შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ოცნება უფასოა (თავი 6)


11-04-2020, 02:39
ავტორი Mari Orjonia
ნანახია 1 711

დილას ადრე ეღვიძება ნიტას. რატის ისე აქ შემოხვეული ნიტაზე ხელები რომ სადაცაა ნეკნები ჩამტვრევა.
- აუუ რატი აეთრიე მეტკინა მუცელი.- ვეღარ მოითმინა და წაიწუწუნა ნიტამ.
- მმმ
- მმ არა პეხვი ადექი ბიჭო მეტკინა უფ.
- აუ შენ ხო არ აცდი კაცს ძილას რაა, რა მოხდა ნიტა? - თავი ამოყო რატიმ.
- რა რამოხდა ისე გქონდა ხელები მოხვეული მეგონა ნეკნებს ამოვახველებდი. - წაიწუწუნა ნიტამ.
- კაი ნუ ზლაზვუადებ. - ხელები მოაშორა რატიმ.
- ვაიმე ამოვისნთქე, მადლობა ბატონო რატი რომ მომეცით სუნთქვის საშუალება. - ირონიული ნიტა.
- არაფრის ნიტა - რატიმაც არ დააკლო. რატიმ ხელები უშვა თუ არა ამოისუნთქა ნიტამ და ძილი გააგრძელა.
1:00
ნიტას ეღვიძება რატი გვერდზე არ ხვდება , ფეხზე დგება და სააბაზანოში შედის სახეს იბანს და გუშინდელ სპორტულებს იცმევს ქვემოთ ჩასულას რატი არც მანდ ხვდება. ჩანთას იღებს სახლიდან გადის და დაქალებთან მიდის .
- ალო სანდრო - გზაში ურეკავს ნიტა სანდროს (ბიძამისს)
- ხო ნიტა მშვიდობაა?
- აუ ბოდიში რა დამავიწყდა თუ რამე საშინელება არ მოხდება არ დაგირეკავ.
- ხო იცი რომ ეგ არ მიგულისხმია შე ქაჯო
- კაი ვიცი ვღადაობ, რას შვები ცოცხალი ხარ?
- არა ნიტა მკვდარი ვარ და სულმა გიპასუხა ხვალ ჩემი ორმოცია და მოდი რაა.
- აუფ რა ჯამბაზი ეკარგება საქართველოს. -დანანებით ჩაილაპარაკა ნიტამ.
- გადი გოგო გადაშენდი.
- გადაშენდი შენ. ხო და რაზე გირეკავდი.
- ასეც ვიცოდი რო რაღაც გინდოდა.
- ხო და რა მინდოდა ესეიგი მე ლიკა და ლიზისთან ვარ და გამომიაეე რა.
- კაი თან დღეს აუზზე მივდივარ და წამო შენც.
- ვაა კაი. - დაემშვიდობნენ ერთმანეთს. ნიტა ლიკასთან და ლიზისთან მივიდა მარა არავინ დახვდათ ამიტომ ტელეფონზე დაურეკა.
- ალოო!
- ალო კი არა სად გდიხარ შენთან ვარ და რო არ დამხვდი. - შეუტია ნიტამ.
- მერე გაგეფრთხილებინე, გოგო გიოსთან ვართ აი პახმელიას ვკლავთ და მოდი რა. - გიოს სახლი მანდვე იყო ამიტომ ბევრი არ უწუწუნია ნიტას.
- კაი ხო.
ხუთ წუთში მანდ იყო. ბავშვები ტახტზე იჯდნენ და ხმაურიანად ხარხარებდნენ, მათი ხარხარი ნიტას შორიდანაც კი ესმოდა.
- კაკ კუკ. - ნიტა მივიდა დაკარზე დააკაკუნა.
- აუ მიდი რა გააღეთ - თქვა დათომ
- შებ არ შემიწუხდე რაა - ირონიულად გაუღიმა ლიკამ და კარისკენ წავიდა.
- ვაიმე ჩემი ლამაზი გოგოო - გადაეხვია ლიკა ნიტას.
- ლიკა რამ შემოგიარა გუშინ არ გნახე? - გაუკვირდა ნიტას.
- მერე რა მაინც მომენატრე, კაი წამო შევიდეთ.
ნიტას შესულზე ყველა ბავშვი ხვდება, ასევე რატიც თავის შეყვარებულთან ერთად, ნიტას წყინს მაგრამ არ იმჩნევს.
- გამარჯობა ბავშვებო. - ნორმალური ხმით ესალმება ნიტა ბავშვებს, და მაშინვე იბყრობს რატის ყურადღებას ნიტა კი უბეალოდ აიგნორებს მის მზეეას.
- გამარჯობა. - ყველა ერთად მიესალმა.
- გაიცანი ეს ნუცაა, ნუცა ეს ნიტაა - გააცნო გაბრიელმა თავისი ერთერთი ერთჯერადი სათამაშო.
- სასიამოვნოა - ვითომ ღიმილით ეუბნება ნიტა და ხელს უწვდის , გოგოც თავის ხელს აგებებს.
- დღეს რამეს აპირებ? - ეკითხება ლიკა.
- კი სანდრო გამომივლის და აუზზე წავალთ, კუპალნიკები თვითონ აქვს ჩემიც ამიტომ პირდაპირ აქედან წავალთ.- რატის სანდროს გაგონებისას ვენები ეჭიმება, ხვდებოდა რომ ნიტა მოსწონდა მაგრამ ასე ძაან თუ მოსწონდა არ იცოდა.
- აუ კაი რა . - დაეწუწუნა ლიკა
- რატო რა მოხდა? - გაუკვირდა ნიტას .
- რადა წვეულება აქ გიოს ძმაკაცს და დაგვპატიჟა წამო რა ფლიიიზ.
- აუ ლიკა წვეულებაზე ხმაურში ყოფნას მირჩევნია, სანდროსთან ერთად თბილ აუზში ვიცურაო. - რატის რექცია უცვლელია.
ცოტახანი გაერთნენ ილაპარაკეს და ამ დროს სანდრო ურეკავს ნიტას.
- ხო სანდრო.
- ჩამო გელოდები.
- კაი, დამელოდე.
- კაი მიდი.
- კაი ბავშვებო მე წავედი თუ ადრე გამოვედი ლიკას მივწერ მისამართს მეტყვის და მოვალ.
- კაი კარგად
- პაკა.
აუზზე მიბიდნნენ ბევრი იცურავეს შემდეგ კი ფსიქოლოგ მარიამს ხედავს მარიამი, არ უკვირდა ბიძამისი ძალიან სიმპაწიური იყო და ფსიქოლოგი მარიამი კი ძალიან ლამაზი.
- ოოო ჯობს მე ხელი არ შეგიშალოთ ისედაც მომბეწრდა წავალ. - ეშმაკურად აათამაშა თვალები ნიტამ და აუზიდან ამოვიდა.
- ოხ ნიტა რა ხარ შენ, მარტო სად მიდიხარ ერთი.
- სად და გიორგის ძმაკაცი ჩამოსულა და წვეულება აქ, მე კიდე რა მინდა თქვენნაირ მოხუცებთან წავალ გავერთობი. - სამივე იცინის.
ნიტა გასახდელში შედის და ტანსაცმლის ჩაცმას იწყებს . მოკლე ჯინსის შორტი ზემოდან თეთრი გრძელი მაიკა, იმდენად გრძელი რომ შორტსაც ფარავს, თეთრი ბოტასები და სველი თმები კულულებად დახვეოდა.
ტაქსი გამოიძახა და ლიკას მიერ მითითებულ მისამართზე წავიდა.
- ვაა ნიტა გადაიფიქრე და მაინც მოხვედი? - შესვლისთანავე აეტუზა ლიკა.
- ხო გოგო ბიძაჩემი სატრფოსთან დავტოვე.
- წამო შევიდეთ
- წამო.
სახლში ხმაური, ალკოჰოლის სუნი, სიგარეტის სუნი, სხვადასხვა ფერადი განათებები და ხმაურიანი მუსიკა უწყობდა ნამდვილ გიჟურ წვეულებას ხელს. შესვლისთანავე ლანდავ რატის რომელსაც კალთაში თავისი ნუციკო უზის და "ეპროშნავება" ნიტა არ იმჩნევს რატის და ჩვეულებრივი ანუ მუდო სახით გადის აივანზე.
- შეგცივდება - მხარზე თბილ ნაჭერს და უცნობ მზრუნველ ხმას გრძნობს ნიტა.
- მადლობა.
- არაფრის, მე გიოს ძმაკაცი ირაკლი ვარ .
- აჰა შენი წვეულებაა ხო?
- აა არა მე იმის მეგობარი ვარ ვისი წვეულებაცაა.
- აჰა კაია - უღიმის ნიტა.
- რამდენი წლის ხარ?
- თითქმის 18.
- ვა კაია, ა მე რამდენის ვარ? - ნიტას ეღიმება - მე 19-ის ვარ.
- კაია - მობეზრებულად ეუბნება ნიტა.
- შენ რა გქვია ?
- ნიტა.
- ლამაზი სახელია
- მადლობა - ისევ მობეზრებულად ეუბნება ნიტა.
- თავი მოგაბეზრე?
- ა არა შენ არაფერ შუაში ხარ უბრალოდ თავი მტკივა .
- აუ კაი რა მაგას იცი რა უშველის? ცეკვა , წამო ვიცეკვოთ. - მხარზე მოკიდა ხელი.
- აუ შანსი არაა რა, ახლა ადგილიდან დაძვრაც კი მეზარება.
- აუ მიდი რა - ახლა უფრო ძლიერად ექაჩება ირაკლი.
- აუ ხელი მეტკინა გამიშვი და არ მინდა რა ეს ცეკვა.
- აუ კაი რა ატრაკებ.
- აუ არმაინტერესებს რა დამანებე.
- გაუშვიო არ გესმის ირაკლი? თუ დაგეხმარო გაგებაში? - გაიგი ნიტამ რატის ბოხი ხმა და მაშინვე დამშვიდდა.
- აუ შენ რა გინდა რა ცეკვაზე ვებაზრები, წადი შენ შენ ნუცას მიხედე რა.
- ბიჭოო რო ფეუბნება არ მინდაო ესეიგი არ უნდა.
- მერე მე გავარკვევ რატო ერევი.
- ხო რატი რატო ერევი ვინმემ გთხოვა - ახლა უკვე ნიტა ეკითხება რატის, ამ დროს რატის გაკვირვებული სახე უნდა გენახათ - წადი ეა შენს შეყვარებულს მიხედე. - გაბრიელი წამში ავლებს მაჯაზე მთვრალ ნიტას ხელს და ზემკთ კიბეებზე აათრევს, რომელიღაც ოთახში შეყავს და კარებს კეტავს.
- შენ გოგო სულ გააფრინე? - ხმამახლა უყვირის რატი ნიტას მაგარამ მუსიკის ხმაუში სხვა ვერ გაიგებდა მათ ხმაურს.
- მეე? რატო ეე? სიმართლე გითხარი . - მთვრალი ნიტა ეუუბნება რატის.
- რა სიმართლე გიგო არ გამაგიჟო მე იმ ბიჭთან გიცავდი და შენ? რა გააკეთე.
- და ვინ გითხრა რომ დახმარება მჭირდებიდა? ჩემითაც მივხედავდი რამენაირად, და სხვათაშორის ძალიან კეთილი და საყვარელი იყო რატო გამომაგლიჯე ხელიდან? წადი შენს ნჰციკოს მიხედე რაა? - ცოთა წაუეჭვუანა უფროწსირად მიახვედრა რატის რომ ეჭვიანობდა.
- შენ რა ეჭვიანობ? - სიცილით ეუბნება რატი ნიტას.
- ეჰ ოცნება უფასოა რატი.



№1 სტუმარი სტუმარი ანი

"-კაკ კუკ. - ნიტა მივიდა დაკარზე დააკაკუნა."
აი ეს წინადადება სეერიოზულად გეწერა? :/

ან ერთ წამში რო ფხიზელი იყო მეორე წამში როგორ დათვრა? აივანზე გასვლით?

 


№2  offline წევრი alienbaby

კარგი მაგრამ ვერ გავიგე ამ ბიჭს რატი ქვია თუ გაბრიელი? ყურადღება მიაქციე ესეთ შეცდომებს

 


№3  offline წევრი Mari Orjonia

alienbaby
კარგი მაგრამ ვერ გავიგე ამ ბიჭს რატი ქვია თუ გაბრიელი? ყურადღება მიაქციე ესეთ შეცდომებს

რატი ქვია ბოდიში ერთხელ თუ შემეშალა რა და თუ არ მოგწონთ არ გავაგრძელებ.

ძაან ცოტა გამოხმაურება და ერთი ორი ნეგატიური კომენტარიც მოოყვა ამ ისტორიას ამიტომ შეიძლება არ გავაგრძელო თუ ასეთი ცოტა გამოხმაურება ექნება, მადლობა იმას ვინც თავის აზრს გამოხატავს confused

 


№4 სტუმარი სტუმარი Vee

anu gaagrdzele vigacis ubralo komentarze rato unda shewyvito? ege martvitiua sheni gadarwmuneba ro vigacam gitxras cudiao unda shewyvito?gaagrdzele me momwons da mainteresebs,da xo kide shecdomebi yvelas mosdis magit kaci armokvdeba ddd❤️

სტუმარი ანი
"-კაკ კუკ. - ნიტა მივიდა დაკარზე დააკაკუნა."
აი ეს წინადადება სეერიოზულად გეწერა? :/

ან ერთ წამში რო ფხიზელი იყო მეორე წამში როგორ დათვრა? აივანზე გასვლით?


კაი..კაი და შენ გგონია უკეთესის დაწერა შეგეძლო?მე რაღაც არ მგონია,სანამ რამეს იტყვი ჯერ დაფიქრდი რაა კაი?

 


№5 სტუმარი სტუმარი მარია

ძაან კაია! დიდი ამბავი ერთხელ თუ რაღაც შეგეშალა ეგ ვის არ მოსვლია!❤️უბრალოდ დააიგნორე ნეგატიური კომენტარები❤️წერე შენთვის (მთავარია შენ ისიამოვნო ამით) და იმ ადამიანებისთვის ვისაც მოწონს შენი ისტორიები და მოუთმენლად ელიან როდის დადებ ახალ თავს❤️მე პირადად ძალიამ მომწონს და იმედია წერას არ შეწყვეტ და მალე დადებ ახალ თავს❤️❤️

 


№6  offline წევრი Mari Orjonia

სტუმარი მარია
ძაან კაია! დიდი ამბავი ერთხელ თუ რაღაც შეგეშალა ეგ ვის არ მოსვლია!❤️უბრალოდ დააიგნორე ნეგატიური კომენტარები❤️წერე შენთვის (მთავარია შენ ისიამოვნო ამით) და იმ ადამიანებისთვის ვისაც მოწონს შენი ისტორიები და მოუთმენლად ელიან როდის დადებ ახალ თავს❤️მე პირადად ძალიამ მომწონს და იმედია წერას არ შეწყვეტ და მალე დადებ ახალ თავს❤️❤️

მადლობა❤ იცი მოტივს შენნაირი თბილი ადამიანების კომენტარები მაძლევენ ❤❤ აუცილებლად გავაგრძელებ, და ვისაც არ მოსწონს ნუ კითხულობს❤❤

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent