შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უსასრულო მონატრება 1 თავი


16-05-2022, 09:44
ავტორი თემო ეგაძე
ნანახია 1 065

დილით ჩვენი რომანის მთავარი გმირი, მთლიანად ოფლში იყო მთელი საწოლი სველი იყო ძალიან ცხელი ზაფხული იყო კონდიციონერეიც კი არ შველოდა და არამნაირი გამაგრილებელი.
გოგა 28 წლის იყო არ იყო დაოჯახებული სიმაღლით 1.88 იყო რიჟა იყო მოშვებული რიჟა წვერი უფრო სიმაპტიურობას ძენდა, სპორტული აღნაგობის ტანით და დიდი მკავებით, დიდი შავი თვალები ქონდა და ტუჩები.
მოწესრიგების შემდეგ სამსახურის გზას დაადგა, ფოტო გრაფი იყო, უყვარდა კარგი გამორჩეული მომენტების დაფიქსირება, ეს თითქმის არ იყო დიდი შემოსავლის წყარო მაგარამ ამ საქმეზე იყო შეყვარებული, ფოტო აპარატი ეს იყო მისი ცხოვრება და მისი და რომელზეც მზე და მთვარე ამოზდიოდა.
მისი და ნიტა 18 წლის იყო წითური იყო ძმასავით ლამაზი ცისფერი თვალები ქონდა მამისგან გამოყვა, უზომოდ უყვარა სწავლა მოხვედრაც არ გასჭირვებია, უნივერსიტეტში.
გოგას უნდოდა დღეს საქმე მოემთვრებინა, ხვალ ნიტა პირველად მიდიოდა უნივესიტეტში და ვერ გამოაკლდებოდა ამ მომენტებს, სამახსორო ფოტოები რომ არ დარჩენოდა,
მეორე დღეს ნიტა გოგამ გაღვიძა, ძლივს წამოყო თავი
-ნიტა გაიღვიძე გავგვიადება .
-დამაცადე ერთი წუთით,
-თითქოს და ეს ერთი წუთი გიშველის, სიცილი დაიწყო გოგამ
ბევრი ბურტყუნს შემდეგ მაინც წამოაგდო, საუზმეც გაუზადებული ქონდა ყველაფერი ეხერხებოდა, ისაუზმეს და დაადგნენ გზას, ნიტა ცოტას ნერვიულობდა მაგრამ გოგას გვერდით არ იმჩნევდა, უნივერსიტეტში დამშვიდა ნიტა გაარკვიეს ყველაფერი და გოგაც კარიდან გადმოდიოდა, როცა ვიღაც მის ნაირი რიჟა ზედ არ შეასკდა.
ანანო 18 წლის იყო დიდი მწავნე თვალები ქონდა ხუჭუჭა წითური თმები ამშვენებდა მის ლამაზ სახეს დიდი ტუჩები და გამოყვანილი მკერდი ქონდა, პატარა ყურები და ცხვირი იქნებოდა საშვალო სიმაღლის 1.70 სიმაღლის, ერთი შეხედვით დაინახვდი მის მოციმციმე მწვანე თვალებს.
-კარგად ხარ ? შესციცინებდა თვალებში გოგა.
-კი ბოდიში, ვერ დაგინახეთ
-რამე ჰომ არ იტკინე?
-არა არაფერია მადლობა, თან ცოტა ლოყები აუწითლდა.
-კარგი, წარმატებები.
-შენც, სახელიც უნდა დაეყოლებინა მაგრამ არ იცოდა.
-ანანო
-რა ანანო?
-ჩემი სახელი.
-ააა მე გოგა მქვია
-კარგი აღარ მოგაცდენ ანანო, ლექციაზე არ დაგაგვიანდეს.
-კიდევ ერთხელ ბოდიშს გიხდით.
უნივერსიტეტის დატოვებიდან მალევე გოგას მისმა მეგობარმა დაურეკა, ღამის კლუბში მივდივართო თუმცა არ დაათანხმებია არ ქონდა ამ სიცხეში ასეთი გართობის თავი, სახლში დაბრუნდა ჩამოირეცხა ამ გზის დროს დაგროვებული ოფლი, შემდეგ ცოტათვალების დასვენება გადაწყვიტა.
ნიტა და ანანო ერთ ფაკულტეტზე მოხვდენ, კარგად გაუგეს ერთმანეთს ერთნაირირი თმის ფერი ქონდათ ძალიან ლამაზად გამოიყურებოდა ორივე, ძალიან ადვილად დამეგობრდნენ, ბევრი დრო არ წაუღია ლექციებს პირველი დღე მაინც გაცნობის უფრო არის.
გოგა შორტი და თეთრი ტანზე მომდგარი მაისური ეცვა რაც ძალიან კარგად აჩვენებდა მის გაოყვანილ სხეულს, ნიტასთან მივიდადღევანდელი ამბებიც გამოკითხა.
-როგორ იყო ? კითხა ღიმილით
-იმაზე უკეთესი იყო ვიდრე წამოვიდგენდი.
-ასე ძალიან მოგეწონა
-კი თან უკვე გავიცანი ერთი გოგო ჩემნაირი გიჟია.
-კარგი აღარ გაგიჭირდება
მიიხუტა გულზე ხელები მოხვია, სანავ ნიტას ყვირილი არ გაიგო ამ სიცხეში რა დროს ჩახუტება არისო.
ამ სიცილში ანანოც გამოვიდა შეავლო თვალი დიდი შავი თვალების პატრონს არც მისი დიდი მკლავები და გამოყვანილი ტანის ნიშნები გამოპარვია თვალიდან რომელიც ძალიან სიმპატიურად გამოიყუებოდა.
-ანანო წამოიძახა ნიტამ. გოგამ დაფეთებული გახედა ამ სახელის გაგონებაზე, ანონო ლოყები გაუწითდა
-მოდი, ვინ გაგაცნო ,მოდი
-ეს ჩემი ძმა არის გოგა
-უკვე ვანხე დღეს, გოგამ თქვა და ჩაეღიმა
-სად როდს მე რატო არ ვიცი.
-შენ რო დაგტოვა მაშინ, ანანომაც ლოყებ აწითლებული თქვა. ეს ნატას არ გამორჩენია და ეშმაკური გამოხედვით შეხედა ორივე.
ნიტამ ანანო სახლში დაპატიჟა მაგარამ უარი მიეეღო, თუმცა შეპირდა როცა მეცლება აუცილებლად წავიდეთ სადმეო, დაემშვიდობნენ ერთმანეთს ნიტა ეშმაკურად არ წყვეტდა ანანოზე საობარს და თან გოგას ჩუმად უყურებდა, მთელი გზა მასზე საობრობდა მარტო იმიტო ჯობდა აქ სწავლა რომ ეს გაგვეცნოო.
ანანო ცხოვრება ნამდვილად არი იყო სახარბიელო 1 სააძინებლიანი ოთახი ქონდა, ვარდისფერი კედლები იყო პატარა სამზარეულო მისაღები და სააბაზანო იყო ამ მოციცქნულ სახლში, თუმაცა მას ესეც ყოფნიდა არავინ არ ყავდა დედამ ბავშობაში მიატოვა მამა კი 16 წლის იყო რო დაეღუპა, ყავის დალევის დროს მოიცალა ყველაფერი გაეხსენებიანა რაც დღეს მოხდა რათქმაუნდა გოგაც არ გამორჩნია რომლითაც იყო მოხიბლული.
ნატას ანანოსთან ერთად ფოტო დაედო თან მისი გვერდი მოუნიშნია, გოგა მის გვერდით გადავიდა დააინტერესდა მისი ცხოვრება და მისი ფოტოების თვალიერება დაიწყო ყველა დეტალს გულდასმით ათვარიელებდა, არ იყო ძნელი შესმჩნევი ძალიან მარტოსული ჩანდა მხოლოდ ერთი მეგობარი იყო მის ფოტოეში, სხვა ისეთი არაფერი ქონია სილამაზეს კი ნამდვილად ვერ დაეწუნებოდა.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent