შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დღიური


27-04-2021, 23:47
ნანახია 634

თავი 1
გამარჯობა ჩემო მეგობარო,ძლივს მოვიდა დრო რომ წაიკითხო ჩემი დღიური,ამიტომ მოდი დაიწყე კითხვა და ეცადე გაიაზრო რადგან ბევრ უჩვეულო რამეს გადაეყრები.
ორშაბათი
სკოლის პირველი დღეა,და რათქმაუნდა მე ხომ უნდა ვიყო ის ადამიანი ვინც უნდა გააცილოს სკოლის პრეზიდენტი კლასამდე და მერე მისი ნივთები დაალაგოს,კი ეს მე ვარ,სწორედ ამიტომ გეკითხები თუ არ გინდა ძალით არ წაიკითხო მაგრამ თუ გიყვარს სასიყვარულო ისტორიები კარგად მოეწყე.მეორე გაკვეთილი ქიმია გვქონდა,მე კი პარტნიორი არ მყავს ამიტომ ვზივარ ჩემთვის და ვფიქრობ როგორი უსამართლოა ცხოვრება.. ზუსტად ამ დროს გაიღო კარი და რას ვხედავ ვიღაც ორი ბიჭი შემოდის გაკვეთილზე და მასწავლებელს დაგვიანების ტექსტს აწოდებს,მთელი კლასი უყურებს ისე თითქოს და ცნობილები იყვნენ,რათქმაუნდა ვინ მოიყვანდა ჩემამდე ბიჭებს,განსაკუთრებით ჯეილი და კელი,ისინი არიან სკოლის ყველაზე მაგარი გოგოები,ერთი ჩემთან მოდიოდა და უნდა დამჯდარიყო და ჯეილიმ დაიყვირა-ააააააააააა
ხო და სწორედ ამ დროს თეთრ ცხენზე ამხედრებული რაინდი გამოეცხადა და საშველად მივიდა,და არ გაინტერესებთ რა იყო? ბუზი.მკვდარი ბუზი,რომელიც გაჭ....ტილი ეგდო მის მაგიდაზე.კი ცოტა ფანტაზიებს ჩავყევი მაგრამ...
სკოლის დამთავრების მერე ავტობუსი გამოივლის ხოლმე და იმას მივყვები სახლში.ნახევარ საათიანი გზაა ჩემს სახლამდე.მანამდე კი მუსიკებს ვუსმენ ან უცნაურ ადამიანებს ვუყურებ ჩემს გარშემო.მერე სახლში მივდივარ და ვმეცადინეობ.ხუთისკენ გარედ გავდივარ ხოლმე ბეილისთან ერთად სასეირნოდ,ერთი რამ კარგია ძაღლი.მხოლოდ მას ესმის ჩემი,მაგრამ მე არ მესმის მისი,ისე რა მოხდებოდა ძაღლების ენა რომ ისწავლებოდეს?
მინდა მოგიყვეთ ჩემს შესახებ ცოტაოდენი იმფორმაცია,მე ვარ ელენა,15 წლის დავდივარ სკოლაში და ვარ მეცხრე კლასელი,ვმუშაობ ყოველ ორშაბათს,ოთხშაბათს და პარასკევს,რვა საათიდან თერთმეტამდე.მყავს მამა,დედა გარდამეცვალა როდესაც ოთხი წლის ვიყავი,ავარიაში მოყვა,ზოგადად ამ თემაზე არ ვსაუბრობ ხოლმე არ მიყვარს თემა ამ გზით რომ მიდის.უკვე რვის ნახევარია,ჯანდაბა მაგვიანდება სამსახურში და უი კიდევ ის დამავიწყდა სად ვმუშაობ ლანდერნადში,კი უცნაურია სიტყვა მაგრამ მომწონს.კარგი წავედი თორე ხელფასს ჩამომაჭრიან...
მივედი მივესალმე ყველას და დიდი ნუგეშით გავემართე საცხობში,იქ რა მინდოდა?კარგი სუნია და ის,მოულოდნელად კაფეში შემოვიდნენ ის ახლები და რა თქმაუნდა ორცხობილები,ორცხობილები იმედია მიხვდით ვინებიც არიან...შემრცხვა მისვლა მაგრამ ყველა ვიღაცასთან იყო,ამიტომ მომიწია წასვლა,მივედი ჩქარი ნაბიჯებით და ვეკითხები:რა მოგიტანოთ?ერთმანეთშ გადალაპარაკება დაიწყეს და თითქოს დამცინავად შემომცქეროდნენ და ჩემზე დიდ ჭორებს უყვებოდნენ ერთმანეთს,მეწყინა და დავემშვიდობე, მაგრამ იმის მაგივრად რომ ეთქვათ კ ა რ გ ა დ თავზე მილქშეიქი გადამასხეს,და რა თქმაუნდა კიდევ ერთხელ შევრცხვი ყველას წინაშე, მაგრამ არც მე დავრჩი პრინცის გარეშე,ფეხები დაიბერტყა ჩემთან მოვიდა და თავისი ჯაკეტი შემომახვია,და მითხრა:კარგად ხარ? მეც ვუპასუხე კი,აბა რა უნდა მეთქვა იმას ხომ არ ვტყოდი რომ ორცხობილების გაპუტვა მინდათქო..მერე კელიმ დაიძახა..ეს ხომ მოსამსახურეა და ჩვენ უნდა გვესამსახუროს და არა ჩვენ უნდა ვესამსახუროთ მათ.მეც წამოვდექი და ვუთხარი მართალი ხარ კელი.გამოვბრუნდი გავიხადე მოვწესრიგდი და წავედი სახლში,რომ მივდიოდი ის ბიჭი თვალს არ მაშორებდა..სახლსი რომ მივედი ბეილი და მამა დამხვდა,მამას ცაძინებოდა და ბეილიც გვერზე მიწოლოდა,მე მშვიდად ავედი ოთახში და დავიძინე..




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent