შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ანიკო


5-01-2021, 04:36
ავტორი რუსანა
ნანახია 2 253

შენ ყოველთვის იქნები ჩემი პატარა ანიკო და ....
მე , აუცილებლად ვიქნები შენს გვერდით , როცა უბრალოდ სიბნელის და მარტო დაძინების შეგეშინდება !
მე აუცილებლად ვიქნები შენს გვერდით ,როცა პირველად წაიქცევი ,ჯერ კიდევ ფეხაუდგმელი და აუცილებლად გეტყვი, რომ არაუშავს ეს ნორმალურია და აუცილებლად გიბიძგებ , რომ უშიშრად შეძლო წამოდგომა. რამოდენიმე წელში კი ,ვეცდები აგიხსნა რომ კიდევ უამრავჯერ წაიქცევი და არასდროს ,არასდროს უნდა შეგეშინდეს ფეხზე ადგომის.
მე აუცილებლად ვიდგები შენი ბაღის კართან , როცა პირველად წახვალ და შეგეშინდბა უცხო გარემოში, ერთად გადავიტანთ შენს ყველა გაციებას , კამათს თანატოლებთან და პრობლემებს სკოლაში . შენ ყოველთვის ერთით მეტი დაქალი ან თუნდაც სულიერი მეგობარი გეყოლება გვერდით და გპირდები არასდროს შეგეშინდება შენი საიდუმლოს გამხელა ჩემთვის ,მხოლოდ იმიტომ , რომ დედა ვარ და უფლება მაქვს გისაყვედურო, აუცილებლად მიგითითებ შენს, პლიუსებზე რომ ისწავლო და ირწმუნო საკუთარი თავი , ისევე როგორც ნაკლზე .
მე აუცილებლად ვიქნები შენს გვერდით როცა დაიბნევი და არ გეცოდინება ვინ გინდა იყო ( მნიშვნელობა არ აქვს , ვინ ან რა პროფესიის იქნები)
მე აუცილებლად პატივს ვცემ შენს არჩევანს ცხოვრების თანამგზავრთან დაკავშირებით ( მნიშვნელობა არ აქვს , მომწონს ის თუ არა ) .
მე აუცილებლად მოგექცევი ისე როგორც მექცეოდნენ და მსურდა ,რომ მომქცეოდნენ ,რადგან დედის მგრძნობელობამ არ უნდა შეზღუდოს შენი თავისუფლება .
მე აუცულებლად გაპატიებ , შენთნ ერთად გავივლი სწორ და დანგრეულ გზაზე და გპირდები რომ არასდროს შეგეშინდება ფეხის წამოკვრის რადგან პირველი და შეიძლება ერთადერთი ვიყო ვინც ხელს გამოგიწვდის.შენთან ერთად ვიზეიმებ შენს წარმატებას , შენთან ერთად მოვიწყენ და თუ მოისურვებ შეგვიძლია ერთადაც ვიგიჟოთ.
აუცილებლად გაგიხარდება დილით ჩემთან ერთად ყავის ან ჩაის დალევა ( ჯერ არ ვიცი რომელი გეყვარება ) და საათობით ლაყბობა.
მე აუცილებლად ვიქნები შენს გვერდით ვერა მაგრამ შენთან როცა წავალ და გპირდები, რომ სანამ ერთად ვიქნები გასწავლი მარტო ცხოვრებასაც .
დამოუკიდებლობასაც...
გპირდები, რომ არასდროს იქნები მარტო , თუ ამას შენ არ მოისურვებ და ერთ დღეს თუ გადაწყვეტ, რომ ზედმეტად ვერევი შენს ცხოვრებაში ღიმილით გეტყვი: "გაკეთე როგორც შენ გინდა ???? შენ ის გოგონა ხარ , პირველი ბანაობისას გულზე რომ ჩამომეკიდა შეშინებული და მას შემდეგ ყოველდღე ვგრძნობ შენს ხელს ჩემს გულზე , ზუსტად ვიცი რომ გაიზრდები და შეიძლება შენ დაგავიწყდეს ჩემი გული , გაბრაზდე ანაც უბრალოდ აღარ დაგჭირდე...
მაგრამ გპირდები გაიფიქრებ თუ არა ჩემზე შენ აუცილებლად მიგრძნობ , შენ თუ გამიშვი მე არასდროს გაგიშვებ.
მინდა იცოდე რომ შეიძლება შენთვის დედა ვარ , მაგრამ შენ არ ხარ ჩემთვის უბრალოდ შვილი, შენ ის გოგონა ხარ ჩემი გოგოობა რომ მეორეხარისხოვანი გახადა , შენ ის ხარ , ვიზეც ვიტყვი ჯერ ანა და მერე მე...
მე აუცილებლად ვიქნები შენთან და შენს გვერდით და გპირდები რომ შენ ჩემი პატარა გოგონა იქნები ყოველთვის , მაგრამ არასდროს შეგიშლის ეს ხელს იყო დიდი

პ.ს საკმაოდ ბევრს ნიშნავს ჩემთვის ეს სიტყვები რადგან ჩემს გოგონას დავუწერე ჯერ კიდევ მშინ როცა იყო 3 თვის და გააზრებულიც არ მქონდა რას ნიშნავდა რომ არსებობდა ჩემს ცხოვრებაში თუ გადაწყვეტთ რომ დააკოპიროთ , გადაიტანეთ მთელი ტექსტი და ნუ ამახინჯებთ, მოარგეთ თქვენთვის საყვარელი ადამიანის სახელს , მაგრამ მიუთითეთ ავტორი ან უბრალოდ გადაიტანეთ ისე როგორცა.



№1  offline მოდერი ტკბილიწიწაკა

ჯერ ნიქნეიმი რომ წავიკითხე მეთქი მეჩვენება თქო.. მერე პროფაილზე გადმოვედი შესამოწმებლად რომ დავრწმუნებულიყავი შენ იყავი თუ არა ის რუსკიტა დაუმორჩილებელი რომ უნდა გაგვგიგრძელოს თქო და ზუსტად სწორად მიფიქრია რომ აქ ხარ და დაბრუნდი♥️

მოდი მე ამ პატარა ემოციებით გაჟღენთილ წერილს ჩავთვლი რომ მზად ხარ და მალე დაგვიბრუნდები♥️

რადგან შეუძლებელია ასე ემოციით წერო და უბრალოდ დაიკარგო♥️

და დარწმუნებულივარ ანიკოს საუკეთესო მშობელი ყავს და როდესაც გაიზრდება თავადაც გახდება ამის მომსწრე ამ საოცრება ისტორიებს რომ წაიკითხავს და რაც მთავარია ამ წერილს რომელიც აქ იქნება ულ♥️

მიხარია რომ გამოჩნდი
მართალია სხვა ფორმატით მაგრამ
მთავარია აქ
ხარ და მთავარია იცი რომ გელოდებით♥️♥️
ამ სიტკობებას კიდე ალბათ მეც ვერ ამოვიგდებ თავიდან
და ვიცი რამხელა გრძნობაც ჩაატიე ამაში♥️♥️

 


№2 სტუმარი maco maco

მელანდება...ახალიწელია... თუ სად ვარ???? დიდება და კეთილი იყოს შენი გამოჩენა.... იმედი ბოლოს კვდებაო....ანიკოზე მერე შოკიდან რომ გამოვალ:)

 


№3 სტუმარი Lavender

"დაუმორჩილებელი" გააგრძელე რა????

 


№4 სტუმარი ანუ

ვაიმეეე, ნიკი 3 ჯერ გადავამოწმე. ნამდვილად შენ ხარ?
აი ის, "დაუმორჩილებელი"-ს ავტორი?
არცკი მეჯერა რომ გამოჩნდებოდი ამდენი ხნის მერე.
რამდენხანს ველოდი გაგრძელებას.......

 


№5  offline წევრი Natiko1996

ძალიან გამიხარდა ამდენი ხნის მერე რომ დაბრუნდი... იმედია ,,დაუმორჩილებელს" დაასრულებ, რადგან ისტორია ნამდვილად იმსახურებს დასასრულს ❤️

 


№6 სტუმარი სტუმარი ელზა

გამიხარდა თქვენი ნიკი რომ დავინახე. თავიდან ვერ ვიჯერებდი. მიხარია.

 


№7 სტუმარი სტუმარი ანო

ისე გამიხარდა შენი გამოჩენა ♥️♥️ 2017 წლის აგვისტოდან მგონი გელოდები და ამდენი წელი ვამოწმებდი ???????? დაასრულე რა დაუმორჩილებელი ????????

 


№8 სტუმარი ana

როგორ გამიხარდი ❤️
სასწაული ტექსტია ????❤️ შენი ანა სულ ისეთი ბედნიერი იყოს როგორც შენ გინდა ❤️

P.s გთხოვ გააგრძელე "დაუმორჩილებელი" და გაგვაგებინე რა პასუხი ველოდოთ თუ არა ^_^

 


№9 სტუმარი სტუმარი ნინა

სამწუხაროა რომ დრო დავკარგე ისტორიაზე რომელიც თურმე 2017წელს შეგიწყვიტავს, წავიკითხე რამდენიმე გაღიზიანებული მკითხველის კომენტარიც და მინდა გითხრა რომ რაღაც დოზით მართლები არიან,მიუხედავად იმისა რომ შეურაცყოფაზე არ უნდა გადავიდნენ, ზოგადად დაუსრულებელ ისტორიებს ალბად ბევრი გამოეთიშება და არ წაიკითხავს დასრულებამდე ჩემი ჩათვლით, ისტორია საინტერესოა მაგრამ როდესაც ასეთი ფორმით წყდება მკითხველი ნდობას კარგავს, აღარ უჩნდება სურვილი წყვეტილად იხილოს გაგრძელება, ყველა თავში ითხოვდი კომენტარს და პასუხისმგებლობა აღარ აიღე იმაზე რომ მკითხველი გელოდებოდა, სიტყვა გამიგრძელდა, მაგრამ მგონი გასაგებად გადმოვეცი ჩემი და სხვების აზრი.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent