შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

Are you lost baby girl? (თავი 1) 18+


21-10-2022, 21:58
ავტორი Marselita
ნანახია 2 565

მოკლედ, ეს ისტორია დავიწყე აქ ადრე და რადგან აქაუნტი ვეღარ აღვადგინე გადავწყვიტე ახლა გავაგრძელო. მიყვარხართ ყველაააა. <3



გამარჯობა,მე ელისაბედ ბარბაქაძე ვარ,გამომძიებელი..ჯერჯერობით არანაირი საქმე აღარ მაქვს და ვზივარ კაბინეტში უსაქმოდ.გვერდით მაგიდასთან ჩემი კოლეგა ზის,ჩემგან განსხვავებით,ახლა ის მუშაობს.აუ,რა მოსაბეზრებელია.
-ეეეჰ.._ამოვიოხრე მოწყენილმა.
-რა მოხდა ეელ?რატო მოიწყინე?_მკითხა გვერდით მაგიდიდან ნიკამ,ისე რომ საბუთებიდან თავიც არ აუწევია.
-მოვიწყენდი აბა რა?საქმე არ მაქვს და ვზივარ მთელი დღეა ესე!ოუუ..
-ოჰოო..საწყალი პატარა ქალბატონი.. უსაქმურობით დაიღალა.._მითხრა,ისევ იმავე ტონით.
-მერე რამე გადმომაბარე..რა მოხდება რაა..._ტუჩები საყვარლად გამოვბურცე და თხოვნის თვალებით მივაშტერდი..ბოლოს, როგორც იქნა ამომხედა და გამიღიმა,შემდეგ ნელა წამოდგა და მომიახლოვდა..ბოლოს ისე ახლოს მოვიდა..დაიხარა..სახე ახლოს მოწია..უკვე ცუდად ვიყავი..ვერ ვხვდებოდი ნიკა რას აპირებდა..
-ნიკა..რა გინდა?ნიკა..მე.._არც მაცალა სიტყვის დასრულება,ისე მეძგერა ტუჩებზე..გაავებული მკოცნიდა..ბოლოს ორივე ხელი მაგრად ვკარი მკერდზე და ფეხზე წამოვფრინდი.
-ნიკა რას აკეთებ?რას ნიშნავს ეს ყველაფერი???!_გაცხარებულმა ვუყვირე.
-ელ..თვითონ გამომიწვიე..ჩემი ბრალი არაა.
-რა??რა სისულელეა??როდის გამოგიწვიე???
-ტუჩები ისე საყვარლად გამობურცე რო არ მეკოცნა მოვკვდებოდი ეე.._თქვა და გულიანად გადაიხარხარა.მე ძალიან გავბრაზდი,თანაც მას ისე ვუყურებდი,როგორც ძმას..ამას ვერ წარმოვიდგენდი..პირველი კოცნა ნამდვილად არ იყო,მაგრამ მისგან ჩემთვის,ეს მიუღებელი იყო.
-რას სულელობ?ძმასავით გიყურებდი!!ბოლო დონის მექალთანე და უზრდელი ხარ!!გარყვნილი!!!_ვუღრიალე და სახეში გავარტყი.მან ლოყაზე ხელი მოისვა და შემდეგ ისევ მე გამომხედა.
-ოუუ!რა მწარე ხელი გქონია,პატარა ქალბატონო..კარგი..არ მეგონა,ასე თუ გაბრაზდებოდი,მაპატიე.._მითხრა დამნაშავესავით,თუმცა იყო კიდეც და თვალები დახარა.ოო,იცის ამან ჩემი სუსტი წერტილი და რა ვქნა? ამ "მაპატიე"-ზე და თვალების დახრაზე ისე ცუდად ვხდები რო, არ ვიცი რაა...
-კარგი ხოო..გაპატიებ..ოღონდ,იცოდე ეს კიდევ რომ განმეორდეს,ვეღარ გადამირჩები!!გაიგე??_ვუთხარი და თითი ცხვირწინ ავუფრიალე.
-არის, სერ!_მითხრა და არტისტულად გაიტოლა შუბლთან მარჯვენა ხელი.
-ძალიან კარგი!ახლა კი რამე საქმე გადმომაბარე რაა..
-არა ელ!საკმაოდ რთულია ეს საქმეები!შენ ქალი ხარ და ასეთი ვინმეების დანაშაულებს არ გაეკარები!_მითხრა კატეგორიულად.
-ვითომ რატომ?_ცალი ხელით დოინჯი შემოვირტყი და წელში გავიმართე.-როდის აქეთ მიწყვიტავ შენ, მე სად ვიმუშავებ?
-ელისაბედ!_ხმა საგრძნობლად გაუმკაცრდა.
-არ მაინტერესებს!ვინ არის ერთი ეგეთი?ასე რამ დაგაშინა??
-მე არავის მეშინია!შენთვის გეუბნები იცოდე!
-კარგი!მომეცი დოსიე და გადავხედავ..ვინ არის ეგეთი..თან სარისკო საქმეები უფრო მაგარია!თავგადასავლები არ მაწყენდა!_წარმოვთქვი ბედნიერი სახით.
-ელისაბედ!!
-კარგი ჰო..ეს კაცი ჩემია იცოდე..
-შენია?_ეშმაკურად გამიღიმა.-მოიცა,მაგ ბოროტმოქმედს მე არ ვჯობივარ?
-ოო!დამაცადე რაა!აღარ მეიუმორება!!_ვთქვი მკაცრად და საქაღალდის კითხვა დავიწყე."ვახტანგ წერეთელი,31 წლის.ბრალი ედება:მკვლელობის,გაუპატიურებისა და ძარცვისთვის." ჰმ..დამპალი! გავიფიქრე ჩემთვის..ვნახავთ როგორ დაგაფქვევინებ დღეიდან ყველაფერს,რაღაც ეს ყველაფერი სიმართლეს არ გავს.აშკარად რაღაცას იტყუება ეს ჩვენი ვახტანგი..არაუშავს გავარკვევ..
-ნიკუშ!_გავძახე ენერგიულად.
-გისმენ,ელ!
-დაკითხვის ოთახში შეიყვანონ ჩვენი ვახტანგი,უნდა დავკითხო და რაღაც-რაღაცები გავარკვიოო.._ვთქვი ეჭვისთვალით.
-უნდა დაკითხო??
-ხო, რა იყო?
-ელ,გაფრთხილებ, არ მომწონს მაგ საქმეში რო ხარ!
-ვაიმეე,ნიკოლოზ!თავი ნუ მომაბეზრე რაა!!გავალ და მე თვითონ ვეტყვი, დაკითხვის ოთახში გაიყვანონ!_ვუთხარი და კარისკენ წავედი.
-ოო,ეელ!რა ჯიუტი ხარ რაა!!
-ზუსტადაც!ვარ!!_ვთქვი და კარი გავიხურე.დაკითხვის ოთახში მოვაყვანინე ,ვაჟბატონი ვახტანგი.შემდეგ მეც შევედი."ოჰოო ეს ვინაა?მისტერ მსოფლიოო??"ვკითხე ჩემს თავს,აშკარად მომეწონა ეს ვახტანგი,დიდი თაფლისფერი თვალები,მუქი ფერის თმა და დიდი წითელი ტუჩები,განიერი მხრები.შევედი თუ არა თვითონაც გაოცებულმა შემომხედა.
-შენ ხარ გამომძიებელი?_მკითხა და ირონიულად ჩაიღიმა.
-დიახ,გახლავარ!რა მოხდა, არ მოგწონს რამე?
-არა..რატომაც არა.._მითხრა ისევ იმ ღიმილით და თავიდან ფეხებამდე ამათვალიერა.შემდეგ მზერა მკერდზე შეაჩერა და ზედა ტუჩი ენის წვერით გაილოკა.მე ამისთვის ყურადღება არ მიმიქცევია და მშვიდად დავჯექი..კაბა საკმაოდ ამეწია და ლამის წელამდე ავიდა.შესწორება არც მიფიქრია."გამწარდეს ცოტა"გავიფიქრე ჩემთვის და ეშმაკურად ჩავიღიმე.
-გამარჯობა ვახუშტი!_მივესალმე სხარტად და გულწრფელად გავუღიმე.
-გამარჯობა ლამაზო,მაგრამ ვახუშტი არა ვატო._შემისწორა მშვიდად და ხელი ფეხზე დამადო.
-უკაცრავად??მე აქ შენი კახ*ა კი არ ვარ!გამომძიებელი ვარ და კულტურა იქონიე თუ შეიძლება,ვახუშტი!_ბოლოს ეს "ვახუშტი" კარგად გამოვკვეთე,რომ გამებრაზებინა.
-ოჰოო!ანუ კახ*ა არ ხარ?მაშინ აქ რომ მოდიხარ და ასე გამომწვევად მექცევი ეგ რა არი??სწორედაც რომ კახ*ა ხარ!!ვულგარული გამომძიებელი..და კიდევ ერთი,ვახუშტის თუ კიდევ ერთხელ დამიძახებ კარგი დღე არ დაგადგება ლამაზო!!_მოიცა,მოიცა!!მე ამან რა მიწოდა??კახ*ა მიწოდა??მე,ელისაბედ ბარბაქაძეს?!!ეს როგორ??როგორ გამიბედა??ამას ვუჩვენებ!!!
-უკაცრავად?რა მითხარი გამიმეორე, ვახუშტი?!_ისევ,ეს ვახუშტი და ხელი დამავლო,თან სხეულზე მიმიკრა.
-რა იყო?ასე გინდა ეს ხშირად გაგიმეორო??_მითხრა ირონიულად.
-კი,ძალიან!!_მივუგე მეც.
-ვულგარული კახ*ა ხარ რომელიც ცდილობს "შემაბას".
-რაა??შენ საერთოდ რაში მჭირდები??მე,ელისაბედ ბარბაქაძეს???ერთი საცოდავი ბოროტმოქმედი ხარ.რომელსაც სისხლიანი ფულის და ძალაუფლების გარდა,არაფერი გააჩნია!საცოდავი ბოროტმოქმედი!რომელიც რაღაცას მალავს და ამას,მე აუცილებლად,ავხდი ფარდას!_ვუთხარი ნიშნისმოგებით.ამჯერად უფრო მაგრად მიმიკრა,ვეღარ ვინძრეოდი.
-აჰა..ანუ ერთი საცოდავი ბოროტმოქმედი არა??გინდა გაჩვენო რა შეუძლია ,ახლა ,ამ ერთ საცოდავ ბოროტმოქმედს??
-არაფერი შეგიძლია.ტყუილად გგონია რომ რამეს დამიშავებ!საკმაოდ კარგად ვჩხუბობ!!_ვთქვი მტკიცედ,თუმცა თვალებში აშკარად ჩამიდგა შიში.
-ჰაჰაჰა,ანუ კარგად ჩხუბობ?თავის დაცვა იცი,ჩემნაირისგან???
-კი!_ვთქვი თუ არა იმ წამსვე წამოიწია საკოცნელად,რომ ფეხებშუა ამოვარტყი ფეხი,ის ჩაიკეცა.შემდეგ ჩემი მაღალ ქუსლიანებით,ერთი-ორჯერ მუცელშიც "ვთხლიშე" და ზურგზე დავადგი.
-ახლა დარწმუნდიი?ვახუშტი??_დავხედე ძირს გართხმულ ვახტანგს კმაყოფილმა,თან ფეხი არ ამიღია.უცებ მომქაჩა ხელზე ხელი და ძირს გამაწვინა.თვითონ კი ზევიდან მომექცა..ჯანდაბა!
-არაუშავდა..მაგრაამ..ამ შემთხვევაში რაღას იზამ?..აქ უკვე ვეღარ გადამირჩებიი ლამაზო!!ჩემი ხარ!!
-ახლავე გამიშვი!!თორეე..
-თორემ რაა??_მითხრა და ახლა უკვე მართლაც ვეღარ გადავრჩი..ცხოველივით დამიწყო კოცნა..ვცდილობდი რამენაირად წამოვმდგარიყავი,მაგრამ ამხელა ახმახს ძვრა ვერ ვუყავი..ბოლოს როგორც იქნა მომცა ამოსუნთქვის საშუალება..ამჯერად კაბის ელვას დაწვდა,რომ მთელ ხმაზე ვიკივლე..
-აააააააა!!!ნიკააა!!_ჩემ ხმაზე გიჟივით შემოვარდა ნიკა.ასეთ პოზაში რომ გვნახა კინაღამ თვალები გადმოუცვივდა.იმ წამსვე მივარდა "ბატონ ვახტანგს" და სახეში მაგრად უთავაზა მუშტი.
-შენი დედა მოვ***ნ..არ გეშინია მაინც? შე ს**ო..ელის ეს როგორ გაუბედე???!!შენი დედაც...ვახო წამოდგა და არც მან დააკლო ნიკას მთელი ძალით დაარტყა.უცებ შემოვარდნენ კართან მდგომებიც და მათ გაშველებას ცდილობდნენ..მე ცრემლები გადმომცვივდა და არ ვიცოდი რა მექნა..მართალი იყო ნიკა..აქ არ უნდა მოვსულიყავი.."მაგარი შარი ავიკიდე" ჯანდაბაა!! _გავიფიქრე ჩემთვის და ნიკას მივუახლოვდი.
-ნიკა,კარგი დაწყნარდი..ჩემი ხათრით რაა..წაიყვანონ ვახო აცადე და შენ მე წამომყევი სისხლი გდის ცხვირიდან.._ვუთხარი სლუკუნით და ხელი გავუწოდე..
-კარგი წამოვალ!შენი ხათრით ელი,თორე ამ ნაბი*ვართან ჯერ არ დამიმთავრებია!!_ზიზღით გახედა ვახოს და ხელი მომკიდა..



№1  offline წევრი Soraya

ძალიან მარტივად ყვებით,ვგულისხმობ უფრო ჩაღრმავევით რომ გადმოსცეთ ისტორია.
წარმატებები!

 


№2  offline წევრი Marselita

Soraya
ძალიან მარტივად ყვებით,ვგულისხმობ უფრო ჩაღრმავევით რომ გადმოსცეთ ისტორია.
წარმატებები!

კარგიი, შევეცდები უფრო ჩავაღრმავო საყვარელო, მადლობა❤️
--------------------
ლ. დ.

 


№3 სტუმარი Stumari

Gamomdziebelzea aq saubari tu soplis orghobis dedakacze???:dd

 


№4  offline წევრი Marselita

Stumari
Gamomdziebelzea aq saubari tu soplis orghobis dedakacze???:dd

ჰო, კონკრეტულად დედაშენზე
--------------------
ლ. დ.

 


№5 სტუმარი Stumari

Marselita
Stumari
Gamomdziebelzea aq saubari tu soplis orghobis dedakacze???:dd

ჰო, კონკრეტულად დედაშენზე


გოიმობა და უზრდელობა ტეხავს" მწერალო" :დდ

 


№6  offline წევრი Marselita

Stumari
Marselita
Stumari
Gamomdziebelzea aq saubari tu soplis orghobis dedakacze???:dd

ჰო, კონკრეტულად დედაშენზე


გოიმობა და უზრდელობა ტეხავს" მწერალო" :დდ

კარგად ცანს მგონი ვინც დაიწყო ♥️ გადი და აღარ გაბედო ჩემი ისტორიის წაკითხვა რა შე მართლა გოიმო იდიოტო????

ხალხო ეს ისტორია როგორც ვთქვი 6-7 წლის წინ დავწერე აქ და ეხლა ვდებ თავიდან blush ♥️
--------------------
ლ. დ.

 


№7 სტუმარი Stumari

დიდი წასაკითხი ეგარი:დდდდ
კორექტირების შესახებ ეტყობა არ მოსულა ინფო, სოფლის ორღობეში:დდდ ჩაო წარმატებები)))

 


№8  offline წევრი ანა1

Stumari
დიდი წასაკითხი ეგარი:დდდდ
კორექტირების შესახებ ეტყობა არ მოსულა ინფო, სოფლის ორღობეში:დდდ ჩაო წარმატებები)))

რამდენს ბედავ შენ ვიღაცა ხარ? თუ არ მოგწონს გაატარეთ, ხალხო. რაღაც ძაან მომრავლდით ეს ცინიკოსები ამ საიტზე და სამწუხაროა ((( ადამიანებს როგორც შეუძლიათ ან მოსწონთ ისე წერენ. თუ კარგი არაფერი გაქვთ სათქმელი სჯობს საერთოდ არაფერი უთხრათ. <33

არ ვიცი, ცუდია თუ კარგი რომ მე ვატოს უფრო ვქრაშავ joy stuck_out_tongue_closed_eyes

 


№9  offline წევრი Marselita

Stumari
დიდი წასაკითხი ეგარი:დდდდ
კორექტირების შესახებ ეტყობა არ მოსულა ინფო, სოფლის ორღობეში:დდდ ჩაო წარმატებები)))

შე საცოდაო კიდე აქ ხარ?? grin სოფლელი როხარ გეტყობა და დასაკორექტირებელი რა ნახე ძაან მაინტერესებს წადი და წიგნები იკითხე თუ ძაან ‘დაკორექტირებული’ რაღაცეების კითხვა გინდა, თუმცა სამაგისოდ ტვინი არ გეყოფა ისეთი სოფლელი და უვიცი ვინმე ხარ ❤️ *აახვიე ეხლა აქედან სამუდამოდდ

ანა1
Stumari
დიდი წასაკითხი ეგარი:დდდდ
კორექტირების შესახებ ეტყობა არ მოსულა ინფო, სოფლის ორღობეში:დდდ ჩაო წარმატებები)))

რამდენს ბედავ შენ ვიღაცა ხარ? თუ არ მოგწონს გაატარეთ, ხალხო. რაღაც ძაან მომრავლდით ეს ცინიკოსები ამ საიტზე და სამწუხაროა ((( ადამიანებს როგორც შეუძლიათ ან მოსწონთ ისე წერენ. თუ კარგი არაფერი გაქვთ სათქმელი სჯობს საერთოდ არაფერი უთხრათ. <33

არ ვიცი, ცუდია თუ კარგი რომ მე ვატოს უფრო ვქრაშავ joy stuck_out_tongue_closed_eyes

ვატო კიიი სექსუალურია მაგრამ უზრდელია satisfied
--------------------
ლ. დ.

 


№10 სტუმარი სტუმარი ნინა

საინტერესო ისტორიაა. კარგი იქნება თუ თავს გაზრდი. ახალ თავს როდის დადებთ. იმედია დიდხანს არ გვალოდინებ. პატივისცემით

 


№11 სტუმარი სტუმარი ნანა

თუ ეს ისტორია 6 7 წლის წინ დაწერე, ბარემ ატვორთე მთლიანი და ისე წავიკითხავთ, ძალიან საინტერესოდ წერთ და ასე უფრო კარგი იქნება. ახალი თავი როდის უნდა დადო. გთხოვთ სხვებს არ მიაქციოთ ყურად ღება ვინც რაიმეს კრიტიკულს დადებს. უკეთესი თვითონ დაწერონ და წავიკითხავთ. სხვისი დაცინვა იოლია. ვაი თქვენს პატრონს

გადაიფიქრე დადებაა. გვიპასუხე.

 


№12  offline წევრი Marselita

სტუმარი ნანა
თუ ეს ისტორია 6 7 წლის წინ დაწერე, ბარემ ატვორთე მთლიანი და ისე წავიკითხავთ, ძალიან საინტერესოდ წერთ და ასე უფრო კარგი იქნება. ახალი თავი როდის უნდა დადო. გთხოვთ სხვებს არ მიაქციოთ ყურად ღება ვინც რაიმეს კრიტიკულს დადებს. უკეთესი თვითონ დაწერონ და წავიკითხავთ. სხვისი დაცინვა იოლია. ვაი თქვენს პატრონს

გადაიფიქრე დადებაა. გვიპასუხე.

ავტვირთე უკვე ახალითავი საყვარლებო არვიცი როდის დაიდება♥️????
--------------------
ლ. დ.

 


№13  offline წევრი augustus

ნუ პასუხობ კომენტარებს აგრესიით, გავა დრო და მიხვდები რა დაწერე ცუდად და რა-კარგად.
სიტუაციის, გარემოს აღქმა გამიჭირდა, რადგან იდეაში დასაკითხად შესული ვახო და ელი იატაკზე გორაობაში ისე გაერთნენ, თითქოს განყოფილებაში სხვა არავინ იმყოფებოდა. კარგი, ეს ქაჯური კოცნა რამე მოდურია?;) მართლა არ მინდა მსგავსი კომენტარი დაგიწერო, რადგან აშკარად ცდილობ შენი მხარე დაიცვა, თუმცა ისეთ შეცდომას ნუ დაუშვებ როგორც მე დავუშვი, თემა განავრცე, დაიწყე გარემოსა და ადამიანების აღწერა, პირველ და მესამე პირში. გაითვალისწინე გრამატიკა და სიტყვების სწორი ფორმით პატივი ეცი ქართულ ენას. მეც გამოვაქვეყნე ერთი ისტორია საიტზე და დროის გასვლასთან ერთად კრიტიკის მიღება მომეწონა, ჩემს კომენტარს თუ უპასუხებ, ნაკლები აგრესიით მიპასუხე, წინააღმდეგ შემთხვებაში ქაჯობას მართლა ყველა დაინახავს.

 


№14  offline წევრი Marselita

augustus
ნუ პასუხობ კომენტარებს აგრესიით, გავა დრო და მიხვდები რა დაწერე ცუდად და რა-კარგად.
სიტუაციის, გარემოს აღქმა გამიჭირდა, რადგან იდეაში დასაკითხად შესული ვახო და ელი იატაკზე გორაობაში ისე გაერთნენ, თითქოს განყოფილებაში სხვა არავინ იმყოფებოდა. კარგი, ეს ქაჯური კოცნა რამე მოდურია?;) მართლა არ მინდა მსგავსი კომენტარი დაგიწერო, რადგან აშკარად ცდილობ შენი მხარე დაიცვა, თუმცა ისეთ შეცდომას ნუ დაუშვებ როგორც მე დავუშვი, თემა განავრცე, დაიწყე გარემოსა და ადამიანების აღწერა, პირველ და მესამე პირში. გაითვალისწინე გრამატიკა და სიტყვების სწორი ფორმით პატივი ეცი ქართულ ენას. მეც გამოვაქვეყნე ერთი ისტორია საიტზე და დროის გასვლასთან ერთად კრიტიკის მიღება მომეწონა, ჩემს კომენტარს თუ უპასუხებ, ნაკლები აგრესიით მიპასუხე, წინააღმდეგ შემთხვებაში ქაჯობას მართლა ყველა დაინახავს.

აგრესიით ვპასუხობ მხოლოდ ცინიკურ კომენტარებს რომლებიც გულს მტკენს და ისტორიის კრიტიკაზე ზედმეტია საუბარი,შეურაცხყოფას მაყენებენ როგორც ავტორს. მეც ვიცი რომ რაღაც ძალიან ‘ღრმა’ ან ფილოსოფიური მაღალი დონის ნაწარმოები არაა ეს და უბრალოდ გასართობად ვწერ. ‘ქაჯურ კოცნას’ რაც შეეხება 18+ ისტორიაა თუ შენიშნე და ქაჯური კოცნებიც იქნება და მეტიც. ❤️ და გრამატიკული შეცდომები ან ქართული ენის უპატივცემულობა სად შენიშნე? არა მართლა მიმითითეთ და გავითვალისწინებ ხოლმე, მეც მიხარია ჯანსაღი კრიტიკის მოსმენა ლანძღვის და გადამეტებების გარეშე ❤️ innocent მარტო უარყოფითი კომენტარების წერა თქვენივე პიროვნებაზე მეტყველებს და არა ჩემზე sweat_smile
--------------------
ლ. დ.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent