შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ძველი ბიჭის გოგო(თავი11)


4-05-2020, 13:31
ავტორი queentikooooo
ნანახია 3 531

მეგობრებო არადა გუშინ მართლა ბევრი ვეწვალე, რომ დამემატებინა, მაგრამ არად არ ამატებდა და ნერვები უკვე პიკზე მქონდა, თუმცა დრეს დაემატა უკვე სასიხარულოდ...


ღრმად ჩაისუნთქეთ...
ამოისუნთქეთ...
დამშვიდდით...
სამამდე დაითვალეთ...
1...
2...
3...

იმდენი შოკოლადი ვჭამე დარწმუნებული ვარ რომ მუცელი სასტიკად ამტკივდება, მაგრამ საერთოდ არ მაინტერესებს ეს საკითხი, რადგან მთავარია მომხდარი ცოტახნით დავივიწყო...

სიმართლეს გეტყვით და მთელი ღამე თეთრად გავათენე და გაინტერესებთ არა რატომ? იცით ამის მიზეზი მაგრამ ჩემ ფიქრებს მაინც გაგიზიარებთ...

არ მინდა რომ სუსტი გოგო ვიყო, რომელიც შეყვარებულის ერთ სიტყვას დაემორჩილება...
არ მინდა რომ მასთან პატარა ბავშვივით ვიყო და ყველაფერზე თავი დავუქნიო...
ძალიან მიყვარს სანდრო, მაგრამ მუდმივად კონტროლი, გაფრთხილებები, ბავშვივით დარიგებები არ არის სასიამოვნო და რაც არ უნდა სანდრო გაბრაზდეს და რაიმე ცუდი მოიმოქმედოს ამის გამო ჩემს სათქმელს მაინც არ გადავალ და თუ ვუყვარვარ და პატივს მცემს შეეცდება, რომ ჩემს გამო ხასიათი ამ ნაწილში ოდნავი, მაგრამ სასიამოვნო ცვლილება შეიტანოს...


ქალი ძლიერი არსებაა და რაც არ უნდა პატარა ან დიდი დაბრკოლება დახვდეს წინ, ყველაფერს ნაკუწებად აქცევს და მიზანს მაინც მიაღწევს...


გამთენიისას ჩამეძინა და ჩემს ორგანიზმს უფლება მივეცი ცოტახანი განტვირთვის, რადგან ვიცოდი წინ დიდი ამბები მელოდა...

დილას ჩვეულებისამებრ გავიღვიძე და სამსახურში წასასვლელად მოვემზადე...

მცირედი მაკიაჟი გავიკეთე სახეზე და თმები ცხენის კუდად შევიკარი, გასაღები ავიღე და სახლი დავტოვე...

გუდინდელზე და დღევანდელ დღეზე საერთოდ არ ვფიქრობდი, უბრალოდ ჩემს თავს მეტ თავდაჯერებულობას ვმატებდი და ვარწმუნებდი რომ სრულებით მართალი ვიყავი...

სამსახურში რომ მივედი ფორმა ჩავიცვი და კლიენტების მომსახურება დავიწყე...

დღეს შედარებით ნაკლები ხალხი მოძრაობდა და მიხაროდა ასე ძალიან რომ არ დავიღლებოდი როგორც გუშინ...

რამოდენიმე საათი ისე გავიდა ვერც კი მივხვდი, მხოლოდ შესვენებაზე რომ დავიკეტეთ მაშინ მოვედი აზრზე და კაფისკენ წავედით თორე ძალიან მშიოდა, შესვენების დრო სიცილში გადიოდა და უკვე 15წუთი იყო დასრულებამდე დარჩენილი...

ტელეფონზე სანდროს ზარი შემომივიდა

-გისმენ სანდრო

-5წუთში კაფესთან ვარ და დამელოდე

-არ მცალია სანდრო, შესვენება მიმთავრდება უკვე და მაღაზიაში უნდა დავბრუნდე

-5წუთში მანდ ვარ და ფეხი არსად გაადგათქო!

მკაცრი ტონით მითხრა

მეც დავრჩი კაფეში და გოგოებს ვუთხარი რომ მალე დავბრუნდებოდი, თორე ვიცოდი რომ სანდრო მაღაზიიდან წამიყვანდა ძალით თუ არ დავრჩებოდი აქ...

მიყვარს სანდრო სიგიჟემდე, მაგრამ როგორც მე ვითვალისწინებ მის ნათქვამს, ისე უნდა გაითვალოსწინოს ჩემი აზრიც...

დავინახე როგორ გაჩერდა სანდროს მანქანა კაფესთან და როგორ გადმოვიდა ზედმეტად სიმპათიური სანდრო...

უხ როგორ უხდება ამ არანორმალურს სათვალეები და შავი სამოსი...


ჩემი მაგიდისკენ წამოვიდა, უბრალოდ გადამკოცნა და ჩემს პირდაპირ მოთავსდა
ცოტახანი სახეში მიყურებდა და ჩემს ემოციებს აკვირდებოდა...

როგორ მინდოდა მივსულიყავი და ჩავხუტებოდი, მაგრამ ამჟამად ასე იყო საჭირო...

-აბა მითხარი კატო ისევ ფიქრობ, რომ იმას რომ მე შენს ცხოვრებაში არ უნდა ვიყო?

მოულოდნელად დაიწყო ლაპარაკი და მაშინვე ჩემი გაოცება გამოიწვია რათქმაუნდა

-რა? მაგრამ მე არ მითქვამს რომ შენ ჩემს ცხოვრებაში არაფერი გესაქმება

-რავიცი იძახდი რასაც და როგორ მინდა ისე გავაკეთებ და შენ ამას ვერ გამიკონტროლებო, არავინ არ გეკითხება შენო და ანუ გამოდის ასე...

-სანდრო მისმინე მე არ მიფიქრია და არ მინდოდა რომ შენ ეგრე გაგეგო ჩემი ნათქვამი

-მაშინ ამიხსენი აბა ერთი შენ და გამარკვიე როგორ უნდა გამეგო

-სანდრო მესმის რომ გაბრაზებული ხარ მაგრამ გთხოვ ეგრე ნუ მელაპარაკები

-და როგორ გელაპარაკები?

-აღარ აქვს ამას მნიშვნელობა უკვე, სანდრო გუშინდელს რაც შეეხება რაც ვთქვი ისევ იმ აზრზე ვარ, არ მინდა რომ მუდმივად მაკონტროლებდე და პატარა ბავშვივით მითითებებს მაძლევდე ისე თითქოს მართლა 10 წლის ვიყო, როცა საქმეზე ხარ წასული იცი რამდენჯერ გირეკავ და არ მპასუხობ და მეც შენნაირად უნდა გავფსიხდე და ეგრე დავიწყო ყვირილი ან ისე მოვიქცე რა მდგომარეობაშიც შენ ჩემთან მოხვედი გუშინ?

როგორ მინდოდა რომ ცრემლები გადმომენთხია, მაგრამ სუსტი არ გამოვჩნდებოდი...

-სერიოზულად? მე როცა ჩემს საქმეზე მივდივარ შენ ეს კარგად იცი და იქაური სიტუაციაც იცი რატომ ვერ გპასუხობ და მე კიდე ყველგან სადაც კი შეიძლება, რომ ყოფილიყავი მოვედი მაგრამ არ დამხვდი არსად და მაშინ როცა მითხრეს რომ სახლში დაგინახეს შესული, მოვედი ალბათ 15წუთი მაინც გეძახოდი და ხმას არც კი მცემდი და რა უნდა მეფიქრა მაგ დროს? არავინ არ ვართ დაზღვეული საფრთხისგან და შენ იმაზე ჭედავ, რომ ყვირილი დავიწყე? ყვირილი კი არა ნერვიულობისგან ყველაფერი რომ არ შემოვიმტვრიე მეც მაკვირვებს...

არადა ამ შემთხვევაში მართალი იყო სანდრო, მაგრამ მაინც ხო არ დავეთანხმებოდი არა?

-მესმის რომ გაბრაზდი, მაგრამ ხომ შეგიძლია რომ აკონტროლო შენი ემოციები? არ არის პატარა ცუდ საქციელზეც კი ასე აფეთქება კარგი

-რაც შეეხება კონტროლს და დანარჩენს რაც შენ თქვი, შენ არ იცი რას ნიშნავს კონტროლი და რაიმე რჩევას რომ გაძლევ ყველაფერს შენთვისვე სასიკეთოდ ვამბობ, მართლა ბავშვი არ ხარ რომ ყველა შემხვედრს ენდობი და მაშინვე უმეგობრდები? არ უნდა მოგცე რჩევები და არ უნდა ვიცოდე შენი ნაბიჯები?

-სანდრო შენ ყოველ საათში მეუბნები რა როგორ გავაკეთო, სად წავიდე და სად არა და ეს ძალიან შემაწუხებელია უკვე

უკვე ნერვები მიმტყუნებდა, რადგან ყველაფერს რასაც ამბობდა სიმართლე იყო არადა მეც მართალი ვიყავი და არ ესმოდა

-ანუ შენდამი ჩემი ზრუნვა შემაწუხებელია? ამის თქმა გინდა შენ?

-ვაიმე სანდრო ყოველთვის ყველაფერს არასწორად რატო იგებ? აღარ შემიძლია უკვე რა ზედმეტი არაფერი ვარგა არც შენი ყურადღება და ზრუნვა სანდრო ამის თქმა მინდა და არა ის რომ შენი ყურადღება და ზრუნვა შემაწუხებელიათქო და ჩემი ცხოვრებიდან უნდა გაქრეთქო!

უკვე ისე გამეჭედა, რო ყვირილზე გადავედი და დავაპირე კაფიდან წასვლა, რომ სანდრო ხმამ დაიქუხა

-დაჯექი შენს ადგილას!

მთელი ხალხი ჩვენ გვიყურებდა გაოცებული და მეც ისევ დავუბრუნდი ჩემს ადგილს მტირალი

-მოკლედ, შევთანხმდებით იმაზე რომ ყველანაირად შევეცდები რომ კონტროლი და დანარჩენი რაც შენ გაწუხებდა გამოვასწორო, შევეცდები მაგრამ პირობას ვერ მოგცემ რომ ბოლომდე შევიცვლი ამ ხასიათს! შენი ყველა ნაბიჯი და ქცევა ისევ მეცოდინება და ამაზე არ დაიწყო ეხლა ლაპარაკი, რადგან შენ ამით არ შეწუხდები და ვერაფერს ვერ იგრძნობ, ახლა კი შეიმშრალე ცრემლები და ნუ ტირიხარ ხოლმე რა, იცი არ მიყვარს შენი ცრემლები მაგრამ მაინც საპირისპიროს აკეთებ

ჩემსკენ გადმოიწია და სახიდან ცრემლები მომწმინდა

-კატო რატო ტირიხარ კიდე? გაჩერდი ახლა ვსო

-ჩამეხუტები?

-ღმერთო ჩემი პატარა გოგო ხარ შენ, კი მაბრაზებ მაგრამ ეგაც რომ მომწონს შენში, მოდი ჩამეხუტე და დაწყნარდი

ფეხზე წამოვდექით და თან ჩამეხუტა, თან გასასვლელისკენ წავედით

-ჩვენი პირველი ჩხუბი იყო სანდრო

-და თან რის გამო იყო, ოხ როგორ მომენატრა შენი ტუჩები

-იცოდე, რომ მიყვარხარ და ჩვენი დღევანდელი ლაპარაკი საჭირო იყო

-ახლა ისე მინდა დაგაგემოვნო და ბოლო ხმაზე გაკვნესო მონატრებულს

-და ვინ გითხრა მერე რომ უნდა გაჩერდე და მეც არ მინდა?

-ერთი სახლამდე მივაღწიოთ და დანარჩენი მე ვიცი უკვე

ნუ როგორც იქნა სახლამდე მივაღწიეთ და ორმაგად ბედნიერი ვიყავი, რადგან "შეთანხმებას" მივაღწიეთ ორივემ და ჩვენი პირველი კამათი ასე კარგად დასრულდა...

სახლის კარები გავაღეთ და გამხეცებულები ვაძრობდით ერთმანეთს ტანსაცმელებს

-როცა მაბრაზებ იცი როგორ მინდა რომ ცოტა ვიუხეშო შენთან გა*იმვის დროს კატო

-ხოდა უხეში გახდი და ვცადოთ ყველაფერი სექსის დროს

ვნებიანად შევხედე და აშკარად ორმაგად გამოვიწვიე

-ესეიგი ასე გინდა ხო რომ სიამოვნებისგან კვნესვაზე კი არა კივილზე გადახვიდე და მაინც თავი არ დაგანებო და გავაგრძელო და არ გავჩერდე?

თმებში დამიჭირა ხელი და თავი უკან გადამაწევინა და ისე მელაპარაკებოდა, თან კისერში ენას მისმევდა და კოცნებს მიტოვებდა...

-მიყვარს შენი მარწყვი ტუჩები

ისე ველურივით მაკოცა, რომ ამ ქვეყანას მოვწყდი და მანამ არ მომშორდა სანამ სისხლის გემო არ იგრძნო ჩემი ტუჩებიდა

-ერთხელ შემომეჭმევი ისეთი გემრიელი ხარ

-მაგიჟებ სანდრო






მეგობრებო იმედი მაქვს კმაყოფილები იქნებით ამ თავით და მოგეწონებათ ჩვენი წყვილის "შერიგების" სიტუაცია....

მიყვარხართ ყველა და მადლობა ასეთი ერთგულებისთვის ჩემო საყვარლებო <3

არ მიყვარს რა ჩემი წყვილი რომ ჩხუბობს, დიდხანს არ შემიძლია რომ ერთმანეთისგან შორს იყვნენ...
მოკლედ გელით

თავი ისევ პატარაა რათქმაუნდა მაგრამ.....მაპატიეთ



№1  offline მოდერი ენქეი

როგორ გამიხარდა შენი დანახვა
ასე რაა,მოსვას კატომ თავის ადგილზე ეს კონტროლმეისტერი joy
ცოტა ემოციებშივარ არშეიმჩნიო
ველი შემდეგს წარმატებები heart_eyes

 


№2 სტუმარი ნეკერჩხლის ფოთოლი

მოკლედ, მართლა არ შეგიძლია დიდი ხნით დააშორო წყვილები ერთმანეთს ????მართალი ხარ არ უნდა შორდებოდნენ ????ველი შემდეგ თავს????

 


№3  offline წევრი svien

mmm kargia momewona cvlilebebi.magari xar????

 


№4  offline წევრი queentikooooo

ენქეი
როგორ გამიხარდა შენი დანახვა
ასე რაა,მოსვას კატომ თავის ადგილზე ეს კონტროლმეისტერი joy
ცოტა ემოციებშივარ არშეიმჩნიო
ველი შემდეგს წარმატებები heart_eyes

ჩემი გოგო❣❣❣ მომეწონა სანდროს ზედმეტსახელი "კონტრლმაისტერი"
მადლობა და მალე დავამატებ შემდეგ თავს❣❣❣

ნეკერჩხლის ფოთოლი
მოკლედ, მართლა არ შეგიძლია დიდი ხნით დააშორო წყვილები ერთმანეთს ????მართალი ხარ არ უნდა შორდებოდნენ ????ველი შემდეგ თავს????

მადლობა და მალე დავამატებ შემდეგ თავს❣❣❣

svien
mmm kargia momewona cvlilebebi.magari xar????

მადლობა ჩემო საყვარელოოო❣❣❣

A.N.A
tiko ramdeni wlis xar??

მოკლედ ჩემი ასაკი წინა თავებში იყო "განხილვის" საკითხი????????
ანა მე ვარ 18წლის❣❣❣

 


№5 სტუმარი sali

ძალიან მაგარი გოგო ხაარ ძალიან მაგარი თავი იყოოო. და ცოტა რო გაზარდო თავებიიი არააა???

 


№6  offline წევრი კეტი

როგორც ყოველთვის საუკეთესო თავი გამოგივიდა ბრავო მალე დადე შემდეგი ოკს?

 


№7 სტუმარი სტუმარი სალომე

ვაიმეეე ვაიმეეე მაგიჟებენ ესენიიიიიი❤️

 


№8 სტუმარი UwU

mokledd dzaan kaia ubralod cota intriga chade es chxubi didad safudzvliani iyo magalitad gamochndes vinme adamiani romelic ecdeba mat dashorebas magram araferi gamouva an msgavsi ram ubralod intriga iyos tore ise mosawyeniaa❤️❤️

 


№9  offline წევრი sofo_sofia13

როგორრრ მომწონსს ჩემო გოოგო

 


№10  offline წევრი queentikooooo

sali
ძალიან მაგარი გოგო ხაარ ძალიან მაგარი თავი იყოოო. და ცოტა რო გაზარდო თავებიიი არააა???

მადლობა საყვარელოოო❣❣❣

კეტი
როგორც ყოველთვის საუკეთესო თავი გამოგივიდა ბრავო მალე დადე შემდეგი ოკს?

მადლობა კეტიიი❣❣ შემდეგ თავს ხვალე დავამატებ ალბათ ყველაზე მაქსიმუმ❣❣❣

სტუმარი სალომე
ვაიმეეე ვაიმეეე მაგიჟებენ ესენიიიიიი❤️

❣❣❣❣

UwU
mokledd dzaan kaia ubralod cota intriga chade es chxubi didad safudzvliani iyo magalitad gamochndes vinme adamiani romelic ecdeba mat dashorebas magram araferi gamouva an msgavsi ram ubralod intriga iyos tore ise mosawyeniaa❤️❤️

საყვარელი წჯნასწარ დაგეგმილი არ მაქვს რას დავწერ შემდეგ თავში, რა მოხდება, დაემატება თუ არა ახალი პერსონაჟი❣❣ ჩაფიქრებული მქონდა ეგეთი სიტუაცია თუმცა არ ვიცი იქნება თუ არა ❣❣❣

sofo_sofia13
როგორრრ მომწონსს ჩემო გოოგო

ჩემოო გოგო❣❣❣❣

A.N.A
queentikooooo
ენქეი
როგორ გამიხარდა შენი დანახვა
ასე რაა,მოსვას კატომ თავის ადგილზე ეს კონტროლმეისტერი joy
ცოტა ემოციებშივარ არშეიმჩნიო
ველი შემდეგს წარმატებები heart_eyes

ჩემი გოგო❣❣❣ მომეწონა სანდროს ზედმეტსახელი "კონტრლმაისტერი"
მადლობა და მალე დავამატებ შემდეგ თავს❣❣❣

ნეკერჩხლის ფოთოლი
მოკლედ, მართლა არ შეგიძლია დიდი ხნით დააშორო წყვილები ერთმანეთს ????მართალი ხარ არ უნდა შორდებოდნენ ????ველი შემდეგ თავს????

მადლობა და მალე დავამატებ შემდეგ თავს❣❣❣

svien
mmm kargia momewona cvlilebebi.magari xar????

მადლობა ჩემო საყვარელოოო❣❣❣

A.N.A
tiko ramdeni wlis xar??

მოკლედ ჩემი ასაკი წინა თავებში იყო "განხილვის" საკითხი????????
ანა მე ვარ 18წლის❣❣❣


არ მინახავს თორე აღარ გკითხავდი ძვირფასო:))
ნუ რაც შეეხება ისტორიას, აქამდე უკომენტაროდ ვტოვებდი ვიცი, ნუუ აი მილიონ ისტორიაში მივხვდები შენ ისტორიას,იმიტომ არა რომ სტილი გაქ ძალიან განსხვავებული, აი პერსონაჟებს ეტყობა შენი ხელი, კარგი გაგებით))

რაღაც მომენტები მომეწონა რაღაცეები არ მომეწონა, ჩემი მხრიდან შენიშვნა არ იქნება სწორი საქციელი, მაგრამ მეტად უნდა დაიხვეწო, იმედია კრიტიკაში არ გაატარებ ჩემ აზრს ან თუ გაატარებ მაშინ ჯანსაღ კრიტიკად მიიღე. ნუ არ ვიცი რა უნდა გითხრა უბრალოდ წარმატებებს გისურვებ ❣️❣️

ვაიმეეე მადლობა ჩემო საყვარელოო ასეთი სიტყვებით რომ შემაფასეე❣❣❣ ვერ წარმოიდგენ როგორ გამახარეე❣❣ჩემთვის პირიქით უფრო მნიშვნელოვანია რომ მითხრა შენიშვნები რა არ მოგეწონა რომ გამოვასწორო❣❣❣❣ მადლობა დიდი❣❣❣❣

 


№11 სტუმარი sali

ძალიან მაგარი გოგო ხაარ მართლაააა ძაან მაგარი თავი იყოოოო გავგიჟდიიი...როდის დაამატეებ ახაალს

 


№12  offline წევრი eleonoraaa eleonoraaa

momewonaa.. ra tqma undaa.. amashi echvic ar meparebodaa.. yochaxii tikooo.. dd

 


№13  offline წევრი queentikooooo

sali
ძალიან მაგარი გოგო ხაარ მართლაააა ძაან მაგარი თავი იყოოოო გავგიჟდიიი...როდის დაამატეებ ახაალს

Madooba, shemdeg tavs dges vegar davamateb megobrebo radgan dilidan miwevs saxlidan gasvla radgan samsaxuri mixmobs anu susrsatis momaragebaze var pasuxismgebeli da mteli dge daqanculi viqnebi

eleonoraaa eleonoraaa
momewonaa.. ra tqma undaa.. amashi echvic ar meparebodaa.. yochaxii tikooo.. dd

Madloba patarav <3 mixari tu Chemi yoveli tavi mogwons, istorias vegar davamateb dges samsaxurisa da drois uqonlobis gamo, mapatiet dges ROM vegar vamateb

 


№14  offline წევრი onlyifyou

მალე დადე შემდეგი რა heart_eyes

 


№15  offline წევრი queentikooooo

onlyifyou
მალე დადე შემდეგი რა heart_eyes

გეფიცები ალბათ 10 წუთია რაც სახლში შემოვედი, დილის 9საათიდან გასული 9ის 20წუთზე ძლივს შემოვედი სახლში და ყველა კუნთი და ნერვი მტკივა დაღლილობისგან, მალე დავამატებ ალბათ შემდეგ თავს❣❣❣

 


№16 სტუმარი სტუმარი ანა

ძალიან გთხოვ მალე დაამატე ახალი თავი!!❤️

 


№17  offline წევრი queentikooooo

სტუმარი ანა
ძალიან გთხოვ მალე დაამატე ახალი თავი!!❤️

კი საყვარელო დამატებულია უკვე და ალაბთ დილას ან დღეს ღამე დაემატება უკვე <3

 


№18 სტუმარი სტუმარი Ucnobi gogo

Dzalian kargia da sad ari momdevno tavebi

 


№19  offline წევრი queentikooooo

სტუმარი Ucnobi gogo
Dzalian kargia da sad ari momdevno tavebi

მადლობაა უცნობოო❤❤

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent