შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გული სიყვარულით ამივსე თავი 2


1-10-2022, 14:56
ნანახია 726

თოკომ ძმაკაცები შემოიყვანა მათგან ერთ-ერთი მეცნო დავფიქრდი და გამახსენდა....ის ხომ..
მე მას ვუყურებდი.
გაიცანით ჩემი ძმაკაცებით-თქვა თოკომ
ეს საბაა
გოგონებმა საბა მიესალმენ და ხელი ჩამოართვეს მე კი კვლავ მას მივჩერებოდი რომლის სახელიც არ ვიცოდი ის ბოლო იდაგა კარში და ღიმილით მიყურევდა.
ეს ვანოა ეს კიდე თემო
თემოო ეს იგი თემო თქვა ელენემ. და ხელი ჩამოართვა გოგოებს

შენ არ გამეცნობი?
მე თათული ვარ. ცოტა გაბრაზებულად ვუთხარი ისიც კარგად ვიცოდი რომ ეს მისი მოწაწერეი იყო.

კარგით ახლა შევიდეთ გახარებული თქვა მაიკომ.

ყველა შევიდა მე კი გაქვავებული ვიდექი
ხომ გითხარი ხვალ გაგიცნობთქო? და ღიმილით გამიღიმა.
ჩემთვის ვფიქრობი ნეტავ ეს ბიჭი მოდელი ხომ არ არისთო. ალბად ბევრი თაყვანისცემელი ყავს რადგან სიმპატიურია მართალია ქუსლიანები მეცვა მაგრამ ის ჩემზე ერთი თავით მაღალი იყო. კლასიკური შარვალი და თეთრი ზედა ეცვა.
ფიქრებიდან მან გამომიყვანა. ისევ შოკში ხარ?
მე გავბრაზდი რატომ უნდა ვიყო შოკში?
რავიცი აბა....ისე ძალიან ლამაზი ხარ
არაფერი მითქვამს მეგობრებთან შევედი. ისიც უკან მომყვებოდა. მე მაიკოს გვერდით დავჯექი და ჩემი საყვარელი ფორთოხლის წვენი ავიღე.
მაიკომ დაიწყო. თოკოს ძალიან კარგი და კეთილი მეგობრები ყავს.მეჩვენება თუ თემო თვალს არ გაცილებს. გავიხედე და მე მიყურებდა.
ხომ არ გაგიჟდი გოგო რა მე მიყურებს. და ტელეფონი ავიღე. დედას მოწერილი ქონდა თუ როგორ მიდიოდა წვეულება. მეთქვი დავურეკათქო და გვერდით ოთახში გავედი. კარგა ხანს ველაპარაკე მერე დავემშვიდობე.ოთახიდან რომ გამოვდიოდი კართან თემო მოვიდა?
ამდენ ხანს ვის ელაპარაკებოდი? მის ხმაში სიმკაცრე ვიგრძენი აღარც ის მომღიმარი სახე ქონდა. სერიოზული სახით მიყურებდა.
შენ ვინ გეკითხება მე ვის დაველაპარაკები. ერთი საათია რა გამიცანი და უკვე ამდენს მიბედავს მეც ხმამაღალი ტონი გამოვიჩინე.
შეყვარებულ?
ჩავფიქრდი და გამახსენდა მე ხომ შეყვარებული არასდროსს მყოლია. მაგრამ ვიცრუე
მაგალითად შეყვარებებულს შენ ეს არ გეხება.გვერდს სანამ ავუვლიდი მის თვალებში ცეცხლი დავინახე.
შემდეგ ბევრი გავერთეთ მართალია გულით მოწყენილი ვიყავი ტყუილის გამო მაგრამ თავი ხელში ავიყვანე.
თემოს ჩემსკენ არც კი გამოუხედია ჩემი სიტყვების შემდეგ თოკოს ელაპარაკებოდა.
საღამოს 1 საათი სრულდებოდა უკვე გვიანი იყო. მეგობრებს ვუთხარი ახლა უნდა წავიდე.
მაიკომ მაშინვე მოიწყინდა აქ რომ დარჩე?
არა სჯობს წავიდე.
რითი წახვალ სახლში? მაიკომ მოწყენილად მკითხა.
ტაქსით წავალ თან ხომ იცი არც ისე შორს ვცხოვრობ.თემო მე მიყურებდა.
თოკომ დაიწყო გოგო ასე გვიან არ გაგიშვებ. მოდი ასე მოვიქცეთ თემო მანქანითაა ის მიგიყვანს სახლამდე.
მართალია ვიუარე მაგრამ დავთანხმდი. მეგობრებს დავემშვიდობე და კიბბეებს ჩავუვყევი. როგორც კი გარეთ გავედი ჩემს კაბაში სიცივე ვიგრძენი. მოსაცმელი რატომ არ წამოვიღე გავბრაზდი. თემო მომაჩერდა და მითხრა ჩემს მოსაცმელს მოგცემო. და მომაწოდა ძალიან თბილი იყო და თაბრუდასახვევად კარგი სურნელი ქონდა.
მანქანასთან მივედი დავჯექი თემოც დაჯდა და მანქანა დაქოქა.
ხმა არ ვიღებდი სიჩუმე მან დაარღვია ბოდიში მინდა მოგიხადე ასე არ უნდა მელაპარაკა შენთან.
მიხვდი შენს შეცდომას? დავეღანე მას კი ჩემს ამ ქცევაზე გაეცინა.
ახლა აქეთ გაუხვიე ვუთხარი და ჩემი ბინისკენ მივუთითე. მანქანა გააჩერა ჩემს სახლთან და გადავედით. უნდა წავსულიყავი მაგრამ მან ხელი მომკიდა და შემაჩერა.
თათული რაღაც მინდა გითხრა?
რა? თუ კიდევ ნერვები უნდა ამიშალო
არა არა მნიშვენელოვანია. პირველად სავაჭრო ცენტრში დაგინახეთ შენ და თოკოს და მაიკო მაშინ თოკოსთან ერთად ვიყავი შენგან მოშორებით თოკომ მითხრა ეს მაიკო და თათულიაო მაშინვე შენ დაგიწყე ცქერა თოკოსგან გავიგე შენც იქ იქნებოდი და ამიტომაც გიღიმოდი.
თემო ამას მიყვებოდა თავი ზღაპარში მეგონა მკითხველი კი ისეთი ტკბილი ხმით იხსენებდა აუცილებლად მოუსმენდი
მერე მოგწერე წარმომიდგენია ალბად შეგეშინდა ბევრი იფიქრე ვინ შეიძლებოდა ყოფილიყო.
ორივე ვმდუმდით.
თათული ერთი ნახვით შეყვარების გჯერა? მიყვარხარ
ხმა ჩამივარდა ტანში ჟრუანტელმა დამიარა არ ვიცოდი რა მოპასუხა ხმას არ ვიღებში.
დარწმუნებული ვარ შემიყვარებ რადგან მე მთელი გულით მიყვარხარ... როგორც კი დაგინახე.
ისევ ხმას არ ვიღებდი ვკანკალობდი მეშინოდა რადგან ჩემვის ეს სიტყები ბიჭისგან პირველად მოვისმინე.
კარგი კარგი თავს არ მოგაბეზრებ. ახლა დაგემშვიდობები ლოყაზე მაკოცა და წავიდა.
მე კი მის მოსაცმელში არ ვიცოდი რა გამეკეთებინა მოვტვინე და შოკირებული ბინაში შევედი კარი გავაღე და ჩემს ოთახში ჩემს საწოლზე დავჯექი.
ფიქრებში გართული ისე დამეძინა ტანსაცმელში ვერც კი გავიგე.....




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent