შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მეგობრები 3


16-01-2020, 22:00
ავტორი aannaa
ნანახია 757

თავი 3
ამ დროს კი სინდი წასული იყო იმ ტაძარში რომელიც ყველა სურვილს ასრულებს,მან იმ ტაძრამდე ფეხშიშველი ავიდა.როცა სინდიმ ლოცვა დაიწყო ოპერაციაც დაიწყო....
ლოცვა დაახლოებით ერთი საათი გაგრძელდა,ხოლო ოპერაცია ორ საათზე დიდხანს გრძელდებოდა...როცა სინდიმ დაასრულა ლოცვა მან დაურეკა მიას და გაიმართა დიალოგი:
სინდი-მია რა ხდება ოპერაცია დასრულდა?
მია:არა,სამწუხაროდ ჯერ არა...
სინდი:ნეტა გადარჩება?
მია:არ ვიცი სინდი,იმედია გადარჩება მას რო რამე დაემართოს არ ვიცი რას ვიზამ,ვერ გადავიტან.
სინდი:ყველაფერს გავაკეთებ ოღონდაც ლუსი გადარჩეს.
მია:მეც სინდი მეც,ღმერთს ვთხოვ რო გადარჩეს.
სინდი:კარგი,მოვდივარ უკვე მეც,იმედია ოპერაციის დასრულებამდე მოვალ და ექიმიც კარგ ამბავს გაგვაგებინებს.
მია:კარგი გელოდები.
საუბარი როგორც კი დაასრულეს ერტი ექთანი გამოდის და კიდევ ორ ექიმს იხმობს ამბობს რო საქმე ძალიან რთულადაა და პაციენტს კარგავენ.ამის გაგონებაზე მია ძალიან ცუდად გახდა,გონება დაკარგა და დაეცა იატაკზე...
გავიდა ნახევარი საათი და მოვიდა სინდი,პირველად მოიკითხა თუ რა ხდებოდა საოპერაციოში მაგრამ ვერაფერი გაიგო,შემდეგ კი წავიდა მიასთან,სინდიმ და ვიკამ ცოტათი დაამშვიდეს მია,შემდეგ კი ყველანი ერთად გავიდნენ პალატიდან და ისევ საოპერაციოსთან დარჩნენ.ოპერაცია სამ საათზე დიდხანს გაგრძელდა რადგანაც მდგომარეობა ძალიან რთული იყო.
გავიდა სამი საათი ექიმი გამოდის და ამბობს:
ექიმი:ოპერაცია დასრულდა,მაგრამ ვერ გეტყვით რო წარმატებულად.
გოგონები:ანუ ექიმო?რას გულისხმობთ?ის იგულისხმეთ რომ ლუსი..? ჩქარა თქვით ექიმო რა დაემართა ლუსის.
ექიმი:დამშვიდდით ზუსტად არაფერი ვიცით ეს 24 საათი მისთვის ძალიან მძიმეა,მხოლოდ ამ დროის შემდეგ გავიგებთ როგორ იქნება ლუსი.
მია:ექიმო,არ ვიცი როგორ,რანაერად,მაგრამ როგორც გინდატ ისე ლუსი უნდა გადაარჩინოთ.
ექიმი:არ ვიცი,ვერაფერს ვერ დაგპირდებით.
სინდი:კარგი მია,შენ დამშვიდდი ჯერ არაფერი არ არის გარკვეული და ლუსი რომ ვერ გადარჩეს არ ვიცი რას ვიზამთ,ექიმო რო ვერ გადარჩეს მერე თქვენთვისვე აჯობებს თუ აქ არ დაგვხვდებით.
ამ დროის განმავლობაში ვიკა ყველას გადაავიწყდა და უეცრად გონება დაკარგა დაეცა იატაკზე,და დაახლოებიტ 10-15 წუთის შემდეგ ისევ მოვიდა გონს და საუბარში ისიც ჩაეჭრა.
ვიკა:არაფრის გაგონება არ მინდა კმარა გესმით,კმარა!
ექიმი:თქვენ მგონი დახმარება გჭირდებათ,რა დაგემართათ რატო ყვირით?
ვიკა:გითხარი კმარა თქო!რამდენჯერ უნდა გაგიმეოროთ~?ლუსი არ დამტოვებს მე,უბრალოდ ამას არ იზამს ის ეგეთი არ არის რო დაქალი მიატოვოს,თუ კი მართლა დაქალია ის არ დამტოვებს,მაგრამ თუ კი მაინც დამტოვა მერე დაგელაპარაკებით ექიმო!მანამდე კი სანამ ლუსი გონს არ მოვა ყველა ჩუმად იქნებით,ასე აჯობებს!
ვიკას ასეთი საუბარი ყველას გაუკვირდა,რადგანაც ის ისე იყო განადგურებული ხმასაც კი ვერ იღებდა ცოტა ხნის წინ,ხოლო ახლა...
გავიდა 24 საათი და სასწაული მოხდა!
ლუსი გონს მოვიდა.
ვიკა იყო წყლის საყიდლად გასული იყიდა და ისევ დაბრუნდა პალატაში ოირველი მან შევიდა და დაინახა რომ ლუსი გონს მოვიდა,სიხარულისგან წყლის ბოთლიც კი იატაკზე გაუვარდა და ხმამაღლა ისე დაიძახა ლუსი რო ყველა პალატისაკენგაიქცა,ყველა ძალიან ბედნიერი იყო...ლუსი ბოლომდე გამოჯანმრტელებული არ იყო და მანამდე გოგონები არ მოშორებულან მას.ისინი იყვნენ სულ ერთად მაშინაც კი როცა საავადმყოფოდან გაწერეს.
გავიდა 5 თვე...
ლუსი საბოლოოდ გამოჯანმრთელდა.
მეგობრები ერთად ძალიან კარგად ერთობოდნენ.შემდეგ გაყიდული სახლებიც კი დაიბრუნეს.ყველაფერი ცუდი წარსულს ჩავარდა,ახლა ისინი ძალიან ბედნიერები არიან...
დასასრული...


მეგობრებო! ვიცი რომ ბევრი რამ არ დამიწერია,ისიც ვიცი რომ ძალიან დიდიხანია არ დამიწერია მინდა ყველას ბოდიში მოგიხადოთ იმის გამო რომ ვერ ვაქტიურობდი,იმიტო ნრო ზაან დიდი პრობლემები მქონდა.იმედია გახსოვთ ეგ ისტორია გაგრძელენა და დასასრული...იმედია მოგეწონებატ მიყვარხართ ყველა ძალიან <3 წარმატებები ყველაას! <3 იმედია მოგეწონებათ დასასრული,არ დაგიმალავთ და გეტყვიტ რო ბევრი არ მიმწვალია ეგ კი არა პირდაპირ აქ ვწერდი და თუ აზრი დალაგებული არ არის არ მიწყინოტ <3 უბრალოდ ვცდილობდი დამეჩქარებია../.დღეიდან ხშირად დავდებ ისტორიებს...




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent