შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დღიურები (1)


17-10-2019, 21:46
ავტორი Lurjtmiani
ნანახია 874

დღეს ჩემი მე-18დაბადების დღეა... ოთახში ვზივარ და ვხატავ...კარებზე კაკუნია... ვდგები და ვაღებ... ზღურბლთან ნათლია ლიკაა... მიყავრს ეს ქალი დედაჩემის დაიყო ფაქტიურად... დაიყო თქო იმიტომ ვამბობ, რომ დედაჩემმა ჯერ კიდევ მაშინ დამტოვა როცა 1თვის ვიყავი... მიმატოვა და წავიდა სხვასთან ერთად გაიქცა ,როგორც მამამ თქვა...მე დედას ვგავარ... შეიძება იფიქროთ დედა სძულსო არა არ მძულს... მან ტყუილში ცხოვრებას იმ კაცთან ერთდ ყოფნა არჩია ვინც უყავრდა... მე კი მმასთან დამტოვა ვუყვარდი, მაგრამ მამა მაინც ვერ გაინეტა, ჩემი აზრით მარტოობისთვის... დედასავით ხუჭუჭი, წაბლისფერი თმა მაქვს... მასსავით მწვანე თვალები და ასევე მაღალი ვარ მამასაც ვგავარ ხასიათებით ის ვარ გარეგნობით კი დედა... მამა ისე გამზარდა ჩმთვის უდედობა არ უგრძნობინებია... ლიკა ნათლია სულ ზრუნავდა ჩემზე... დეიდა ნისა, დედას და თვს მევლებოდა არც დეიდა ქეთა იყო ნაკლებად ძვირფასი ვინც დედისგან დამჩა... მამის ძაკაცებიც გვერდში მედგნენ სკოლა ისე დავამთავრე არ მიგრძვნია დედის წასვალ... მეგონა დაბრუნდებოდა... მერე რა 18წლის მერე რომ მენახა მაინც მივიღებდი... თუ ვიღაც წავა შნგან ის სამუდამოდ წავა თუ არ უყავრხარ,სუ ოდნავ მაინც რომ უყავრდე აუცილებლად დაბრუნდება...
ლიკა ნათლია ოთახში შემოვუშვი და საწოლზე დავჯექი... ზურგზე სასკოლო ჩანთა ეკიდა მოიხსნა და საწოლზე დააგდო... იქიდან საჩუქრის ყუთი ამოიღო და გამომიწოდა... არცისე პატარა და თხელი იყო გავხსენი დასამკაულის ყუთი დამხვდა ისიც გავხსენი შიგნით კი ვერცხლის ჯაჭვზე დაკიდებული ფირუზის ქვა იყო რომელსაც ადამიანის გულის ფორმა ქონდა...
-ის... ის - თვალები აუცრემლიანდა ლიკას. - ეგ ყელსაბამი ნენეს ეკუთვნოდა... ოქროს დაბადებისდღეზე აჩუქა დედამისმა... მათი ოჯახის ტრადიციაა... ახლა შენია მან ვერ გადმოგცა და მე გაძლევ... ნენემ დამიტოვა სანამ წავიდოდა... ნეტავა რ გამეშვა... ნეტავ ენახა შენ როგორ გაიზარდე... იცი უყავრდი არ უნდოდა შენი დატოვება არც ერეკლესი ისიც სიგიჟემდე უყავრდა... ყველაზე და ყველაფერზე მეტად უყავრდა... უბრალოდ ასე იყო საჭირო უნდა წასულიყო ნუ ეს მისი აზრით ნეტავ დარჩენილიყო... უყავრდა ერეკლე უყავრდა... პირველივე ნახვისას შეუყავრდა სიცოცხლის ბოლომდე მეყავრებაო და ასეც იქნება...
ლიკას სიტყვებმა დამაბნია. რატომ წავიდა თუ მამა უყავრდა??? რატომ მიატოვა?? იქნებ ისეთი რამ მოხდა რაც მე უნდა მცოდნოდა ის რაც წელს უნდა გამეგო.
-მაშინ რატომ წავიდა?
-მისმინე ჩანთაში მისი დღიურებია... წასვლისას დამიბარა 18ის რომ გახდება მიეციო და მე ახლა მას გადმოგცემ... როცა ყველას წაიკითხავ გაიგებ ნამდვილ მიზეზს რატომაც მიგატოვა ეს არც ერეკლემ იცის....
-კარგი ნათლია.
მოვიდა და შუბლზე მაკოცა.
-ნათლიას ბედნიერება ხარ და დედაშენი სადაც არ უნდა იყოს გახსოვდეს იმ დღდან უყვარხარ იმ დღიდან გაღმერთებს როცა შნზე გაიგო...
ლიკა გავიდა და ოთახში მარტო დავრჩი...საღამო იყო და მეც მომზადება დავიწყე მალე ბავშვდბი მოვიდოდნენ და უნდა აღგვენიშნა ეს დღე...
მეორე დღეს რომ გამეღვიძა თი მისკდებოდა...არაფრის თავი არ მქონდა და ნახდვარი დღე ლოგინში გავატარე... ბოლოს ვინებე და ავდექი... ჩვიცვი საჭმელი ვჭამე და მერე დღიურები გამახსენდა... ოთახში ავედი და სასუსნავებიც ავიტანე... პირველი დღიური ავიღე და კითხვა დავიწყე... განსაკუთრებული არაფერი პირველი 11დღიური ყოველდღე იყო დაწერილი და განსაკუთრებული არაფერი ხდებოდა... მეთორმეტე დღიჯრს რომ მივადექი სკოლის პირველი დღე და რამდენიმე თვე იყო აღწერილი ნოემბრეში წყდებოდა და მერე აპრილიდან გრძელდებოდა...

24წლის წინ... საქართველო/თბილისი/

დედა შემოვიდა ოთახში და გამაღვიძა მეც სწრაფად ავდექი და ტრადიციულად ჯინსის შრვალი ზევით კი ტოპი ჩავიცვი დედას დაჟინებული თხოვნით ჯინსის შემოსაცმელიც ჩვიცვი და სკოლაში წავწდი ლიკა დღეს არ მოდიოდა ამიტომ სკოლაში მარტო მივედი... გაკვეთილებზე უაზროდ ვიჯექი მე-12კლასში ვიყავი და უმეტესად არ დავდიოდი თ დავდიოდი გაკვეთილებზე ლიკასთან ჭორაობაში ვერთობოდი... დიდ დასვენდბაზე ჩანთა მოვიკიდე და ეზოში გავედი.... როგორც კი ეზოში უეცრად სისუსტე ვიგრძენი და მერე გული წამივიდა გაღვიძებული სოფოს კაბინეტში ავღმოვჩნდი... თურმე მანდატურმა მიპოვა და ექიმთან წამიყვანა... ჩოულებრივად გაგრძელდა ეს დღეც ლიკასთან მივედი და ვიჭორავეთ ესეც მოვუყევი და დაღლილობას მივაწერეთ მერე ერთდ ვიმეცადინეთ და სახლში გამოვედი... ვიმეცადინე და მერე ძველი ალბომი გადმოვიღე ამდენი წელი ისე რომ მედო და სულ ვამატებდი ფოტოებს... მერე კი ჩმი 3წლის წინანდელი ფოტოები ვანხე საბასთნ ერთდ... ალბომი გადავდე და უჯრიდან მაკრატელი ამოვიღე...მან მე მომატყუა მან მე გამომიყენა... მატყუებდა,თვალებში მიყურებდა და მატყუებდა, არ ვუყავრდი უბრალოდ ერთობოდა, სხვა უყავრდა მე სულელს კი მართლა შემიყავრდა, იცი რა? არ იყოს ეს ფოტები ყოველ ჯერზე როცა დავინახავ გამახსენდება, რომ ყველას არ ვენდო. გავიფიქრე და სივე ალბომს მივუბრუნდი...მერე კი დავწექი...



ჰეი დავბრუნდი ახალი ისტორიით მგონი არცისე კარგია...



№1 სტუმარი სტუმარი mmmm

sainteresoa velii shemsges

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent