მაგიდაზე დააწყო და ხელთათმანებიც მოიშორა, დაღლილი შვილი გულში ჩაიკრა.-ვაიმე დე იქ გასწავლიან თუ გამუშავებენ როგორი დაღლილი სახე გაქვს. –„ქალბატონო თამარ რომ იცოდეთ გუშინ ღამე როგორ იმუშავა თქვენმა „ქალიშვილმა“ამას აღარ იკითხავდით..! „ფიქრებში გაილექსა და მკერდზე თავი დაადო უპასუხოდ.
-მშია დე.-რეზინასავით იწელებოდა დედის ტანზე აკრული სხეული. -ვაიმე დე ისე ვარ, ისე ვარ ლამისაა წავიქცე.
-მიდი გამოიცვალე და მე სუფრას გავშლი.-ხელის კვრით გაუშვა სახლისკენ, თვითნ კი ღიმილიანი სახით აედევნა უკან შვილ. მაგიდასთან ორივე ერთად დაჯდა, თამარი უყურებდა როგორ მადიანად შეექცეოდა საჭმელს და ეღიმებოდა.
-ასე როგორ დაგიმსგავსა მამაშენმა ჰა?!-სიცილით თქვა.
-აბა მეზობელს ხომ არ დავემსგავსებოდი კაი რა ტამარა.!
-რა ხდება გამოცდებზე, ბანკეტი როდის გექნებათ?
-არ ვიცი დე, შეიძლება არც წავიდე, ხომ იცი არ მიყვარს ბანკეტები და ამბები.
-თათია კაი რა დედი, რატომ ხარ ასეთი ზარმაცი?! ლამაზი კაბა შევიკეროთ და წადი, ნახე როგორ გაერთობი. სულ სხვანაირად დაინახავ ყველა შენს კლასელს.
-ჰო რავი აბა.-ჩაიბურტყუნა და გემრიელად გადაუშვა ყელში საჭმელი. ტელეფონის ზუზუნმა მიიქცია ყურადღბა .
„პატარავ, დღეს გამოხვალ? „
„აუ დენ, ძალიან დაღლილი ვარ და არ ვიცი...“
„ლუდს ვიყიდი, სასუსნაოებს და რამე ფილმს ჩავუჯდეთ. “
„მმმ... ნაყინსაც მიყიდი? „
„მთელ სანაყინეს გიყიდი, ოღონდ უშენოდ არ დამტოვო დღეს. მომენატრე პატარავ.! „-მოსულმა შეტყობინებამ მთლიადან აუხურა სახე და ღიმილმა გადაურბინა.
-დე ვინ არის?-ინტერესით მიაჩერდა შვილს.
-არ იცნობ.
-ბიჭია?
-კი დე, ბიჭა. ჩემი მეგობარია, მერე გაგაცნობ.
-მეგობარია?! -სიცილით შეხედა და წარბები აათამაშა.
-კაი რა ტამარა, რანაირი დედა ხარ. ცოტა გაჭედე რა.!
-ვიმე შვილო თუ მეგობარია..-ხელები აიქნია და ცარიელი ჭურჭელი ნიჟარაში ჩადო.
„კაი, გამოვალ ცოტახანში.“ -სწრაფად ჩაიდო ტელეფონი ჯიბეში და ღიღინით შევიდა სააბაზანოში მოსაწესრიგებლად.

***
დეიდა გერმანიაში გააცილა და მისი სახლის გასაღბიც ჩაიგდო ხელში. ახლა დარწმუნებულია რომ უამრავ ღამეს აჩუქებს თათიას. გაგიგიათ ასეთი რამ? თითქოსდა არანაირი გრძნობები არ აქვთ ერთმანეთის მიმართ მაგრამ არადა მარტო ერთმანეთის სიამოვნებაზე ფიქრობენ. მას მერე რაც თათია მესხთან დაიწყო ურთიერთობა, სხვისკენ არც გაუხედავს. მითვის ყველამ ინტერესი დაკარგა და ახლა მხოლოდ ერთ ობიექტი ყავს, მისი თათია.! ლამაზი პატარა გოგო, ორი თავით დაბალი.მკერდამდე რომ ძლივს სწვდება. სხეულზე ხომ აფანატებს.! შეუძლია მთელი ღამე მესხის სხეულის ყურებაში ისე გაატარას რომ მხოლოდ კოცნით მიიღოს სიამოვნება. ლამაზი ორი ზომა მკერდი ისეთ მადას უღვიძებს ბიჭს რომ...! მერე იტყვის არაფერს ვგრძნობ ისეთს მესხი მიმართო.
მაღაზიაში ყველაფერი იყიდა რაც თათიას გაუხარდებოდა და დატვირთული პარკებით მივიდა ეზოსთან.
-ვაა, დენის გაუმარჯოს.-ეზოს კუთხეს ამაგრებდა ბიჭების ჯგუფი და ერთ-ერთი გამოეყო მათ.
-გიუშ როგორ ხარ?-არასასიამოვნოდ გაეღიმა.
-რავი აბა ძველებურად.-წვრილი თითებით ამოიღო სიგარეტის ღერი და დადიანს გაუწოდა, ბიჭმა უარის ნიშნად თავი გააქნია და სივრცეს გახედა.
-კაი აბა კარგად.-არასასიამოოვნო ნაცნობს ძლივს მოშორდა და სახლის კიბეები მალე აირბინა. სასუსნაოები ერთად დააწყო, პატარა მაგიდაზე დადო სასმელი და გვერდით ჭიქები მიულაგა. ტელევიზორში სასიამოვნო ელექტრონული მუსიკა ჩართო და მომლოდინედ სავარძელში ჩაეშვა.
-ჰა სად ხარ ამდენ ხხანს.-შეტყობინება გაგზავნა და პასუხის მოლოდინში ტელეფონი აათამაშა ხელში.
-ეზოში შემოვედი. -რამდენჯერმე შუცვალა ჭიქებს და სასუსნაოს ადგილი და მალევე გაიგო კარების ხმა.-მოვედი.. -ჩანთა იქვე მისაღბში მიაგდო და კარები საგულდაგულოდ ჩაკეტა. -რანაირი ხარ დენ..-სიცილით ჩაუჯდა მუხლებში და ხელები ყელზე შემოხვია.
-რანაირი ვარ?
-ხოო აი რაღაცნაირად საყვარელი ხარ. მინდება ეს ლამაზი ტუჩები შეგიჭამო.. -ნატიფი თითები ტუჩებს წაავლო და საყვარლად გაუწელა. -ნეტა შენნაირი ტუჩები მქონდეს.
-თათი უკეთესი გაქვს.-გაიცინა და მონატრებული ბაგეები დაუკოცნა.-რა ხდებოდა დღეს სკოლაში?!
-რავი რა, როგორც ყოველთვის ყ**ობა იყო.
-ხომ იცი რომ არ მომწონს ასე რომ ლაპარაკობ.!-სახე დაუსერიოზულდა ბიჭს და საჯდომზე ძლიერად მოუჭირა ხელი.
-მეტკინა ვირო..
-მოდი აქ სად მიდიხარ.-ფეხზე წამომდგარი ისევ ძველ ადგილას დაუბრუნა და მაისურის რამდენიმე საკინძე ჩაუხსნა.-ასე უკეთესია, მე კი არ უნდა მიმალავდე ამ ლამაზებს. სკოლაში რომ მოდიხარ მაშინ უნდა იცვამდე ყელიანებს.-მკერდის ღართან დაუტოვა სველი კოცნა და სასმელს გადაწვდა, ორივე ჭიქაში ჩამოასხა. -ბოლომდე ვსვავთ ხვალ შაბაათია..
-მე მასწავლებელთან მივდივარ..
-მეც, მერა რაა. -ჭიქა მიაწოდა მის მუხლებზე მოკალათბულს და ერთი მოყუდებით გამოცალა ცივი ლუდი. რამდენიმე ჭიქაში მესხ უკვე აერია გამოსახულება, ლოყებიც საყვარლად აუწითლდა.
-ვაიმე დენ, მგონი დავთვერი.-ხელი პირთან მიიტანა და ხმით ახარხარდა.
-თათი, რატომ დამთანმხდი თავისუფალ ურთიერთობაზე? -სავარზელზე გადაწვა, თავს ქვემოთ მოიდო ხელები და ინტერესით დააკვირდა ლოტუსის ფორმაში მყოფ მესხ.
-მმმ.. არ ვიცი, დამაჰიპნოზე, ჯადო გამიკეთე ან რავი რამე ეგეთი. უბრალოდ არ მიფიქრია არაფერზე.! გონება ჩავკეტე და მოგენდე, მოგენდე მთელი არსებით. ხოდა ახლა მხოლოდ შენი ვარ.-მისკენ დაიხარა და სახე გაუსწორა.-სამუდამოდ შენი ვარ.! -ყურებში ექოსავით ისმოდა თათიას ბაგეებიდან წამოსული ეს რამდენიმე სიტყვა, გულს უფორიაქებდა და ბედნიერებით ავსებდა.
-სამუდამოდ ჩემი ხარ!-თავის ქნევით გაიმეორა და წელთან შეუცურა ხელი.წინ ჩამოყრილი თმები მტევნით დაუჭირა.-უღმერთოდ ლამაზი ხარ..ჯანდაბა თათია მაგიჟებს შენი თვალები.-ტუჩები მიაკრო ლამაზ, დანისლულ თვალებს.
-დენ.. ცუდი რაღაც უნდა გითხრა..
-პატარავ.. ჩუ, ახლა არა.! -კოცნით შაწყვეტინა ლაპარაკი. -დავიძინოთ რა.-მკერდზე დაიწვინა მესხი. სრიალა თმაზე ჩამოუსვა ხელი.
-დენ.. მე შენ..
-გთხოვ არ თქვა. თათია არ თქვა ეგ თრემ ყველაფერი აირევა, ყველაფერი გაქრება რაც არის.. თან ახლა მთვრალი ხარ.. -ხმადაბლა ჩურჩულებდა და ფრთხილად კოცნიდა თვზე.
-უნდა წავიდე მე.
-სად უნდა წახვიდე გოგო.
-დედამ არ იცის..
-დაურეკე და უთხარი რომ დაქალთან რჩები.
-არ დაიჯერებს რადგან მე არ მყავს.. -ტყჩები დაებრიცა. ცრემლები მოაწვა და ცხვირის წვერი აუწვა.-მე არავინ არ მყავს..
-მე გყავარ პატარავ.. მე შენთან ვარ..
-უნდა წავიდე დენ.-მკერდზე მიაბჯინა მტევნები და ძლივს აითრია ტანი.
-კაი.-ღრმად ჩაისუნთქა.-როგორც შენ გინდა. დაწექი ცოტახანი, მივალაგებ აქაურობას და წავიდეთ.-დამჯერი ბავშვივით მიწვა დივანზე. დენისმა ჭიქები ნიჟარაში ჩააწყო და უკან მობრუნებულს თათია ღრმა ძილში დახვდა.-ჯანდაბა..-თავზე გადაისვა ხელი და გოგოს ტელეფონი მოიძია. დედის ნომერი მალევე იპოვა და დარეკა. რამდენიმე ზუმერის შემდეგ სასიამოვნო ხმა გაისმა.
-ხო დედი..
-ქალბატონო თამარ..-სიყტვებს ძლივს აბავდა.
-დიახ.-მალევე დაეტყო ქალის ხმას შიში.
-მე თათიას კლასელი ვარ, დღეს ბავშვები ჩემთან იყვნენ მოსულები, პატარა წვეულებასავით მქონდა. თათიამ ცოტა დალია და ახლა ვნახე ჩასძინებია...
-ანუ კარგად არი ჩემი თათია, ღმერთო როგორ შემეშინდა.
-დიახ დიახ, იცით იმიტომ დავრეკე რომ არ გენერვიულათ, გოგონებიც რჩებიან აქ და არ ინერვიულოთ..-თავს ნერვიულად იქექავდა და ოთახს წრეებს ურტყავდა.
-ვაიმე მადლობა შვილო, რომ გაიღვიძებს უთხარი მაშინვე დამირეკოს.-მშვიდად ამოისუნთქა თამარმა.
-კარგით. ღამე მშვიდობისა.
-ღამემშვიდობისა.-ტელეფონი გათიშა და ნერვიულობით გაოფლიანებულმა შუბლი მოისრისა. მშვიდად მძინარე თათიას დახედა და ღიმილმა გადაურბინა სახეზე. პირველი ღამე იქნება მის გვერდით რომ დაიძინებს და სიამოვნებით აღვსილმა აიყვანა ხელში სუსტი სხეული.
-სად მივდივართ?-გამოფხიზლებულმა თავი ოდავ ასწია.
-დაიძინე პატარა, ყველაფერი კარგად არის.
-აქ ვრჩებით?
-ჰო.-საწოლზე მიაწვინა. ჯინსის შარვალი ფრთხილად გაუხსნა და სასურველ სხეულს უკვე შიშველი ხელებით შეხო, ნაზად მოაშორა მატერია და ახლა უკვე ზედაზე გადაინაცვლა. შიგადაშიგ კოცნებსაც უტოვებდა სხეულზე, მესხს სიამოვნების კვნესა აღმოხვდა. თვითნაც გაიხადა შიშველი თათია ცხელ სხეულზე აიკრა, თავი კისერში ჩაუყო და თვალები მინაბა.


****
ჩემო ტკბილებო როგორ ხართ? რომ იცოდეთ როგორ მომენატრეთ.. მომენატრა თქვენგან მიღბული თბილი ემოციები.. ხოდა ვეღარ მოვითმინე და მეც ახალი ისტორია შემოგთავაზე.. იმედია მოგეწონებათ და კიდევ ბევრ თბილ სიტყვას მაჩუქებთ. <3 მადლობა წინასწარ.



№1  offline წევრი ნორმი

პერფექტ! heart_eyes heart_eyes heart_eyes
ნუ ერთი ტავიდან რა აზრიც გამოვიტანე,მხოლოდ იმის შეფასება.
არა შენი სხვა ისტორიებიც წაკითხული მაქვს და ძალიან მაგრებია,მაგრამ ასე თითო თავობით არცერთი...
--------------------
მორფეოსი

 


№2  offline მოდერი Phoenix..

ნორმი
პერფექტ! heart_eyes heart_eyes heart_eyes
ნუ ერთი ტავიდან რა აზრიც გამოვიტანე,მხოლოდ იმის შეფასება.
არა შენი სხვა ისტორიებიც წაკითხული მაქვს და ძალიან მაგრებია,მაგრამ ასე თითო თავობით არცერთი...

მადლობაა ტკბილოო❤️იმედია გააგრძელებ კითხვას❤️

 


№3  offline წევრი Notyourbabe

ძალიან კარგი დასაწყისია.
მომწონს როგორც დაიხვეწე.
ზოგადად შენი ბოლო რამდენიმე ისტორია ძალიან კარგია უბრალოდ ძალიან გვატირებ და გვასევდიანებ ხოლმე და იმედია ამ ისტორიაზეც არ მიგვკლავ ტირილით :D
მომწონს ამ ისტორიის პერსონაჟები და ძალიან მაინტერესებს განვითარება შემდგომში.
მიხარია რომ დაგვიბრუნდი <3

 


№4  offline წევრი Maia G.

როგორ გამეხარდა შენი ნიკის დანახვა❤
ძალიან მომეწონა და დაველოდები შემდეგ თავებს ❤❤❤❤

 


№5  offline მოდერი Phoenix..

Notyourbabe
ძალიან კარგი დასაწყისია.
მომწონს როგორც დაიხვეწე.
ზოგადად შენი ბოლო რამდენიმე ისტორია ძალიან კარგია უბრალოდ ძალიან გვატირებ და გვასევდიანებ ხოლმე და იმედია ამ ისტორიაზეც არ მიგვკლავ ტირილით :D
მომწონს ამ ისტორიის პერსონაჟები და ძალიან მაინტერესებს განვითარება შემდგომში.
მიხარია რომ დაგვიბრუნდი <3

მიხარია თუ მოგწონთ ჩემი ნაწერები❤️ არა არა ეს ისტორია ნამდვილად არ იქნება სატირალი❤️❤️

მაია❤
როგორ გამეხარდა შენი ნიკის დანახვა❤
ძალიან მომეწონა და დაველოდები შემდეგ თავებს ❤❤❤❤


მაბედნიერებთ❤️

 


№6 სტუმარი ზორო

ძალიან კარგი იყო მალე დადე ♥️♥️

 


№7 სტუმარი სტუმარი nancho

მიხარია როცა შენს ნიკს ვნახულობ ხოლმე და ნაშინვე ვიწყებ,ნამდვილად კარგი ისტორიები გაქვს,.იმედია ესც საინტერესო იქნება ,დასაწყისი კარგია.გთხოვ სხვა ისტორიები შემახსენე რა.წავიკითხავ .მადლობელი ვიქნები.

 


№8  offline მოდერი Phoenix..

სტუმარი nancho
მიხარია როცა შენს ნიკს ვნახულობ ხოლმე და ნაშინვე ვიწყებ,ნამდვილად კარგი ისტორიები გაქვს,.იმედია ესც საინტერესო იქნება ,დასაწყისი კარგია.გთხოვ სხვა ისტორიები შემახსენე რა.წავიკითხავ .მადლობელი ვიქნები.

მადლობა ჩემო კარგო❤️❤️ ჩემი ისტორიების ნახვა თუ გინდა ჩემს გვერდზე გადმოდი და სიახლეებში ნახე❤️❤️

 


Vaimeee❤ rogor dzaan momewonaa ertisuli makvs rodis daideba ❤

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent