შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გიჟების სამყარო (პირველი თავი)


18-06-2021, 20:40
ავტორი KAVTI
ნანახია 1 158

სადაქალო

ჰმმ? მეგობარი ეს არაა უბრალოდ სიტყვა, და ეს არაა უბრალოდ ადამიანი... მეგობარი ეს ადამიანიაა რომელიც სულ შენს გვერდითაა და დაუფიქრებლად დათმობს შენს გამო სიცოცხლეს... მეგობრობას დაფასება ჭირდება. ის შენს გულშია და იქიდან არ ამოვა არავითარ შემთხვევაში.
აი ჩემს გულში კი ხუთი გოგოა, დიახ დიახ ხუთი... აი არვიცი უბრალოდ ასეთი არანორმალურები, ასეთი ლოთები, გიჟები, სულელები სად შევიყარეთ თან ერთ კლასში. როცა ერთად ვიკრიბებით ყველა და ყველაფერი გვკიდია...ჩვენ განუყრელი მეგობრები ვართ... ძაან გამიგრძელდება ეხლაა არც კი გამიცნია თქვენთვის თავი და არც ჩემი დაქალები.
მე მარიამ ქავთარაძე ვარ 17 წლის 1.64 ... ქამელეონის თვალებით,მუქი ყავისფერი და გრძელი თმით, ცვალებადი და უცნაური ხასიათით და ასშ. მომავალში ვაპირებ იურიდიულზე ჩაბარებას.
დაქალების ჯერიაა
1. გვანცა ქაშიაშვილი 18 წლის 1. 65...თაფლისფერი თვალებით, გრძელი თმით, ნაგლიი,ზედმეტად ჩაკეტილი და ასშ. (დანარჩენს ნელ-ნელა გაიგებთ) ის მომავალი ბაიკერი ექიმია.
2. ელენი ქავთარაძე 17 წლის 1.70...შავი თვალებით,წაბლისფერი და გრძელი თმით, ძალიან ემოციური...მომავალი მასწავლებელი.
3. მარი იარაჯული 18 წლის 1.68... ყავისფერი თვალებით,ყავისფერი და გრძელი თმით..უზომოდ ეჭვიანი და ბუტია. ის ჯარში მიდის და მომავალი ბაიკერია.
4. ინგა ბიჩნიგაური 17 წლის 1.68...თაფლისფერი თვალებით, გრძელი ყავისფერი თმით...ჯიგარი ხასიათით ის მომავალი ადვოკატია.
5. თაკო ბორძიკული 17 წლის 1.66.. ყავისფერი თვალებით და ყავისფერი თმებით... ძალიან ადამიანი..( ჯერ არ გადაუწყვეტი სად ააბარებს)
...........................................................................................................................................................................
(1 თავი)

დილით ტელეფონის ხმა მაღვიძებს, დავხედე და თაკოა...
- სერიოზულად? იცი რომელი საათია?? - ვუთხარი და თვალები დავხუჭე.
- შენ წარმოიდგინე კი!
- კაი მითხარი რა გინდა...(მე)
- გამო გარეთ, გოგოებიც გამოვლენ. ( თაკო)
- ხო არ გააფრინე 2 საათში ისედაც სკოლაში გნახავთ (მე)
- ხო მაგრამ ერთად წავიდეთ მანამდე გავერთოთ, (თაკო)
- აამმ რადგაან გართობა მაგაზე უარს არ გეტყვი 15 წუთში მანდ ვარ.(მე)
- კაი მიდი - მითხრა და გამითიშა...
ყველაზე მეტად ვერ ვიტან ადრე ადგომაას, კი მეძინებოდა და მესიკვდილებოდა თბილი საწოლიდან ადგომა მაგრაამ დრო აღარ იცდიდა... ისედაც ჩემს გამოწყობას 2 საათი ჭირდება ნამდვილად ვერ ვალოდინებ...
მოვწესრიგდი და დედა გამოვაღვიძე ავუხსენი სიტუაცია დაა სახლიდან გამოვედი...
ის მაიინც ეთქვა სად მივიდე, მივდიოდი და ვფიქრობდი როგორ მეძია შური და ამაში გოგოებსაც ავიყოლიებდი...
- მარიიიი (მარი ი.)
- ჰოუუუ აბა რახდება?? - ვუთხარი და ჩავეხუტეე ყველას..
- რავიიცი ისე გამომაქცია სასწრაფოაო მითხრაა...(ელენე)
- მე მითხრა გავერთოთო...(მე)
- ანუ ყველა მოგვატყუააა, ეგ მაიმუნი და თვითონ კიდე არ ჩანს და არც გვანცა...(ინგა)
- აი მოდის თაკო (ელენე)
ყველამ იმ მხარეს გავიხედეთ საიდანაც ქალბატონი მატყუარა მოდიოდა....
- ყველა აქ ხართ?? კაიიიააა (თაკო)
- არა გვანცაა არ მოსულა ( ინგა)
- მოვაა ჯერ ვერ ვითანხმებდი მოსვლაზეე და ვუთხარიიი იკაკო მარის დაშორდათქო დაა რაო? ეხლავე გამოვდივარო... (თაკო)
- რა?? (მარი)
- კაი რაა აბა სხვანაირად ვერ დავითანხმე.(თაკო)
- აი მოდის (მე)
- მოდის კი არა მორბის (ინგა)
- რა ხდება?? რანაირად დაგშორდა?? ისევ როგორ იჩხუბბეთ ?? (გვანცა)
- კაი კაი არ დავშორებულვართ (მარი)
- რაა? (გვანცა)
- მოგატყუეე (თაკო)
- კაი რაა მე კიდე გიჟივით გამოვვარდი (გვანცა)
- კაი გადაიტან მთავარია ყველა დაგითანხმეთ მოსვლაზე.(თაკო)
- აბა რახდებააა - ვთქვი დაა სკამზე მოვკალათდი...
- რაღაც მოვიფიქრე, თუ გინდათ სკოლას რომ დავამთავრებთ 1 კვირით თბილისში წავიდეთ რაა...მაგრა გავრთობით თან საღამოს პარკში იცი როგორი სიმპატიური ბიჭები დადიან?? (თაკო)
- უიმეე და ამას სკოლაში ვერ გვეტყოდი? ამ დილაადრიან რო გამოგვაქციე ყველა (მარი)
- ან შენ ბიჭების გამო გინდა წავიიდეთ?? (ელენე)
- გავერთობით რა (თაკო)
- თუ მაინცდამაინც ბიჭების გაცნობა გინდა მარტო თბილისში არიან სიმპატიური ბიჭები? (მე)
- ხო რა წყნარ ადგილზე მაინც წავიდეთ. (გვანცა)
- წყნარ ადგილზე მაინც სად?? რომელია წესიერი ადგილი? (თაკკო)
- რომელი?? კაი ერთი მარტო ადგილი დავასახელოთ სად გვინდა და მოვძებნი სახლს სადაც ერთი კვირით გაგვაჩერეენ ქირით (ინგა)
- ოო არაა მე მოვძებნი (მე)
- რატო შენ? (ინგა)
- უფრო კარგად მოვძებნი ???? (მე)
- კაი კაი ოღონდ საზღვარგარეთ. (გვანცა)
- აუუ კაი აზრიაა. (ელენი)
- ჰოო ეხლავე მოვძებნი (მე)
- მიიდიი (გვანცა)
- კუნძულ ტაიტიზე რას იტყვით?? ნახე რა ლამაზია - ტელეფონი გოგოებისკენ მივატრიალე
- აუუ ხოო (ელენი)
- გადაწყვეტილიაა (გვანცა)
- ააჰაამ 3 თვის შემდეგ ტაიტიში ვაართ (ინგა)
- უჰუუ (თაკო)
- კაი ეხლა წავიდეთ სკოლაში, ჩანთები ხო აქ გაქვთ?? (ელენი)?
- კიი (მე)
ავდექით და დავადექით სკოლის გზას.....10 წუთში სკოლაში ვიყავით... არაა სკოლა შორს არაა მაგრამ კუს ნაბიჯეით მივდიოდით რადგან სკოლა არცერთს გვიყვარდა, მაგრამ გვიხაროდა რომ 2 თვეში სკოლას ვამთავრებდით...ბოლოზარი ყველაზე გიჟური უნდა გვქონოდააა...
სკოლაში მივედით, მეოთხე სართულზე ავედით... კლასის კარები შევაღეთ დაა....
მასწავლებელი შემოგვეგება...(ისტორიის მასწავლებელი)
- ბოდიშით ეკა მას დაგვიანებისთვის (ინგა)
- რახდება? სად ხართ? თან ყველა ერთად (ეკა მასწ.)
- მას ეგენი ხო ერთი სასტავი არიან - თქვა ერთმა
- შენთვის არ მიკითხავს (ეკა მასწ.)
- ბოდიშით მას დრო გაგვეპარა (მარი)
- კაი შემოდით მაგრამ ფეხზე დგომა მოგიწევთ ადგილები დაკავებულია...(ეკა მასწ.)
შევედით და რას ვხედავთ ყველა ჩვენი ადგილი დაკავებულია და ყველგან ბიჭები სხედან...
- ჯანდაბააა (ელენი)
- ეს ამდენი ბიჭი რა ამბავიაა (გვანცა)
- აუუ ნახე ჩემს ადგილზე რა სიმპატიური ბიჭი ზის (თაკო)
- და ჩემსაზე... გოგოებო მცხელააა - ვთქვი და გამეცინაა...
- მიდით ბავშვებო იქქით დადექით (ეკა მასწ.)
გავემართეთ და დავდექით კედელთან მივეყუდეთ... უცებ ორი ბიჭი წამოდგა.
- მოდით დასხედით გოგოებო
- ეგ ჩემი ადგილიაა - თაკო თავის ადგილისკენ გაემართა და დაჯდა...
- ეგ კი ჩემიი - მარიც დაჯდაა.. ჩვენ კიდე ფეხზე ვიდექით და გვერძე ბიჭები დადგნენ
20 წუთში ზარიც დაირეკა და ეს ბიჭებიც ყველა ერთდ ადგნენ და გარეთ გავიდნენ...
- ეს თავხედები ნახეე რაა ჩვენ კი არ დაგვითმეს ადგილიი იჯდნენ გაშოტილები (მე)
- ხო რაა ეშინოდათ ერთი ადგილი არ გაყინოდათ. (ინგა)
- კაით რა ნუ ბუზღუნებთ (მარი)
-შენრა გენაღვლება?? მშვენივრად მოკალათდი აბა ჩვენ გვკითხე (გვანცა)
-ხოო ფეხები მტკივა საშინლად და მოიცააა მთელი გავეთილები ფეხზე უნდა ვიდგეთ?? (ინგა)
- აუუ ესღა გვაკლდა რააა (მე)
- რას ქვიაა მთელი გავეთილებიი? მოიცააა (გვანცა)
მივიდა და თავის ადგილზე დაჯდაა ამასობაში ზარიც დაირეკა, ჩვენ ჩვენი კედლის ადგილები დავიკავეეთ...და ბიჭებიც შემოვიდნენ დანარჩენები დაჯდნენ ხოლო ერთ-ერთი შავგვრემანი ბიჭი გვანცას დაუდგა გვერდით და უთხრა:
- უკაცრავად ეს ჩემი ადგილიიაა (ბიჭი)
- როდიდან გახდა შენი?? დასაბამიდან აქ ვზივარ (გვანცა)
- სამაგიეროდ დღეს მე დაგასწარი - თქვა და თაფლისფერი თვალებიი შეანათა, და გვერდულად გაუღიმა..
- არ მაინტერესებსს ჩემი ადგილიაა და ვსოო (გვანცა)
- კაი ხოო ...
ისიც ბიჭებთან მივიდაა დაა საუბარი გააბეს..
- ნახე ეს ჭორიკნებიი რაა (ინგა)
- შეეშვი აუუუ მეც მინდაა დაჯდომაა (ელენი)
-მოიცა ავაგდეებ იმ ბიჭს დააა ერთად დავჯდეთ ( ინგა)
- კაიი (ელენი)
მიუახლოვდა ინგაა დამჯდარ ბიჭს და უჩქმიტა...ბიჭმაც წამოიკივლა დაა ინგაას ბრაზით შეხედა.
- გაკლიაა გოგო შენ??
- მე კი არა შენ გაკლიაა.... ჭკუასუსტოო (ინგაა)
- მგონი შენთვის მე არ მიჩქმეტია ...
- გოგოს პატივისცემა უნდა გასწავლო, (ინგა)
- მე კიდე ბიჭის...
- შეხეედე რაა როგორი სიყვარულის ნიავი წამოვიდაა (მე)
- აბბაა (ელენი)
მე და ელენი ვიცინოდით... ინგა და ის უცნობი ბიჭი კიდევ გააგრძელებდნენ ჩხუბს და ბიჭებიი არ დაუთმოო ინგაა, დიდთავა დააარტყის ძახილს რომ მასწავლებელი არ შემოსულიყო...
- რადღეში ხართ??? თქვენი ხმაური დაა ყვრილი სამასწავლებლოში ჩამოდის, პატარები ხო აღარ ხართ?? სადაცააა სკოლას ამთავრებთ.. (თამრიკო მასწ.)
- მას ჩემს ადგილზე არ მსვამმს (ინგა)
- ხო ხედავთ ადგილი არაა დაუთმეთ ერთმანეთს ადგილი სანამ მერხებს და სკამებს ამოიტანენ და ხო ბავშვებო დილით გაკეთილზე მაგვიიანდებოდა, ეხლაც დამაგვიანდაა ცხრილები აირია და ვეღარ გითხარით ახალი მოსწავლეები არიაან ეხლახანს გადმოვიდნენ . (თამრიკო მასწ)
ეს ბიჭიც აღარ დამჯდარა და ისიც ბიჭებს შეუერთდა... ინგა დაჯდა და ელენეცც გვერდით მოისვა,.. მე კიდე ფეხზე დავრჩი...არც გოგოებს მივუჯექი და არც მსვავდა ეს ბიჭიი რამდენჯერაც რაღაც ვუთხარი სულ ზიზღნარევი ტონით მპასუხობდა ამიტომ შევეშვი დაკედელს მივეყუდე და შევათვალიერე ახალი მოსწავლეები...
მასწავლებელი სიის ამოკითხვაას აპირებდა მაგრამ რადგან ყველა ვიყავით ამიტომ აღარ ამოუკითხავს და ახალ მოსულებს სახელები ჰკითხა...
- აბა რა გქვიათ და თქვენს შესახებ მოგვიყევით უკეთ გასაცნობად პლიუს რომ ჩაგამატოთ სიაში (თამრიკ მასწ.)
- აბაშიძე გიორგი 18 წლის, და ჩვენ ყველა ვართ თბილისიდან... უპასუხა იმ ბოღმამ..
- ამდენები ერთად გადმოხვედით? (თამიკო მასწ.)
- დიახ და ამდენები რომ გადმვედით და რატომ ეს უკვე პირადია (გიორგი ა.)
- კაი დანარჩენები...
- მე სანდრო გელაშვილი ვარ 17 წლის ...
ეს ის ბიჭიაა ინგამ რომ უჩქმიტაა დაა მკლავზე ისევ ხელი ედო... ეგრე როგორ უჩქმიტა ვფიქრობდი და გონებაში მეცინებოდა
- კალანდაძე ნიკა 18 წლის ... ეს ისაა თაკოსს ადგილი რომ დაუთმო...
- ილია ბერიძე 18 წლის... საწყალი ბიჭი, ისე რატოა საწყალი ღირსია, გოგოს არ სვავდა და სამაგიეროდ გოგო აღარ სვამს...
- თორნიკე მახარაძე 17 წლის... ოჰოო მარის ადგილი როგორ დაუთმოო ყოჩაღ ეს ყოფილა რაც არის...
- ანდრია მაისურაძე 18 წლის.... ეს ისაა ელენის როო უყურებდა და ეღიმებოდა, მაგას ეგონა ვერ შევამჩნევდიიი...
ცოტახანში გაკვეთილიც გამოვიდა....
როგორც იქნა გაკვეთილები დამთავრდა ჩვენც დაღლილები და მშივრები გამოვედით შენობიდან დაა სკოლის წინ გავჩერდით ცოტახანი, სკოლა ზოგიერთი ბავშვისგან დაიცალა, და ზარმაც არ დააყოვნა 7 გაკვეთილი დაიწყო....
- თავისუფლებააა (თაკო)
- ხო კიდევ კაი 7 არ გვაქვს (ელენი)
- აუ მშიაა რაა (გვანცა)
- აქვე ცხოვრობ მიხვალ და შეჭამ (მე)
- აუუ ისე რა სიმპატიურები იყვნენ არაა? (თაკო)
- ოო ეს ისევ ბიჭებზე ლაპარაკობს (გვანცა)
- მე კი ყველა შევათვალიერე... (ინგა)
- ხო მეეც, სხვა რა საქმე მქონდაა (მე)
- აბა თქვენ-თქვენი ბიჭები დაახასიათეთ (მარი) თქვა დაა სიცილი დაიწყო...
- ჩვენი როდის აქეთიაა?? (ელენი)
- შენ ჭკვა, მე კი მოტო მომცაა რა გაასწორებდაა.... (გვანცა)
- კაიი კაიიი (მარი)
- აუ ისე რა მაღლები არიან რაა.. ბიჭების გვერძე ვიდექი და არც ვჩანდი...ხოდაა ამ შეუმჩნევლობაამ იღბალი მომიტანაა აი როგორები არიან:
სანდრო მაღალი, შავგვრემანი ცისფერი თვალებით...თმები ეტყობა გადახოტრილი ქონდაა ამიტომ პატარა აქვს... თაან რა მაგარი ჩაცმის სტილი აქვს და აქვთ ყველაას აუუუფფ... თან რა ნავარჯიშები სხეულებიიი....
- ნახე რაა ამას ხო არაფერი გამოეპარებაა (ინგა)
- მოიცათ შემდეგი :
ნიკა მაღალი ამას აღარ ვახსეებ ისედაც ყველა მასეთიააა ან საიდაან შეიკრიბნენ უუფ...
მუქი ყავისფერი თვალებით, დიდი თმებით, ეს ოდნავ ქერაა.
თორნიკეს ყავისფერი ხუჭუჭა თმა აქვს და მწვანე თვალები...
ანდრია ქერაა ცისფერი თვალებით....
გიორგი შავგვრემანი დიდი თმებით (ჰაერში რომ აქვთ რა) და თაფლისფერი თვალებით..
ხოლო ილია შავგვრემანია , თაფლისფერი თვალებით..
- ეჰეეე ამ 6 გაკვეთილზე რა გაიგე რა ფერის თვალები ან თმები ქონდათ? (თაკო)
- ამისთვის facebook არსებობს... და მაგათი გვარებიც არამცთუ სახელები ჩაწერილი მაქვს....
- კაი წავედიი თორე დაჩი აღარ დამელოდება (თაკო)
- კაი კარგაად (მე)
დავემშვიდობეთ თაკოს შემდეგ გოგოებს დავრჩით მე და ინგაა და წავედით სახლისკენ...
- აუ ისე არ შეგეცოდა ის ბიჭი რომ უჩმიტე?? (მე)
- რა აქვთ შესაცოდი? უუჰ (ინგა)
- ისე ხო მართლა..მაგრამ ისეთი თვალებით შემოგხედააა...(მე)
- კაი ერთი (ინგა)
5 წუთის მერე ბიჭების ხმამაღალი ლაპარაკი მოგვესმაა გავიხედეთ და რას ვხედავთ...
ექვსი ზედმეტად სიმპატიური ბიჭი მოდის...
დავინახეთ თუ არა იმწამსვე მოვიხედეთ და ნაბიჯს ავუჩქარეთ...
უცებ უკნიდან რომელიღაცა ბიჭის ხმა ისმის ჩვენც გავჩერდით და უკან მივიხედეთ...
- გამარჯობათ გოგოებო (სანდრო)
- გამარჯობა - ინგა მიესალმა და თვალები ააბრიალა...
- დღეს შენ გაპატიებ ჩქმეტას რადგაან ჩემი პირველი დღეაა...(სანდრო)
- ჰმმ არ იყო საჭირო მაგრამ კაი (ინგა)
ჩვენ ბიჭებთან ერთად გავაგრძელეთ გზაა....
- ისეე რა გქვიათ? მასწავლებელს სია არ ამოუკითხავთ თორე აღარ გკითხავდით...ხო უნდა გავიცნოთ ერთმანეთი ბოლოსდაბოლოს კლასელები გავხდით (ილია)
- ჰოომ მართალიაა მე მარიამ ქავთარაძე ვარ (მე)
- ინგა ბიჩნიგაური სასიამოვნოაა...
- სასიამოვნოაა ჩვენთვისააც (ანდრია)
- რამდენისები ხართ? ( სანდრო)
- 17 ორივე (ინგა)
- კაია (სანდრო)
- ჰოო (ინგა)
- კაი აბაა ჰეე ხვალამდეე (ანდრია)
ბიჭები სკვერისკენ გაემართნენ მე და ინგამ კი გზა გავაგრძელეთ...
- ოჰოო პირველივე დანახვისთანავეე მოწონებაა??? საინტერესოაა (მე)
- კაი ერთი რას ბოდააავ ( ინგა)
- კიდე მე ვბოდავ? როგორ გიღიმოდააა, და თან როგორ გიყურებდააა (მე)
- კაი რა ერთი ნახვით მოწონება თუ სიყვარული ვის გაუგია???
- გაუგია გაუგია - ვთქვი და გავიცინე
- კაი წავედიი...
- კარგად გადავკოცნე დაა გზას გავუდექი.
სახლში მივედი გამოვიცვალე ყველაფერიი მოვამთავრე დაა ზუსტად გოგოებიც რეკავეენ...
- ჰეიით რას შვრებით? (გვანცა)
- რავი ეხლა მოვრჩი ყველაფერს შენ (მე)
- არაფერს (თაკო)
- მე ვჭაამ (ელენი)
- მე არაფერს შენ? (ინგა)
- მე ეხლა მოვრჩი ჭამას (გვანცა)
- აუუუ გოგოებო ინგამ მოგიყვათ? ჩვენ რო წამოვედით ბიჭები შეგვხვდნენ..(მე)
- არა არაფერი უთქვიაა (ელენი)
- ვაა მერეე რა თქვეს (მარი)
- გაგვეცანითოო, გავეცანით და ნეტა იცოდეთ სანდრო ინგას როგორ უყურებდააა (მე)
გოგოებმა გაიცინეს:
- ვააა ვაა (თაკო)
- ხოო და სანდრო რომელიაა?? (გვანცა)
- ეხლა არ გამაგიჟოთ!!!!!!!!!! (მე)
- რა? არვიცი და (გვანცა)
- კაი კაიი ინგამ რომ უჩქმიტაა, ხოდაა, ინგას აპატიაა (მე)
- ხოო პატიება მიღებულია (ინგა)
- ანუ ნელ-ნელა ერთი წყვილი უკვე შედგგება?? (გვანცა)
- რა წყვილიი, ფუუ არაა...(ინგა)
- რა გოგო ნეტა დაგენახათ როგორ უყურებდა... (მე)
- შენ ვის რას ეუბნები? შენ რომელს უყურებდიი?? ააა იმ გიორგიის ხო??(ინგა)
- მაგ საზიზღარს ნუ მიხსენებ (მე)
- დაჟე საზიზღარი? (თაკო)
- ოოოოო...
- კაი წავედი ხვალ გნახავთ...(თაკო)
- კაი წავედით ჩვენც ...დავემშვიდობეთ ერთმანეთს და გავთიშე...

---------------------------------------------------------------------------
იმედი მაქვს მოგეწონებათ




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent