შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უსიყვარულო სიყვარული


21-09-2019, 10:36
ავტორი ქეთუსი
ნანახია 964

-ტონი მასთან წავიდა, მია ყველაზე უკცრიელ ადგილზეც კი იპოვა პატება სთოვა ბოლოჯერ სთხოვა პატიება... ბოლოჯერ იმიტო რომ ტონი მიდიოდა სხვაგან ის ვეღარ უძლებდა მიას ცივ გამოხედვას მის ნაღვლიან თვალებს და გულნატკენ სულს ტონი ხვდებოდა რომ ეს ყველაფერი მის გამო ხდებოდა მაგრამ ბოლო შანსიც გამოიყენა რომელიც თავის თავს თვითონ უბოძა... ის მივიდა მიასთან მაგრამ ყველაფერი ამაო აღმოჩნდა...
-როგორ მომძებნე?
-ბოლო შანსი შენი ბოლო ნახვაა ეს მია ბოლოჯერ გთხოვ პატიებას ბოლო იმედია ეს მია მე მივდივარ ვერ ვძლებ ამ პატარა ქალაქში შენთან და ამავდროულად შენს გარეშე მია...
-ხოდა წადი ტონი წადიი შორს წადი ისე შორს რომ ვეღარ დაბრუნდე...
-ბოლო შანსი გთხოვ მია... "ძვირფასო მია ცოლად გამომყვები?"
-კარგად ტონი რეისზე არ დაგაგვიანდეს...
-ეს უარს ნიშნავს?
-მე ვთქვი ტონი და დასკვნები შენ თვითონ გამოიტანე...
-მშვიდობით მია...

ტონი და მია დაემშვიდობნენ და ზურგი აქციეს ერთმანეთს ორივეს კი ფიქრები სტანჯავდათ... ერთი ფიქრობდა ნეტავ მაპატიოს... მეორე კი ვერ ვაპატიებ უბრალოდ ჩემი პრინციპები ის ჩემს ცხოვრებაში მხოლოდ აურზაურია და მეტი არაფერი...
ეს ეს იყო და ტონიმ მანქანა დაძრა და წავიდა მიას კი თავის ფიქრებში გართულს წამოსცდა რომ "ის მისი დიდი სიყვარულის დიდი აურზაურია" შებრუნდა და იმ ტონის გაეკიდა ფეხით რომელიც უკვე ჰოროზონტზე ძლივს მოჩანდა...
მია არ ნებდებოდა გარბოდა მას იმედი ქონდა რო დაეწეოდა მაგრამ მიას სირბილი იმით დასრულდა რომ ის მანქანას წინ გადაუხტა სიკვდილ სიცოცხლის ზღვარზე მისულ მიას პირზე მაინც ტონის სახელი ეკერა მის სახელს გაიძახოდა ცდილობდა ეყვირა მაგრამ გულში მოხვედრილი შუშა ხელს უშლიდა ხმას უკარგავდა... არ ვიცი როგორ რანაირად მაგრამ უეცრად ტონი მიასთან აღმოჩნდა გოგონა მის კალთაზე მიიწვინა და ცხარე ცრემლით ატირდა მია კი ცდილობდა თვალებიდან ცრემლი მოეწმინდა და სიცილით ჰკითხა ტონის შემოთავაზება ძალაში ისევ იყო თუ არა ტონიმაც არ დააყოვნა და ჯიბიდან ბეჭედი ამოიღო და თითზე წამოაცვა შორიდან ორივე ბედნიერი ჩანდა მაგრამ მათ გულებში ცეცხლი ენთო ტონის სული ეწოდა იმის გამო რომ საყვარელ ადამიანს კარგავდა მაგრამ ამას არ იმჩნევდაა... საათები იყვნენ ასე მია სისხლისგან იცლებოდა განრისხებული და ამავდოულად ნაღვლიანი ტონი კი ვერაფერს შვრებოდა საყვარელი ქალის გადასარჩენად... ბოლოს მიამ ღრმად ამოისუნთქა ყველანაირი ძალა მოიკრიბა და ტონის ხელი გულზე დაიდო თავისი კი მის გულს მიადო და უთხრა: " ჩემო ტონი ჩემო ძვირფასო მე დღეს მოვკვდები მაგრამ არ იდარდო ამაზე რადგან აი აქ შენს გულში ყოველთვის ვიარსებებ ასევე შენც ჩემო ტონი როგორც ციცინათელა ანათებს ღამე ჩვენს გულებშიც გაანათებს ჩვენი სიყვარული ყოველთვის დღეც და ღამეც" თქვა მიამ ბოლო სიტყვები და სუნთქვა შეწყვიტა გული კი გააჩერა ტონიმ კი ბოლო ხმაზე იყვირა "შენ ჩემს გულში მოციმციმე ციცინათელა ხარ ჩემო სიყვარულო"

არ ვიცი ტონი მომაკვდავ სიყვარულთან ასე უეცრად როგორ გაჩნდა მაგრამ ფაქტია სიყვარული რომ საზღვრებს გასცდეს ის ყოველთვის იარსებებს... სიყვარული ყოველთვის გრძნობს და მომავალშიც იგრძნობს განსაცდელსაც და სიხარულსაც...

ეს აქ დაწერილი ჩემი პირველი ისტორიაა იმედი მაქვს მოგეწონებათ... სასვენი ნიშნების გამო წინასწარ დიდ ბოდიშს მოგიხდით... ❤



№1  offline წევრი Yagam

წავიკითხე... ძალიან პატარაა, მითუმეტეს ეს თუ პირველი თავია.
სიუჟეტის არსს ვერ მივხვდი, ვფიქრობ შენც ვერ გაერკვიე რისი გადმოცემა გინდოდა... სასვენი ნიშნები, ტავტოლოგია, გრამატიკა... აღარ გავაგრძელებ. (ეგ უმრავლესობას დასახვეწი გვაქვს და ეშველება...) არვამბობ რომ უნიჭო ხარ. უბრალოდ დასახვეწი ხარ და იმედი მაქვს უკეთესს ვიხილავთ მომავალში.
წარმატებებს გისურვებ. გადახედე და შეცდომების გამოსწორებას ეცადე...

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent