შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიზმარში ნანახი სიყვარული(თავი10)


27-05-2020, 19:01
ავტორი Kingeka
ნანახია 1 042

-გამიშვათ რა იქნება?!ხომ იცი რომ მაინც გავიქცევი!
-მაგხელა კუნთებიდან დახსნას თუ შეძლებ მაგასაც ვნახავთ.
-ნია შეენც?როგორ გაწირე!მოღალატე!
რა თქმა უნდა ეკას სიტყვები არაფრად ჩააგდეს.საბოლოოდ როგორც იქნა ნიკამ ჩასვა ეკა მანქანაში და წავიდნენ.
-ნიკა გააჩერე მანქანა!
-.........
-ნიკაა!
-ჩაკეტილი კარებიდან როგორ გადახტები ძაან მაინტერესებს!
-აუუუუ!ის მაინც მითხარი სად მივდივართ!
-ღმერთო რა მოუთმენელიუ მყავხარ,სად მიგყავარ და რაჭაში!
-რააა?იმ შიშორეზე რა მინდა?რა იყო ფანტაზიამ შორს ვერ გაგიქაჩა?
-ვაიმე მე რომ წყნეთში წამეყვანე იქდან მალე გამექცეოდი და ავდექი და რაჭაში მიგყავარ!
ეკამ ბევრი იწუწუნა ერთიც კიდევ დაემუქრა მაგრამ ვერაფერს რომ გახდა დანებდა მერე მალევე ჩაეძინა დანარჩენი ბუნდოვნად ახსოვს.თვალები რომ გაახილა ნახა,რომ ბუხარანთებულ ჩახუტებული ეძინა ნიკასთან ერთად და მის მკერდზე ედო თავი.ადგომა დააპირა მაგრამ მის მკლავებიდახსნა ვერ მოახერხა.
-არ წახვიდე დარჩი!-უმალხილა თვალები და აკოცა.
-დიდი ხანია შენთან ლაპარაკი მინდა მაგრამ დრო ვერაფრით ვიხელთე.შენგან ამ კითხვაზე მაინტერესებს პასუხი,გიყვარვაარ?
ეკამ გაფართოებული თვალებით გახედა.მართალია მის წინ იდგა ადმიანი რომელიც სიგიჟემდე უყვარდა მაგრამ ამის თქმის ძალიან ეშინოდა.რატოომ?ეს არავინ იცოდა მის გარდა.სიყვარულს გულში ისე იკლავდა რომ ამას ვერავინ ხვდებოდა.
-მეე...მეეც
-ვიცი რომ გიყვარვარ და რატომ არ მეუბნები?!-ერთწამს ეკა გაჩუმ ებული იყო მაგრამ დარდი გულზე მოაწვა დატირილნარევი ხმით დაიწყო საუბარი.
-ჩემგან მართლა გინდა ამის მოსმენა?!გინდა იცოდე რომ სიგიჟემდე მიყვარხარ!მაგრამ ამას იმტომ არ ვამბობდი რომ მეშინოდა ამ სიტყვების თქმის რადგან მანამდე შენსავით არავინ შემყვარებია!-ამ სიტყვებზე გაუჩერებლათ ერთმანეთის მიყოლებით მოსდიოსა ცრემლები.
-კატუს,ეხლა ვგრძნობ შენი წყალობით დედამიწაზე ყველაზე ბედნიერ ადამიანად თავს.მოდი აქ და ნუ ტირიხარ.-ეკა ძლიერად ჩაეხუტა ნიკას და ვინ იცის ასე ჩახუტებულებს რამდენი ხანი ეძინათ.


*****ლიზი და ლუკა****
ლიზი ნასიამოვნები და ცოტათი დაღლილი გამოვიდა აბაზანიდან და ლოგინსი ჩაწვა როცა სმს ნახა ლუკასგან პატარავ ეხლა გამახსენდა სასწრაფო საქმე მაქვს შენთან და 30 წუთში მთაწმინდის პარკში შევხვდეთ.
-ხო მშვიდობა ნეტა რა ხდება ან მანდ რატო უნდა შევხვდეე?
ლიზიმ თმები გაიშრო,levis-ის ჯინსი და ვერსაჩეს თეთრი მაიკა ჩაიცვა,ჟაკეტი შემოიცვა.ფეხზე ბალენსიაგა და 15 წუთში მთაწმინდაზეც მივიდა.ხალხი არ იყო ირგვლივ სულ ბნელოდა.საათს როცა დახედა ირგვლივ ყველაფერი განათდა.უკნიდან ლუკა მოეპარა.
-აბა იუბილარო მზად ხარ შენი დაბადების დღის მეორე დაუვიწყარი საჩუქრისთვიის?
-კიი!კიიი!
-აბა,პირველად რომელ ატრაქციონზე გინდა დაჯდე ცემთან ერტად?
-ეშმაკის ბორბალზე!ძაან მინდა!
-ოჰოო,ექსტრემის მოყვარულო,წამოდი და სადაც მეტყვი იქ დავჯდეთ.
მოკლედ რომ ვთქვათ 5 წლის ბავშვებივით გაიხარეს,თითქმის ყველა ატრაქციონი მოიარეს, ბამბის ნაყინიც მიირთვეს დაკმაყოფილები წამოვიდნენ.ლიზი როცა სახლამდე მიაცილა ლუკამ უთხრა.
-მოიცადე,არ წახვიდე თვალები დახუჭე რაა!
-ეხლა არ მითხრა კიდევ სიურპრიოზი მაქვსო თორემ გავაფრენ.
სიმარტლე გითხრა კი,გთხოვ დახუჭე თვალები რაა!
-კარგი!
ლიზიკომ თვალები დახუჭა ამ დროს ლუკამ მანქანის საბარგული გახსნა და იქიდან უზარმაზარი 101 წითელი ვარდის თაიგული და ვეებერთელა თეთრი დათვი გადმოიღო რომელსაც ხელში წარწერიანი გული ეჭირა:,,I LOVE YOU LIZIKO ZARNADZE”.როცა თვალები გაახილა და ესეთი საჩუქარი დახვდა ცრემლები ვერ შეიკავა და ცრემლები წამოუვიდა და გახარებული ლუკასკენ გაექანა და ჩაეხუტა.

ხოლო რაც შეეხება სანდროს და ნიას ისინი ძალიან კმაყოფილები იყვნენ რადგან მათი წყალობით ახალი წყვილები გავიჩინეთ.
მთხრობელი:ყოველთვის ამბობდნენ,სიცილი,სიკეთე ტირილი გადამდებიაო,მაგრამ მე იმასაც დავამატებ,რომ სიყვარულიც გადამდებია.
3 დღის მერე
-აჰჰ რა კარგია თბილისს ვუბრუნდები!ურაა აიი ნია კი ვერ გადამირჩება!
-კარგი რა კატუს!რას ერჩი იმ საცოდავ გოგოს,ეხლა მისი დახმარებით რომ არ მომეტაცე ვინ იცის რამდენ ხანს დაიტანჯებოდი სიყვარულისგან.
-ეგ მართალია მარა იმას მაინც მივხედავ!
-შენ მოკლედ სვანზე უარესი ჯიუტი მყავხარ რა!ისე ახლდღეიდან ჩემი შეყვარებულის სტატუსი გაქვს ხომ ასეა?
-კი,ზუსტად!
როგორც იქნა ჩააღწიეს თბილისში დაბინავდნენ და შემდეგ დღეს ყველა ერთად შეუდგნენ საქმეს.
შესვლისთანავე კატო ნიასკენ გაემართა და იმდენი უღუტუნა და სდია რომ რამის დაღლილობისგან სული გააფრთხობინა.
-გოგო იმის მაგივრად რომ მადლიერი იყო მაწვალეებ?!არა რა რა უმადური ხარ!
-იმაზე მადლობას გიხდი რომ გულიდან ლოდი მომაცილე მაგრამ მაინც ვერ ვიჯერებ როგორ ასე ადვ ილად გამცვალე!
საბოლოოდ მაინც შერიგდნენ.თათბირმა კარგად ჩაიარა.კაბინეტიდან გამოდიოდნენ როცა....


ბოდიშით მეგობრებო დაგვიანებისთვის იმედია მოგეწონებათ ახალი თავი ვიცი მოკლეა და დიდი ბოდიშ ამის გამო!!!



№1  offline წევრი bird of life

ვაიმეეე ეკუ ეს რა არისსს?? შოკუნიააააა პიკუნიააა. ბრავი სიმააააა. laughing heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent