შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მაბედნიერებ დევდარიანო (თავი 1)


21-04-2020, 23:41
ავტორი Just illusion
ნანახია 1 079

***
ცხოვრება სავსეა მრავალი თავგადასავალებით. ბევრს ვერაფერს ვიტყვი ჩემზე უკვე 5 წელია ამერიკაში ვარ. ყოველ დღე იმაზე ვფიქრობ თუ რითი გავიხალისო თავი. სასტავში სამნი ვართ მე დემეტრე და დამიანე. სამივე ერთად გავიზარდეთ. დღეს 5 წლის შემდეგ პირველად ჩამოვედი საქართველოში. არც არავისთან დამირეკავს. აეროპორტიდან პირდაპირ ჩემს სახლში წასვლა გადავწყვიტე მაგრამ ვინ დაგაცდის ეგრევე ჟურნალისტები მოცვივდენ. მამაჩემი და დედაჩემი ბიზნესმენები არიან ამიტომ ხშირად უწევთ სხავდასხვა ქვეყნებში მოულოდნელად წასვლა. მე 18 წლიდან ცალკე ვცხოვრობ და 20 წლის ასაკში გავემგზავრე ამერიკაში. შეყვარებული ვარ 18 წლიდან მარიამ გასვიანზე. მას დღემდე ვაკონტროლებ თუ რას აკეთებს და სად მიდის არასდროს არაფერი გაუკეთებია ზედმეტი. არც ვიცი მიცნობს თუ არა. ბევრი რომ არ გავაგრძელო მოკლე დახასიათებას დავწერ ჩემსას 1.85 ვარ შავი თმებით და მწვანე თვალებით კალათბურთით ვარ შეპყრობილი და საკმაოდ მიზიდავს ცურვა.

***
დილა ჩვეულებრივ დაიწყო. მე მარიამ გასვიანი ვარ 22 წლის მაღალი ლამაზი სუსტი. ყოველთვის მომწონდა ჩემი გარეგნობა და მამრობითი სქესის წარმომადგენლებიც ვერასდროს მტოვებნენ უყურადღებოდ. ვსწავლობ ფსიქოლოგიურის განხრით. მყავს 1 ძმა რატი 25 წლის და 2 დაქალი ნინი და ანი. ისინიც ჩემი ტოლები არიან სამივე ფსიქოლოგიურზე ვსწავლობთ. მე ვარ 1.75 სუსტი გრძელი ფეხებით. დიდი მწვანე თვალებით და წაბლისფერი თმით. შეყვარებული არასდროს მყოლია მაგრამ ერთ ბიჭს დღემდე "ვქრაშავ'. ის საკმაოდ ცნობილი სანდრო გასვიანია რომელიც ვერასდროს შემამჩნევს.

***
-დედა წავედი და დღეს არ მოვალ ანისთან ვრჩები
-კარგი ჭკვიანად და დამირეკე
-გკოცნი
-მეც

***
ბართან შევხვდით მე ანი და ნინი ასევე მათთან ერთად იყვნენ მათი ძმები რეზი და მათე.
ბაღში შევედით და გართობა დავიწყეთ. დღეს ბოლომდე მინდოდა დალევა. მალევე ჩემთან ბიჭი მოვიდა. თვალებში ვერ ვუყურებოდი ისეთი მთვრალი ვიყავი მაგრამ მეცნობოდა ისე მოხდა რომ სექსი გვქონდა. დილით თვალები ერთმანეთს ძლივს დავაჭირე და გავახილე ჩემს გვერდით თვით ზეციდან ჩამოვარდნილი სანდრო გასვიანი იწვა. ვცდილობდი რამის გახსენებას მაგრამ არაფერი გამომდიოდა. სასწრაფოდ ჩავიცვი და გამოვვარდი გარეთ. ტაქსი გავაჩერე და სახლისკენ ავიღე გეზი.


აბა ბავშვებო როგორია????? გავაგრძელო???? დააფიქსირეთ თქვენი აზრი ♥️



№1 სტუმარი სტუმარი მანანა

მარიამ გასვიანი სანდრო გასვიანი? ალბათ დევდარიანი

 


№2 სტუმარი სტუმარი ანა

ანუ ძალიან მომეწონა... ველოდები შემდეგს.. როდის დადებ...
მარიამი ალბათ დევდარიანია არა?

 


№3 სტუმარი სტუმარი Just illusion

სტუმარი ანა
ანუ ძალიან მომეწონა... ველოდები შემდეგს.. როდის დადებ...
მარიამი ალბათ დევდარიანია არა?


დიახ ამერია ბოდიშით დაძაბული ვწერდი. მარიამი გასვიანია და სანდრო დევდარიანი

 


№4  offline წევრი Katemalfoy

Kaia oghond tavebi gazarde ufro <3
Ar meko????

 


№5 სტუმარი ett

ver vxvdebi rato iwyebbt weras tu agar agrdzelebt? :( mashin ra azri aq erti an ori tavis atvirtvas da ragato ucruebt imedebs mkitxvelebs ??

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent