შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სისხლისა და ფერფლისგან - თავი 2


29-04-2023, 19:45
ავტორი High Lady Ele
ნანახია 705

გაფრთხილებულმა ავხედე. დავუშვი შეცდომა, რომელიც ვიქტერმა მასწავლა, არასოდეს დამეშვა. ხანჯლისკენ უნდა გავწეულიყავი, ამის მაგივრად გავშეშდი, როცა მკლავი წელზე მომიჭირა და მისი ხელი წელზე მომეხვა.
მაგრამ ეს მისასალმებელი სიურპრიზია”, - განაგრძო მან მკლავის გაცურებით ჩემს წელზე. მომენტალურად გამოვფხიზლდი და მისკენ შევტრიალდი, მოსასხამის კაპიუშონი კი ადგილზე დარჩა, როცა ხელი ხანჯლისკენ წავიღე. ავხედე... და მერე კიდევ ავიწიე.
ო, ღმერთო ჩემო.
ადგილზე გავიყინე, სრული შოკი დამეუფლა, მთელი საღი აზრი ამომეწურა, როცა სანთლის რბილ შუქზე მისი სახე დავინახე. ვიცოდი, ვინც იყო, მიუხედავად იმისა, რომ არასდროს მილაპარაკია მასთან. ეს ჰოკ ფლინი იყო.
ციხე ტერმანში ყველამ იცოდა, როდის ჩამოვიდა ამაღლების მცველი, რამდენიმე თვის წინ დედაქალაქ კარსოდონიიდან. არც მე ვიყავი გამონაკლისი.
მინდოდა მომეტყუებინა საკუთარი თავი და მეთქვა, რომ ეს მისი მკვეთრი სიმაღლის გამო იყო და ჩემზე თითქმის ერთი ფუტით მაღალი იყო, ან იმიტომ, რომ ის მოძრაობდა ისეთივე თანდაყოლილი, მტაცებლური მანერით, რაც ეკუთვნოდა დიდ, ნაცრისფერ გამოქვაბულის კატებს, რომლებიც ჩვეულებრივ ცხოვრობდნენ უდაბნოებში, რომელიც ერთხელ ვნახე დედოფლის სასახლეში ბავშვობაში. საშინელი, ველური ცხოველი გალიაში იყო ჩაკეტილი და ის, თუ როგორ მოძრაობდა იგი უწყვეტად წინ და უკან ძალიან პატარა გარსში, ერთნაირად მომხიბლა და შემაშინა. არაერთხელ მინახავს ჰოუკი, რომელიც ასევე მოძრაობდა, თითქოს ისიც გალიაში ყოფილიყო. ჰოუკი ჩემზე ბევრად უფროსი არ იყო - შესაძლოა ჩემი ძმის ასაკისა, ან ერთი ან ორი წლით უფროსი. ერთ დილას, როცა ჰერცოგინიას გვერდით ვიდექი ტერმანის ციხესიმაგრის ერთ-ერთ აივანზე, რომელიც გადაჰყურებდა სავარჯიშო ეზოს, მან მითხრა, რომ ჰოუკი დედაქალაქიდან ჩამოვიდა ნათელი რეკომენდაციებით და პერსპექტივით სამეფო გვარდიაში ყველაზე ახალგაზრდა მცველი ყოფილიყო. ჰერცოგინიას მზერა ჰოუკის ოფლით გაწურულ მკლავებზე იყო მიპყრობილი.
ისევე როგორც ჩემი მზერა ახლა.
მისი ჩამოსვლის დღიდან რამდენჯერმე დავიმალე ჩრდილში და ვუყურებდი როგორ ვარჯიშობდა სხვა მცველებთან ერთად. დიდ დარბაზში ყოველკვირეული საკრებულოს სხდომების გარდა, ეს ერთადერთი შემთხვევა იყო, როცა ის ვნახე. ჩემი ინტერესი მხოლოდ ის იყო, რომ ჰოუკი … ისე, ის ლამაზი იყო.
არც ისე ხშირად შეიძლებოდა ამის თქმა მამაკაცზე, მაგრამ მის აღსაწერად უკეთესი სიტყვა ვერ მოვიფიქრე. მას ჰქონდა მუქი, სქელი თმა, რომელიც კისრის არეში ეხვევოდა და ხშირად წინ ცვიოდა, თანაბრად მუქ წარბები. მისი სახის სიბრტყეები და კუთხეები ფუნჯით ან კალმით, რაღაც ნიჭისკენ მაიძულებდა. მისი ლოყები მაღალი და ფართო იყო, ცხვირი საოცრად სწორი იყო მცველისთვის. ბევრ მათგანს ერთი ცხვირი მაინც ჰქონდა გატეხილი. მისი კვადრატული ყბა მყარი იყო და პირი კარგად ჩამოყალიბებული. რამდენჯერმე მინახავს მისი ღიმილი, ტუჩის მარჯვენა მხარე მოხრილიყო და ღრმა ხვრელი გამოჩნდა.
თუ მას მარცხენა ლოყაზე შესატყვისი ჰქონდა, არ ვიცოდი. მაგრამ მისი თვალები ყველაზე მიმზიდველი იყო. მაგონებდნენ მაგარ თაფლს, გასაოცარი ფერი, რომელიც აქამდე არასდროს მინახავს, და ის ისეთი სახით მიყურებდა, რომ თავს შიშვლად ვგრძნობდი. მე ეს ვიცოდი, რადგან ვიგრძენი მისი მზერა დიდ დარბაზში გამართული საბჭოების დროს, მიუხედავად იმისა, რომ მას აქამდე არასდროს უნახავს ჩემი სახე ან თუნდაც ჩემი თვალები. დარწმუნებული ვიყავი, რომ მისი პატივისცემა განპირობებული იყო იმით, რომ მე ვიყავი პირველი ქალწული საუკუნეების განმავლობაში. ხალხი ყოველთვის მიყურებდა, როცა მე საზოგადოებაში ვიყავი, იქნებოდნენ ეს მცველები, ლორდები და ქალბატონები, თუ უბრალო ხალხი.
მისი მზერა შეიძლება იყოს ჩემი წარმოსახვის შედეგი, ჩემი პატარა, ფარული სურვილის გამო, რომ ის ისევე მაინტერესებდა, როგორც მას მე. შესაძლოა, ეს იყო ყველა მიზეზი, რის გამოც მან ჩემში ინტერესი გამოიწვია, მაგრამ იყო კიდევ ერთი, რომლის აღიარებაც კი ცოტათი მრცხვენოდა. Მე ჩემი გრძნობების პიკზე მივდიოდი, როცა მას ვხედავდი. მაინტერესებდა რა აიძულებდა მას გალიაში გამომწყვდეული გამოქვაბულის კატასავით ემოძრავა.
ჰოუკს ყოველთვის აწუხებდა ტკივილი. არა ფიზიკური სახის. ის უფრო ღრმა იყო, თითქოს მკვეთრი ყინულის ნაპრალები ჩემს კანზე იყო. Ჭრილობა თითქოს ახალი იყო და უსასრულოდ გრძელდებოდა. მაგრამ ტანჯვა, რომელიც თითქოს ჩრდილივით მოჰყვებოდა, ვერ სძლევდა მას. მე რომ არ მეძალა, ამას ვერასდროს ვიგრძნობდი. რატომღაც, მან შეინარჩუნა ამ ტკივილს აგონია და აქამდე არავინმინახავს სხვა ვისაც შეეძლო ამის გაკეთება.
ამაღლებულებიც კი არა.
მხოლოდ იმიტომ, რომ მათგან არაფერი მიგრძვნია, თუმცა ვიცოდი, რომ ფიზიკურ ტკივილს გრძნობდნენ. ის ფაქტი, რომ არასდროს მქონია ფიქრი მათგან ნარჩენი ტკივილის მოპოვებაზე, ეს მაწუხებდა.
- ამაღამ არ გელოდებოდი, - ჩაილაპარაკა ჰოუკმა. ის ნახევრად მიღიმოდა, ისე რომ კბილებს არ აჩენდა, მარჯვენა ლოყაზე ნაჩხვლეტი უჩნდებოდა-მხოლოდ რამდენიმე დღე გავიდა, ტკბილი.
ტკბილი?
პირი გავაღე და შემდეგ დავხურე, როცა ცნობიერება დამიბრუნდა. მას გონია, რომ მე სხვა ვარ! ვიღაც, რომელიც აშკარად აქ გაიცნო. თვალი ჩემს მოსასხამს - ნასესხებ სამოსს გადავავლე. მოსასხამი საკმაოდ გამორჩეული, ღია ცისფერი თეთრი ბეწვის ნაპირებით. ბრიტა.
ის ფიქრობდა, რომ მე ბრიტა ვარ?
მე და ის დაახლოებით ერთსა და იმავე სიმაღლეზე ვიყავით, მოსასხამმა დამალა ჩემი სხეულის ფორმა, რომელიც არც ისე თხელი იყო, როგორც მისი. რაც არ უნდა აქტიური ვყოფილიყავი, ვერ მივაღწიე ჰერცოგინია ტერმანის ან ზოგიერთი სხვა ქალბატონის ტირიფულ ფორმებს. ახლა იმედგაცრუება და შესაძლოა ცოტა შურიც კი ვიგრძენი მშვენიერი მოახლის მიმართ.
ჩემი მზერა ჰოკს მივაბყარი. მას ეცვა შავი ტუნიკა და შარვალი, რომელიც ყველა მცველს ეცვა ჯავშნის ქვეშ. პირდაპირ აქ მოვიდა მორიგეობის შემდეგ? Ოთახი მოვათვალიერე. მოედნის გვერდით პატარა მაგიდა იდგა, სადაც ორი ჭიქა იდგა. ჰოუკი აქ მარტო არ იყო ჩემს მოსვლამდე. შეიძლებოდა ის სხვასთან ყოფილიყო? ჰოუკის უკან საწოლი იყო გაშლილი და არ ჩანდა ვინმეს ეძინა თუ არა.
რა უნდა გავაკეთო? გადავუხვიო და გავიქცე? ეს უცნაური იქნებოდა. ის აუცილებლად ჰკითხავდა ბრიტას ამის შესახებ, მაგრამ თუ მანამ მოსასხამს და ნიღაბს დავუბრუნე სანამ გაიგებს, სუფთად გამოვალ.
გარდა იმისა, რომ ვიქტერი, სავარაუდოდ, ჯერ კიდევ ქვემოთ იყო და ქალიც...
ღმერთო ჩემო, ის მნახველი უნდა ყოფილიყო. ინსტინქტმა მეუბნება, რომ ქალმა, რომელმაც აქ გამომგზავნა იცოდა, რომ ეს ოთახი დაკავებული იყო. მან აქ განზრახ გამომიგზავნა. შესაძლოა იცოდა , რომ ჰოუკი აქ იყო და, სავარაუდოდ, მე ბრიტაში შევეშალე?
ზედმეტად არარეალური ჩანდა დასაჯერებლად.
პენსმა გითხრა, რომ აქ ვიყავი?- მკითხა მან.
სუნთქვა შემეკრა, როცა გულმა ჩაქუჩივით ფეთქვა დამიწყო. მე მეგონა, რომ პენსი ამაღლების მცველი იყო, დაახლოებით ჰოუკის ასაკის. ქერა, თუ სწორად მახსოვს, მაგრამ დაბლა არ მინახავს. თავი დავუქნიე.
მაშ, მიყურებდი? მომყვები?- მკითხა მან და რბილად ჩაისუნთქა. - ჩვენ მოგვიწევს ამაზე საუბარი, არა? - მის ხმაზე უცნაური მუქარა იყო, ისეთი, რამაც ისეთი შთაბეჭდილება დამტოვა, რომ არც ისე კმაყოფილი იყო იმით, რომ ბრიტა მიჰყვებოდა მას. - მაგრამ არა ამაღამ, როგორც ჩანს. უცნაურად მშვიდი ხარ, - შენიშნა მან. როგორც მე ვიცოდი ბრიტას შესახებ, ის იშვიათად იყო თავმდაბალი.
მაგრამ მომენტში, როცა ველაპარაკე, არ იცოდა, რომ მე არ ვიყავი ქალწული და მე... მზად არ ვიყავი იმისთვის მზად რომ ახლა აღმოეჩინა ეს. დარწმუნებული არ ვიყავი, რისთვის ვიყავი მზად. ხანჯალზე ხელი აღარ მქონდა და არ ვიცოდი ეს რას ნიშნავდა. მხოლოდ ის ვიცოდი, რომ გული ისევ ამიჩქარდა.
ჩვენ არ გვჭირდება საუბარი. - მან ტუნიკის კიდემდე აიწია და სანამ კიდევ ამოვისუნთქე, თავზე გადაიძრო და განზე გადააგდო.
ტუჩები გამეხსნა და თვალები გამიფართოვდა. ადრეც მინახავს კაცი წელს ზემოთ შიშველი, მაგრამ ის არასოდეს მინახავს. ახლა გამოფენილი იყო კუნთები, რომლებიც მოქნილად იყო შეფუთული თხელი მაისურების ქვეშ, რომლებშიც მესაზღვრეები ვარჯიშობდნენ. მას ჰქონდა ფართო მხრები და მკერდი, ყველა კუნთი ჩამოყალიბებული იყო წლების ინტენსიური ვარჯიშით. ჭიპის ქვეშ თმის წვრილი ზოლი იყო, რომელიც შარვლის უკან გაუჩინარდა. მზერა კიდევ უფრო დაბლა დავწიე და სახეზე სიმხურვალე მომაწვა, სხვანაირი, რომელმაც არამარტო გამაწითლა, არამედ თითქოს სისხლშიც შემოიჭრა.
სანთლის შუქზეც კი ვხედავდი, როგორი მჭიდროდ ჰქონდა შარვალი, როგორ ეფარებოდნენ სხეულს ხელთათმანებივით, რაც წარმოსახვისთვის ძალიან ცოტას ტოვებდა. და მე მქონდა დიდი ფანტაზია, ქალბატონების ხშირი მიდრეკილების გამო, ზედმეტი გაზიარებისა და საუბრების მოსმენის ჩემი ხშირი ტენდენციის წყალობით. უცნაურმა შეგრძნებამ დამიარა მუცლის ქვედა ნაწილში. ეს არ იყო უსიამოვნო. თბილი იყო და ჩხვლეტასავით, გამახსენდა ჩემი პირველი ყლუპი შუშხუნა შამპანურის
ჰოუკი ჩემსკენ წამოვიდა და კუნთები დამეჭიმა, ნებისყოფით ვიკავებდი თავს. ვიცოდი, რომ უნდა წავსულიყავი. უნდა მელაპარაკა და გამემხილა, რომ ბრიტა არ ვიყავი. სასწრაფოდ უნდა წავსულიყავი. ვხედავდი როგორ ტრიალდებოდა ის ჩემსკენ, მისი გრძელი ფეხები ჭამდა ჩვენს შორის მანძილს, ვიცოდი მისი განზრახვა, მაშინაც მივხვდებოდი, ტუნიკა რომც არ გაეხადა. და მიუხედავად იმისა, რომ ცოტა გამოცდილება მქონდა - კარგი, აბსოლუტურად არანაირი გამოცდილება - მე არსებითად ვიცოდი, რომ თუ ის ჩემამდე მოაღწია, შემეხებოდა. მას შეეძლებოდა მეტიც გაეკეთებინა. მას შეეძლო ეკოცნა.
და ეს აკრძალული იყო. მე ვიყავი ქალწული, რჩეული. რომ აღარაფერი ვთქვათ, იმაზე რომ მას სხვა ქალი ვეგონე და აშკარად სხვასთან ერთად იყო ამ ოთახში, სანამ აქ მოვიდოდი. ეს არ ნიშნავდა რომ აუცილებლად ვინმესთან ერთად იყო, მაგრამ მას შეეძლო ყოფილიყო კიდევაც.
მე მაინც არ ვმოძრაობდი და არ ვლაპარაკობდი. ველოდებოდი, გული ისე ამიჩქარდა, რომ დაღლილობა ვიგრძენი. წვრილმა კანკალმა დამიარა ხელებში და ფეხებში.
აქამდე არასდროს ვკანკალებდი.
რას აკეთებ? ჩამჩურჩულა თავში გონივრულმა, საღმა ხმა.
ვცხოვრობ, ჩურჩულით ვუპასუხე ჩემსავე ხმას.
და წარმოუდგენლად სულელივით იქცევი მითხრა ხმამ
ვუყურებდი როგორ გაჩერდა ჰოუკი ჩემს წინ და ასწია ხელები, ერთით მომიჭირა კაპიუშონის უკანა მხარეს. ერთი წუთით ვიფიქრე, რომ შეიძლებოდა უკან დახევა და შარადის დამთავრდებოდა, მაგრამ ეს არ იყო ის, რაც მან გააკეთა. კაპიუშონი მხოლოდ რამდენიმე ინჩით ჩამოცურდა უკან.
არ ვიცი, რა სახის თამაშზე ხარ ამაღამ. - მისი ღრმა ხმა უხეში იყო. - მაგრამ მე მზად ვარ გავარკვიო. - მისი მეორე ხელი წელზე მომეჭდო. სუნთქვამ დამტოვა, როცა მკერდისკენ მიმიზიდა. ეს არ ჰგავდა იმ ხანმოკლე ჩახუტებას, რომელსაც ვიქტერისგან ვიღებდი ხოლმე. მე არასოდეს ვყოფილვარ ასეთი კაცის ხელში. მის მკერდსა და ჩემს მკერდს შორის ერთი სანტიმეტრიც არ იყო. კონტაქტმა გონების დაძაბვა გამოიწვია.
მან მაღლა ამწია თითის წვერებზე, შემდეგ კი ჩემი ფეხები იატაკს მოწყდა . მისი ძალა შემაძრწუნებლად საოცარი იყო, რადგან მე არ ვიყავი მთლად მსუბუქი ასე ასაწევად. გაოგნებულს ხელები მის მხრებზე ჩამომიცურდა. მისი ხისტი კანის სიცხემ თითქოს დაწვა ჩემი ხელთათმანები და მოსასხამი და თხელი თეთრი კაბა, რომელშიც ჩვეულებრივ მეძინა.
თავი დახარა და ტუჩებზე მისი გამონასუნთქი სითბო ვიგრძენი. მოლოდინის მძაფრმა კანკალმა დამიარა ხერხემალში, იმავე მომენტში, როცა მუცელი ქვემოთ გაურკვეველ ადგილში მწველი სიმხურვალე ვიგრძენი. ის მოტრიალდა და წინ მიიწევდა ისეთივე კატისებური მანერით, როგორიც მისგან ადრეც მინახავს. ჩემსკენ ჩმოიწია, ხელი ისევ ჩემს უკან ჰქონდა, მისმა ძალამ შოკშ ჩამაგდო როცა ერთი მიწოლით საწოლზე დამაგდო და დამაწვა, შემდეგ კი მისი ტუჩები ჩემს ტუჩებზე აღმოჩნდა.
ჰოუკმა მაკოცა.
კოცნა არ იყო ტკბილი ან რბილი, როგორც მე წარმოვიდგინა. ეს იყო ძლიერი და ერთიანადმომცველი, მომთხოვნი, და როდესაც მკვეთრად ჩავისუნთქე, ამით ისარგებლა და კოცნა გააღრმავა. მისი ენა ჩემსას შეეხო, გამაოგნა. მუცელში თითქოს რაღაც დამიტრიალდა, მაგრამ სხვა რამეც ვიგრძენი, რაღაც ბევრად უფრო ძლიერი სიამოვნება, რომელიც აქამდე არ განმიცდია. Ჰოუკმა გასინჯა ოქროს სასმელი, რომელიც მე ერთხელ მოვიპარე და ვიგრძენი მისი ენის სიტკბო ჩემს ყველა ნაწილში. კანკალი მთელს კანში გამიჯდა, მკერდში აუხსნელ სიმძიმეში ვიგრძენი, მუცლის ქვემოთ დაჭიმვის შეგრძნება და კიდევ უფრო დაბლა, სადღაც ფეხებს შორის უეცარი, მფეთქავი პულსი ვიგრძენი. ვკანკალებდი, თითებს კანზე ვარჭობდი. ძალიან მომინდა, ხელთათმანები არ მცმოდა, რადგან მინდოდა მისი კანის შეგრძნება. კონცენტრირებას ვერ ვახდენდი მის გრძნობებზე. თავი დახარა და ვიგრძენი მისი უცნაურად მკვეთრი …
უცებ გაფრთხილების გარეშე კოცნა შეწყვიტა და თავი ასწია.
- ვინ ხარ?
ფიქრები უცნაურად ნელა მომდიოდა და ვკანკალებდი სიამოვნებისგან, თვალები გავახილე. მუქი თმა შუბლზე ჩამოუვარდა. მისი ნაკვთებს ჩრდილი ეფინებოდა რბილ, მბჟუტავ შუქზე. მაგრამ მე მეგონა, რომ მისი ტუჩები ისეთივე დასიებული იქნებოდა, როგორც ჩემსას ვგრძნობდი ახლა.
ჰოუკმა ზედმეტად სწრაფად იმოქმედა იმისთვის, რომ რამის გაკეთება მომესწრო, კაპიუშონი უკან გადამიწია და ნიღაბი მომხსნა. წარბები ასწია, როცა ჩემი ფიქრებიდან ბურუსი გადავიდა და აზრზე მოვედი. გული სულ სხვა მიზეზით მიცემდა უკვე მკერდში, და ეს სიამოვნება აღარ იყო, მიუხედავად იმისა, რომ კოცნისგან ტუჩები მაინც მიცახცახებდა.
ჩემი პირველი კოცნა.
ჰოუკმა ოქროსფერი თვალები მომაპყრო და ჩემსკენ წამოიწია, ხელი კისერში ჩამავლო. დავიძაბე, როცა მან ჩემი თმის ღერი შეამჩნია, ისე გამომიწია სინათლეზე რომ შევხტი, თავი დახარა კარგად, რომ დაჰკვირვებოდა.
- რა თქმა უნდა, ის არ ხარ, ვინც მე მეგონე, - ჩაიჩურჩულა მან.
- საიდან იცი?- ამოვიოხრე.
- რადგან როცა ბოლოს ვაკოცე ამ მოსასხამის პატრონს, მან ჩემი ენა ლამის ყელამდე ჩაწოვა.
- ოჰ, - ჩავიჩურჩულე მე. ეს მეც უნდა გამეკეთებინა? სასიამოვნოდა არ ჟღერდა რაღაც.
მან შემომხედა, მზერით შემაფასა, როცა ნახევარი სხეულით ჩემზე დარჩა. მისი ერთი ფეხი ჩემს შორის იყო მოქცეული და წარმოდგენა არ მქონდა ეს როდის მოხდა. - ოდესმე გიკოცნიათ ვინმესთვის?
სახეზე ცეცხლი წამეკიდა. ღმერთო, ეს ასე აშკარა იყო?
- დიახ - ტუჩის ერთი მხარე აწია.
- იტყუები?
- არა!- მაშინვე მოვიტყუე.
- მატყუარა, - ჩაიჩურჩულა მანცელქი ტონით.
უხერხულობამ მომიცვა და = შიშისმომგვრელი სიამოვნება მახრჩობდა, თითქოს ცივ, ზამთრის სუსხში ვიყავი ჩაფლული. მის შიშველ მკერდს მივაწექი.
-შენ უნდა ჩამოხვიდე.
-ასეც ვგეგმავდი.
ეს ისეთი ხმით თქვა, რომ ინსტიკტურად თვალები დამეხუჭა.

ჰოუკმა გაიცინა და ეს იყო... პირველად გავიგე მისი სიცილი. როდესაც ის დარბაზშია მშვიდი და მკაცრია, როგორც მცველების უმეტესობა, და მე მისი ნახევრად ღიმილიც კი მხოლოდ ვარჯიშის დროს დავინახე. მაგრამ არასოდეს გაუცინია. და იმ ტანჯვის გამო, რომელიც ვიცოდი, რომ მის კანქვეშ იყო, დარწმუნებული არ ვიყავი, რომ ის ოდესმე იცინოდა. მაგრამ ახლა ამას აკეთებდა და რეალურადაც ჟღერდა, ღრმად და სასიამოვნოდ. ნელ-ნელა მივხვდი, რომ აქამდე არც მისი საუბარი მომისმენია. ოდნავი აქცენტი ჰქონდა, თითქმის მუსიკალური ელფერით. მაგრამ ამას ზუსტად ვერ ვიტყოდი, რადგან მე მხოლოდ დედაქალაქში და აქ ვყოფილვარ და ხშირად არ ლაპარაკობენ ჩემთან ან ჩემს გარშემო, თუ მიცნობდნენ ვინ ვიყავი. აქცენტი შეიძლება საკმაოდ გავრცელებულიც იყოს ყველასთვის.
- შენ ნამდვილად უნდა გადახვიდე, - ვუთხარი მას, მიუხედავად იმისა, რომ მომეწონა მისი წოლა ჩემზე.
მე საკმაოდ კომფორტულად ვარ, სადაც ვარ, - დასძინა მან.
- კარგი,მაგრამ მე არ ვარ.
- მითხარი ვინ ხარ, პრინცესა?
- პრინცესა?- გავიმეორე. ბნელეთის მიღმა მთელ სამეფოში არ არსებობდნენ პრინცესები ან პრინცები, რომლებიც თავს ასე უწოდებდნენ. მას შემდეგ აღარ, რაც ატლანტიამ დაიწყო მმართველობა.
- ქვენ საკმაოდ მომთხოვნი ხართ. - მხრების აჩეჩვით ასწია ერთი მხარი. - მე წარმომიდგენია პრინცესა მომთხოვნი.
- მე არ ვარ მომთხოვნი, - ვთქვი მე. - დამანებე თავი.-მან წარბი შეკრა.
მართლა?
- მომთხოვე, რომ ადგილმდებარეობა შემეცვალა, ნუთუ ეს მოთხოვნა არ არის
ამაზე ვერ შევთანხმდებით.- ის შეჩერდა.
- პრინცესა. - ტუჩები იუმორით ამიკანკალდა, მაგრამ ღიმილის ჩახშობა მოვახერხე.
- ასე არ უნდა დამიძახო.
- მაშინ რა დაგიძახო? სახელი, იქნებ?
- მე... მე არავინ ვარ, - ვუთხარი მას.
- არავინ? რა უცნაური სახელია. ასეთი სახელის მქონე გოგოებს ხშირად აჩვევენ სხვისი ტანსაცმლის ტარება?”
- გოგო არ ვარ, - ამოვისუნთქე მე.
- რამდენი წლის ხარ?
- საკმაოდ ასაკოვანი აქ ყოფნისთვის, თუ ეს არის ის, რაც გაწუხებს.
- სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, საკმარისად დიდი იმისთვის, რომ სხვად შეიმოსო, სხვებს მისცეთ საშუალება დაიჯერონ, რომ სხვა ადამიანი ხართ და შემდეგ კოცნის უფლებაც მისცე...
- მესმის რასაც ამბობ, - გავწყვიტე მას. - დიახ, მე საკმარისად დიდი ვარ ამ ყველაფრისთვის.
ერთი წარბი აწია.
- კარგი მოდი მაშინ მე გეტყვით ვინ ვარ, თუმცა ისეთი შეგრძნება მაქვს, რომ ეს თქვენ უკვე იცით. მე ჰუოკ ფლინი ვარ."
- გამარჯობა, - ვუთხარი მე და თავი სულელურად ვიგრძენი ამის გამო.
მარჯვენა ლოყაზე ჩაღრმავება გაღრმავდა. - ეს ის ნაწილია, სადაც შენ მეუბნები შენს სახელს.
ტუჩები და ენა არ გამინძრევია.
- მაშინ მე მომიწევს დაგიძახო პრინცესა. - მისი თვალები ახლა უფრო თბილი იყო და მინდოდა მენახა, ტკივილი შემსუბუქდა თუ არა მასში, ვფიქრობდი, რომ ალბათ მისი ტკივილი გაქრა. თუ ასეა…
სულ მცირე, რაც შეგიძლია გააკეთო, ისაა რომ მითხარი, რატომ არ გამაჩერე,
წარმოდგენა არ მქონდა, როგორ მეპასუხა, როცა ბოლომდე არც მესმოდა რა მოხდა. ჰოუკი ისევ იღიმოდა.
- დარწმუნებული ვარ უკეთესი მიზეზი გაქვს ვიდრე ჩემი განმაიარაღებელლი გარეგნობაა.
- რა თმა უნდა- ცხვირი შევიჭმუხნე.
კიდევ ერთი მოკლე, გაკვირვებული სიცილი მოწყდა მის ტუჩებს.
- ვფიქრობ, უბრალოდ შეურაცხყოფა მომაყენე.
- ეს არ ვიგულისხმე…-გაბრაზებულმა ავტირდი.
- შენ რა დამჭრი? პრინცესა.
- ამაში ეჭვი მეპარება. შენი გარეგნობიდან გამომდინარე უნდა ხვდებოდე და რომ ამის გაკეთება გამიჭირდება, ვერ მოგერევი.
- მიუხედავად ამისა საკმაოდ ბევრი ადამიანი აკეთებს მსგავს საეჭვო ცხოვრებისეულ არჩევანს.
- მაშინ რატომ თქვი, რომ შეურაცხყოფს გაყენებ? - მივხვდი, რომ ის მიწვევდა და დამცინოდა, თავს სულელად ვგრძნობდი, რომ მაშინვე ვერ მივხვდი კიდევ ერთხელ მივაწექი მის მკერდს.
- შენ ისევ ჩემზე წევხარ.
- ვიცი.
- უხეშობაა, რასაც აკეთებთ, როცა გარკვევით გითხარით რომ მინდა გადახვიდეთ ჩემიდან.
- უხეშობაზე მელაპარაკები, როცა ჩემს ოთახში შემოდიხარ ჩაცმული როგორც...
- შენი საყვარელი?
- მე მას ასე არ დავარქმევდი.-მან წარბი ასწია.
- აბა რას დაარქმევდით?
- კარგ მეგობარს.
- მე არ ვიცოდი, რომ მეგობრები ასე იქცეოდნენ.-ჩემი ნაწილი დამშვიდებული იყო იმით, რომ მას არ უწოდებდა ისეთ დამამცირებელ სახელს, როგორიც მე მომისმენია სხვა მამაკაცების საუბარში ადრე, როდესაც საუბრობდნენ ქალებზე, რომლებთანაც ქონდათ ინტიმი, მაგრამ კარგი მეგობარი?
- მზად ვარ დავდო ფსონი, რომ თქვენ ბევრი რამ არ იცით ამ საკითხების შესახებ.
და ამ ყველაფერს მხოლოდ ერთ კოცნიდან გამომდინარე ამბობ? - მის განცხადებაში სიმართლის იგნორირება რთული იყო.
- მხოლოდ ერთი კოცნა? პრინცესა, ადამიანს შეუძლია გაიგოს ბევრი რამ მხოლოდ ერთი კოცნით.
მას რომ ვუყურებდი, თავს ვერ ვიკავებდი... ძალიან გამოუცდელად ვგრძნობდი თავს. ერთადერთი, რაც მისი კოცნიდან გავიგე, ის იყო, რასაც გრძნობდა. თითქოს ჩემს დაუფლებას ცდილობდა.
- რატომ არ გამაჩერე?- მან მზერამ ნიღაბზე გადაიტანა და შემდეგ დაბლა დაბლა, იქ, სადაც მივხვდი, რომ მოსასხამი გამეხსნა, ჩანდა ძალიან თხელი კაბა და საკმაოდ გაბედული დეკოლტეც. მართალი გითხრათ, არ ვიცოდი, რას ვფიქრობდი, როცა ტანსაცმელს ვარჩევდი. თითქოს ქვეცნობიერად ვემზადებოდი… რაღაცისთვის. ჰოუკის მზერამ იპოვა ჩემი მზერა.
- ვფიქრობ, ვხვდები რატომაც.
- ეს ნიშნავს, რომ შენ ადგები, რომ მეც შევძლო მოძრაობა?- რატომ არ აიძულებ მას რომ ადგეს? ჩამჩურჩულა იმ სულელურმა ხმამ. კარგი კითხვა იყო. ვიცოდი, როგორ გამომეყენებინა მამაკაცის წონა მათ წინააღმდეგ. რაც მთავარია, მე მქონდა ხანჯალი და მასზე წვდომა. მაგრამ მე ამას არ ვაპირებდი და არც მცდელობა მქონია ჩვენს შორის სივრცის დამყარების. რას ნიშნავდა ეს? თითქოს თავს დაცულად ვგრძნობდი. ყოველ შემთხვევაში, ამ მომენტში. მე შეიძლება ძალიან ცოტა ვიცოდე ჰოუკის შესახებ, მაგრამ ის უცხო არ იყო.ჰოუკმა თავი დაუქნია.
- მე მაქვს თეორია.
- სუნთქვაშეკრული ველოდები ამას გაგებას.
- ვფიქრობ, რომ შენ მოხვედი ამ ოთახში გარკვეული მიზნით.- მარჯვენა ლოყაზე ეს ხვრელი კიდევ ერთხელ გამოჩნდა. ის მართალი იყო ამაშიდა ალბათ რეალურ მიზეზებსაც მიხვდებოდა. - ამიტომ არ საუბრობ და არ ცდილობ ჩემი ვარაუდების გამოსწორებას, ალბათ ეს მოსასხამიც იმისთვის ისესხეთ, ესეც ძალიან გათვლილი გადაწყვეტილება იყო. - განაგრძო მან. - აქ იმიტომ მოხვედი, რომ ჩემგან რაღაც გინდა.
დავიწყე იმის უარყოფა, რაც თქვა ჩემს თავში, მაგრამ არცერთი სიტყვა არ ამომდიოდა ენის წვერამდე. დუმილი არ იყო უარყოფა ან შეთანხმება, მაგრამ მუცელი ისევ ამეწვა. ის ოდნავ გადაიწია, ხელი ჩემს მარჯვენა ლოყაზე მიიდო, თითები გაშალა.
მართალი ვარ, არა, პრინცესა?- გული გამალებით მიცემდა და ნერწყვის გადაყლაპვასაც ვეღარ ვახერხებდი.
- იქნებ...იქნებ მე აქ მოვედი...საუბრისთვის.
- საუბარი?- წარბები აწია. -Რის შესახებ?
- ბევრი რამის, - ვთქვი მე.
- მისი გამომეტყველება გაუფერულდა.
- მაგალითად?
რამდენიმე წამის განმავლობაში გონება უაზროდ დაცარიელდა, შემდეგ კი პირველი, რაც თავში მომივიდა, ამოვიცვი.
- რატომ აირჩიეთ ამაღლებაზე მუშაობა?
- ამაღამ აქ მოხვედი, რომ ეს მკითხო?
მის ტონში ან მის სახეზე არანაირი კვალი არ იყო იმისა რომ დამიჯერა. ეს კიდევ ერთი მაგალითი იყო იმისა, თუ რამდენად არ ვიცოდი ხალხთან საუბარი. ის ჩუმად იყო და შემდეგ თქვა
- მე შევუერთდი ამაღლებას იმავე მიზეზით, რა მიზეზითაც უმეტესობა.
- და რა არის ეს?- ვკითხე, მიუხედავად იმისა, რომ მიზეზების უმეტესობა ვიცოდი.
- მამაჩემი ფერმერი იყო და ეს არ იყო ჩემთვის. სხვა ბევრი ვარიანტი არ მქონია ცხოვრებისგან, გარდა სამეფო არმიაში შეერთებისა და ამაღლების დაცვისა, პრინცესა.
- მართალი ხარ.
თვალები მოჭუტა, როცა გაოცებამ გაიელვა მის სახეზე.
- რას გულისხმობ?
- მე ვგულისხმობ, რომ არ არის ბევრი არჩევანი, რომ ბავშვები გახდნენ რამე სხვა პროფესიის, ან ეს ან ისევ გახდებიან ის რაც მათი მშობლები არიან.
- თქვენ გინდათ თქვათ, რომ ბავშვებს არ აქვთ ბევრი შანსი, გააუმჯობესონ თავიანთი პოზიციები ცხოვრებაში. თავი დავუქნიე, როგორც შემეძლო.
- ... ბუნებრივი წესრიგი სხვა არჩევანს არ იძლევა ფერმერის შვილი ფერმერია, ან ისინი...
- ისინი ირჩევენ გახდნენ მცველი, სადაც რისკავს საკუთარ სიცოცხლეს სტაბილური ანაზღაურებისთვის, რომლითაც, სავარაუდოდ, საკმარისად დიდხანს ვერ იცოცხლებენ, რომ ისარგებლონ?- დაასრულა მან.
- არ ჰგავს ეს არჩევანს, არა?
- არა, - მაგრამ ამას უკვე ვფიქრობდი. იყო სამუშაოები, რისთვისაც ჰოუკს შეეძლო ეფიქრა. მოვაჭრე და მონადირე, მაგრამ ისინიც სახიფათოები იყვნენ, რადგან ხშირად მოითხოვდნენ ამაღლების გარეთ გასვლას. ეს არ იყო ისეთი საშიში, როგორც სამეფო არმიაში შეერთება და ამაღლებაზე წასვლა.
- შეიძლება ბევრი არჩევანი არ იყოს, მაგრამ ვიცი რომ დაცვაში გაწევრიანება მოითხოვს თანდაყოლილი სიძლიერეს და გამბედაობის გარკვეულ დონეს.
- თქვენ ასე ფიქრობთ ყველა მცველზე? რომ ისინი მამაცები არიან?
- დიახ
- ყველა მცველი არ არის კარგი კაცი, პრინცესა.
- ვიცი. სიმამაცე და ძალა სიკეთეს არ უტოლდება.
- ჩვენ შეგვიძლია შევთანხმდეთ ამაზე.- მისი მზერა პირისკენ დამივარდა და მკერდი აუხსნელად დამეჭიმა.
- თქვენ თქვით, რომ თქვენი მამა ფერმერი იყო. ის… ღმერთებთან წავიდა?- მის სახეზე რაღაცამ გაიევა, მაგრამ ისე სწრაფად ვერ მივხვდი რამ.
- არა. ის ცოცხალი და კარგადაა. შენი?
თავი ოდნავ დავუქნიე მამაჩემი
- მამაჩემი ჩემი ორივე მშობელი წავიდა.
- ვწუხვარ ამის გამო - თქვა მან და ჭეშმარიტად ჟღერდა. - მშობლის ან ოჯახის წევრის დაკარგვა გრძელდება მათი წასვლის შემდეგ, ტკივილი მცირდება, მაგრამ არასოდეს ქრება. წლების შემდეგ, კვლავ იფიქრებ, რომ ყველაფერს გააკეთებთ მათ დასაბრუნებლად.
ის მართალი იყო და ვფიქრობდი, რომ ალბათ ეს იყო მისი ტკივილის წყარო.
- შენ ისე საუბრობ თითქოს გამოგიცდია.
- გამომიცდია
ფინლიზე, ვფიქრობდიგარდაცვლილ ბიჭზე. ჰოუკი კარგად იცნობდა მას? მესაზღვრეების უმეტესობა ახლოს იყო, თუ ის არ იცნობდა ფინლის, ნამდვილად იყვნენ სხვები, რომლებიც მან იცოდა, გარდაიცვალნენ.
- ვწუხვარ, - ვთქვი მე. -ვწუხვარ, ვინც არ უნდა დაკარგო. სიკვდილი არის…- სიკვდილი მუდმივი იყო. და ბევრი ვნახე.
- სიკვდილი ძველ მეგობარს ჰგავს, რომელიც გეწვევა ხოლმე, როცა ყველაზე ნაკლებად ელი და სხვა დროს როცა ელოდები მას არ ჩანს. ეს არც პირველია და არც უკანასკნელი შემთხვევა, მაგრამ ეს არც ერთ სიკვდილს არ აქცევს ნაკლებად მტკივნეულს.

მან უცებ თავი დახარა, ტუჩები ჩემს ტუჩებს მიუახლოვა.
- მეეჭვება, რომ საუბრის საჭიროებამ მოგიყვანა ამ ოთახში. შენ არ მოხვედით აქ იმისთვის, რომ ისაუბრო სამწუხარო რაღაცეებზე, რომელთა შეცვლაც შეუძლებელია, პრინცესა.
მე ვიცოდი, რატომ მოვედი აქ ამაღამ და ჰოკი ისევ მართალი იყო. აქ მოვედი იმიტომ რომ სიცოცხლე მეგრძნო. გამოვცადო არჩევა. ვყოფილიყავი ვინმე გარდა იმისა, ვინც ვიყავი. არცერთი მათგანი არ მოიცავდა საუბარს.
მაგრამ ამაღამ ჩემი პირველი კოცნა მქონდა. შემეძლო იქ გავჩერდე, ან ამაღამ შეიძლება მქონდეს მრავალი პირველი ჩემი არჩევანით. მე ვიყავი… ღმერთო, მე დღეს ნამდვილად ვიყავი. კანკალმა ამიტანა.მე ვიყავი ქალწული. რჩეული. ჩემი ადრინდელი რწმენა ღმერთების შესახებ შესუსტდა. უღირსად დამხვდებიან? პანიკამ ისე არ შემიპყრო, როგორც უნდა შევებყარი. იმედის პატარა ნაპერწკალი თავს მოღალატედ და სრულიად შემაშფოთებლად მაგრძნობინებდა, იმის გათვალისწინებით, რომ უღირსად თუ ჩამთვლიან ყველაზე მძიმე სასჯელი დამეკისრება.
უღირსი რომ აღმოვჩნდე მომკლავდნენ ან გამაძევებდნენ სამეფოდან.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent