შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ფიქრებით დიალოგი თავი 1


17-02-2022, 03:08
ავტორი Ana iko
ნანახია 2 750

ისევ მე ვარ, სალამი, მე რააა ნუ ხო მოუშორებელი ჭირივარ ბაზარი არარი, მაგრამ ანუ სანამ დავიწყებ ისტორიებს და ერთი ამბებს ერთ რამეზე გავამახვილებ ყურადღებას ჩემი წინა ისტორია... ჩემი არ იყო კაროჩე, მიზეზების გამო დავდე, ნუ მაგას შევეშვათ, ანუ ძალიან ბევრი არის ამ საიტზე ისეთი, ვინც ადამიანზე ძაან ზეწოლას ახდენს , ამ კომენტარებით და ასე შემდეგ მართალია მე მეკიდა, მაგრამ ასე არ შეიძლება ხალხო ლანძღვის მეტი ვერაფერი ისწავლეთ? არ შეგიძლიათ ნორმალურად გადმოსცეთ თქვენი აზრი ყოველგვარი ლანძღვის და ჩხუბის გარეშე ან ეს ცინიზმი რა საშინელებაა..., ასევე იყო კომენტარები "ეს რა ჯანდაბა იყო აღარ გააგრძელო", " ან საერთოდ შენი კალამი, საშინელებაა"..."არ გააგრძელო".... აიი შენ რა გაკლდება მაგით? რა მოგაკლო რა გატკინა? თუ არ მოგწონს რატო კითხულობ რატო ადევნებ თვალს? მომენტს ეძებ რო გააკრიტიკო? ძაან გინდა დაუკარგო წერის მუღამი? თავიდან საერთოდ არავის გამოსდის კარგად რამე შეიძლება არც მეორედ და არც მესამედ მაგრამ დამიჯერე ოდესმე იმაზე მაგარ შედეგსს მიიღებს რომელზე ფიქრიც კი ზედმეტი იყო... ამ წერაში კიდევ ძალიან ბევრ რამეში დაიხვეწება წერასაც მეტად გააუმჯობესებს, იმ შემთხვევაში თუ კარგ რჩევებს მისცემთ! და ასევე მოტივაციაც, თქვენვე გაგისწორდებათ მერე კარგი ისტორიების კითხვა ახლა დავუბრუნდეთ ისტორიას, გამეხარდება თუ მართლა მომცემთ რჩევებს გამეხარდება თუ რაღაც კარგ შთაბეჭდილებას დავტოვებ და ასე შემდეგ... მიუხედავად იმისა რო წინა მოთხრობა სისულელე იყო, ვდებ ახალ ისტორიას, მჭირდება თქვენი რჩევები, ძალიან გთხოვთ თუ არ დაგაინტერესებთ ნუ განაგრძობთ კითხვას რადგან ნამდვილად არაა სასიამოვო როცა შენთვის არასასიამოვნო რამეს კითხულობ ან აკეთებ.... ანუ ყველას გაფასებთ როგორც ადამიანებს დებს ძმებს და ფუ ძაან როლებში ვარ... მაგრამ მაინც, მადლობა ყველას წინა ისტორიის კომენტარის პატრონებსაც მკითხველებსაც მრჩეველბსაც და ასე შემდეგ მადლობა ყურადღებისთვის და გამეხარდება თუ გაითვალისწინებთ მეც ბევრი ნაკლი მაქვს და ვცდილობ გამოვსწორდე
და კიდევ, აუ უკვე დაგღალეთ... ფოტოსს ისევ ვერ ვდებ, მეწყინა....


........
დიახაც ყველაფერს აქვს დრო! მე კი არასდროს არაფრის დრო არ ვიცი ზუსტად 3:20 წუთს აჩვენედა საათი მე კი ვიჯექი და მუსიკებს ვუსმენდი ყურსასმენებით, რადგან ბავშვებს არ გაღვიძებოდათ თან ვხატავდი ხო ძლივს ვხედავდი ხაზსაც და ფურცელსაც მიუხედავად იმისა რომ სანათი ჩართული იყო ჩუმად ვიღებდი ნივთებს და წყნარად მუსიკის ფონზე ვხატავდი უცნობ სილუეტს მუსიკები? სისულელეებს ვუსმენ yung luka ს დუხი დააგდე ჯერ სათაური აქვს საოცრება მერე ტექსტი ჰაჰ სიმღერს კი არა გარითმული გინებაა ყველა ასოზე თუმცა არანაირი სურვილი მაქვს გამოვრთო იმიტომ რომ ქართულია მომენატრა, მომენატრა ენა ქვეყანა მიწა ჰაერი, ხალხიც კი რომლებიც ადამიანებს აღარც გვანან მომენატრა მათი ბგერიდან წამოსული ცენზურაც კი რა სისულელეა მაგრამ მაინც ასეა, არასდროს მქონდა გამოცდილი სამშობლოს მონატრება ადვილი წარმომედგინა ყველაფერი თუმცა ასე არ ყოფილა... არც ისე დიდი დრო გავიდა რაც ჩემ სახლს, მიწას, ქვეყანას და ჰაერს ჩამოვშორდი თუმცა რთულია ფესვების გარეშე ყოფნა, ჰო მონტენეგროში ვარ თვეზე მეტია დასასვენებლად, ჰმ დასასვენებლად? არა უფრო საქმის შესასრულებლად არა რა საქმე, არც საქმე არაამქვეყნიური მიზეზის გამო ვარ აქ მონტენეგროს ერთ-ერთ საუკეთესო სასტუმროში ვნებივრობ splendid conference & spa resort-ში ვიმყოფები ქალაქ ბუდვიდან სადღაც ორ კილომეტრში მდებარეობს , კი ნამდვილად საოცარი სასტუმროა დახვეწილი და კარგი მომსახურებით სანაპიროც კი საოცარია ქვიშიანია, რაც მთავარია სუფთაა შემოღობილია გარედან , მის ტერიტორიაზე არის საშხაპეები გამოსაცვლელი ოთახები, მზის სავარძლები ასევე ქოლგები, სასტუმროს რაც შეეხება ის ზუსტად ამ სანაპირო ბეჩიჩის წინ მდებარეობს, ოთახები ფართოა ნუ ყოველ შემთხვევაში თუ ყველა ერთი ზომისაა კი ნამდვილად ფართოა კონდიციონერებით აღჭურვილი, მინი ბარით ტელევიზიით სეიფით სარემონტო მდგომარეობაც გადასარევია, აბაზანა ძალიან მოსახერხებელია და ძალიან სუფთა, საშვალო ზომის აივანი აქვს, რომლის მოაჯირებსაც ყვავილები ამშვენებს ჩემი ხედი აუზებს დაჰყურებს ეზოს გარეთ კი პირდაპირ ბეჩიჩის სანაპიროს გაჰყურებს ხედიც კი გადასარევია, სასტუმროს უზარმაზარი შიდა ტერიტორია აქვს მისი ფართობის დაახლოებით ნახევარი ოკუპირებულია საცურაო აუზებით, ხოლო ჩემი ხედი სწორედ ყველაზე დიდ განათებულ მორთულ აუზს დაჰყურებს ამ ადგილას მუდამ მუსიკები აქვთ ჩართული სვავენ და გოგოები ცეკვავენ ხოლმე აუზებს რომ შევეშვათ ტერიტორიის ნაწილი ლაუნჯ ბარებს უკავიათ და ხო ერთი კლუბიცაა რომელიც სულ რაღაც ორი დღეა გახსნეს, ტერიტორიაზე მზისგან დამცავი ლუქებია, პატარა ამწვანებული ბაღები და საფეხმავლო ბილიკებია ამწვანებულ ბაღში ხშირად არავინ დადის კლუბებს და გართობას ამჯობინებენ მე კი თითქმის ნახევარ დღეს იქ ვატარებ მაინც მარტო ვარ სიმწვანეს ვუმზერ აყვავებულ ყვავილოვან ბუჩქებს ვარდებს საქანელაზე ვზივარ და შადრევანს ვუყურებ თავი ზღაპარში გეგონებათ თუმცა თუ გსურთ ზღაპარში მთლიანად ჩაძირვა ყურები რამენაირად უნდა დაიხშოთ რომ კლუბიდან გამოსული მუსიკის კივილმა არ გაგიბურღოთ ტვინი რაღა კლუბის უკან გააკეთეს ეს ბაღიც უფ! სასტუმრო ნამდვილად უჩვეულო და მოსახერხებელია ისე გამოდის თითქოს რეკლამას ვუკეთებ თუმცა მართლა საუკეთესოა ხალხსაც არ ვუჩივი საკვები რათქმაუნდა ბუფეტში ყველაფერი დროულად აქვთ და ჩამოიარეე ყველაფერია რაც გინდა მიირთვი სულო და გულო უკაცრავად პირო და კუჭო ჰო ხალხი კი კარგია მაგრამ საოცრებაა ძალიან ადვილად ენდობიან ყველას ამ შემთხვევაში ჩემზეა საუბარი თუმცაა მაინც როგორ უნდა ენდო ასე გუშინ დილით გავიცანი ცოლქმარი აი ახლა კი მათ ორ ბიჭს ჩემს საწოლზე წყნარად ძინავთ ალბათ იმიტომ რომ ხშირად ვეჩეხებით კარებში ან აუზთან ერთმანეთს მათ ბავშვებსაც ვართობდი ხოლმე, მაგრამ მაინც უცნაური ნდობა აქვთ არა თან მესმის მათი ბოლო დღე აქვთ და შერგება უნდათ, მაგრამ ისევ მაგრამ! რატო მიკვირს ყველაფერი რისი ნიშანია უბედურების თუ მარტოსულობის?! ბავშვები საყვარლები არიან თუმცა იქნებ მანიაკი ვარ ასე როგორ უნდა ჩავიდნენ და გაერთონ კლუბში ნუ რას ვიზამთ საბედნიეროდ არ ვარ არც მანიაკი და არც გუდიანი კონდიციონერი გამოვრთე რადგან ბავშვები პლედის მიფარებას არ კადრულობდნენ ჯობდა გამომერთო თორე გაცივდებოდნენ, პლედი ფეხებზე მივაფარე რადგან კონდიციონერის დახმარებით ოთახში გრილოდა, ხატვა დავამთავრე თუ არა მაშინვე კამუთზე გადავდე ნახატი, ხატვა? არ ვარ გადასარევი მხატვარი თვითნასწავლი ვარ უბრალოდ გამომდის, ათასში ერთხელ ვხატავ, მაშინ როცა მოვიწყინე, ან ვინმე მომენატრა,ან გასაკეთებელი აღარაფერია, ბედნიერი ცხოვრება ნამდვილად არ მაქვს უფრო სწორად აღარ! ეს ოჯახის უფროსის დამსახურებითაა თუმცა რას ვიზავთ შეცდომა ყველას მოგვდის და ამას ვერ შევცვლით, ჯერ სად ვარ ჩასვლის დროს მეტი თავგადასავალი მელის...,სანათი გამოვრთე და დავიძინე....
დილას კარებზე კაკუნი მაღვიძებს და მეც ძლივს ვახელ თვალს საათს ვაშტერდები და იმდენად გათიშული ვიყავი პირველყოფილივით ვუყურებდი საათს დამავიწყდა როგორ უნდა გამეგო რომელი საათი იყო თითქმის ერთი წუთი ვაშტერდებოდი საათს ამდენი დრო დამჭირდა გამეგო თუ რომელი საათი იყო... ძლივს გამახსენდა... წამოვდექი და კარები გამოვაღე ვა გაახსენდათ შვილები ეს კარგია მიღწევაა დარწმუნებული ვარ ცოტახანში სამ ბავშვს დაუტოვებენ ვიღაცას მეოთხეს გაკეთების პერიოდში ვაიმეე როგორ გავირყვენი...
- Добро јутро
მითხრა სერბულად და მეც მივესალმე ჯერ ისევ მოჭუტული ნახევრად დაშლილი კოსით
- Ја ћу узети децу Сметају те целе ноћи 'წავიყვან ბავშვებს მთელი ღამეა გაწუხებენ'
ვაიმე მემგონი ეს ქალი დალაგებული ვერ არი ან ისევ ალკოჰოლის ზემოქმედებისქვეშაა მთელი ღამე აქ იყვნენ და რაღა 7 ის 25 წუთზე უნდა გააღვიძოს ცოდოები არიან
- Госпођо, прерано је И још их пробудити?
' ქალბატონო ჯერ ძალიან ადრეა და მაინც გააღვიძებთ მათ?' უაქცენტო სერბულით ვესაუბრებოდი ხო სერბულის სწავლა არც არასდროს მდომებია უბრალოდ შემომესწავლა არც კარგად ვიცი, ინგლისურად ფრანგულად და ესპანურად ვსაუბრობ გამართულად ესენიც კი შემთხვევით ვისწავლე, ვატყობ შემთხვევით შემოვცხებ ამ ქალბატონს და ისე გავაგდებ გარეთ რა უცნაურია, ის მაინც არ იფიქრა რომ იმით უფრო შევწუხდებოდი რომ შუა ძილიდან და ზღაპრული სიზმრებიდან წამომაგდო! ოჯახის წესი აქვთ ალბათ ასეთი...
- Да, да идемо у шетњу
' დიახ სასეირნოდ გავალთ'
გაოცებული ვიყავი ხმა არ ამომიღია გვერძე გავდექი ხელით ვაჩვენე მობრძანდითთქო ისიც ხმაურით შემოვიდა მეც თვალები მოვიფშვნიტე
და თვალებიც მობეზრებულად ავატრიალე, ბავშვები წამოყარა მე წყნარად ვუყურებდი ნახევრად მძინარ ბავშვებს რომლებიც ძლივს იდგნენ ფეხზე და ჯერ ისევ გაურკვევლობაში იყვნენ
- много вам хвала
' ძალიან დიდი მადლობა'
- Не бих се могао забављати без тебе
' შენ რომ არა გართობა არ შემეძლო '
- ти си најбољи
'საუკეთესო ხარ'
მითხრა მეც მადლობა გადავუხადე
ბავშვებს მკლავებში ჩააფრინდა და გარეთ ისე გაიყვანა შენიშვნა მივცე? არა ისეც არ იქცევა რომ შენიშვნა მივცე არა იქცევა მაგრამ მოთმენა შეიძლება! ბავშვებს ვაკოცე და დავემშვიდობე ბოლო ბოლო ბოლოჯერ ვხედავდი ქალსაც წყნარად და თბილად დავემშვიდობე, საწოლზე გავწექი და არც კი მიფიქრია ისე გავაგრძელე ძილი ათის წუთებზე წყნარად ვდგები და ვწესრიგდები მიყვარს ეს ქვეყანა ათის ნახევარზე იხსნება სასადილო და არ მაიძულებენ ავდგე რვა საათზე საჭმელად როგორც საქართველოს სასტუმროებში , გასვლისას ლილია მხვდება კარებთან
- როგორ გეძინა
მკითხა თან ტელეფონიდან თავი არ ამოუყვია
- გადასარევად
მოვუჭერი მოკლედ ხო ეს ლილიაა მის გამო ვარ აქ ამდენი ხნით მართალია სასიამოვნოა აქ ყოფნა თუმცა არც გართობა მსურს მასთან და არც ასეთ საოცარ ადგილას ყოფნა ყალბია თავიდან ბოლომდე ბიჭებს დასდევს მუდამ სხვა არაფერი ადარდებს საქმეზე წამოვედიო და მჭირდებიო ზუსტად ორ კვირაში მოვაგვარეთ ყველაფერი რაღაც საბუთებს და კონვერტებს ავსებდა მდიდარი მამიკოს გოგოა და ამიტომ მდიდრებზე არ მაქვს პრობლემა თაბხედობაზე მაქვს პრობლემა რაც მას აქვს, რადგან მდიდარია ყველას ზევიდან დაყურებს რაც მაღიზიანებს... წამომიყვანა საქმე მაქვსო და მარტო ვერ წავალო, დაქალები არასდროს ვყოფილვართ შემთხვევით გავიცანი
თუმცა რაც ერთი ადამიანი დავკარგე, რაც მან მიმატოვა, იმის მერე გამოჩნდა სრულიად არსაიდან არ მინდოდა მასთან ცუდი ურთიერთობის დაჭერა რადგან სულ სხვა გულის ადამიანია მაგრამ მაინც ჩემზე უბედურია თავისი გონების გამო, უბრალოდ ხასიათის გამო ვჭირდები პრობლემებს მუდამ ვაგვარებ ჩემ სიტყვებში ყოველთვის დარწმუნებული ვარ და სწორსამართლიანი ვარ რაც ყველას ჭირდება მასაც ვჭირდებოდი ხო ფაქტიურად მისი დაცვა ვარ! წამოსვლაზე დავთანხმდი მეთქი რაღაც ახალს ვნახავ და ჰო ვებაზრე და თანხაც მას დავაფარინე ასე რომ გამომადგა ჩემი ხასიათი, თუმცა აზრი ვერ ვირგებ აქ ყოფნას ოთხ დღეში დაბადების დღე მაქვს და უკვე წარმოდგენაც არ მინდა როგორი მოსაწყენი იქნება, იყო დრო როდესაც ლიზა არსებობდა, მრჩეველი ჩემი სწორ გზაზე დამაყენებელი, ჩემი ბედნიერების მიზეზი, ყოველთვის იცოდა როდის რა მჭირდებოდა არაერთხელ გვიჩხუბია, გავბუტულვართ, და მერე ყოველთვის ის აგვარებდა ყველაფერს ახლა კი დიდი დრო გავიდა რაც მიმატოვა უზომოდ მენატრება გართობის მიზეზს დროს ვეღარ ვპოულობ ის მჭირდება, და რა მისი მხოლოდ ერთი ნივთი მაქვს რომელიც მუდამ თან მაქვს, არასწორმა სიყვარულმა წამართვა მისი თავი მდიდარმა იდიოტმა! წამართვა ჩემი არაბიოლოგიური და! და მისი პატარა მუცელში არც კი ვიცი რამდენი ხნის ორსული იყო მთვრალმა ქმარმა ცემა წიხლებით და ხელით ცემა არ ეყო ქამარიც მიიშველა რაც ვეღარ აიტანა ლიზამ პატარაც კი ვერ გადაარჩინეს მის გარეშე უმუღამოა ცხოვრება...
- წამო ჩავიდეთ უზომოდ მშია
თავი ამოყო და წინ წავიდა
თვალი წამით გავაყოლე შემდეგ საკეტს დავხედე გასაღები მოვათავსე და გადაკეტვა დავუწყე ჩემ გვერძე ოთახის გვერდითა მეზობელის ოთახის კარი ხმაურიანად გაიღო მეც გავიხედე ხმაურიანად გამოვიდნენ მათი სიცილ ხარხარი მთელ დერეფანში ისმოდა განსაკუთრებით ბიჭების,იქიდან ორი ბიჭი სამი გოგო გამოვიდა და მეორე ჩასასვლელიდან გაუყვნენ გზას ოთახიდან კიდევ ერთი გოგო სიცილით-კისკისით გამოვიდა მას მაღალი ყავისფერ თმიანი ბიჭი გამოყვა ღიმილით, გოგო კედელს აეკრო ბიჭმაც კედელს დაადო ცალი ხელი გოგოს თავის გვერდით და ტუჩებზე მოწყვეტით აკოცა მოშორდა გოგო სიცილით წავიდა მეორე მხრიდან ბიჭი კარებს მიუბრუნდა გამოკეტა და გადაკეტვის დროს გამომხედა პირდაპირ თვალებში შემეჩეხა მომაჯადოვებელი ღიმილით უცებ ძეგლად ვიქცი მაგრამ მალევე გამოვფხიზლდი სრაფად გამოვაძრე გასაღები და თვალის მოშორების მიზნით სწრაფად წავედი ლილიასკენ რომელიც უკვე დერეფნის ბოლოში იყო ეს ბიჭი ვიცი მგონი ჩვენი დროითაა რაც აქ არიან და სულ რაღაც მესამედ ვხედავ რა საოცარია არადა ერთ სართულზე ერთი ოთახის გამოტოვებით გვერდი გვერდ ვიქნებოდით, არ მიკვირს სულ გართობაშია მუდამ კლუბში არიან აქამდე ლაუნჯ ბარში ერთებოდნენ მხოლოდ ორჯელ ვიყავი იქ და ორჯელვე იქ იყო ახლა დარწმუნებული ვარ კლუბში გადაინაცვლეს გულში უცნაურად ჩამრჩა მისი გამოხედვა და თვალები, მუქი მწვანე თვალები ქონდა წაბლისფერი თმა მეტრა 82 ეგრე სადღაც ნამდვილად შესაშური ტანი და სტილი აქვს რადროს ეს არის ტანზე გამახსენდა მეც არ მაქვს ძალიან ცუდი ტანი გამხდარი ვარ საშვალო სიგრძის ფეხები წვრილი წელი ყავისფერი მხრებამდე სწორი თმა ლამაზი მოყვანილობის საშვალო ზომის ტუჩები და თუ დავუჯერებთ ბიჭებს მკვლელი გამოხედვა მაქვს ვაიმე რა მკვლელი ტყუილია ძალიან წყლიანი თვალები მაქვს უბრალოდ წამწამები ხელს მიწყობს მკვლელურად გავხედო ვინმეს გაბრაზებულზე , ლამაზ ფეხებს ვამარიაჟებ და მუხლის მაღლამდე ტანზე გამოყვანილ ქვედაბოლოს ვიცმევ ქამრით ზევით მისივე ლურჯ ფერ ტოპს ხო ძაან გამომწვევად არ ვარ თუმცა არც ნაკლები, მაღალქუსლიანი შავი ვითომ "მარგალიტის" თვლებით მორთული შლოპანცებით ჩავედი " ბუფეტში" ხალხიც მოგროვილა უზარმაზარ სამზარეულოში თეფშების და ჩანგლების ხმა ისმოდა მეც წყნარად ჩამოვიარე და სასურველი საჭმელი გადმოვიღე მე და ლილია ერთად დავჯექით და ყველანაირი საუბრის გარეშე დავიწყეთ ჭამა ისევ ის გამოხედვა და ისევ ის გრძნობა მახსენდებოდა როცა უცნობმა გამომხედა რაღაც უცნაურად დამიარა სხეულში აუღწერელი გრძნობა იყო თუმცა სასიამოვნო მახსენდება და გული მიჩქარდება რა უცნაურიაა...
- დღეს რას აპირებ?
მეკითხება ლილია მაშინ როცა ბუფეტს ვტოვებდით ძაან არ აინტერესებდეს, საჭმელზე ჩავდივართ ერთად ქალაქში მინდა გასვალა და იქაც კი არ მომყვება
- ბუდვას დათვალიერება მინდოდა თუმცა მარტო ვერ გავალ არ ვიცი ტრანსპორტი რა გადის ან საერთოდ რა ხდება როგორი წესებია და ასე შემდეგ...
გავეცი პასუხი.. ხო ერთ თვეზე მეტია აქ ვარ და სასტუმროში ვარ მუდამ, მართალია სასტუმროში ყველაფერია რაც მინდა უბრალოდ უფრო მეტის ნახვა სასიამოვნო იქნებოდა და არა მხოლოდ სანაპირო და სასტუმრო,მითუმეტეს მთელ ერთ თვეში მთელი მონტენეგრო უნდა მრნახა მაგრამ რას ნახავ ერთი და იგივე ადგილებში ვარ, ნომერში ავედი და მუსიკები ჩავრთე ტანის ნაზი რხევით ავყევი მუსიკას და მუსიკის ფონზე გადავწიე ფარდები ოთახში შუქი რომ შემოსულიყო აივანიც ძალიან ლამაზად ჩანდა და ჩემ წინა სასტუმროს ფანჯრებიც ძალიან ზღაპრულად იყო იქნებ მე ვარ ძალიან ზღაპრული არაა მართლა ლამაზი იყო, ნახატი ნაზი რხევით ავიღე და თან დავტრიალდი ჰმ ვინც არ უნდა იყოს ძალიან სიმპათიურია მუსიკის შესაფერისად თვალები დავხუჭე და მხრები ავამოძრავე თან თავს მხრების მხარეს ვატრიალებდი ნახატიც ხელში ჩემთან ერთად ირხეოდა ყველაზე უცნაური რა არის იცით? მე bts - ს წევრის jimin ის 'FILTER' - ს ვუსმენდი არ ვარ BTS ფანი არ ვუყურებ მათ ვიდეოებს არ ვგიჟდები მათზე უბრალოდ ვიცი ვინც არიან პიროვნულადაც არ არიან ცუდები არ მძულს და არც ზიზღს ვგრძნობ მათ მიმართ არც ვაჰეითებ ჩემთვის არაფერი დაუშავებიათ და რატო? პირიქით ახლა ჯიმინის მუსიკა მაწყნარებს კიდეც, მართალია არ ვუსმენ მათ მუსიკებს ხშირად არც ის ვიცი ახლა რატომ ჩავრთე ნუ ამოაგდო და ჩავრთე თუმცა ვაღიარებ რომ ძალიან წყნარი და სასიამოვნო ხმა აქვს მაგრამ მაინც არ ვაბოდებ მათზე ეს სიჯიუტე ნუ რას ვიზამთ ' ნაჰ ნაჰ ნაჰ ნა ნა ნაჰ ნაჰ ნაჰ ნა ა ა ა' წყნარი ხმით ავყევი ' ჯიმინს' და კიდევ ერთხელ დავტრიალდი მუსიკა დამთავრდა და მეც ნახატი დავდე აივანზე გავედი მოაჯირებს დავეყრდენი და შემთხვევით ჩემ წინ სასტუმროს ფანჯარას შევხედე რომლის ფარდაც უცებ გადაწია ვიღაცამ არაა მიყურებდაა? არააა რა სირცხვილია საშინლად შემრცხვა ოთახში შევედი ფარდა ჩამოვაფარე საწოლზე მუხლებზე ავხტი ბალიშში ჩავყავი თავი და დაბალხმაზე ვიყვირე 'ჯანდაბა რა სირცხვილია' ნუ კარგი გასწორდი ახლაც არავინ გიყურებდეს ნუ კედლებსაც თვალები აქვს ავბოდიალდი ჩემებურად და ფარდა ისევ გადავწიე რაც არის არის მიყუროს და იყოს გავიფიქრე თმა ლავიწებიდან მხრებზე გადავიყარე და ისევ აივანზე უნდა გავსულიყავი კარებზე რო აკაკუნებდნენ მეც ახლად დაწყებული უცნობი მუსიკა გამოვრთე და კარებისკენ წავედი , შემოპატიჟება არ დაჭირდა ლილიას ისე შემოვიდა გოგო ახლდა კიდევ ვიღაც რომელსაც მოკლე შორტი ეცვა რომელიც 'ტანგას' უფრო გავდა ტოპი რომელიც ღმა დეკოლტით იყო მოკლედ თითქმის გახდილი იყო ისიც შემოყვა საწოლზე გაწვა ლილია ის უბრალოდ ფეხზე იდგა
- ახალი გოგო მოგიყვანე გაიცანი ლეონორა
მითხრა და გოგოზე მანიშნა
- Glad to meet you Leonora I am Anna ' მიხარია შენი გაცნობა ლეონორა მე ანა ვარ'
ვუთხარი და ხელი გავუწოდე
ჩემ ხელს ხელი მიარტყა და მოიწია და გადამკოცნა
- this is better And it's nice for me too
'ესე უკეთესია და ჩემთვისაც სასიამოვნოა'
ნუ ცუდად ნამდვილად არ დაიწყო მხირული ჩანს რაც შემოვიდა სულ იღიმის
- on the pool I was looking at you my friend The guys were just talking about you
'აუზზე გიყურებდი ჩემი მეგობარი ბიჭები მხოლოდ შენზე საუბრობდნენ'
არ მეგონა თუ ვინმე მიყურებდა ნუთუ...
პასუხად გავიცინე
- Not just my friends You have even been talked about many times in the bar On you
' არამხოლოდ ჩემი მეგობრები ბარშიც კი არაერთხელ უსაუბრიათ შენზე'
იტყუება? რა უცნაურია ასე ვიქცევ ყურადღებას მე კი აზრადაც კი არ მომსვლია ეს ან ეს მატყუებს რაღაცას ან ხალხი აკეთებს ყველაფერს შეუმჩნევლად ან საერთოდ მე არ მიმიქცევია ყურადღება...
- You even have a nickname
' ზედმეტსახელიც კი გაქვს'
ჰა ჰა ეს რა დამცინის? ეს უკვე მეტისმეტია რა ზედმეტსახელი?!
- That is, I have a nickname I have hidden admirers And they even talk about me
' ანუ მეტსახელი მაქვს ფარული თაყვანისმცემლები მყავს და საუბრობენ კიდეც ჩემზე '
გაოცებულმა ვთქვი და მანაც ბედნიერმა დამიქნია თავი რა მხიარულია თან როგორი გახსნილი მალევე შედის ადამიანთან კონტაქტში მაგარია...
- Yes and only folks do not, Two girls In love with you
' კი და მხოლოდ ეგ არა ორი გოგო შეყვარებულია შენზე'
თქვა და მეც პირი დავაღე ესღა მაკლდა სრული ბედნიერებისთვის მაგარია ნუ მათ ვერ გავლანძღავ ყველას საკუთარი გემოვნება და აზრი აქვს მაგრამ რაც არ უნდა იყოს დიდად სასიამოვნო არ არის არა საერთოდ მე არც მესმის რატო უნდა შეგიყვარდეს გოგოს გოგო ან ბიჭს ბიჭი როცა შექმნა ერთმანეთისთვის გოგო და ბიჭი, მაგრამ ძაანაც ნუ ავცდები ყველას საკუთარი აზრი პირადი ისტორია და გაგება აქვს ვერაფერს ვიზავ!
- Wait
გონზე მოვედი და სანამ რამეს იტყოდა ხელით ვანიშნე მოიცადე მეთქი
- how do you know?
' შენ საიდან იცი'
- I know everything about the people of this hotel
' მე ყველაფერი ვიცი ამ სასტუმროს ხალხის შესახებ'
- How? ' როგორ'
ვკითხე ისევ გაოგნებულმა
- I am a hotel manager
' მე ვარ სასტუმროს მენეჯერი'
- oo I'm understand
' ოო გავიგე '
ვუთხარი ლილიაც წამოდგა და ხელი მოხვია ლეონორას
- come on Why did he go crazy People On it So very But this is not at all so Likeable
' კარგი რა რატომ გაგიჟდა ხალხი მასზე ასე ძალიან მაგრამ ეს საერთოდ არ არის ასე მოსაწონი'
თქვა და ლეონორამაც უცნაურად გახედა რათქმაუნდა არ ესიამოვნა... ეს მისი სტილია,
- You know you are very envious...
' იცი რომ ძალიან შურიანი ხარ'
ვაიმე უმაგრესი ვინმე ყოფილა მაგარი ვიღაცაა ვაღიარებ ვინც არ უნდა იყოს უბრალოდ ძალიან მაგარია უცებ მოაშორა ლილიამ ხელი სახე შეეცვალა
- it's not like this
'ასე არ არის'
თქვა თან აივანზე გავიდა
- Is,is
'არის არის '
დაამატა და ისევ მე მომიბრუნდა
- What is my nickname?
' რა არის ჩემი მეტსახელი'
უზომოდ მაინტერესებდა ჩემი სახელი და ის ხალხიც კი ვისაც მოვწონდი თითქოს მესიამოვნა ეს სიტყვები რომ ვიღაცას მოვწონვარ კი ნამდვილად სასიამოვნოა იმის დასტურია რომ შეუხედავი არ ვარ
- I will not tell you
' არ გეტყვი'
სიცილით მითხრა და ლოყებზე ნაზად მიჩქმიტა
- You and another guy made a name for themselves with this beauty in this hotel, It is on this floor
' შენ და კიდევ ერთმა ბიჭმა გაითქვა ამ სილამაზით სახელი ამ სასტუმროში, ამ სართულზეა'
დაამატა და მაშინვე ის ბიჭი ქმომიტივტივდა, თუმცა გავატარე და დავაიგნორე მასზე ნათქვამი სიტყვა, თვითონ გოგო სასიამოვნოა საყვარელიც
- come on
' კარგი რაა' გავწელე სიტყვები .
- no no
' არა არა'
სიცილით თქვა
- I have to go I have work to do
' უნდა წავიდე სამუშაო მაქვს '
თქვა ისევ სიცილით და კარებისკენ წავიდა
- but...
' მაგრამ ' სიტვა გამაწყვეტინა
- bye
'კარგაად ' გაწელა სიტყვა ხელს აკოცა და ჩემი მიმართულებით სული შეუბერა და თან გავიდა
გამეცინა თავი სიცილით ჩავიქნიე და ახლა შემოსულ ლილიას გავხედე
- ჩავედი მე აუზში ისედაც ბევრი ხალხია
თქვა მობეზრებულად და გავიდა მაღიზიანებს ეს გოგო
კიდევ კარგი ოთახში ერთად არ ვართ... დეიდაშვილმა დამირეკა რომელთანაც კარგი ურთიერთობა მაქვს დაქალები მაინც არ მყავს და მიხარია მას რომ ვახსოვარ დედაც მასთან ერთად იყო
- გოგო შენ ისევ მუდო ხარ?
მეკითხება მეგი და მეც მეცინება
- რატო ვარ გოგო მუდო რას მერჩი
ავბუზღუნდი ჩემებურად
- ქალო მონტენეგროში ხარ მზა მზადისში ხალხი ნატრობს მანდ ყოფნას შენ კიდე ისევ მოწყენილი ხარ ოთხ დღეში 21ის ხდები დაბადებისდღე მაინც აიღნიშნე ნორმალურად და დალიეე
უკვე მხრებით და წარბების თამაშით მეუბნება
- ოღონ კარები ჩაკეტე რო ვერ გააღო ვინმეს არ შეუვარდეე
დაიწყო სიცილი და მეც დავეჭყანე
- გიჟი ხარრ
ვიყვირე და სიცილი დავიწყე
- წარმოიდგინე ვუვარდები მთვრალი ოთახში წყვილს და ვეუბნები მიიწიეთ შუაში მე ვიძინებ ხმა დავიბოხე დაა მეგიმ რო ბოლოხმაზე სიცილი დაიწყო წარმოდგენაზე მეც მის სიცილს ავყევი
- არაა ეგ არაა ბიჭს უვარდები ოთახში და ეუბნები ან დავლიოთ ან გაგაუპატიურებო
იგუდებოდა სიცილით და მეც მის სიცილიზე ვიცინოდი
სასაცილო ნამდვილად არაფერი იყო ვბოდიალობდით სისულელეებს და იმდენად სისულელე იყო სიცილს ვერ ვიკავებდით
- გიჟი ხარ
ვუთხარი სიცილით
- ოჰ ქალბატონო სიმუდოვევ
თქვა სიცილით...
კიდევ ასეთი რამეები ვიბოდიალეთ და ორ საათიანი ლაპარაკის შემდეგ ვიკადრეთ და გავთიშეთ ამაზეც ჩხუბი დავიწყეთ
- გათიშე ჰე
ვუთხარი ისევ
- ხო ვთიშავ
- მიდი აბა ჰე
კოცნა გამომიგზავნა
- კარგად მომიკითხე ყველა
- ხო ჭკვიანად
- მიდი გკოცნი
- მეც
- მიდი გათიშე
- ხო ვთიშავ
- გკოცნი
- მეც
- ჭკვიანააად ...
დაა როდესღაც გავთიშეთ კი,
ოთახში ვიყავი ორ საათამდე მერე კარები ჩავკეტე და ისევ ბაღში ჩავედი შესვლა უფრო შეპარვას გავდა ირგვლივ მივიხედ მოვიხედე და არავინ არ იყო ისევ და ისევ ბედნიერი ხტუნვით წავედი საქანელასკენ და დავჯექი ისევ შადრევანს ვუყურებდი მუსიკებს ვუსმენდი უკაბელო ყურსასმენებით და ნამდვილად ზღაპარში მეგონა თავი რა სასიამოვნოა ასეთ ადგილას სიმარტოვე აქ სიცხისგან ჩახუთულობასაც კი ვერ ვგრძნობდი შადრევანთან მივედი და წყალს ჩავხედე რა არ მჯერა თევზებიი როდის გაუშვეს აქ არ ყოფილაა არანაირი თევზი ბაგეები გამეხსნა და წყალს თითები მოვუსვი 'რა სილამაზეა თქვენ ნამდვილად ალამაზებთ ამ ადგილს ' ვთქვი და დაბალხმაზე ძირს ჩამოვჯექი და შადრევნის მომრგვალებულ ბეტონზე ხელები დავდე და თავი დავადე თვალები მომენტალურად დავხუჭე თუმცა მალევე გავახილე ისეთი გრძნობა მქონდა თითქოს ვიღაც მიყურებდა წამოვდექი და ისევ საქანელაზე ჩამოვჯექი პატარაზე გავქნავდი და ისევ ჩემს სტიქიაში გადავეშვი...
5 ის ნახევარზე უნდა შევსულიყავით ბუფეტში ამიტომ სამზე მაღლა ავედი ლურჯი კუპალნიკი ჩავიცვი შიგნიდან ჩვეულებრივი ლურჯი ბიუსჰალტერი და ლურჯი საცვალი იყო გარედან კი მთლიანი კუპალნიკი უნდა გადამეცვა შუა ნაწილში კი მთლიანად ჩახსნილი იყო მუცლამდე ნამდვილად ლამაზი კუპალნიკი იყო მოსაცმელი მოვიცვი ნივთები ავიღე და დაბლა ჩავედი ერთი შეზლონგი დავიკავე ნივთები მოვაწყე ლილიას გვერდით და შეზლონგზე გაწოლილ ლილიას გავხედე
- ჩამოგაკითხე შემეშინდა არ მოეტაცე ვინმეს
ვუთხარი და მანაც სათვალის ქვევიდან ამომხედა მუსიკები არ ჩუმდებოდა, ერთმანეთის მიყოლებით ირთვებოდა და ხალხიც მუსიკის ფონზე სვავდნენ წყალში გადავხტი და ვიგრძენი ყურადღება მივიქციე ცოტახნით ვინებივრე წყალში ცურვა ყოველთვის გამომდიოდა რამოდენიმე წელი დავდიოდი კიდეც გადახტომა მუდამ მომწონდა ლამაზად გამომდიოდა და მეც ამით ვმარიაჟობდი ხოლმე... ???? წყლიდან ამოვედი და შეზლონგზე მოვეწყე ცალი ფეხი მოვხარე ცალი გაშლილი მქონდა თან ფეხის ნაჩუქარი სამაჯური მეკეთა რომელიც ნამეტანი მნიშვნელოვანი იყო ჩემთვის თმას დავუწყე წვალება უხერხულად ვგრძნობდი თავს თუმცა ვეცადე ყველანაირი სირცხვილის გრძნობა მომეშორებინა წყნარად ვიწექი შეზლონგზე მზის გულზე კიდევ ჩავედი წყალში გავინებივრე ცოტა და ისევ კუთვნილი ადგილი დავიკავე camila cabelo ს havana ჩაირთო და გოგოებიც წამოხტნენ ლილია წამოდგა და აუზში ჩავიდა გოგოს გავხედე რომელიც ტანგა კუპალნიკით იყო ყველას ყურადღება მან მიიქცია როცა თავისუფალ საცეკვაო ადგილზე გავიდა და საჯდომით ცეკვა დაიწყო რამოდენიმე წუთი ვუყურე და უბრალოდ ძალიან არასასიამოვნო იყო ფაქტიურად ყველას თვალწინ არარსებულ ბიჭთან ჩალიჩობდა რაღაცას ასევე ბეტონთან თვალი აუზში მოცურავე ხალხს გავუშტერე ვიღაც რომ მომიახლოვდა
- Can I sit down?
' შეიძლება დავჯდე'
მკითხა ლილიას შეზლონგზე
- Yes
ვუთხარი უემოციოდ მისთვის არც შემიხედავს
- We are fascinated
' მოხიბლული ვართ'
თ მაგარია თუ თ ხდება აქ და რა გავაკეთო რა უნდა ვთქვა ეხლა
- where are you from
' საიდან ხარ'
- From Georgia
' საქართველოდან '
- Oh, if you have such beautiful girls, I would be happy to live with you in Georgia
' აუ, ასეთი ლამაზი გოგოები თუ გყავთ, სიამოვნებით ვიცხოვრებ საქართველოში'
ეს კომპლიმენტი იყო? რანაირად ლაპარაკობს რა
- Thanks for the compliment
' მადლობა კომპლიმენტისთვის'
- Jay Come here
' ჯეი მოდი აქ '
აუზის მეორე მხრიდან მიყვირა სასტავმა და ეგრედ წოდებულ ჯეის შეეტყო დამორცხვებაც და გაბრაზებაც ერთ დროულად
- Forgive me I have to go now see you
'მაპატიე ახლა უნდა წავიდე გნახავ '
თავდაჯერებულად თქვა თვალი ჩამიკრა და წავიდა
აჰ არ მნახოს რა იყოს, მარტო უკეთესად ვარ ძალიან ბედნიერი ვარ და არც არავინ არ მაწუხებს ძალიან დამცხა სიცხისგან თავი უკან გადავწიე და ნელა გავსწორდი თვალები დახუჭული მქონდა და მეტად სასიამოვნო პროცესი იყო გამოძრავება, ფეხთან ჩამოჯდომა ვიგრძები და თვალები სწრაფად გავახილე არააა ისაა არ მჯერა რანაირად აუ რამაგარი ტანი აქვს საერთოდ რა სიმპათიურია და ჩემ შეჟლონგზე და თანაც ჩემ ფეხთან რომ ზის არაუშავს?
- Sorry and you are in my place
' ბოდიში დაა ჩემს ადგილას ხარ' ვთქვი ცინიკურად
- ქართულად ხომ არ გვესაუბრა?
გამომხედა ბოხი წყნარი და საყვარელი ბარიტონით თქვა ცალი ხელი ჩემ გვერძე დადო და გადმოიწია რაააა არ მჯერაა ნუთუ ქართველია ქართველია? იქნებ უბრალოდ იცის? არა გამართული ქართულით საუბრობს უზომოდ დავიბენი ახლა რა უნდა ვთქვა გამიხარდა კიდეც ქართველი და თან ასეთი ქართველიი
- გეტყობა რომ ქართველი ხარ
ვთქვი ისე თითქოს არაფერი არ გამკვირვებია სინამდვილეში კი სად გადავმხტარიყავი არ ვიცოდი
- ვა მართლა როგორ?
გაიკვირვა და უკან დაიწია ღიმილით
ვაიმე რა საყვარლად იღიმის ქართველი ასე სიმპათიურიაა? ტანიც საოცარი რომ აქვს? მუქი მწვანე ფერის თვალები აუ როგორი საოცრად მიმზიდველია
- წეღან უცხოელი მოვიდა ჩამოჯდომა ითხოვა და აი იმ შეზლონგზე დაჯდა თითით ვანიშნე, აი შენ კი არც გიკითხავს და თან ჩემს ადგილას დაჯექი
ავუხსენი გარკვევით
- ამას კომპლიმენტად ჩავთლი უკან გადაიწია ცალი ხელი ჩემს ფეხებ შორის მუხლის მაღლა დადო ცალი კი კოჭების მაღლა ისევ ფეხებს შორის უხერხულად შევიშმუშნე რადგან მისი თითები შემეხო შეამჩნია და ჩემს ფეხს ღიმილით დახედა
- შენც გეტყობა რომ ქართველი ხარ
- როგორ
ვკითხე მეც და მის პასუხს მოუთმენლად დაველოდე სველი თმა სველი წამწამები და აწყლიანებული თვალები მითრევდა და თითქოს ცდილობდა გავექვავევინე ლექსიკონის ამოშლას ცდილობდა...
- აი იმ გოგოს რომელიც მაგრად გამომწვევად ცეკვავს შენს გარდა ყველა უყურებს და კიდევ გრძელი ენა გაქვს
მითხრა და ისევ გადმოიწია ჩემსკენ
- ნუთუ სანტიმეტრებით გაზომე
ვთქვი და ნორმალური პასუხის მოლოდინში ვიყავი
- არ გამიზომია ეგ გავმაზე, თუმცა შემიძლია კოცნაში ზუსტი ზომა დაგიდგინო.
წყნარად ღიმილით თქვა და უკან გადაიწია, უზომოდ გარყვნილი იდიოტი რას ველოდებოდი! რა სწრაფად მომიშალა ნერვებიი! საერთოდ რას მოდიოდა წესით ქართველის ნახვა უნდა მიხაროდეს მაგრამ ეს იმდენად იდიოტია საერთოდ აღარ მახარებს
- აუ ადექი ჩემი ადგილიდან და დატკბი იმ მშვენიერებით ვუთხარი ბუზღუნ ნარევი ხმით დს მისი ხელი ავიღე და წინ გადავუტანე
- რომელი ის ? მაგის კვნესას ნებისმიერ დროს მოგასმენინებ როცა მოგინდება ახლა შენ გამჯობინებ ხო ხედავ ბოლო ბოლო ერთი ქვეყნის შვილებივართ მითხრა ღიმილით
- ანი ჩამოდი წყალში
იყვირა ლილიამ რაიყო ესეც შუურს? კარგი ამას მაინც დავაღწევ თავს ნერვების მომშლელია მაინც და ძალიან ჩამთრევი!
- გამატარებ?
წამოვიწიე და ვკითხე უკვე მაშინ როცა ადგომას არ აპირებდა
- რაიყო გარბიხარ ?
მკითხა თან გაკვირვებული და თან ცინიკური ხმით
- არსად არ გავრბივარ წყალში ჩავდივარ ვთქვი და მეორე მხრიდან გადავედი ჩემ შეზლონგზე მოხერხებულად წამოწვა და თვალი გამომაყოლა მოქმედებდა ჩემზე ძალიან უცნაურად პირველად ვგრძნობდი ასეთ უცნაურ გრძნობას და დაბნეულობასაც კი დიდხანს არ მივლია მეწვოდა უკანა მხარე სხეული მთლიანად მისი მზერით, წყალში ჩავხტი და მასზე ფიქრებით თვალებ დახუჭულმა დავიწყე ცურვა....

შემიმოწმეთ ნაწერი თუ შეიძლება მადლობა ყურადღებისთვის



№1 სტუმარი სტუმარი ......

დაწყება კარგი იყო, განაგრძე სრული ნაწერი იყო❤️

კარგად დაიწყე, არ გავს წინა მოთხრობას ნამდვილად განსხვავდება, წერის სტილითაც, განაგრძეე

კარგი დაწყება იყო გაგრძელებას ველი ❤️

 


№2  offline წევრი Ana iko

სტუმარი ......
დაწყება კარგი იყო, განაგრძე სრული ნაწერი იყო❤️

კარგად დაიწყე, არ გავს წინა მოთხრობას ნამდვილად განსხვავდება, წერის სტილითაც, განაგრძეე

კარგი დაწყება იყო გაგრძელებას ველი ❤️

მადლობა ❤️ წინა მოთხრობა არ იყო ჩემი ნუ შემიძულებთ იმის გამო რომ ის დავდე❤️????

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent