შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სვანის სვანი (4თავი)


18-04-2022, 00:48
ავტორი Chef fumfu
ნანახია 10 269

მას შემდეგ რაც ალექსანდრემ მომაწოდა სრული იმფორმაცია რბოლასთან დაკავშირებით ორგანიზატორს როგორც გერმანიაში მიცნობდნენ ისე გავეცანი და რბოლაში მონაწილეობაზეც დავითანხმე. ახლა კი დრო იყო ჩემი ბიჭი სრულად შემემოწმებინა და დარწმუნებული ვყოფილიყავი მის გამართულობაში, როგორც მითხრეს ამ ადგილს იამა ერქვა მეც შევაყენე იამაზდე ჩემი ბიჭი და პროფესიონალ ხელოსანთან ერთად ჩემი მანქანის ყოველი დეტალი შევამოწმე მერე ალექსანდრასთან და ალექსანდრესთან ერთად ტესტ დრაივზე ავედი და ხვალინდელი რბოლისთვის ყველაფერი მზადიყო გარდა იმისა თამჩოს სად ვეტყოდი სად ვარო მაგრამ აქაც ალექსანდრემ გამოგვაძვრინა და სუფრასთან მე და ალექსანდრა რესტორანში მიგვიპატიჟა ხოლო შემდგომ დაამატა ბულვარზეც გავიდეთი დედაც და დეიდაც მშვიდად დარჩნენ რადგან რამდენადაც ცეტია სანდრო იმდენადვე სერიოზულია როცა საჭიროა ვიდსაც არ უჩივის კარგი ნავარჯიშები ბიჭია ხო მართლა ალექსანდრეს ხან ლექსოს ხან სანდროს ხან ანდროსდა რაც ალექსანდრესთან ახლოა ყველაფერს ვეძახით. აქ კი ერთი პრობლემაა შტურვმანად არავინ არასდროს მიმყავს ხოლო იქაც ჩემ საბალერშიკოდ ვერავის წავიყვან ხოლო ეს ორი გაჯიუტდნენ მოვდივართო აი სად დამერხა.

აი ის დღეც როცა საქართველოს სარბოლო ტრასას გავიცნობ, როგორც აქაურები ამბობენ საქართველოში ყველაზე ძლიერი მბრბოლელი დღეს იასპარეზებს და ამის გამო კუშიც საკმაოდ მაღალია. ხოლონ საქართველო ახალ ვარსკვლავს უნდა შეხვდეს ვნახოთ ვინარის ერთი ეს ღამის აჩრდილი თუ ამართლებს თავის სახელს.
საღამოს სახლიდან კაბით გამოვედი ხოლო ერთერთ კვების ობიექტთან გამოვიცვალე შავი მაღალწელიანი ჯინსი შავი ჰუდი და ტყავი მოვიცვი თმა გავიშალე კისერზე შავი ბენდენა გავიკეთე ყოველი შემთხვევისთვის კეპიც დავიფარე სათვალე მანქანაშია ფეხზ თეთრი ჯორდანები მოვირგე ტყავის ხელთათმანიც მოვირგე და მეც მზადვარ. ჩემები ლოკაციასთან ახლოს ჩამოვსვი ხოლო მე ჩემი ადგაილი დავიკავე მაგრამ აქ თურმე სხვანაირად ყოფილა მძღოლი თვითონ დებს ფულს ყუთში და შემდგომჯდება მანქანაში სათვალე კეპი და კეპზე კოპიუშონი წამოვიცვი სათვალეც მოვირგე ბენდენაც ცხვირამდე ავიწიე და მეც მივუახლოვდი დოლურასნაირ ყუთს და გადათვლის შემდგომ ჩემი წილი თანხა მოვათავსე მალულად შევათვალიერე იქაურობა და არა მეღადავებიან ხო? ჩემი ბიჭის ნაირი ავტომობილს მოვკარი თვალი ოღონდ ის დაბურული დისკით იყო დანარჩენი იდენტურიქონდა მასაც მოხსნილიქონდა სანომრე ნიშნები, ჩემი სანომრე ნიშნების ნაცვლად ახლა მათ ადგილს წითელი წარწერა GHOST ამაგრია და სწორედ ამ სახელით ვასპარეზობ უკვე 2 წელია. როდესაც ჩემი ადგილისკენ მივემართებოდი იმ მანქანაზე ვიღაც იყო მიყდნობილი ისიც შავებში ჩაცმული და სავარაუდოდ ის იქნება განთქმული ღამის აჩრდილი ვნახოთ აბა რისი თავი აქვს.

- მონაწილეებო მზადხაეთ? გაისმა ტრიბუნაზე მდგომი მამაკაცის ხმა, და თითოეულმა მონაწილემ აცნობა სიგნალითრომ მზად იყვნენ.
და აი ლამაზმანმა ალმის დაშვებით და არ დაყოვნებული საყვირის ხმით გვაცნობა რბოლის დაწყება და აი დაიწყო კიდევაც რბოლა. პირველ წრეზე ძალიან ბევრი გამოეთიშა რბოლას ხოლო მეორე წრის შემდეგ მხოლოდ ორი იდენტური მანქანა დარჩა ტრასაზე.

- აი ახლა იწყება ნამდვილი რბოლა პატარავ; თითქმის თავისთვის ჩაილაპარაკა ორივემ იყო ნამდვილი თანაბარი რბოლა სულ რაღაც ერთი ბორბლით ხან ერთი იჭრებოდა წინ ხან მეორე და ბოლო მერვე წრეზე ძალიან მცირედი მანძილით გააიჭრა წინ ავტომობილი და საქართველოს მრბოლელთა ფანებში ახალმა სახელმა გაიჟღერა იყო ოვაციები და იყო ს@რენების ხმა და ადგილს მოწყვეტილი ავტომობილები და თინათე რომელიც ტრიბუნებზე იყურებოდა მაგრამ იქ აღაეავინ იყო მაგრამ მალევე დაინახა ორი სილუეტი რომელიც ვიღაცის თეთრ ავტომობილში ჩასხდნენ და ისიც მოსწყდა ადგილს თინათეც მას მიყვებოდა მას კი პოლიცია მისდევდა ამიტომ გადაწყვიტა სხვა მიმართულებით აეღო გეზი რადგანაც წინ მიმავალი ავტომობილი მთლად ხოდზე ვერ იყო. მალევე ჩამოიშორა პოლიცია და სადღაც მდინარის ნაპირას ჩაბნელებულ ადგილას გააჩერა შუქები ჩააქრო ტელეფონს დასწვდა ნაცნობი ნომერი ჩქარა აკრიფა და ზარის გასვლას დაელოდა აბონენტმაც არ დააყოვნა და მალევე გაისმა გოგონას ხალისიანი ხმა.
- ხო რაო პატარავ? ალექსანდრა, კარგად იცოდა რომ სხვის მანქანაში დეიდაშვილის სახელის თქმა არ იყო მაინცდამაინც კაი იდეა.
- პატარავ კი არა ვის ჩაუჯექით ნორმანულებიხართ თქვენ? ახლავე მითხარი სადხართ მოგაკითხავთ. მკაცრი იყო დადეშქელიანი.
- არიდარდო შენ და როგორც შევთანხმდით ბულვარში შევხვდებით ნახევარ საათში.
- არა რა რო შემომაკვდებით მერე მე გამამტყუნებენ. თან ბრაზობდა თან ეცინებოდა დეიდაშვილის არ შემჩნეულ ადრესატზე.
ბულვართან საკმაოდ ახლოს იყო ამიტომ გადაწყვიტა იქვე ჩამომჯდარიყო მანქანის ბორბალთან დაჯდა და დღევანდელზე ფიქრობდა. არა მაინც ვინაა ეს ღამის აჩრდილი ფაქტია ძლივს მოვუგე მარა ხომ მოუგე ახლა რა იქნება? არვიცი ნამდვილად არვიცი. ამ ფიქრებში იყო გართული როდესაც გვერდით მანქანა მიუდგა იქიდან კი შავებში ჩაცმული სილუეტი გადმოვიდა ორივე მანქანას გათიშულიქონდა ფარები და სახის გარჩევა შეუძლებელი იყო მაგრამ მაინც შეისწორა ბენდენა სახეზე, სილუეტს ერთი შეხედვით შეამჩნევდით რომ მამაკაცი იყო მისი ბრგგე აგებულება საკმაოდ დინჯი და გაწონასწორებული ნაბიჯით უახლოვდებოდა გოგონას, უთქმელად დაიკავა გოგოს გვერდით ადგილი თითქოსდა ერთმანეთის სუნთქვას უსმენენო ბოლოს კი დაბოხებული ხმით მიმართა გოგონას




- კარგად იასპარეზე წლებია ასეთი შედეგი არავის დაუდია.
-მადლობა, შენც ძალიან კარგად მართავ. საიდა მეცნობა ეს ხმა ახლა შევიშლები.
-სადმე მყავხარ ნანახი? ეს რა ჩემს ფიქრებში ზის?
-არვიცი არ ჩანხარ. აქ რას აკეთებ?
-რასაც შენ პოლიციას ვემალები აქამდე ერთი თავისტკივილი ქონდათ ახლა ორიაქვთ. ჩაცინებით ამოთქვა ბიჭმა
_ არაუშავს მდიონ და იყვნენ მიჩვეულივარ.
_ აქამდე არსადჩანდი და რანაირად.
_საზღვარგარეთიდან. წავედი ეხლა მომავალ რბოლამდე. წამოვდექიდა ვანიშნერიმ გაწეულიყო, ბულვარისკენ გავუდექი გზას სანამ შესახვევიდან გავიდოდი დავინახე როგორ დაძრა მანაც მანქანა მალევე მივედი ბულვარში და ბავშვებიც ვიპოვე ვიღაც ბიჭთან ერთად იყვნენ მივუახლოვდი და ხელი დავადე სანდროს
_აქ რახდება სად გამეპარეთ? ვითიმდა დატუქსვით შევძახე.
_ აქვართ აქ ხომხედავ გაიცანი ეს გიორგია. მიმითა საკმაოდ მაღალ და სიმპატიურ ბიჭზე -გიორგი ეს თინათეა რომ გეუბნეოდით.
_სასიამოვნოა
_სასიამოვნოა.
_ ა აი ჩემი მეგობარიც მოვიდა რომვიძახდი. და ვიღაცას დაუქნია გიორგიმ ხელი, ჩემს ზურგს უკან კი უკვე ბაცნობი ხმა გავიგონე.
_გამარჯობათ. ბოხი ბარიტონი თითქოს უცნობი კარა ნაცნობი.
- აუ არა რა მაგრად მეღადავება ეს ბედი. თავის ოდნავ გატრიალებით ჩავიბურდღუნე.
_ ვიზიარებ, როგორც ჩანს სალაპარაკოგვაქვს და რაღაცეები დასაზუსტებელიც. ამოთქვა ბიჭმა ახლა კი როცა გავსწორდი ორივე გაფართოებული თვალებით შემყურებდით ერთმანეთს.
-თორღვა?
_ თინათე?

მაშინ როცა ორივე იმას დარდობდა რომ ერთმანეთის წინაშე გაიფაქტნენ უეცრად აღმოჩნდა რომ კიდევ ერთუ შარი დაემატათ. აქ კი უკვე საინტერესოა კარგი შარი აიკიდეს თუ ცუდი.


P.s გამარჯობა მკითხველო, იმედიმაქვს მელოდით ბოდიშს გიხდით დაგვიანებისთვის მაგრამ ჩვენი თინათე რომ შუმახერია მეცხომ მინდოდა და მართვის მოწმობის აღებასგადავაკვდი ის დღეები. ახლა კი თქვენთვის მომინდია შეფასება.



№1  offline წევრი S.j

ნუუ ძალიან კარგიი მოთხრობა მომწონს და ჰო გილოცავ მართვის მოწმობის აღებასს ძაან მაგარი გრძნობაა

 


№2  offline წევრი Chef fumfu

S.j
ნუუ ძალიან კარგიი მოთხრობა მომწონს და ჰო გილოცავ მართვის მოწმობის აღებასს ძაან მაგარი გრძნობაა

მადლობა მართლაც სასწაული გრძნობაა აგონიაშივარ კვლავ.
და მადლობა რომ კითხულობთ ისტორიას❤️

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent