შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ის ღამე(თავი1)


26-03-2020, 20:21
ავტორი haruko
ნანახია 2 510

გამარჯობათ მეგობრები ეს ჩემი პირველი ისტორიაა ველოდები თქვენს შეფასებას :)

მაღაზიიდან გამოვედი და სახლისკენ მიმავალ გზას გავუყევი უკვე საკმაოდ გვიანია.ჯიბიდან ტელეფონს ვიღებ კესანეს(ჩემს საუკეთესო მეგობარს) ვურეკავ მაგრამ არიღებს
-ღმერთო შემომაკვდება ეს გოგო ერთხელ ყოველთვის რატომ აქვს ტელეფონზე ხმა გათიშული და რატომ უჯდება ყოველთვის?!
ტელეფონს ჯიბეში ვაბრუნებ და გზას ვაგრძელებ ჩემს ფიქრებთან ერთად.ვფიქრობ ჩემს წარსულზე და აწმყოზე ნამდვილად ვერვიტყვი,რომ ბედნიერი წარსული მქონდა,არა პირიქით ჩემი წარსული სავსეა ტკივილით და ცუდი მოგონებებით,მაგრამ ამისდამიუხედავად მქონდა ბედნიერი წამები,წუთები და საათებიც კი.როგორია ჩემი აწმყო? იმასთან მიახლოებული როგორსაც ბავშვობაში წარმოვიდგენდი მახსენდება წარსულის ყველაზე საშინელი მოგინება,მოულოდნელად ადგილს მივეყინე კიდევ კარგი ჩემმა სხეულმა დროულად მოასწრო რეაგირება ჩემს წინ არსაიდან გამოჩენილ მანქანაზე თორემ რა მოხდებოდა წარმოდგენაც კი არმინდა.საშინლად ვბრაზდები სახეს კარგად ვერ ვარჩევ მაგრამ სულ რამოდენიმე წამი თვალებში ვუყურებ და მხოლოდ მის შავ სფეროებს ვხედავ ღმერთო ძალიან მეცნობა ეს თვალები მაგრამ გაბრაზებული ყურადღებას აღარ ვამახვილებ კარგად ვლანძღავ გულში და გზას ვაგრძელებ.
ახლა ჩემს შესახებაც მოგიყვებით მე რადა ვარ 19 წლის,საშუალო სიმაღლის,წაბლისფერი თმით და თაფლისგერი თვალებით,ვცხოვრობ თბილისში კესანესთან ერთად რადგან დედაჩემი საზღვარგარეთ წავიდა,ხოლო მამაჩემი არვიცი სადაა, ჩვენ დიდიხანია ერთი ოჯახი აღარვართ მისი ალკოჰოლისა და ძალადობისკენ მიდრეკიდების დამსახურებით გადავწყვიტე კესანესთვის ჩემთან გადმოსვლა შემეთავაზებინა და ისიც რათქმაუნდა დამთანხდა კესო ჩემზე ოდნავ მაღალია შავი თმით და ყავისფერი თვალებით შეუდარებლად ხატავს და სამხატვროში სწავლობს მე რაც შემეხება ბავშვობიდა ძალიან მიყვარდა და კარგადაც გამომდიოდა მათემატიკა ასე რომ გადავწყვიტე ბიზნესზე ჩამებარებინდა და ასეც მივიქეცი. როგორც იქნა მივედი სახლში კესანეს უკვე ჩაერთო რაღაც ფილმი ასე რომ სწრაფად შევედი საძინებელში გამოვიცვალე ნივთები მივალაგე და გამოვედი საძინებლიდან სწრაფად შევედი სამზარეულოში ცოტახანში ყავებითა და სასუსნავებით ხელში დავადექი კესანეს თავზე.

ესეც ჩემი პირველი ისტორია გამიგეთ ჯერ ახალივარ :)



№1 სტუმარი ეკა

ძაან მაგარია ყოჩაღ ????????

 


№2 სტუმარი სტუმარი ანი ანი

კარგია... ყოველ შემთხვევაში ცუდი არარის..
უბრალოდ ძალიან პატარა თავია...ერთი ჰოპ და უკვე აღარ იყო :დ
"საშინლად ვბრაზდები სახეს კარგად ვერ ვარჩევ მაგრამ სულ რამოდენიმე წამი თვალებში ვუყურებ და მხოლოდ მის შავ სფეროებს ვხედავ ღმერთო ძალიან მეცნობა ეს თვალები"
წარმოდგენა არ მაქვს რატომ მაგრამ ეს მომენტი მომეწონა..
პ.ს ალბათ იმიტომაც რომ ვგიჟდები შავ თვალებზე :დ ^-^
ძალიან არ დააგვიანო, მოუენლად ველი ახალ თავს, მაინტერესებს როგორ განვითარდება მოვლენები... წარმატებები ^-^

 


№3  offline წევრი sofo_sofia13

ძალიან კარგიაა heart_eyes heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent