შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მიტოვებული 3 თავი


5-05-2020, 15:07
ავტორი ქ ე თ ა თ ო
ნანახია 1 700

-ისე რა საინტერესოა რატომ დაბრუნდა ან რატომ გაქრაა სასწავლებლადო კი იძახდებ მაგრამ მერე იძახდენ ოჯახმა გაგდოოვო ვერაფერს ვიგებ რა
-არ ვიცი თემო,აზრზე არ ვარ, მაგრამ ყველაფერი უნდა გაირკვეს, დემეტრეს ისევ უყვარს მაგრამ თვად ხომ ხედ-ლექსო როგორ გგონია ვინა ის ბიჭი ლიზასთნ ერთად რომ იყო? შენი აზრით ეგააა ვინც ამ ჭაობიდან ამოიყვანა? ისე რა საინტერესოა რა სტატუსით მოძრაობს ლიზიკოს გვერდით.
თავად არ ცდილობს, რომ სიმართლე გაარკვიოს არ ვიცი ეს წლები რას ელოდებოდა ან კიდევ რატომ დაშორდნენ, აზრზე ხარ ,ისიც კი არ თქვა 8 წელი გავიდა და არაფერს ამბობს, იქნებდა საერთოდ ამ ჩვენი ბედოვლათის ბრალია. მაგრამ დავუშვათ დაშორება ამის ბრალია ოჯახი რაღა შუაშია? რატომ აქციეს ზურგი და გაფუჭებული სკამივით გარეთ რატომ მოისროლეს, ვერაფერს ვიგებ ან ამდენი წლის მერე რატომ დაბრუნდა, კარგი დავუშათ ოჯაახთან აღარ უნდოდა დაბუნება, აღარც დემეტრესთან მაგრამ მეგობრები? ისინი რაღატო დაკარგა რატომ თქვა უარი მათზე ან საერთოდ ეს ადგილი ხომ თავი დაქალის ოჯახს ეკუთნოდა? რახდება რა ყველაფერი ისეა ჩახლართული თავი ბერმუნდის სამკუთხედში მგონია. ესეგი თუ ნინას ადგილი ლიზამ იყიიდა გამოდის რომ ნინამ ყველაფერი იცოდა მაგრამ დღეს არც კი უნახავს ლიზაა, ასე შემჩნევლად აკეთბენ ყველაფერს დავჯერო? ის ისტერიკები დემეტრესთან რო მოდიოდა და აწყობდა ფარსი იყო და ყველაფერს აფერისტობა? ამხელა მსახიობური ნიჭიც არ აქვს, მეჭვება ასე იყოს ყველაფერი.ისიც არ ვიცი საიდან უნდა დავიწყოთ კველევა და ძებნა მთელი 8 წელი უნდა ამოვქექოთ და გავრკვიოთ მაგრამ სად გინდა გაარკვიო საქართველოში ყველანიარი კვალი გამქრალია არაფერი ისმის. ლიზა ლომიძეზე ბოლო მონაცემები მაშინაა როდესაც უნივერსიტეტში ჩაირიცხა და და 2თვე იარა, მერე ყველაფერი ქრება ეხლა კი ყველაფერი იწყება ყველა ტელევიზია და ჟურნალი მასზე ილაპარაკებს უამრავი სტატია დაიბეჭდება ახალგაზრდა ბიზნესმენ ქალზეე ლიზა ლომიძეზე და დემეტრეც გაიებს, რომ ის მისი ლიზა სანამ აქედან გაიგებს ჩვენ უნდა გავარკვიოთ ვითარება და მოვასწროთ დემეტრესთვის ყველაფრის ახნსა.
- მომისმინე ლექსო დავუშვათ დაა დემეტრეს არ აინტერესებს ეს ამბები ან საერთოდ არ სურს წარსულის გახსენება. იქნებ და საერთოდ ის გოგო გათხოვილია და ოჯახი ყავს 8 წელი გავიდა პატარა აღარა 25 წლის ქალია იქნებ და საერთოდ შვილიც ყავს და ჩვენ კიდევ აქ დეტექტივებივით ვდგავართ და ვსმეჯლობ რაღაცეებზე.
-თემო ვაფშდაა ამჩნევ დემეტრეს რო ეს 8 წელი ჩენთან იყო მაგრამ სინამდვილეში ჩარჩა იმ დროში როცა ლიზა დაკარგა, თქვენი არ ვიცი მაგრამ მე მაინტერესებს გავიგო რახდება მინდა რომ წყვილი ლიზა და დემეტრე ისევ ერთად იყვნენ. სად გაქრა ის წყვილი მთელი ქალაქ, რომ მაგათძე ლაპარაკობდა ჯაყელი და ლომიძე და მათი სიყვარული. ეხლა არ დაიწყოთ სემინარების კითხვა, უბრალოდ მიხარით მეხმარებით თუ არა და აქვე გადავწყვიტოთ ყველაფერი. ჯერ გვერდზე მჯდომ თემოს გახედა მერე უკანა სავრძელზე მსხომებს, მათეს და საბას პასუხს დაელოდა.
- ჯაყელი მარტო შენი ძმაკაცი კი არა ჩვენც აქ ვართ სიცილით უთხრა მათემ და ბიჭებმა ერთმანეთ ხელზე დაარტყეს
- ხოდა ეგრე რა რას მანერვიულებთ ამხელა კაცს გავჭაღარავდი და დამიწუნა ცოლმა და აღარ შემიშვა სახლში , სიცილით თქვა ლექსომ და 0ზე ადაღბულ თმაზე გადაისვამ ხელი და სიცილი აუტყდათ ბიჭებს მის ასეთ საქციელზე

8წლის წინ
- ლიზა ხო იცი რომ მიყვარხარ 5 წელია მიყვარხარ ჯერ კიდევ 13 წლის იყავი რომ გაგიცანი და იმ დღიდან ვჭდავ შენზეე, რაგავკეთო არ შემიძლია რომ მიგატოვო არაა ჩემი სამყარო ხარ ყველაფერზე და ყველაზე მეტად მიყვარხარ შენი ჭრელი თვალები ვგიჟდები ყველაფერია მასში ის რაც მე მინდაა. ვგიჟდები რომ გეხები და ეგ ლოყები გიწითლდება, ვგიჟდები შენს ტუჩებს რომ ვეხები დაა სიამოვნებისგან თვალები გელულება, მაგიჟებს შენი ყველა ქცევა და თითოეული მიხრამოხრა გთხოვ აღარ შემიძლია უშენოდ ძალიან გთხოვ გავიპაროთ. გაპატიებ, ყველაფერს გაპატიებ, იმმ ნაძირალასთნ გატარებულ ღამესაც გაპატიებ გეფიცები ყველაფერს გაპატიებ.
-ლიზა უკვე ტიროდა და რაღაცისთქმას ცდილობდა მაგრამ დემეტრემ არ აცალა, არ გინდა გთხოვ გეფიცები გპატიობ ყველაფერს გპატიობ, მეც დავაშავე გთოვ არ გინდა არაფრის თქმა თან ესაუბრებოდა თან ბაგეებს უკოცნიდა, შიგადაშიგ კი სველ ტუჩებს ყელზე მიაწებებდა იცოდაა რომ ამ მოძრაობით ლიზას ჭკუას აკარგვინებოდა უზომოდ იყო შყვარებული ლიზა დემეტრეზე, დემეტრე კი ლიზაზე. გავიპაროთ გთხოვ ამაღმვე გავიპაროთ და ვაპატიოთ ერთმანეთს ყველაფერი მეე იმ ნაძირალასთან გატარებულ ღამეებ გაპატიებ შენ კი ლანასთან გატარებული ღამებბი მაპატიე და ყველაფერს თვიდან დავიწყებთ გულს ნუღარ ვატკენთ ერთმანეთს გთხოვთ ეს სიამაყე გვერდზე მოვისროლოთ და მხოლოდ ჩვვენ ვიყოთ ამ სამყაროში ერთელ მაინც გთხოვ იცოდე შენ თუ ამაღამ ჩემთნ ერთად არ წამოხვალ გაფრთილებ, რომ ჩენშორის ყველაფერი დამთავრდება
-დემე უნდა მომისმინო გთხოვ მე მართლა არავინ მყვარებია შენს გარდა და მართლა არავისთან... სიტყვა შუაზე გააწყვეტინა დემეტრემ
- ვიცი ლიზიკო ვიცი რომ შენ ის არ გყვარებია ვიცი რომ ყველაფერი იმიტომ გააკეთ რომ ჩემზე შური გეძია ვიცი, რომ მასთან გატარებული ღამებით ჩემი დასჯა გინოდა.
-არა დემეტრე მომისმინე და მათქმევინე გთხოვ მუდარის ხმა იგრძნობოდა ლიზას სიტყვებში. დემეტრემ ლიზას ტეჩებზე ხელი ააფარა გაჩუმების ნიშნად მეორე ხელი ხელხე მოკიდა და მანქანში ჩასვა. მანქანა უეცრად მოწყდა ადგილს. იმ ღამით თითქოს რაღაცეები გაირკვა, თითქოს რაღაცა ახლის დასაწყისი იყო სინამდვილეში კი სწორედ იმ ღამით დაინგრა ყველაფერი, გაქრაა ნდობა, რომელიც უნდობლობამ ჩაანაცვლა, გაქრა სიყვარული, რომელიც უბრალოდ ლიზას დაუფლების სურვილმა ჩანაცვლა. იმ ღამით ლიზა ერთდროულად თან მოკვდა და თან დაა ახალად დაიბადა. იმ ღამით ლიზა გახდა დემეტრესიი სრულებით დეემეტრესი მაგრამ ყველაფერი ისე არ იყო როგორც ერთი შეხედვით ჩანდა დემეტრე პატიობდა იმას რაც არ ჩაუდენია ლიზას და სწორედ იმ ღამით დარწმუნდა დემეტრე რომ ის მხოლოდ დემეტრეს ლიზა იყო მაგრამ უკვე აღარაფერს აზრი არ ქონდა.
-დილით დემეტრემ გაიღვიძა თუ არა ოთახს მოავლო თვალი მაგრამ ლიზას სილუეტი ვერსად ვერ დაალანდა იფიქრა ალბათ საუზმეს ამზადებს ეს ხომ ჩვენი თანაცხოვრების პირველი დღეაო და სამზარეულოში გავიდა ლიზაააა სად ხარ ლიზიკოოოო სად წახვედი პატარა? სამზარეულოში არ დახვდაა და ცოტა გაუკვირდა დემეტრეს, ჰმ ნეტაა სადააა ალბათ საბაზანოშია წავალ ვნახავ და თან მეც გადავივლებ წყალს.
- ლიზაა საყვარელოო შემოვდივარ იცოდე და საერთოდ არ მაინტერესებს შიშველი ხარ თუ უკვე ჩაცმული ძალიან მეძინება წუხანდელი ღამის მერე და თავი მისკდება გთხოვ ყვირილი არ დაიწყო შემოვდივარ. კიდევ ერთელ დაიძახა და კარგი შეაღო, მაგრამ აქაც არ დახვდა და ცოტა შეშინდა სად გაქრა ეს გოგო ასე უცბად.კიდე ერთმა აზრმა გაუელვა და ეზოსკენ წავიდა, ყვავილები როგორ ვერ მოვტვინე ყვავილები ნახა ალბათ ეზოშიია კიბეები ჩაირბინა და ეზოშ გავიდა ძახილით
-ლიზა საყვარელო სად ხარრ? ლიზააააა კარგი რა ნუ მეღდავები გამოდი, ლიზააა, ასე ძახილით შემოიარა მთელი ეზო მაგრამ არსად არ იყო.
სერიოზულა შეშინებული გაიქცა ისევ საძინებლისკენ და და უეცრად საწოლზე წითლი ლაქები დაინახაა მიუახლოვდა არ უნოდოდა დაეჯერებინა მაგრამ რეალობა იყო ნამდვილად სისხლი იყო, ერთი შეიკურთხა და იქვე შაძინებლის კუთხესთან ჩაიკეცა და სახე ხელებში ჩარგო. ჯანდაბა ეს არხდება კიმაგრამ აბა ის ვიდეო იმ ნაბიჭვართნ რა იყო არა ნამდვილად ლიზა იყო ეს როგორ მოხდააა ჯანდაბა ლანა დედას მოგი**ნავ სადაც დაგიჭერ იქ გათრევ სახით შე გამაცურა როგორ გააკეთა ეს მე ნაგავმაც დავუჯერე თავი მაქვს დასაბრედი. თავისთვის ლაპარაკობდა როცა ტუმბოზე დადებული ფურცელი დაინახა,მაშინვე გიჟივით ეცა რომ წაეკითხა, ცრემლები მოიწმინდა და ჩაილაპარაკა გნახავ ლიზა დაა აუცილებლადდ მაპატიებ ყველაფერს გავაკეთბ ამისთვის , ღრმად ამოისუნთქა და კითვა დაიწყო.

-მაპატიე დემეტრე როგორც თქვი მაპატიე მაგრამ ნეტა რა მაპატიე ის რაც არ გამიკეთბიაა? შენ არც კი მომისმინე მართლა დაიჯერე რომ მე იმ ნაბიჭვართნ დავწვებოდი უკანასკენლი კაცი რომ ყოფილიტო და სამყაროს გადარჩენა ჩემზე ყოფილიყო დამოკიდებული იმ არაკაცს თითსაც არ დავკარებინებდი. რომელ დაწოლაზეა საუბარი, წუხელის შენ მე მომკალი,მადლობა რომ მაპატიე ის რაც არ ჩამიდენია, მეც გაპატიე ის რაც ჩაიდინე მაგრამ ჩემს უნდობლობას ვერ გპატიობ ბოდიში. როგორც გინდოდა წუხელის გავხდი შენი როგორც ჩანს ეს უნდა გამეკეთბინა, რომ სიმართლეში დარწმუნებულიყავი მე ყოველვთის შენი ვიყავი მთელი არსებით შენი ვიყავი იმედია წუხანდელმა ღამემ ეს დაგიმტკიცა, ძალიან გთხოვ აღარ გამეკარო არც კი გაბედო რომ ჩემს სიახლოვეს მოსვლა ჩემი მოძებვნა არც კი გაივლო თავში, უბრალოდ წუხელის რომ ჩემთის მოგესმინა შეიძლებოდა, რომ რამე შეგვეცვალა მაგრამ ეხლა მხოლოდ ზიზღს ვგრძნობ შენს მიმართ, არცეთი წამით არ მიღალატია შენთვის ჩემი სიზმრებიც კი შენ გეკუთვნოდა. მშვიდობით თუ მართლა გიყვარვარ ჩვენს სიყვარულს გაფიცებ არ გაბედო ჩემი მოძებვნა მე კი გპირდები რომ ვეღარ მნახავ მშვიდობით. ფურცელი ხელით მოკუჭა და ბოლო ხმაზე დაიღრიალაა, არაკაცი ვარ ამის დედაც ეს რა ვქენი რააა როგორ ვიფიქრე როოგრო დავიჯერეე ის ვიდეო როგორ არ შევამოწმეეე როგორ ვენდე იმ ბოზს და დავუჯერე რომ ლიზა იყო
ლიზასთან
- ალოო ნინააა გთოხვვ სახლში მოვდივარ და ჩემთნ გამოდი ძალიან ცუდად ვარ.
-რა გჭირს ლიზააა რა ხმა გაქვს არ გამაგიჟო ისევ დემესთან იჩხუბე ხხოო როდის მორჩებით ჩუბს და როდის მიხვდებით რომ მხოლოდ ერთმანეთს ეკუთნით
-გაჩუმდი ნინა გთხოვ არ გინდა რა უბრალოდ სახში დამხვდი დაა იქ ვილაპარაკოთ
- კარგი, კარგი საყვრელო მაგრამ....
- არავითარი მაგრამ, მივდივარ სოფელში უნდა წავიდე ბებიაჩემის მშობლების სახლში მაგრამ არავინ უნდა გაოგოს ესს.
- გაიჟდი შენ გოგოო ასეთი რასიზმარი ნახე წუხელის რომ ამ ჭკუაზე დადექი ამ დილაუთენია, სიცილით უთხრა ნინამ, ვერც კი იფიქრებდა, რომ მართლა ამბობდა ამ ყველაფერს
-ეჰ ნინა ნეტავ კი სიზმარი ყოფილიყო ყველაფერს გავიღებდი ამისთვის მაგრამ არა რეალობა იყო, კარგი ეხლა წავედი და რომ მოვალ სახლში დამხვდი. ტელეფონი გათიშა და დახედა დედამის და თავის ძმის მილიონი გამმოტოვებული ზარი დახვდაა სულ დაავიწყდა წუხელის დაერეკა, რომ სახლში არ მივიდოდა ჯანდაბა ეს მინდოდა ისედაც ცუდად ვარ.
-15 წუთში უკვე სახლში იყო კარები შაღო თუ არააა კაპლის სუნი ეცა და გვერდზე კი ორი პატრა ჩემოდანი დაინახა, ვერ მიხვდა რახდებოდა დედამის აშკარად არ გამოიყურებოდა კარგად ნიკას კი ნამდვილი მკვლელის სახე ქონდა არიიყო ხუმრობის ხასიათზე მაგრამ თითქოს სიტვაციის განმუხტვა სცადა და იხუმრა
-რახდება ძამიკო სადმე დასავენებლად მივდივართ თუ დედამ სახლიდან გაგდოო რაიყო, ეს უთხრა და ნაძაალადევად გაიიცინა.
- ლიზას დანახვაზეე ნიკა სრული ამისტყვის მნიშვნელობით სკამიდან წამოფრინდა და ლიზასთნ მივარდა ისე გაარტყა სახეში,რომ ლიზა ჯერ შექანდა თავი ვეღარ შეიკავა და დაეცაა დაცემისას კი კარადს ჩამოატყაა შუბლი დაა გატეხილი ადგილიდან ბლანტი სითხე წამოუვიდა დავარდნილ ლიზას ნიკა კიდევ ეცა და თმებიდან ითრია სად ეგდე გოოგო გუშინ ჰაა სად ეგდე
- ნიკა ხო არ გაგიჟი ჯერ ნიკას დაუყვირა დაშემდეგ დედამის დაუძახა ხმამღლა დედაა შენი შვილი გაგიჟა მომაშორე რას აკეთბს, აშკარა იყო ეკა განძრევასაც კი არ აპირებდა .
- აჰა მე გავგიჟდი და შენ ჭკვიანი ხარ ხოო?სად ეგდე წუხელის გოგო ჰა მითხარი მიდი ამოღერღე მოტყუება არ გაბედო თორემ ისედაც სასიკვდილო განაჩენი მაქვს შენთვის გამოტანილი წამებით ამოგახდენ სულ
- შენ რა გაიჟდი პირველად დავრჩი სხვაგნა თუ რაიყო რა დაგემართააა
- მე რა დამემართა ხოო კიდე მე გოგო ეს უთხრა და კიდევ ერთხელ შემოარტყა
-სულ გააფრინე შენ რა ამისთვის მცემ მომშორდი გადი იქით.
- მე გავაფრინე ხედავ დედა გესმის შენი კახპა შვილი რას ამბობს ერთ შვილი გაგიგიჟა მეორე გაგიბოზდა მესამე კიდევ 10 წელია მიწაში გიწევს ხედავ რა ოჯახი ვართ.
- რას ლაპარაკობ ნიკაააა სრულჭკუაზე ხარ რა სისულელებს ლაპარაკობ ტიროდა და თან სიმწრისგან იცინოდაა პარალელურად სახიდან სიხლს იწმენდდაა რომელიც თალებისკენ იკვლევდნენ გზას.
- მე კი არა შენ როგორ ჭკუაზე ხარ ესე გაგზარდეთ ასეთი როდის გახდი თვალსადახელშუა და გამიბოზდა და ვერც კი მივხვდი თანაც ისე.
-უკვე ისტერიულ ტირილზე გადავიდა ლიზი, რაებს ამბობ ნიკააა შემომხედეე მე ვარ შენი და შენი ლიზა რაებს ამბობ არ ვიცი ვინ რა გითხრა მაგრამ....
-კიდე მაგრამო კიდევ აგრძელებს შეხედე რა ეს თქვა და სკამს ფეხი დაარტყდა რომელიც ლიზას მოხვდაა დააა სისხლდენამ კიდევ იმატა სახეზე.
უკვირდა დედის უმოქმედობაა აგიჟებდაა. მუდარის თალებით შეხედა ლიზამ დედას, -შენც დედა ხოო ? შენც გჯერა არა ? არც შენ მომისმენ არააა ვიღაცის ნალაპარაკების გჯერათ ხო. არავის ნათქვამის არ მჯერა ყველაფერი საკუთარი ორი თვალით ვნახე,ზიზღნარევი ხმით უთხრა და ვიდეობის აჩვენა რამდენიმე ვიდეო იყო სადაც ლიზა რამდენიემ სხვადასხვა მამაკაცთან იყო. სიმწრით გაეცინა ლიზას გულში იმედი ნაპერწკალმა გაუარა და იფიქრა რომ ყველაფრის ახსნა შეიძლებოდა მაგრამ როდესაც წუხანდელი ვიდეოც ნახა მაშინ ყველა იმედი დაეკარგა წუხელისაც იკახპე არა?ბევრი გადაგიხადეს მაგ ღამეში? ეს რაც ჩვენ გავიგეთ ვინიცს კიდევ რამდენთან იყავი ვინიცის, ფულიც საკმარისად გექნება და მიხედავ თავს თუ არ მიხედავ ეგეც არ მაღელვებს შენნაირები ღირსები არაინ რომ ტანჯვაში ამოხდეთ სული ეხლა კი აქედან გაეთრიე თმებში წაავლო ხელი და გარეთ გაათრია არც იფიქრო უკან მობრუნებაზე ათასი არარეალური ზღაპრით, ეხლავე წაეთრევი აქედან მოკვდები , დარჩბი , თუ რომელიმე შენს საყვარელთა წაეთრევი ეს არ მაინტერესესბ იცოდე აქ არ დაგინახოო ყველას ვეტყვი რომ სასწავლებლად წაეთრიე და არავის აებლანდო თვალებში.
-ყელში მობჯენილი ბურთი ძლივს გადაყლაპა ფეხზე წამოდგა ჩანთებს ხელი მოკიდა, პირდაპირ თვალებში უყურებდა დედას და ძმას ,ეხლა თავად ალაპარაკდა ზიზღით და თან სიმწრით იცინოდა ახსნა მინდოდა მაგრამ არ მაცალეთ არ გაპატიებთ ამ დღეს მე რომ გაპატიოთ ღმერთი არ გაპპატიებთ მეზიზღბით, ერთ დღეს სიმართლეს გაიგებთ და ინანებთ მიხვდებით რომ ყველა სიტყვააა რაც მითხარით ტყუილი იყო მიხვდებით რომ შვილი დაკრგე შენ კი და ჩემო ძმაო, პატიებას მთხოვთ მაგრამ არ გაპატიებთ,
- მეშვილი მომიკვდა როოორც კი ეს ვნახეე შენი ლაპარაკი არაფრად არ მიმაჩნია ვფიქრობ რომ რიგითი ს წინ ვდგავრ ასეთებს ამ სახლში არაფერი ესაქმებათ გაეთრიე. ეს უთხრა და შვილს სახეში მიაფურთხა.
- ლიზამ სახეზე მოისვა ხელიი და ზიზღით უთხრა არც მე ჭირდება ოჯაახი რომელი არც კი მისმენს დაა რაიმეს ახსნის გარეშ ბოზად მრაცხავს ოჯახიი მეც მომიკვა ქალბატონო ეკა მხოლოდ ერთი ძმა და მამა მყავდა ისინიც დავკარგე მაგრამ ჩემთან იქნებიან მუდამ მომისმენე დაა სიმართლე მხოლოდ მათ ეცოდინებათ.
- შე კახპა მეორედ მამას და ძმის სახელი არ ახსენო ბედნიერები არიან, რომ არ მოესწრენ ამ დღეს
- კი ნამდვილა ბედნიერები არიან, რომ არ გხედავენ როგორ მექცევით და სიტყვის თქმის საშვალებასაც, რომ არ მაძლევთ მადლობა, რომ ყველამ ასე ერთ დღეს გამიწერთ და მაქციეთ ზურგი მადლობა ყველას რომ მიმატოვეთ ინანებთ ეს დღეც მოვაა, ესღა უთხრა ცრემლები მოიწმინდა და უკანმოუხედავად წავიდა
- ვნანობ იმ დღეს ვნანობ შენ რომ გაჩნდი ყველა წუთს და წამს ვნანობ რა შენს გაზრდაში დავკარგე.კიდევ უამრავი სიტყვა ესმოდაა რომელიც თანდათან გაურჩეველი ხდებოდა სიშორის გამო. ასე დატოვა სახლი ოჯახი მეგობრები და საყვარელი ხალხი ლიზამ 8 წლის წინ ასე არავინ მოუსმინა რომ სიმართლე გაეგოთ.
-ზურა გახოსვ რო მითხარი წამო ამერიკაშიო ძალაშია ისევ ეგ შემოთავაზება ?
-მეღადავები ლიზაჩკა მართლაა ეხლავე სალო ვეტყვი ძან გაუხარდება ძალაშია აბა რა მაგრამ რახდება რა ხმა გაქვს
-არაფერი რომ გნახავ მოგიყვები ყველაფერს.
-ზურასთნ მივიდა სხვა წასასვლელი აღარსად არ ქონდაა ზურა მისი მეგობარი იყო რომელთაანაც ბავშვობიდან მეგობრობდა საკუთარი ძმასავით ყავდა ზურას ლიზა ერთადერთი იყო რომელი ყველაფერს უგებდა. ყველაფერი უამბო ზურასს და ძალაგამოცლილი მის მლავებში მოექცა
-დაწყნარდი პატარა ყველაფერი კარგად იქნება იმ კახპას იმ ლანას გაჩნის დღეს ვაწყევლინებთ შენებს კი ყველას დავუმტკიცებთ წლების მერე რომ შეცდენ მაგრამ ეხლა წაძა უნდა მოიკრიბო ფრენა ამაღმაა იქ ნამდვილად არ გელის მარტივი ცხოვრება.მართლაც არ ყოფილა ლიზასთვის ეს 8 წელი მარივი იყო ბევი იმედგაცრუება დანებების სურვილი მაგრამ ბოლოს შეძლო მწვერვალზე ასვლა და დღეს ის ისევ აქააა ყველაფრის პირისპირ ყველაფერი და იწყება იქიდან სადაც 8 წლის წინ გაჩერდა დრო.

ესეც მესამე თავი ყველაფერი გაირკვა თუ რატომ წავიდა ლიზაა, ნელნელა კი განვითარდება ყველაა მოვლენა იმედი მაქვს მოგეწონათ და გაგრძელებთ ამ იტორიის კითვას . ძალიან გთოვთ გამოხატეთ თქვენი აზრი კომენტარებში ველი ჯანსაღ კრიტიკას ძალიან მაინტერესებს რა მოგწონთ და რა არა. მადლოვა ყველას ვინ კითხულობთ



№1  offline წევრი svien

kargiaaaaaa....male male shemdegi tavi????????

 


№2  offline წევრი ქ ე თ ა თ ო

svien
kargiaaaaaa....male male shemdegi tavi????????

ძალიან მიხარია თუ მოგწონთ ვეცდები საღამოს დავდო შემდეგი თავი❤❤

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent