შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიზმარში ნანახი სიყვარული(თავი5)


27-04-2020, 16:58
ავტორი Kingeka
ნანახია 1 627

ნია კარების გასაღბად დაიძრა. კარები რომ გააღო გაკვირვებული დარჩა.
-შენ აქ რა ჯადანდაბა გინდაა?
-ნია მომისმინე სალაპარაკო გვაქვს.
-და იქნებ მე არ მინდა ლაპარაკი.
-ვიცი გინდა და მორჩი ბუტიაობას.-ალექსანდრე სახლში შემოიჭრა.
გოგოებმა გამოიხედეს.
-ვაა ალექს მოხვედიი?!ვიცი შენ და ნიას სალაპარაკო გექნებათ ამიტომ მე და ლიზი დაქტოვებთ.(ეკა)
-ოკ.
ნიას ცეცხლი მოეკიდა და გოგოებს მუშტი უჩვენა.
გოგოგები გავიდნენ თუ არა მაშინვე დაიწყეს საუბარი.
-აბა ბატონო ალექსანდრე არ გვეპატიჟები ქორწილშიი?
-ნია,დამაცადე თქმა.
-კაი ხმას არ ვიღებ.
-მოკლედ არანაირი ქორწილი და საცოლე არ იქნება დედაჩემს ყველაფერი ვუთხარი და მართლა არ იცოდა არაფერი.
-ვაა,გამიკვირდა მაგ სატანანების ბრძანებელმა არაფერი იცოდა,ნუთუ შიკრიკებმაც უტყუეს.
-ნიაა,აუ შენ რა შე**ი დედაჩემს მართლა არ იცოდა ასე,რომ ნუღარ მებუტები.მე ეხლა უნდა წავიდე თთბირი მაქვს და კომპანიაში გელოდები ხვალ.
-ამ დროს?
-ყველა შენსავით არ ისვენებს პატარავ.
ცხვირზე ნაზად დაარტყა თითი.
ნიამ ალექსანდრე გაუშვა თუ არა ეგრევე გოგოებთან შევიდა და არ მოუყოლიარა ილაპარაკეს.ზოგადად ესეთი ტიპის ადამიანი კარგ ხასიატზე რომ დგება ხალხის წვალება უყვარს.
-მოყევი!მოყევი რა ილაპარაკეთ!
-აუუ გოგებო ძალიან მიყვარხართ,მაგრამ ეხლა ძაან მეძინება და ხველე ვილაპარაკოთ.
დილით ნიას გოგოები აღვიძებენ მაგრამ უშედეგოდ ამიტომაც წყალს ასხავენ.
-ააა!ცივია, გაგიჟდიით?
-ისე არ იღვიძებდი და რა გვექნაა?
-რა ცუდი ადამიანები ხართ!
-მადლობა.
-მოყევი გუშინ რა მოხდა.
-ჯერ სანამ თეთრეულს არ გამოცვით და საჭმელს არ შევჭამთ მე ხმის ამომღები არ ვარ.
-ასე ხოო,ქალბატონო ნია!კარგი მე თეთრეულს გამოვცლი მანამდე კი ლიზი შენ აწვალე.(ეკა)
-რა იყო ეკა ნიკას კოცნაზე არ გავჩერდით?(ნია)
-ნია შენ სხვა თემზე ნუ გადაგაქ ყურადღება ძაან კარგად იცი ბოლომდე მოგიყევი.(ეკა)
-კაი ხო შევჭამ და მერე რე მოვყვები.(ნია)
გოგოებმა ისაზუზმეს გაემზადნენ და წავიდნენ კომპანიაში.ლიზიმ შავი ფერის კომბინიზოპნი და ამავე ფერის მაღლები ჩაიცვა.ეკამ ღია ცისვერი ქვედაბოლო ასეთივე ფერის ტოპთან.ნიამ კი ისამნისფერი ტოპი რომელიც კარგად არ ფარავდა მის სხეულის ნაწილებს.ქვემოთ კი მუქი ლურჯი მოტკეცილი შარვალი.ბიჭებს კი კლასიკურ სამოსზე ჰქონდათ შეჩერებული არჩევანი.ალექსანდრემ ნია ასეთ სამოსში რომ დაინახა არ ესიამოვნა,არ უშლიდა ტოპების ჩაცმას მაგრამ ეს უკვე ზედმეტი იყო ამიტომაც პიჯკი გაიხადა და შემოახვია.
ნიამ გაკვირვებული იკითხა.
-რა ხდება?
-რა უნდა ხდებოდეს,დღეს ძალიან თხლად გაცვია.ყველაფერი გიჩანს.-თვალებით მკერდზე ანიშნა.
-ა,არაა საჭირო საყვარელო,გარეთ 40 გრადუსი სიცხეა.
ნიამ და ეკამ ლიზი გააცნეს და დაიწყო თათბირი.
-დღეს ჩვენის შეკრება საჭირო გახდა რადგან ჩაგვიშვეს კონკურსში ზაფხულის კოლექციასთან დაკავშირებით და თუ გავიმარჯვებთ დიდწარმატებას მოუტან ჩვენს კომოანიებს.(სანდრო)
-და კონკურსი როდისაა?
-4 სექტემბერს.


-ძაან ცოტა დრო დაგვრჩა და რა გვეშველება.(ნია)
-ხოდა მაგაზე მეფიქრება მე.
-ისა მე მაქვს რამოდენიმე ესკიზი შემორჩენილი და თუ გამოგადგებათ არ ვიცი.(ლიზი)
-ისე ეგ კარგია ცოტა წინ წავალთ.(ნიკა)
-კარგია მაშინ მე წლევადნდელი ფერების კატალოგს გამოვიტან კაბინეტიდან.(ეკა)
-კარგით მაგრამ მშვიდი გარემო უფრო შეგვიწყობდა ხელს.(ლიზიმ ნამიოკი ჩაურტყა სანდროს).
-ისე ხო ეგ მართალია ამიტომაც ხვალვე ჩემს აგარაკზე მივდივართ 2 კვირით.
-გოგოებს გვაწყობს.(ნია)
-ბიჭებსაც.(ლუკა)
-ხოდა ხვალ გამოგივლით 9-ზე ბიჭები.ესე იგი ნია ჩემთან ჯდება ლუკა ლიზისთან ეკა ნიკასთან.აბა ხვალამდე.
მეორე დღეს ლიზიმ და ეკამ დილაუთენია ძლივს ძლივობით აფხიკეს საწოლიდან გაემზადნენ და როცა მოუვიდნენ ბიჭები და წავიდნენ აგარაკზე.გზაში.....



№1  offline წევრი bird of life

მაგირაა, ეკუშშ, მალე დადე ახალი თAვი და შენი ნიჭი გამოიყენე და ნიას უთხარი და თუ საჭირო გახდება უბრძანე, რომ მალე მოიფიქროს რამე. :D

 


№2  offline წევრი კეტი

ძალიან მაგარია მალე დადე ეკუშ

 


მალე დადე რა ეკუნ <3<3<3უმაგრესიააააააააა!

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent