შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შენ მაიძულე მეცხოვრა


16-04-2020, 01:28
ნანახია 1 567

ვცდილობ ეს წამები ძალიან მკაფიოდ აღიბეჭდოს და სამუდამოდ დარჩეს ჩემს გონებაში.განცდა რომელსაც ახლა ვგრძნობ ბედნიერების და აუწონავი სიყვარულისაა.იგი მთელს სამყაროს გადაიწონის...
ფრთხილად გაახილა თვალები და ჩემი თვალების იდენტური თვალები მომანათა. სასწაულია.ამაზე დიდი ბედნიერება არაფერია .თოვლივით თეთრი კანი და ლამაზი ტუჩები აქვს. საოცრად ლამაზია და მე უზომოდ ბედნიერი. მთელმა სამყარომ მინდა გაიგოს, რომ მე დღეს დედა გავხდი. ულამაზესი გოგონას დედა, რომელმაც ეს წამია ჩემი ცხოვრება ზღაპრად აქცია...
იქნებ ვინმემ გაიფიქროს კიდეც, რა არის ამაში ასეთი ენით აღუწერელი და დაუჯერებელი, ეს ხომ ყველა ქალის მისია არის დედა გახდესო,მაგრამ ვერ დაგეთანხმებით.ყველას არ შეუძლია იყოს დედა. ზოგჯერ ჩვენ არ გვეკითხება ცხოვრება ისე გვართმევს რაიმის უფლებას,მათ შორის დედობის უფლებასაც!
დედობა ღვთის საჩუქარია .არ მინდა გინეკოლოგიურ განყოფილებებში ფარულად აბორტის რიგებში იდგნენ ქალები.არ მინდა ამ უდანაშაულო, სულ პაწაწინა ადამიანების გულები დედების ნება-სურვილით გაჩერდნენ.
ალბათ მეტყვიან სათქმელად ადვილიაო, მაგრამ დამერწმუნეთ ჩვენ ვისაც დედობის უფლება ჩამოგვერთვა,ჩვენ ვინც საკუთარი გულის ქვეშ, ჩვენი შვილის გულისცემას ვერ ვიგრძნობთ ,აბორტი სადისტური ქმედებაა.აქ ჩვენს ირგვლივ ცხოვრობენ ადამიანები ვინც შვილს სქესის და რაოდენობის მიხედვით ირჩევს. და აქ ასევე ჩვენს ირგვლივ ცხოვრობენ ქალები,რომლებიც დედობაზე ოცნებობენ...
სანამ ეს ბედნიერი დღე გათენდებოდა,რომ ჩემი შვილი ხელში ამეყვანა ,ბევრი ტკივილის,შიშის ,ფიქრის და ბედინიერების წელი გავიდა.
ჩემი ისტორია წლების წინ დაიწყო. ამ ამბავმა სხვანაირად დამანახვა ცხოვრება,შემაცვლევინა აზრი და მიზანი.გადამაფასებინა ღირებულებები და მასწავლა არასოდეს დავნებდე ...




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent