შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

Jag släppte inte 18+ (თავი 2) /სრულად/


8-04-2020, 23:19
ავტორი Mary Drey
ნანახია 3 300

ერიკს თაიას საოცარი თითის ფალანგები თავისაში ჰქონდა მოქცეული.
თაიამ არ იცოდა ერიკს სად მიჰყავდა, თუმცა გრძნობდა რომ წინ არნახული წამები ელოდა.


- მინდა ეს დღე ერთ-ერთი საუკეთესო იყოს ჩვენთვის.- უთხრა ერიკმა მას და მგზნებარე კოცნითაც დააჯილდოვა.
თაია ერიკის შეხებისას გალაქტიკაში ეშვებოდა. უნდოდა მის თვალების ანარეკლში ფეხშიშველად გაეარა და სიყვარულის წამებით მარადიულად დაკარგულიყო.
ერიკმა მანქანა გააჩერა. მანქანიდან ფრენა-ფრენით გადმოვიდა და თაია თავის ძლიერ ხელებში მოიქცია.
თაია გრძნობდა, როგორ მრავალკეცდებოდა მასში სხვადასხვაგვარი, სხვადასხვა ფერის გრძნობები, რომელიც ჭკუას უკარგავდა. თვალებს ალმაცერად აფახუნებდა და ცდილობდა ერიკის მიერ შერჩეული ადგილი უკლებლივ შეესწავლა, რათა მარადიულად გონებაში ჩაელექა ეს წუთები.
თაია და ერიკი კუს ტბაზე იყვნენ. თაია ფიქრებოდა, თუ ამ ხალხმრავალ ადგილას რა სიურპრიზი უნდა მოეფიქრებინა საყვარელ კაცს მისთვის.
ერიკის ფიქრები კი, როგორც ყოველთვის თაიასკენ იკვეთებოდა... ეტმასნებოდა მის სულიერ სამყაროს და მოსვენების საშუალებას არ აძლევდა...
ხელში აყვანილი თაია, ერიკის სხეულს უერთდებოდა. თითქოს დანიშნული გზა მისთვის მარადიულად გაწელილიყო...
რამდენიმე წუთში კი თაიას წინ სამოთხე გამოისახა...
კუს ტბის მიმდებარე ტერიტორია ერიკს, თაიასთვის შესანიშნავად მოურთავს... იქვე პატარა ხის სახლიც იდგა, რომელზეც იგი ამდენ ხანს ოცნებობდა.
სახლი ძველი იყო, მაგრამ ჯერ კიდევ კარგად შენახული.
შესვლისას იატაკი ახმაურდა, ხოლო თაიას მზერა ოთახის მორთულობისკენ იყო მიმართული.
სახლში სასიამოვნო სითბო იყო...
ერიკი თაიასკენ წაიწია და წითელი ღვინო მიაწოდა.
თაიამაც უარი არ უთხრა და გადაეშვა მის სასიამოვნო მორევში.
- ისე მიხარია, რომ შენნაირი ადამიანი ვიპოვე, თაია...- უთხრა ერიკმა მას და მგზნებარე, ანთებული თვალებით შეხედა თავის სატრფოს.

ერიკისა და თაიას ტუჩები ერთმანეთს შეერწყა. თაია ფიქრობდა, რომ ამ სასიამოვნო შეგრძნებაზე უკეთესი შეუძლებელია რაიმე ყოფილიყო.
გამომწვევად ეხებოდა ერიკი, თაიას მკლავებს... ცხვირის წვერს ახებდა მის სხეულს და ცდილობდა, მისი მისტიკური სურნელი შეეცნო... თავისად მიიერთებინა.
ერიკი დიდი ხანი ელოდებოდა ამ მომენტს... ყოველთვის წარმოიდგენდა, თაიას შიშველ სხეულს, რომელზედაც თავისი კოცნით გზას გაიკვალავდა. მაგრამ ეს ყოველივე ჯერ არ განუხორციელებია, რადგან შესაბამის დროს ელოდებოდა... და ალბათ სწორედ ეს იყო, „ის“ შესაბამისი დროც.
თაიას გრძნობებს მელანქოლიური ელფერი დაჰკრავდა. თავს თინეიჯერი გოგოსავით გრძნობდა, რომელიც ვერ ახერხებდა საკუთარი გრძნობების მიჩქმალვას პატარა ბნელ კუთხეში.
ერიკი მაცდურად ეხება თაიას ნაზ, ქუფრივით თეთრ ხელებს... მის სავსე მკერდს წამებშივე ათავისუფლებს წითელი ბიუსჰალტერიდან... თაია ვეღარაფერს გრძნობს, გარდა ერიკის მთრთოლვალე ხელებისა, რომელიც თავის სხეულზე იდებდნენ ბინას.
ორი შეყვარებული წყვილი მგზნებარედ კოცნიდა ერთმანეთს. ცდილობდნ ერთმანეთის მიმართ გრძნობები ამ ქმედებით გამოეხატათ...
ერიკისა და თაიას სხეული ერთმანეთს შეერწყნენ.
ერიკი თაიას სხეულს კოცნიდა....
თაიას სხეული კანკალებდა....
მათი პირველი სექსი იმაზე სასიამოვნო გამოდგა, ვიდე ეს წარმოედგინათ.



№1 სტუმარი Mariam

shegidzlia shvedurad daubari tu ratom gadawkvite am enaze dawera ❤️❤️❤️

 


№2  offline მოდერი Mary Drey

Mariam
shegidzlia shvedurad daubari tu ratom gadawkvite am enaze dawera ❤️❤️❤️



ძალიან მიყვარს შვედი ხალხი. heart_eyes
შვეიცარიაზეც ჭკუა მეკეტება... heart_eyes ეს გახდა მიზეზი, რომ შვედური მესწავლა. საკუთარი ენასავით ვიცი. kissing_heart

 


№3 სტუმარი Tata

როგორ მიყვარს შვედი ხალხი და როგორ გამიხარდა, შენ რომ მათზე დაწერე.
ზალიან კარგია, მარიამ და იცოდე შენს ამ წიგნს მე ვკითხულობ!

იმედია მალე დადებ შემდეგ თავს. ^^

 


№4  offline მოდერი Mary Drey

Tata
როგორ მიყვარს შვედი ხალხი და როგორ გამიხარდა, შენ რომ მათზე დაწერე.
ზალიან კარგია, მარიამ და იცოდე შენს ამ წიგნს მე ვკითხულობ!

იმედია მალე დადებ შემდეგ თავს. ^^



მიხარიააა
დავდებ მალე აუცილებლად! kissing_heart

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent