შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

Stay Strong


2-10-2020, 22:33
ავტორი ელი_21
ნანახია 745

რა არის ბედნიერება? უყვარდე, გიყვარდეს და გრძელდებოდეს უსასრულოდ მთელი ცხოვრება. სითბო არა მხოლოდ შეხებით, სიტყვებით მზერით უნდა გამოიხატებოდეს. ერთგულება მთავარი საფუძველია ურთიერთიბის. მე ერთი ჩვეულებრივი გოგო ვარ მოსაწყენი ცხოვრებით, რომელსაც ყოველთვის შურდა სიყვარულის და სითბოსიი, პირველ რიგში ოჯახისგან, საკუთარი მშობლებისგან. რთულია როცაა ასე იზრდები, უფრო მეამიტი და მიმნდობი ხარ მის მიმართ ვინც სითბოს და ყურადღებას გამოხატავს , თითქოს ეჭიდები ამ სითბოს და ღიმილს, თბილს საუბარს. საკმაოდ მკაცრი მშობლების შვილი ვარ , მატერიალურად არასდროს არ მიჭირდა, მაგრამ მთავარი ყოველთვის მაკლდა , იქნებოდა ეს მშობლის მოფერება ჩახუტება , თბილი სიტყვა ,გამოხედვაც კი. არასდროს არ მიშვებდნენ კლასთან ერთად ექსკურსიაზე, მოკლედ რო ვთქვა სახლში ვიყავი სულ , ურთიერთობებისგან შორს. პირველად ბიჭთან სერიოზული მიმოწერა 1 კურსელმა გავბედე , შევხდიი კიდეც ,მაგრამ არაა ის არ იყო ჩემი ცხოვრები მამაკაცი, ზედმეტად ცანცარაა და უინტერესოო იყო. შემდეგ სამსახური დავიწყე, სადააც მეზობელი ბიჭი მომეწონა ძალიან, მისგანაც ვგრძნობდი ყურადღებას და ინტერესს, ამიტომ გაბედულად ერთ დღესაც დამატება გავუგზავნე, ზოგადად ვთვლი უნდა აკეთო ის რაც მთელი გულით გინდა, დაიწყო ჩვენი დიალოგი, გრძელდებოდა დაახლოებით რამოდენიმეე კვირაა, ისევ შეხვედრა ისევ დისტანციაა, ისევ უინტერესო პიროვნება, მაგრამ ერთადერთი დადებითი რაც იყო იყო ის რომ გავიხსენი, ურთიერთობაში რაღაც დოზით ვიცოდიი როგორ უნდა ვყოფილიყავი ბიჭთან. ამასობაში ჩემი ცხოვრების პირველი სიყვარული გამოჩნდა...



ძალიან დიდი ხანია რაც მინდა ჩემი ისტორიის მოყოლა, ნელ ნელა აუცილებლად გაგიზიარებთ ,იმედია დაგაინტერესებთ, მიყვარხართ და თქვენი გვერდში დგომა მჭირდება))



№1 სტუმარი სტუმარი ნესტანი

საინტერესო მაგრამ ცოტა პატარა თავი არაა

 


№2  offline წევრი OKI ME

საინტერესო დასაწყისია ძალია. იმედია გააგრძელებ და თუ შეძლებ რომ თავები ცოტა გაზარდო კარგი იქნება. ♥️♥️

პირველი თავი საკმაოდ საინტერესო ჩანს. ვეჭვობ მთლიანი ისტორიაც არანაკლები იქნება ♥️❤️
წარმატებები შენ ❤️

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent