შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გაიცანით...კატო! (1)


8-04-2020, 00:53
ავტორი Kesso
ნანახია 1 327

ისტორია

დილით საშინელი თავის ტკივილი მაღვიძებს, თვალებს ნაძალადევად ვახელ და გარემოს ინტერესით ვაკვირდები. თავიდან ყველაფერი ერთმანეთში ირევა, ბუნდოვნად ვხედავ, თუმცა ცოტახანში ყველაფერი მკაფიო ხდება და საგნებს ერთმანეთისგან ნორმალურად ვარჩევ. უცხო ოთხაში ვარ, თუმცა პანიკაში არ ვვარდები. ასე ხშირად ხდება, მივდივარ კლუბში და მეორე დღეს უცხო სახლში ვიღვიძებ ისე, რომ მეტწილად არაფერი მახსოვს. გული მერევა, მაგრამ ყურადღებას არ ვაქცევ და ტანსაცმლის მოძებნას ვიწყებ. მალევე ვპოულობ და რაც შეიძლება ჩუმად და სწრაფად ვიცვამ, რადგან უცნობს ძილი არ დავუფრთხო. სიართლე რომ ვთქვათ არც მადარდებს უბრალოდ უაზრო დიალოგების თავი ნამდვილად არ მაქვს. მეძინება, ჯერ კიდევ დილის ექვსი საათია, თანაც საშინელი "პახმელია" მაქვს. ერთი სული მაქვს სახლში მივიდე და ჩემს საწოლში გემრიელად გამოვიშხლართო.

ჩაცმაში გართული ვერც ვამჩნევ როგორ იღვიძებს უცნობი, ცისფერ თვალებს ინტერესით მანათებს და ცდილობს გამიღიმოს თუმცა არ გამოსდის.

- დილამშვიდობისა - მეუბნება და საწოლიდან თავს წევს, იდაყვებს ეყრდნობა და ჩემი ჩაცმის პროცეს აკვირდება.
- დილამშვიდობისა, ჩუმად ვაპირებდი წასვლას არ მინდოდა შენი გაღვიძება თუმცა როგორც ჩანს არ გამომდის- ვიღიმი და ფეხასცმლის შეკვრას ვაგრძელებ.
- ასე მალე ნუ წახვალ, ყავა დავლიოთ და წინა ღამე გავიხსენოთ- ეშმაკურად მიღიმის და წარბებს მაღლა წევს.
მის ნათქვამზე მეცინება- სიმართლე რომ გითხრა მეძინება და ამის თავი არ მაქვს- ვეუბნევი და საწოლიდან ვდგები.
- დასანანია, არადა კარგი ხარ საწოლში -თვალებს მიჟუჟუნებს, შემდეგ კი თავადაც ეცინება და საწოლიდან დგება- გაგაცილებ.



სადარბაზოდან გამოსული დიდხანს ვიყურები აქეთ იქით, ტაქს ვერსად ვერ ვპოულობ და მის გამოჩენამდე ფეხით მივუყვები ტროტუარს. ჩანთიდან სიგარეტის კოლოფს და ასანთს ვაძვრენ და ერთ ღერს ტუჩებს შორის ვიქცევ.

- მმმ.. დილის მადლი - ჩემთვის ვფიქრობ და გზასვაგრძელებ. დილით მოწევას ასე ვუწოდებ, მას შემდეგ რაც მოწევა დავიწყე და სკოლაში მისვლამდე სადარბაზოში დილით ვაბოლებდი . თუმცა ნამდვილი დილა მაინც აივანზე ყავით ( ჩაით) და ღრმა ნაფაზით იწყება. გაზაფხულის დადგომა ჩემზე ყოველთვის მელანქონიურად მოქმედებდა და რამდენიმე დღიანი დეპრესიით მაჯილოდოებდა. მზის თბილი სხივები თავისას შვებოდა და მოგონებების მორევში მისროდა. ამ დროს ყოველთვის ვფიქრობ თინეიჯერობაზე, ცხოვრებაზე, საკუთარ თავზე და ათას უაზრობაზე რომელიც უკვე წარსულში დარჩა. მოგონებები თითქოს საუკეთესო რამ არის და მხოლოდ ეს რჩება ადამიანს ცხოვრების ბოლოს, თუმცა დიდი ხანია დავასკვენი, რომ ეს ყველაზე საშინელი რამაა. მოგონება გაიძულებს იფიქრო იმაზე რაც წარსულში იყო, ამ დროს გინდა რომ ისევ იქ იყო და იგივე გაიმეორო, ან სულაც შეცვალო რაღაც,ან ის გააკეთო რაც მაშინ ვერ გაბედე და აუტანელად იტანჯები იმის გამო , რომ კვლავ წარსულშ გინდა დაბრუნება. და მიუხედავად იმისა რომ ეს ყველაფერი ვიცი მაინც ხშირად ვფიქრობ წარსულზე.


მალევე ვაჩერებ ტაქსს და სახლის მისამართს ვკარნახობ. ფულს ვაწვდი და ეზოში შევდივარ. იტალიური ეზოს ერთერთი ბინა დიდი მონდომებით ვიქირავე, ყოველთვის ვოცნებობდი ასეთ სახლში ცხოვრებაზე, თუმცა მალევე ვიგემე მისი სიმწარეც. ქალბატონი ნათელა უკვე ფეხზე და ფანჯრიდან მაკვირდება, შუადღისას ალბათ ყავას დალევს და მეზობლებს თავის ეჭვებს მოუყვება ჩემ ცხოვრებაზე. ოც ლარს ჩამოვდივარ, რომ დიდი მონდომებით წარმოიდგენს სად გავატარე ღამე ან ვისთან და რატომ ვბრუნდები ახალგაზრდა გოგო ამ დროს სახლში და არა თვის დროზე. თუმცა ეს არ მაღიზიანებს, პირიქით ამაზე ყოველთვის მეღიმება. ხის კიბეზე სწრაფად ავდივარ და სახლის კარს ვაღებ. საკუთარ სახლს არაფერი ჯობია. საბნის ქვეშ ტანსაცმლით ვძრები და მალევე ვითიშები. მთელ დღეს სახლში ვატარებ და მხოლოდ საღამოს ვურეკვავ ეკას.

- ეკუშ რაშვები? - ჩავყვირი მობილურში
- არაფერს , გცალია? ცოტა ხანში გნახავ და სადმე წავიდეთ ან ამოგვილი
- ჩემთან ამო,ყავა დავლიოთ. ცხელცხელი ამბები მაქვს და შოკოლადის ტორტი -ვეუბნები მაცდურად და ისიც ბედნიერი მთანხმდება.

7 საათზე უკვე ჩემთანაა და აივანზე ვსხდებით პლედებით, ყავით , ნამცხვარითა და სიგარეტით.

- რაო, დილით კარგი ბიჭი დაგხვდა გვერდით? - ეშმაკურად უციმციმებს თვალები და ტუჩის კუთხეს ტეხავს.
- ნუ მეკაიფები!
-სერიოზულად, როგორი იყო?
- ღმერთო , საოცრება იყო. უსიმპატიურესი იყო და რაც მთავარია საქმეში ძალიან ძლიერი- მეცინება და რამდენიმე წუთი ამაზე ვიცინით.
-შენკენ რახდება ახალი ?- ინტერესით ვაჩერდები და ღრმა ნაფაზს ვარტყავ.
- როგორც ყოველთვის. მგონი მხოლოდ სექსი უნდა, მე კიდე სერიოზულად ვფიქრობ მასზე.
1 საათი ჭორაობაში გაგვყავს და უაზრო ცხოვრებით დაგრუზულები კლუბში მივდივართ.

- 15 წუთში მზად ვიქნები- ოთახში გავდივარ და საცვლების ამარა სარის წინ ვდგები, როცა ჩემს თვს ვუყურებ ამ დროს უკეთესად ვფიქრობ რა ჩავიცვა. ჩემი ფორმები ძალიან მომწონს. თუმცა გარეგნობა ნამდვილად არა. ყავისფერი გრძელი და ხვეული თმა მაქვს. მუქი და დიდი თვალები, გრძელი წამწამები, პატარა სწორი ცხვირი და საშუალო ტუჩები ხორბლისფერი კანი. ჩვეულებრივი გარეგნობა მაქვს და ამის კომპლექსი ბავშვობიდან მომყვება არადა გამუდმებით მეუბნებიან რომ ლამაზი ვარ. ჩემი სხეული ცოტა მამშვიდებს რადგან აქ უკეთესობაა. მართალია საშუალო სიმაღლის ვარ და არც ფეხები მეწყება კისრიდან, თანაც ჭარბწონიანობისკენ მაქვს მიდრეკილება, მაგრამ ახლა ფორმაში ვარ,დედბუნებამ და ჩემმა გენებმა დიდი და ლამაზი მკერდით დამაჯილდოვა. ჩემი მონდომებით დიდი მრგვალი და გამოყვანილი საჯდომი მაქვს, ეს ყველაფერი კი მამაკაცების გაგიჟებაში ნამდვილად მეხმარება, თორემ ჩემი გარგნობით ამას ვერ ვიზავდი. პროფესიით ბუღალტერი ვარ, ციფრები ჩემი სტიქიაა, ისე კი ეკონომიკა დავამთვრე და ახლა ერთ-ერთ ფირმაში ვმმუშაობ და საკმაოდ კარგი ხელფასიც მაქვს. კარადიდა შავ მოკლე კაბას ვიღებ, წვრილი სახელოთი. ჩემ ტანს იდეალურად ეკვრის და ფორმებს კარგად კვეთს. ფეხზე მაღალ ყელია ჩექმას ვიცვამ, რომელსაც დაბალი ძირი აქვს. არ მიყვარს მაღალქუსლზე დგომა თუ კი საქმე არ მოითხოვს. ბიუსჰალტერზე უარს ვამბობს და თხელ მანტოს ვიცვამ ზევიდან. მსუბუქი მაკიჟიც და ეგაა. კმაყოფილი ვუყურებ სარკეში ჩემ თავს თმას ვიშლი და გავდივარ.

-ეკ! გავედით-ვუკივი ტუალეტში ჩაკეტილ ეკას.
-დამაცადე ორი წამი -კივილითვე მპასუხობს
- უკვე 15 წუთია ტაქსი გველოდება
-მოფსმა აღარ მაცადო-კარებს ჯუჯღუნით აღებს და მიგდებულ ჩანთას იღებს - ხვალ ვისთან აპირებ გაღვიძებას?!- ეშმაკურად მეკითხება.
-ვერავისთან , მორჩა ჩემი დასვენება. ხვალ სამსახურში გავდივარ -უკმაყოფილოდ ვპასუხობ და კარს ვკეტავ.
ტაქსის მძღოლი უკმაყოფილო ჩანს , დალევა არ მინდოდეს თორე ტაქსით ჯაყჯაყი სულაც არ მინდა. უდარდელად ვსხდებით უკან და მალევე მივდივართ დანიშნულების ადგილზე. ირგვლივ ჩახუთულობა სუფევს და სიგარეტის კვამლშია გახვეული ყველაფერი. პირდაპორ ბართან ვაჭრი 1 ტეკილა თუ შეიძლება . ბარმენი მალევე მიდგავს სასმელს ერთი მოსმით ვსვამ . თავლებით ეკას ვუწყებ ძებნას და უცებ წყვდიასს ვეჩეხები. ისს.. აქ არის...ჰო , ნამდვილად ისაა...



№1  offline წევრი Kesso

ამის წერა დავიწყე ადრე თუმცა აღარ გავაგრძელე ამიტომ საცდელი იყოს ველი შეფასებებს????

 


№2  offline წევრი sofo_sofia13

ოჰ ძალიან კარგია მომეწონა ^_^ ველი შემდეგ თავს

 


№3  offline წევრი Kesso

sofo_sofia13
ოჰ ძალიან კარგია მომეწონა ^_^ ველი შემდეგ თავს


ძალიან ვეცები დღეს დავამატო დიდი მადლობა <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent