შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ბედი 1 თავი


14-01-2021, 23:07
ავტორი Teki Teki
ნანახია 748

ჰაი გაიზ მე ვარ ლუსი. მყვას ორი საუკეთესო მეგობარ.მარი და თამო. მყავს და ანი და ძმა სანდრო,ასევე მყავს დედა და მამა.და ასევე მყავს შეყვარებული ნიკა.მიყვარს ცეკა და სიმღერა.ასევე ვუკრავ გიტარაზე.
ხო და კიდევ სკოლა ახლახანს დავამთავრე.ვცხოვრობ ამერიკაში და დავიბადე ბთუმში. ამერიკაში დავამთავრე სკოლა და ახლა კოლეჯისთვის უნდა მოვემზადო. მაგრამ ჯერ არდადეგებია და ვაპირებ მეგობრებთან და ნიკასთან ერთად ბათუმში წავიდე.ხო ნიკას ტყუპისცალი ყავს ერთმანეთ ძალაინ გვანან თურმე მაგრამ! არასდროს უნახავს პატარაიყო როცა მამაისმა წაიყვანა. ნიკა კი დედასთან დარჩა ამიტომაც არცნობს მის ძმას მას ანდრია ქვია.მოკლედ აღარ გავაგრძელებ და დავიწყებ.

*დილით*



გამეღვიძა საათს დავხედე და12 მიჩვენებდა.ავდექი ჩავიცვი და დაბლა ჩავდდი.

დედა სამზარეულოში ფუსფუსებდა.
ლოყაზე ვაკოცე და მაგიდასთან დავჯექი.
დედა_ჩემი გოგო ამდგარა.ჭამე დედი და მოემზადე ბარგი უნდა ჩაალაგო ხვალე მიდიხართ.
სანდროს ეძახის დედა ჩამოდი სანი ჭამე.
სანდრო_მოვდივარ დე.
მე_დილამშვიდობისა ძამიკო.
სანდრო_დილამშვიდობისა პრინცესა.
მოვიდა თავზე მაკოცა და დაჯდა.
შევამჩნიე რომ მოწყენილი იყო.ჩუმად ჩავრჩურჩულე თუ რასჭირდა მანკი მითხრა მერე გეტყვიო.მეცთანხმობის ნიშნად თავი დავუქნიე და ჭამას შევუდექი.დედა სამსახურში წავიდა მამასთან რესტორანში. ჭამას მოვრჩით. მე მაგიდას  ვალაგებდი სანდროკიდე მელოდებოდა.ავალაგე მაგიდა და ჭურჭელიც დავრეცხე.მოვრჩი საქმეს და მივედი ჩემს ძმასთან.
მე_აბა!მომიყვები რახდება?
ს_აჰ პრინცეს შეყვარებულივარ????შენს დაქალ მარიზე. ვუთხარი რო მიყვარს მაგრამ ეშინია რომ დაგკარგავს.რადგან არგაგიხარდება ჩვენი ერთად ყოფნა იმიტომ რომ შენი ძმა ვარ.????????.
მე_ ააა ძლივს იცი რამდენიხანია გშიფავთ თქვენ ორს.ეგრა სულ გაგიჟდა რასნიშნავს ახლა ეგ.არიცის როგორმიყვარს თან რაღამც ჩემი ძმახარ მაგიტო რასულელია.
ს_აჰ რავიც ფიქრობს რომ გაბრაზდები.
მე_არა რა ეგ გოგო გამაგიჟებს მე.????‍♀️ ძმაო მე მაგას დაველაპარაკები აუ რამაგარია ჩემი რძალი გახდება.????
ს_პრინცეს ეგ საქმე გამიკეთედა გპირდები ყველაფერს შეგისრულებ.
მე_ძმაო გპირდები დაველაპარაკები.დავურეკავ და დაველაპარაკები.
ს _კარგი პრინცესა გამაგებინე კაი.
მე_კაი.
ს_ძალიან გამიხარდა.მიხარია რო ასეთ და მყავს.
მე_ჩემი სიფორცხლე ხარ შენ.ახლა მაცა რძალს უნდა დავურეკო.
მეც აღარ დავაყოვნე დავირეკე მარის და მოსვლა ვთხოვე სანამ მოვიდოდა გადავწყვიტე ბარგი ჩამელაგებინა. დავასრულე ბარგი ჩალაგება და მარიც მოვიდა. ავიყვანე ოთაში და ყველაფერი ვუთხარი რასაც ვფიქრობდი და ძალიან გაუხარდა.ხოდა მასც უყვარს ჩემი ძმა.მეც ვუთხარუ ნუტანჯავდა და ეთქვა.ამდროს კი ჩემ ძმამ დამიძახა.
ს_პრინცეაა ნიკა მოვიდა და გელოდება.
მე_ოკი მივდუვარ.
მარიმ გაიგო თუ არა ჩემიძმის ხმა გიჟივით გავარდა გარეთ.
მარი_მეც მიყვარხარ სანდრო.
და ამდროს შეახტა და აკოცა.
ს_აიშ ნელა პატარავ.არაფერი იტკინო.



*გარემოს არ ვიმჩნევთ*.
მეც ვეღარ მოვითმინე ესრომ დავინახე და იგივე გავიმეორე რაც მარიმ გააკეთა ოღონდ მე ნიკას შევახტი და ვაკოცე. დ




ნიკა ძლივსმოვიდა გონს და გაერკვია რახდებოდა და ისიც ამყვა.ამდრომდე კი გაშტერებული იყურებოდა.მეც ყელაფერი მოვუყევი.აი ნიკა .



ესეც მარიდა სანი.




№1  offline წევრი Artificiality

პირველი კითხვა! ერთი ისტორია მაინც წაგიკითხავს ამ საიტიდან?!

გრამატიკაზე საუბარი ბოლო ხარისხოვანია, მოდი ისტორიაზე ვისაუბროთ. შენი აზრით ასე ზედაპირულად დაწერილი ისტორია საინტერესოა?! არავითარი ემოციები დიალოგების გარდა, უმოკლესად გადმოცემული ყველაფერი. ღმერთო, იმდენი შენიშვნაა, რომ არც კი ვიცი საიდან დავიწყო. "სიფორცხლე" რა არის?! რაღაც ახალი სიტყვები გამოიგონე?! ამდენი კითხვის ნიშანი იმიტომაა, რომ ეგრედ წოდებულ "ემოჯებს" წერდი?! ძალიან მაინტერესებს ეგენი რომელ წიგნში გინახავს. სანამ წერას დაიწყებ ჯერ უნდა იკითხო ბევრი, რომ საკუთარი წერის სტილი შექმნა და სიტყვების მარაგი გაიმდიდრო. "ჰაი გაიზ"-მა ვაფშე შოკში ჩამაგდო, დაქალები ვართ და რამეს გვიყვები?! ეს პლათფორმაა, სადაც იწერება ისეთი ნაშრომები, რომლებიც შემდეგ წიგნებად გამოდის და შენი აზრით ეს არის რამე? რამე რასაც ისტორიის სტატუსი ექნება?! პ.ს ცოტა ფართოდ გაიხედე, ჯერ აზრის სწორად გადმოცემა ისწავლე, რაიმეს აღწერა, სიტყვის მასალა შეიძინე და მერე მოდი და დაწერე. სანამ რაიმეს გამოაქვეყნებ ჯერ უნდა მაქსიმალურად გააკრიტიკო ნაწერი და შეცდომები გამოასწორო, ბევრი იკითხო და სასიამოვნო წასაკითხი გახადო და არა ასეთი, რომლიდანაც აზრს ვერასდროს გამოიტანს ადამიანი!
--------------------
Nothing happens for no reason! Just try to see something good...

 


№2  offline წევრი Teki Teki

იცი შეილება ზოგს მოეწონოს ზოგს არა ეს ჩემი დაწერილი არ არის ჩემი მეგობრის დაწერილია და მადლობა ვეტყვირომ გამოასწოროს და თუ გაინტერესებთ მე როგორ ვწერ დავწერ.ისე დავწერ რომ ყველა აღფრთოვანდეს ჩემს მეგობარს უბრალოდ აინტერესებდა როგორ წერდა და აქ იმიტომ დადო იმიტომ რომ რჩევებს ხშირად ვაძლევ ასე არუნდა წეროს და თუ გინდა რომ გაიგო როგორ წერ გაიგე ხალხი რას ფიქრობს შენს ნაწერზე აი ამიტომაც გადაწყვიტა აქ დაედო მე აქ არაფერს ვდებ მე სხვაგან ვწერ.

მე კი ბევრი თანაც ხშირად ვკითხულობ

 


№3  offline წევრი Artificiality

Teki Teki
იცი შეილება ზოგს მოეწონოს ზოგს არა ეს ჩემი დაწერილი არ არის ჩემი მეგობრის დაწერილია და მადლობა ვეტყვირომ გამოასწოროს და თუ გაინტერესებთ მე როგორ ვწერ დავწერ.ისე დავწერ რომ ყველა აღფრთოვანდეს ჩემს მეგობარს უბრალოდ აინტერესებდა როგორ წერდა და აქ იმიტომ დადო იმიტომ რომ რჩევებს ხშირად ვაძლევ ასე არუნდა წეროს და თუ გინდა რომ გაიგო როგორ წერ გაიგე ხალხი რას ფიქრობს შენს ნაწერზე აი ამიტომაც გადაწყვიტა აქ დაედო მე აქ არაფერს ვდებ მე სხვაგან ვწერ.

მე კი ბევრი თანაც ხშირად ვკითხულობ

მე ამ ნაწერზე ვსაუბრობ და არ მაინტერესებს თქვენ როგორ წერთ.
თუ კარგი მეგობარი და მწერალი ხართ მაშინ პირდაპირ უნდა გეთქვათ და არა დასაცინი გაგეხადათ. ამ ისტორიას არასდროს ეყოლება მკითხთველი, რომელიც დადებითად შეაფასებს. დამერწმუნეთ ასი პროცენტით ვარ დარწმუნებული ჩემს სიტყვებში.
--------------------
Nothing happens for no reason! Just try to see something good...

 


№4  offline წევრი Teki Teki

მე ვუთხარი და არ დამიჯწრა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent