შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ვნებების ქარცეცხლში (10 თავი ) +18


28-05-2020, 00:03
ავტორი nina_m
ნანახია 12 283

10 თავი

ის დღე საშინლად მხიარული გამოდგა. საუზმის შემდეგ პლიაჟზე წავედით და ბევრი ვიმხიარულეთ. იოანე წამით არ მტოვებდა მარტო სულ მეხუტებოდა და მკოცნიდა ეს კი ძალიან მაბედნიერებდა. პლიაჟზე მანამდე დავრჩით სანამ სიცხემ არ შეგვაწუხა. იქიდან გამომდინარე, რომ ხელის თხოვნის ამბავი და ჩემი იოანეს ურთიერთობა აღნიშვნას იმსახურებდა გადავწყვიტეთ საღამოს ისევ კლუბში წავსულიყავით.
- სად ხართ მთელი დღე - დანიელი, სანდრო და ტაშა შეგვხვდნენ როცა ოთახებში ავდიოდით. დანიელმა რამდენიმე ნაბიჯი გადმოდგა ჩემკენ და გადამეხვია - აბა რას შვრები პეპელა - თმა ამიჩეჩა ხელი გადამხვია.
- პლიაჟზე ვიყავით თქვენ სად დაიკარგეთ?
- აუ რავი იმდენ მეძინა გონს ახლაც ვერ მოვდივარ
- საღამოს კლუბში ვაპირებთ გასვლას წამოხვალთ? - ვუთხარი დანიელს და მზერა იოანესკენ გავაპარე, რომელსაც ისე ქონდა კისრის ძარღვები დაჭიმული მეგონა დაასკდებოდა. ფრთხილად მოვშორდი დანიელს და მის გვერდით დავდექი.
- წავიდეთ ხო - სანდროს და ტაშას გადახედა დანიელმა და მათგანაც თანხმობა მიიღო. - მოვემზადებით მაშინ და იქ შევხვდეთ - თვალი ჩამიკრა და ოთახებისკენ წავიდნენ.
- რატო მაქვს ისეთი შეგრძნება რომ ვიღაცის სისხლში უნდა გავისვარო დღეს ხელები - კბილებში გამოსცრა დანიელმა როგორც კი ლიფტში შევედით და ზემოდან დამხედა.
- ვიღაც ეჭვიანობს - გადმომჩურჩულა ნინემ და გვერდი მომკრა
- კარგით რა, იოანე ახლა არ დაიწყო იცოდე - ქვემოდან ავხედე საყვარელ მამაკაცს.
- კიდე მე უნდა დავიწყო? ან ეს პეპელა რაღაა... - გაბრაზებას არ წყვეტდა - თავისით ითხოვს რო ვცემო
- და მერე შენი გამოხტომების გამო ისევ ბოდიში უნდა მიხადო?
- ტასო...
- რა ტასო - ამასობაში კარიც გაიღო და მე და ნინე დერეფანში გავედით. ბიჭების ოთახი ერთი სართულით ზემოთ იყო ამიტომ აღარ გამოსულან, გაავებული მზერა მომავლო არაბულმა და კარიც დაიკეტა.
- ეს ბიჭი მართლა შემშლის თავისი უკუნტროლობით
- მე კი ძალიან აღმაგზნებს ეჭვიანობა - ჩაიცინა წერეთელმა
- ღმერთო როდის გახდა ჩემი დაქალი ასეთი გარყვნილი. რას გიშვრება ჩემი ძმა?
- მართლა გაინტერესებს? - ოთახის კარგი გააღო და ეშმაკურად ამითამაშა თვალები
- არა იყოს, უმჯობესია არ ვიცოდე
- ისე იოანეს ადგილას მეც ვიეჭვიანებდი. დანიელი საკმაოდ სამპათიურია და ამასთანავე ძალიან კარგად გექცევა ასე რომ ვერ გაამტყუნებ.
- ისე გაბრაზდეს ღირსია
- ზოგჯერ როგორი ბოროტი ხარ ტასო - გაიცინა წერეთელმა და სიცილში მეც ავყევი.
იქიდან გამომდინარე, რომ ჯერ შუადღე იყო შხაპის მიღება და დასვენება გადავწყვიტეთ. საჭმელი ოთახში შევუკვეთეთ და ბიჭებთან ერთად აივანზე ვისადილეთ. ბევრი ვისაუბრეთ და განვიხილეთ აქედან წასულები რას ვიზამდით. ვაჩემ თქვა რო ქორწილის გადადება არ უნდოდა და პირდაპირ თბილისში წავსულიყავით. ნინემ კი ჯერ არ ვიჩქაროთ თან ჩვენებმაც არი იციანო და გადადება ამჯობინა. საბოლოოდ ვერ გადაწყდა რას ვაპირებდით და ისევ თემის შეცვლა ვამჯობინეთ. ბიჭებმა საღამოს პირს დაგვტოვეს და ოთახებში ავიდნენ, რომ მომზადებულიყვნენ. ჩვენც მალე გავემზადეთ ნინემ შავი ატლასის კაბა ჩაიცვა მე ვერცხლისფერი ტოპი და ამავე ფერის მაღალწელიანი ქვედაბოლო. ფეხზე მაღლები მოვირგეთ და მაკიაჟის გარეშე დავტოვეთ ოთახი. ჯერ ბიჭებთან ავედით რომლებიც უკვე გამოდიოდნენ ოთახიდან, იქიდან კი ყველა ერთად კლუბისკენ წავედით
- აბა დღეს ყველა ვითიშებით ბოლომდე - ხმამაღლა გააჟღერა სანდრომ როგორც კი მოგვიახლოვდნენ.
- რაც აქ ვართ მგონი სულ ვითიშებით - ხმამაღლა დავიყვირე, რომ მუსიკის ხმა დამეფარა.
- ხო და დღესაც ვსვამთ ტასუნა - თავისი არ მოიშლა სანდრომ და ბურბონი შეუკვეთა ყველასთვის.
- პირველ რიგში თქვენ გაგიმარჯოთ გავიგე გუშინ ხელი სთხოვე ნინეს - ვისკის ჭიქა წყვილისკენ აწია დანიელმა და ყველამ ერთად დავლიეთ მათი სადღეგრძელო.
- ამ ჭიქით კი ძლივს შემდგარ იოანეს და ტასოს წყვილს გაუმარჯოს - ახლა ნინემ გამოიჩნა ინიციატივა და ერთი მოყუდებით გამოცალა ვისკის ჭიქა.
- როგორც ჩანს მოგვარდით - გადმომჩურჩულა ღიმილით დანიელმა და დანარჩენებთან ერთად დალია ჩვენი სადღეგრძელო. - მიხარია ასეთი ბედნიერი რო ხარ პეპელა.
- მადლობა დანიელ - გულწრფელად გავუღიმე ჩემზე ერთი თავით მაღალს.



იოანესთან


მართალია ახლა მე და ტასო ერთად ვიყავით მაგრამ იმ დანიელის გახსენებაზე ისევ ჭკუიდან ვიშლები. ახლაც ბართან ვდგავართ ყველა ერთად და უკვე მესამე ჭიქას ვსვამთ ტასო კი ისეთი მხიარულია მეშინია ჩემი ეჭვიანობით არაფერი გავაფუჭო. არ მინდა ჩემი ეშინოდეს ან ვიღაც მანიაკი ვეგონო ვინც სულ ჩხუბისკენ იწევს მაგრამ როცა წარმოვიდგენ, მას სხვა ეხებოდა და სხვასთან ქონდა ახლო ურთიერთობა ჭკუიდან ვიშლები.
- დანიელი ცოტახანს გავიდეთ? - ჭიქა გამოვცალე და მხარზე ხელი მოვუჭირე ტასოსთან მოსაუბრე დანიელს.
- რა ხდება? - შეშინებული თვალებით ამომხედა ტასომ
- არაფერი პატარა მალე მოვალთ - ლოყაზე ვაკოცე და გასასვლელისკენ გავედი იმი იმედით, რომ დანიელი უკან გამომყვებოდა. არც შევმცდარვარ როგორც კი ვერანდაზე გავედით გვერდით ამომხედა.
- მოდი გამოვიცნობ, ტასოზე გინდა ლაპარაკი
- მიხვედრილი ხარ
- კარგი გისმენ
- რა გაკავშირებს ტასოსთან
- ასე პირდაპირ?
- არ დაიწყო მიკიბვმოკიბვა ისედაც თავს ძლივს ვიკავებ - მთელი სხეული დამეჭიმა
- ვფიქრობ ტასო უკვე გეტყოდა რომ მეგობრები ვართ, თუ საკმარისად არ ენდობი?
- შენ ბიჭო რეებს ბოდავ- საყელოში ვწვდი და კედელს მივანარცხე
- და გგონია შენი უაზრო გამოხტომებით ვინმეს შეაშინებ - გაიცინა და ხელი უხეშად გამაშვებინა - შეიძლება ვინმე სხვა შეაშინო მაგრამ მე მაგარი ***ზე .
- თავს მაცემინებ
- შემაშინე - ისევ გაიცინა და ჩემი მოთმინების ფიალაც ნელ-ნელა ივსებოდა. - ახლა კარგად მისმინე, ხო ტასო მომეწონა პირველივე დღიდან და ნამდვილად მქონდა შანს მასთან დაახლოების მაგრამ **რი ნამდვილად არ ვარ რომ მომენტით მესარგებლა და სხვისი გოგო დამეთრია. ჩემი მეგობარია და იცოდე თუ გულს ატკენ პირველი ვინც მის გვერდით დადგება მე ვიქნები და აი მაშინ მართლა ვიბრძოლებ მისთვის. შენ კიდე გირჩევნია ***ობა საქციელებს მოეშვა და მას გაუფრთხილდე. - კბილებში გამოსცრა და ვერანდიდან გავიდა. ჯერ კიდევ მინდოდა სიფათი გამენგრია მისთვის მაგრამ მართალი იყო. ზოგჯერ მართლა ვერ ვაკონტროლებ საკუთარ ბრაზს და მეშინია ამას არ შეეწიროს ჩემი და ტასოს ახლახან დაწყებული ურთიერთობა.


ტასოსთან
ვინერვიულე როცა იოანე და დანიელი გავიდნენ, მეგონა რაღაც ცუდი მოხდებოდა მაგრამ უკან თუ გავყვებოდი უარესად დავძაბავდი სიტუაციას.
- ნუ ნერვიულობ ჭინკა, არაფერი მოხდება - დამამშვიდა ჩემმა ძმამ და თავზე მაკოცა
- ნამდვილად იჩხუბებენ - ამოვთქვი თითქმის დარწმუნებულმა
- რამე მოხდა და მე არ ვიცი? - გაიკვირვა სანდრომ
- იოანე დანიელზე ეჭვიანობს და ახლა ტასოს გონია, რომ გარეთ ერთმანეთს ხოცავენ - სიტუაცია აუხსნა ნინემ
- ანუ შენ და იოანე სერიოზულად ერთად ხართ? - მკითხა ტაშამ
- ერთად ვართ - ამოვიოხრე და ისე რომ მათთვის ყურადღება აღარ მიმიქცევია გასასვლელისაკენ წავედი. როგორც კი დერეფანში გავედი ვერანდისკენ ავიღე გეზი, რატომღაც მეგონა იქ იქნებოდნენ და არც შევმცდარვარ. რამდენიმე წამში დანიელი გამოჩნდა ჩემდა გასაკვირად ყოველგვარი ჩალურჯებების გარეშე.
- კარგად ხარ? - ვკითხე როგორც კი მომიახლოვდა
- კი კი არ ინერვიულო ცოტა ვილაპარაკეთ - თვალი ჩამიკრა
- არ გიჩხუბიათ ხო ?
- არა პეპელა დაწყნარდი - მხარზე ხელი დამადო - ისე მართლა მაგრად უყვარხარ მემგონი. ისეთი სახე ქონდა მეგონა ნებისმიერ დროს მომკლავდა - გაიცინა
- ასე ნუ ხუმრობ
- კარგი, მიდი, მიდი მასთან ყველაფერი რიგზეა, ბავშვებთან მივალ მე - კიდევ ერთხელ ჩამიკრა თვალი და კლუბისკენ წავიდა.
რახან არ იჩხუბეს ეს უკვე კარგის ნიშანი იყო, დაძაბულობა ცოტა მომეხსნა და ვერანდაზე გავედი.
- კარგად ხარ? - ვკითხე ჩემგან ზურგით მდგომ სხეულს.
- კი პატარავ - მაშინვე მობრუნდა როგორც კი ჩემი ხმა გაიგო - მოდი ჩემთან - ხელები გაშალა და მეც მაშინვე ჩავეხუტე. - არაფერი მომხდარა უბრალოდ ვილაპარაკეთ.
- შენ აღარ გაბრაზდები ხო მასზე - ავხედე ქვემოდან
- გაბრაზებით ყველა კაცზე გავბრაზდები ტასო, მაგრამ ვეცდები მარტივად არ გადავიდე ჭკუიდან - გამიღიმა და თავზე მაკოცა
- წამოდი ბავშებთან დავბრუნდეთ - ხელი ჩავკიდე და კლუბში დავბრუნდით. სიტუაცია შედარებით მშვიდი იყოს აღარც იოანეს გაავებულ მზერას ვუყურებდი. დანიელიც მალე გავიდა და მოცეკვავე მასას შეუერთდა.
- ვიცეკვოთ? - მკითხა იოანემ როგორც კი კიდევ ერთი ჭიქა გამოვცალეთ
- ვიცეკვოთ - ჩემი ხელი შევაგებე და ხალხში შევერიეთ. მთლიანად გაბრუებული ვიყავი სასმლით და ამას გასაგიჟებელი იოანეც ემატებოდა. ზურგით ავეკარი მის სხეულს და თამამად დავიწყე საჯდომის ქნევა და მუსიკის რიტმის ბოლომდე შეგრძნება. ჩემს მოშიშვლებულ წელზე დაატარებდა თავის მხურვალე თითებს და დროდადრო ყელში სველ კოცნას მიტოვებდა.
- ასე მოძრაობას თუ გააგრძელებ ყველა მამრობითი სქესის მოკვლა მომიწევს. - ჩახშული ხმით ამოიგმინა ჩემს ყელში და ინსტიქტურად მისკენ შევტრიალდი. სწრაფად მოვხვიე კისერზე ხელები და მის ყურს მივუახლოვდი.
- მე კი ვფიქრობ რომ საჭირო არ არის - ყურთან სველი კოცნა დავუტოვე და ისევ ჩავჩურჩულე - ხომ იცი რომ მხოლოდ შენ გეკუთვნი და მხოლოდ შენ შეგიძლია სიამოვნება მომანიჭო.
- ჭკუიდან გადაგყავარ - ხელი უხეშად მომიჭირა წელზე - მაგრამ მომწონს, როცა ჩემში ბრაზს ვნება ანაცვლებს - ვნება მორეული ხმით დაიჩურჩულა და თალებში ჩამხედა.
- ეს უკვე პროგრესია - ხელი თმაში შევუცურე და ჩემკენ დავქაჩე, რომ თავად დამეგემოვნებინა მისი ტუჩები. საოცრად გემრიელი იყო, ალკოჰოლის და მენთოლის გემო უარესად მათრობდა და რომ არა ჩემს წელზე მოთავსებული მისი ხელი ნამდვილად ძირს აღმოვჩნდებოდი.
- ვიღაც მიწვევს - ამოიჩურჩულა ჩემს ტუჩებთან და ხელი თმაში შემიცურა.
- და შენ ეს მოგწონს - ალკოჰოლმა მეტი სითამამე შემმატა და ახლა თავად გადავინაცვლე ენით მის კისერზე.
- ჯანდაბა ტასოო... - ხმადაბლა ამოიხრა და ხელი მომიჭირა საჯდომზე. - თუ ახლავე ოთახში არ ჩავალთ გპირდები აქვე გაგაშიშვლებ - ვნება მორეული თვალებით გადმომხედა და ისეთი სისწრაფით გამაქანა ლიფტისკენ გონზე ვერ მოვედი. სწრაფად მივედით მისი ოთახის კართან და ისე აღმოვჩნდი შიგნიდან მასზე აკრული გააზრება ვერ მოვასწარი. მგონი კარზე აკვრა ჩვეულებრივ მოვლენად მექცა. ერთხანს ზემოდან დამხედა მერე კი სწრაფად დამაცხრა ბაგეებზე. აუჩქარებლად მოძრაობდა ჩემი ენა მის ენასთან ერთად თითებს კი მის თმაში დავატარებდი. მტევნები მჭიდროდ შემომხვია თეძოებზე და ზემოთ ამწია. სწრაფად შემოვაჭდე ფეხები წელზე და კისერი უკან გადავაგდე როგორც კი საჯდომზე მომიჭირა ხელი. ჩემი ვიწრო კაბა ნელნელა უფრო ზემოთ მიიწევდა და ისიც თამამად დაატარებდა ხელებს ჩემს სხეულზე. სწრაფად დაიძრა საწოლისკენ და სანამ საწოლზე მის ქვემოთ მოვექცეოდი თმებით ჩემკენ მოვქაჩე რასაც იოანეს ყრუ კვნესა მოყვა. ენა კვლავ ჩემს პირში შემოასრიალა და ზემოდან მომექცა. ხელი სწრაფად შემიცურა კაბის ქვეშ და ახლა უკვე მოშიშვლებულ საჯდომზე მომიჭირა რასაც ჩემი ხმამაღალი კვნესა მოყვა. - ამის დედაც - ჩუმად ამოთქვა ისე რომ კოცნა არ შეუწყვიტავს. წამში მომშორდა და ისე გადამაძრო ტოპი გააზრებაც ვერ მოვასწარი. - ღმერთო როგორი სექსუალური ხარ - ბოხი ხმით ამოილაპარაკა და მზერა ჩემს მკერდზე შეაჩერა რომელსაც ნახევრად გამჭვირვალე თეთრი ბიუსჰალტერი ძლივს ფარავდა. ტოპს მალე კაბაც მიყვა და ახლა საცვლების ამარა მის ქვეშ ცეცხლის ალში ვიწვოდი. სწრაფად მოექცა ჩემს ფეხებს შორის და ტუჩები მკერდისკენ მიმავალი გზა გაიკვლია. როგორც კი თავი ოდნავ აწია წამებში გადავაძრე თეთრი მაისური და ახლა შიშველ გავარვარებულ სხეულს დავუწყე ფერება. ენით ნელნელა ქვემოთ მიუყვებოდა, სწრაფად მომაშორა ბიუსჰალტერი და მკერდზე კანის წოვა დაიწყო, მეორე მკერდზე კი ხელს მტკივნეულად მიჭერდა. - საშინლად მინდიხარ პატარა - მკერდთან ამოთქვა და ენის ნელი მოძრაობის მუცელს ჩაუყვა. საცვლის კიდესთან კანი კბილების დახმარებით ამომწოვა და ჩემის სხეული ისე მოსწყდა საწოლის ზედაპირს არც ხმის გაკონტროლება მიცდია. ვგრძნობდი ჩემი თითოეული კვნესა უფრო ახელებდა და სხეულიც უფრო ეჭიმებოდა. სწრაფად დასწვდა საქამრეს და წამის მეასედში მოიშორა ზედმეტი ნაჭერი სხეულიდან, მას მიყვა ჩემი ქვედა საცვალიც. თეძოებზე დამწვდა და ქვევით დამქაჩა ვიგრძენი ფეხებს შორის ადგილი შიგნიდან როგორ შეივსო. - ღმერთო - აღმოხდა ხრინწიანი ხმით და უფრო მეტად ამეკრო. მუცელში საშინელი წვა ვიგრძენი - პატარა შემიძლია გავჩერდე - ზემოდან დამხედა როგორც კი ჩემი ყრუ კვნესა ჩაესმა. - გააგრძელე გთხოვ - მხოლოდ ეს ვთქვი და ფრჩხილებით მის ზურგს ჩავაფრინდი, როგორც კი შემდეგი ბიძგი ვიგრძენი. რაც უფრო ახშირებდა ბიძგებს მით უფრო ქრებოდა არასასიამოვნო შეგრძნება და მას სიამოვნება ანაცვლებდა. როგორც კი მიხვდა რომ უკვე სიამოვნებისგან ვკვნესოდი ბიძგები უფრო ააჩქარა და სხეულიც ნელ-ნელა ორივეს დაგვეჭიმა. ბოლო ბიძგები უფრო მეტად მომთხოვნი და ძლიერი იყო რამაც პიკამდე მიმიყვანა და სხეულში სასიამოვნო სითბო ჩამეღვარა, რამდენიმე ბიძგის მერე კი მოწყვეტით დამაწვა მთელი სხეულით და თავი ჩემს კისერში ჩარგო. ოთახში მხოლოდ ორი ვნებამორეული ადამიანის ოხვრა ისმოდა. ჩემს გვერდით გადაწვა და სხეულზე ამიკრო. - საუკეთესო ხარ პატარა - შორიდან ჩამესმა იოანეს ხმა და ვიგრძენი როგორ მაკოცა თავზე სანამ დაღლილი მორფეოსის სამყაროში გადავეშვებოდი.
სიამოვნებისგან გაბრუებული ყოფილხართ?. აი გაღვიძება რომ არ გინდა იმდენად კომფორტის ზონაში ხარ. დილით როცა მზის სხივებმა დაუკითხავად დაიწყეს ჩემს სხეულზე ფარფატი, ვიგრძენი რომ ნელ-ნელა მეღვიძებოდა. ჯერ კიდევ ძილ-ბურანში ვიყავი როცა ხერხემალზე მონარნარე იოანეს თითები ვიგრძენი და ჟრუანტელმა დამიარა.
- ვგიჟდები როცა ჩემს შეხებაზე ასეთი რეაქცია გაქვს - დილით განსაკუთრებით სექსუალურია ამ ბიჭის ხმა. ჩემკენ დაიხარა და სველი ტუჩები ბეჭებზე მომაკრო ისე, რომ მოფერება არ შეუწყვიტავს. - დილამშვიდობის ჩემო ქალბატონო.
- დილამშვიდობის - ამოვთქვი და მისკენ გადავბრუნდი, მოშიშვლებული მკერდის თეთრი ნაჭრით დაფარვა ვცადე მაგრამ იოანემ მაშინვე შემაჩერა.
- ახლა არ თქვა რომ ჩემი გრცხვენია თორე შევიშლები. - ზემოდან დამხედა და თითები მკერდს გადაატარა.
- მე უბრალოდ... - არც კი ვიცი რის თქმა მინდოდა.
- გუშინ არაჩვეულებრივი იყავი პატარა - მოწყვეტით მაკოცა ტუჩებს - ჩემი არასდროს შეგრცხვეს კარგი?
- აჰაამ - თავი დავუქნიე და სხეულზე მივეწებე.
- ტასო,
- ხო
- გუშინდელ ღამეს არ ნანობ ხო - ჩუმად ამოილაპარაკა იანემ და ჩემს თმაზე ფერება განაგრძო.
- ასე რატომ ფიქრობ?- გამიკვირდა როცა ეს მკითხა. ალბათ ვერასდროს ვერ ვინანებდი გუშინდელ ღამეს, იმდენად მშვენიერი იყო.
- არ ვიცი პატარა, უბრალოდ გუშინ ალკოჰოლი გვქონდა მიღებული და მეშინია რომ ფხიზელ გონებაზე ინანებ.
- იცი? - მის სხეულს მოვშორდი და ზემოდან დავხედე - ახლა ფხიზელი ვარ და კიდევ დიდი სიამოვნებით გავიმეორებდი გუშინდელ ღამეს - მზერა ტუჩებზე გადავატარე და დავეწაფე კიდეც სასურველ ბაგეებს.
- აი დილაც ასეთი უნდა - ჩემს ტუჩებთან ამოთქვა და წამში მომექცა ზემოდან. მთელი ვნებით მიკოცნიდა ტუჩებს და სინქრონულად დაასრიალებდა ენას ჩემს ტუჩებს შორის. - ისეთი გემრიელი ხარ - ტუჩებიდან ფრთხილად მიყვება ნიკაპს, შემდეგ ყელს და ნელი მოძრაობით მიტოვებს კანზე სველ კოცნას. ტუჩებით ნაზად წაეტანა ჩემს მკერდს შემდეგ კი ენით და კბილებით ჩაანაცვალა, რამაც სულ გამაგიჟა და ხმამაღალი კვნესა აღმომხდა. ამან სულ გააგიჟა და ფრთხილად და აუჩქარებლად შემოვიდა ჩემში, მსუბუქი ბიძგებით დაიწყო ჩენი სხეულების გაერთიანება. რამდენიმე წამში უფრო თამამი და მძლავრი ხდება ბიძგები, ყოველ მოქმედებაზე ტანში სასიამოვნო ტალღები მატულობს. ნელნელა თვალები მეხუჭება და ხმამაღლა ვკვნესი ამას კი იოანეს ღრმა ოხვრა ერთვის. რამდენიმე წამში სხეული ეჭიმება და უფრო ძლიერად მავსებს. ხმის გაკონტროლება აღარ შემიძლია და ფრჩხილებს ძლიერად ვასობ ზურგზე. რამდენიმე ძლიერი ბიძგი და ერთდროულად ვათავებთ. სახე ჩემს თმაში ჩარგო და მთელი სიმძიმით დამაწვა სხეულზე, მის გულის ცემას მთელი სხეულით ვგრძნობდი ოთახში კი ჩვენი არათანაბარი სუნთქვა იწყებს გამეფებას.
- საოცრება ხარ - ყელში ამოიჩურჩულა და ფრთხილად მოშორდა ჩემს სხეულს. წამის მეასედში მომიქცია თავის ხელებში და სააბაზანოში შემიყვანა. სხეული ჯერ კიდე განცდილი ვნებით და სიმხურვალით მითრთოდა. საშხაპეში ჩემთან ერთად რჩება და უთქმელად ვიღებთ შხაპს, ამ ჯერად მოფერებით და კოცნით შემოვიფარგლებით - ჩემი ქალღმერთი ხარ პატარავ - ყურთან ჩამჩურჩულა, როგორც კი საშხაპიდან გამოვედით და პირსახოცი მომახვია.
- მიყვარხარ - ჩუმად ამოვთქვი და დანამულ ნიკაპზე მივაბჯინე ტუჩები.
- ყველაზე მეტად - ჩემკენ დაიხარა და საფეთქელზე ცხელი კოცნა დამიტოვა.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent