შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შენსკენ სავალი გზები თავი 8


20-10-2023, 17:47
ავტორი ირინა ირინა
ნანახია 1 279

თავი 8

- რა მოხდა მოხდა ნინა? ასეთი გამომეტყველება რატომ გაქვს? თითქოს რაღაცამ დაგასევდიანა. ჰკითხა გზაში სანდრომ ნინას.
- არა სევდიანი არ ვარ პირიქით შენით ვარ ბედნიერი.. მარტო შენ და ნატა მყავხართ ამ ქვეყნად..
- მგონი რაღაც კარგი გამიკიეთებია ამ ქვეყნად შენ რომ დაგიმსახურე ნინა.არასდროს არ დაგთმობ ამ ქვეყნად არაფრის გამო.
- დამპირდი რომ არასდროს მიმატოვებ.
- გპირდები ჩემო სიცოცხლე.
სანდრომ ტრასიდან გადაუხვია.
- სად მივდივართ სანდრო.?
- ადრე საც ვიყავით იქ. სანამ მიზეზებს მოყვები გეტყვი, რომ ნატა ბექამ სახლში მიიყვანა უკვე.. იცის რომ ჩემთან ხარ და ხვალ დაბრუნდები სახლში..
- კარგი მაშინ,უბრალოდ სახლში ადრე მიმიყვანე.მერე სამსახურში რომ მოვასწრო წასვლა.
- ნუ იდარდებ სახლში დროულად მიგიყვან.
სანდრომ ნინა თავის პატარა სახლში მიიყვანა..ისეთივე სიმშვიდე და სიმალაზე იყო ირგვლივ როგორც ნინას ახსოვდა .
- უკვე მიყვარს ეს ადგილი .
- მე კი შენ მიყვარხარ..
- მეც.
- რატომ ხარ ასეთი ლამაზი, თითქოს მაცდუნებ, და თავის შეკავებას ვერ ვახერხებ.
- მერე ვინ გითხრა თავი შეიკავეო.?
- შენს სიტყვებში დარწმუნებული ხარ?
- ასე არასდროს არაფერში ვყოფილვარ დარწმუნებული.
სანდრო ნინას მიუახლოვდა.მის ტუჩებს დაესაკუთრა.კოცნიდა ნაზად,ხანაც მთელი ვნებით. ვერც გააცნობიერა ნინამ როგორ აღმოჩნდნენ საძინებელში. არა არაფრით ინანებდა ამ ღამეს რაც არ უნდა მომხდარიყო მომავალში . სანდრომ ნელა დააწვინა საწოლზე ,კაბა მოაშორა მის სხეულს . კოცნოდა მთელი ვნებით ,სიყვარულით. ნინაც აყვა, გამოუცდელობის მიუხედავად.მასში თითქოს ის მორცხვი გოგონა გაქრა. ამ წუთებში არაფერი ადარდებდა, არაფერზე ღელავდა.მან ხომ თავი იმ კაცს მიუძღვნა,რომელზეც სიგიჟემდე იყო შეყვარებული..

სანდროს დილით ადრე გაეღვიძა. უყურებდა ნინაა მძინარეს. ანგელოზს გავდა. ეს ქალი მისი იყო სულით, სხეულით, მთელი არსებობით.გუშინდელ ღამეზე დაფიქრდა . ჩაეღიმა . ნინა ხომ მარტო მას ეკუთვნოდა .
მის ზუსგზე თითები აათამაშა.ნინა შეირხა. თვალები ნელა გაახილა.
- დილამშვიდობისა ჩემო ლამაზო.
-დილამშვიდობის
- როგორ გეძინა
- მშვენივრად
- ხომ კარგად ხარ?
- სანდრო კარგად ვარ .მიყვარხარ..მინდა ყველა დილა ასე იწყებოდეს.
- მეც ჩემო ლამაზო.
- იცი სამსახურში უნდა წავიდე გთხოვ წამიყვანე..
- კი როგორ არა მაგრამ ჯერ მაცადე კიდევ უნდა დავტკბე შენით..
სანდრომ ნინა სახლში მიიყვანა თვითონაც უამრავი სამქე ჰქონდა სამსახურში მოსაგვარებელი.სახლიდან პირდაპირ სამსახურისკენ წავიდა.
ნინას სახლშო ნატა დახვდა კითხვების კორიანტელით..
- აბა ქალბატონო მოყევი ყველაფერი
- რა მოგიყვე ნატა..
- შენ მე სულელი გონივარ ვხედავ ბედნერებისგან როგორ ასხივებ.
- მართალია ბედნიერი ვარ უზომოდ და მეშინია ეს სიზმარი არ იყოს.
- ანუუ თქვენ ერთდ.... ვაიმე ნინაა მოყევი ჩქარა ყველაფრი
- რა მოგიყვე ნატა.
- კარგი ხო. ვიცი არაფერი მომიყვები. ისეთი მორცხვი ხარ იმისიც კი გერიდება მე მითხრა რომ მასთან სექსი გქონდა..
- ნატა მორჩი
- მოგეწონა არა? რათქმაუნდა მოგეწონებოდა.
- ნატა მოკეტე. სამსახურში უნდა წავიდე ..
- მოდი ჩაგეხუტო არ ვიცი როგორიც ხარ .. სანდრო ესე რო არ გიყვარდეს ახლოს არ მოუშვებდი.. თავი დამნაშავედ არასდროს იგრძნო ბედნოერების გამო.
- ნატა როგორ ხვდები რაზე ვფიქრობ ხოლმე.. იცი ბედნიერი ვარ მე მისი ქალი ვარ, მხოლოდ მისი და სამუდამოდ მისი ვიქნები.
- ჩემო საყვარელო.
- მიდი მოემზადე სამსახურში წადი.მერე საღომოს კიდე ბარში უნდა ვიმუშოთ ასე რომ მიდი დროზე..
ნინა მოწესრიგდა 1 საათში უკვე სამსახურში იყო.
- დილამშვიდობის მიესალმა ფოიეში მდივანს.
- ნინა ილია და დიანა კაბინეტში გელოდებიან
კარზე დააკაკუნა.
- შეიძლება?
- შემოდი ნინა.დღეს ბევრი საქმეა . შეხვედრა გვაქვს ისევ უნდა წამოგვყვე..
- ხო ესპანელებთან შენი ხავიერიც იქნება .პირდაპირ თვალებით გჭამს.ისე რა გინდა მშვენიერი ბიჭია დედით ქართველიაა მამით ესპანელი. შენი გული თავისუფალი რომ იყოს სიამოვნებით დაგაწყვილებდი მასთან .საწყალს გაუტყდება გული (დიანა)
- ნუ ხუმრობ ეგეთებზე..
- კარგი წავედით საკონფერენციო ოთახში.
შწხვედრა მალე დაიწყო ყველაფერი ნორმალურადაც მიმდინარეობდა .დიანა.არ აჭარბებდა ბიჭი თვალებით ჭამდა ნინას. ნინააც თითქოს არ იმჩნევდა, თავს უხერხულად გრძნობდა. როგორც იქნა შეხვედრაც დამთავრდა კონტრაქტიც გაფორმდა .ნინამაც მშვიდად იგრძნო თავი დააღწვდა ამ ბიჭის მზერისგან თავს.
მაგრამ ვინ აცადა .გასვლისას ხავიერის ხმამ გააჩერა.
- ქალბატონო ნინა თუ შეიძლება ერთი წუთუთ ვილაპარაკოდ დაოწყო ქართულად ლაპარაკი.
ნინასაც სხვა გზა არ ჰქონდა უნდა დალაპარაკებოდა
- დიახ გისმენთ რით დაგეხმაროთ?
- იცით თქვენობით თუ არ ვილაპარაკებთ კარგი იქნება ნინა
- ეგრე არ ვფიქრობ ბატომო ხავიერ.
- იცი ძალიან მომწონხართ ამას პირდაპირ გეუბნებით.მინდა შანსი მომცეთ რომ უკეთ გავიცნოთ ერთმანეთი.
- იცით ბატონო ხავიერ არ შემიძლია . ჩვენი ურთიეროთობა საქმიანს არასდროს გასცდება.. კარგად ბრძანდებოდეთ.
დატოვა ნინამ ხავიერი . და მშვიდად შევიდა თავის სამუშო ოთახში.როგორც იქნა ყველაფერი გაარკვია და თავს დაანებებს ეს კაცი..საღამომდე მალე გავიდა დრო და მიუხედავად იმისა რომ საშინლად დაღლილი იყო მაინც ბარში ელოდა სამუშაო.. საღამოს სანდრომ მიაკითხა.
-ჩემო ლამაზო შენ სამსახურთან ვარ როდის გამოხვალ ..
- ეხლავე გამოვდივართ ..
ნინა დიანასთან და ილიასთან ერთად ჩავიდა ქვემოთ..
- სანდრო გაიცანი ეს ილია ჩემი ბავშვიბის მეგობარი ეს კი დიანა ჩემი უფროსი.
- სასიამოვნოა მე სანდრო ვარ ნინას შეყვარებული
.- უხდებით ერთმანეთს ...სასიამოვნოა (დიანა)
- ჩემთვუსაც სასიამოვნოა ( ილია)
ცოტა ხანი ისაუბრეს შემდეგ ყველანი სახლისკენ წავიდნენ
- მალდობა რომ მომაკითხე .. ეხლა ბარში მივდივარ დღეს მე და ნატა ვნუშობთ..
- ნინა მისმინე არ მინდა იქ იმუშაო .ოღონდ ეხლა არ დაიწყო ჩხუბი.. ნამდვილად არ მინდა
- შენც გაიგე რომ უნდა ვიმუშაო, სხვა გზა არ მაქვს ..
- რას ქვია სხვა გზა არ გაქვს მე როსთვის ვარ ?
- რას მთავაზობ სანდრო.? გინნდა შენ მარჩინო? არა არა და არაა მეორედ არ ახსენო მსგავსი რამე .მე მანდ ვმუშაობ სანდრო, პატიოსნანი მუშობა არაა დასაძრახი..
- მისმინე ამის თქმა არ მინდოდა .. არ მომწონს ასე რომ იღლები გესმის .არ მომწონს რომ არ იღებ ჩემს დახმარებას.. კარგი მაშინ სამსახურს შემოგთავაზებ ჩემთან
- არ მინდა სანდრო გთხოვ.
- კარგი კარგი ეხლა მოვრჩეთ ამზე ლაპარაკს. გვიან მე და ბიჭები მლვალთ ბარში მერე მე წაგიყვან სახლში
- კარგი..
-ნუ გამიბრაზდები გთხოვ. როდის მიდიხარ ბარში.?
- 2 საათში.
- ძალიან კარგი მანმდე ყავა დამალევინე..
- კარგი წამოდი..
- მოდი ეხლა ჯერ მაკოცე და მოთხარი რომ არ ბრაზობ ჩემზე.
- შენზე გაბრაზება არ შემიძლია სანდრო..
- ჩემო ანგელოზო...წამო ავიდეთ
- ვაუ მომავალი სიძე მოსულა მიესალმა მხიარულად ნატა..
- როგორ ხარ ნატა..
- კარგად კარგად.
- ნატ ეს რა არი მაგიდაზე დიდ ვარდებზე და ყუთზე მიანიშნა ნინამ
- შენ გამოგიგზავნეს .გეფიცები არ გამიხსნია კი მინდოდა მაგრამ. ყოჩაღ სანდრო ლამაზი ვარდები ყუთში არ ვიცი რა დევს მაგრამ მაინც
სანდრო გაშრა არ იცოდადა რა ეთქვა ... მას არაფერი გამოუგზავნია ნინასთვის.. სისხლმა ტვინში აასხა..იეჭვიანა თან როგორ იეჭვიანა.
- ნინა რა ხდება მე არაფერი გამომიგზავნია.
- არ ვიცი სანდრო ვნახო ვისგანა.
-უკაცრავად მე დაგტოვებთ (ნატა)
ნინამ ყუთი გახსნა სადაც უძვირფასესი ყელსაბამი იდო ბართთან ერთათ.
- შენს სილამაზესთან ახლოსაც ვერ მივა მაგრამ დარწმუნებული ვარ დაგამშვნებთ..ხავიერი..
ნინა დაიბნა არ იცოდა რა ეთქვა ნუთუ საკმარისაც კარგად ვერ აუხსნა დილით სიტუაცია ხავიერს, რომ თავს უფლება მისცა საჩუქრები გამოეგზავნა.
- ნინა რა ხდება ვინაა ეს ხავიერი.
- არავინ სანდო.დიანას ახლაი პარტნიორის შვილია და დღეს მითხრა, რომ ჩემთან ურთიერთობა უმდა და შანსი მივცე. უაარი ვუთხარო ეტყიობა კარგად ვერ გაიგო.
- ნინა ხუმრობ? თუ უარი უთხარი ესეთ ძვირფას საჩუქარს რატო გიგზავნის.
- არ ვიცი სანდრო მართლა ხვალვე დავუბრუნებ..
- არაა საჭირო მე თქვითონ მივუტან.. გვარი მითხარი..ნინა დროზე
- სანდრო.მე რატომ მიბრაზდებუ გეფიცები არანირი საბაბი არ მიმიცია მისთვის . ხო გჯრერა ჩემი
- ნინა შენი მჯერა.. მიდი ეხლა მოემზადე ბარში წადით და მერე მოგაკიტხავთ..
- სანდრო სად მიდიხარ.
- არსაც ჩემო ანგელოზო უბრალოდ დამიჯერე
სანდრო წავიდა და ნინა განერვიულებული დატოვა.
როგორც . ბარში წავიდნენ 12 საათი ოყო სანდროსგან კი არაფერი ისმოდა .
- ნინა მორჩი ნერვიულობას ბავშვი არაა სანდრო თავს რომ ვერ მიხედოს
- ხო მაგრამ ხავიერთან თუ წავიდა მეშინია რამე არ მოხდეს...არც მპასუხობს.
- დაწყნარდი უბრალოდ
კიდევვ ერთ საათი გავიდა.. გარეთ გავიდა არსად ჩანდენმ...როცა შებრუნებას აპირებდა სამდროს მანქანა დაინახა.. ნახა როგორ გადმოვიდა წამში მიირბინაა მასთან და ჩაეხუტა
- სანდრო სად იყავი ამდენი ხანი ვინერვიულე
- დამშვიდდი კარგად ვარ ასე ადვილად ვერ მომიშორებ თავიდან..
- ჰეი! ჩვენც აქ ვართ .გამარჯობა მომავალო რძალო.მოესალმა ომახიანად ბექა..
- გამარჯობა ნინა ნუ გეშინია კარგად ვიქცეოდით. (გიო)
- გამარჯობათ ბიჭებოო ...
- სანდრო უნდა წავიდე ვიმუშაო.
- კარგი შემოვალთ ცოტა ხანში.
- ცუდად არ გამიგო მაგრამ რატო იწვალებს ასე თავს ვერ ვხვდები. პლიუს დღისითან მუშოაბს (ბექა)
- ვერ დავარწმუნე რომ.თავი დაანებოს გაგონებაც არ უნდა .როგორ მოვიქცე არ ვიცი..
- ეგრე წნეხში ნუ მოაქცევ სანდრო თორემ უარესია. მიჩვეულია ასე ცხოვრებას ჩვენსავით არ გაუმართლა და რა ქნას. არც მოგცემს უფელბას ამ საკიტხში დაეხმარო.. ამიტომ ნუ დააძალებ..
- ვიცი გიო მაგრამ რომ წარმოვიდგენ შეიძლება ვინმემ უშნოდ შეხედოს ან იმ ს...ი ხავიერივით ვინმემ საჩუქრები უგზავნოს ლამისაა გავგიჟდე.
- ძმაო დაანებე იმ ხავიარეს თავი უკვე ავუხსენით ყველაფერი.. რაც შეეხება ვინმემ არ შეხედოსო მაგაზე შენ იზრუნე აქ ნუ დგახარ..(გიო)
- შენ რა ეჭვიანი ყოფილხარ ტოო..ისე კი გაქვს მაგაზე საფიქრალი ისეთი გოგოაა. კი შერჩა შენნაირი უჟმური მუტრუკი მაგრამ ..
- ბექა მოკეტე. -(სანდრო).
- წამო.შევიდეთ

ბიჭები ბარში შევიდნენ .. ხედავდა სანდრო ნინა როგორ წვალობდა . დასახმარებლად კი ვერაფერს აკეთებდა .იცოდა ნინა ჯიუტი იყო . რაღაც აუცილებლად უნდა მოეფიწრებინა.
- ვა ნატუშ როგორ ხარ ( ბექა)
- მოსულა ალენდელონის ჩინური ვერსია.
- კარგი რა ტო მართლა ჩინური პატენტი ვარ. ? მოჩვენებით მოიწყინა ბექამ
- მოდი აქ ლოყები გაგიწელო რა საყვარელი ხარ..
- ეხლა გავგიჟდები ამას კაცი არ ეუბნება ქალს? ყველაფერში უკუღმართი როგორ ვართ.
- ჩარჩოებში ჩასმა არ მიყვარს თავის ბექუშ კარგი წავედი ვიმუშაო .. დაგტოვებ ცოტა ხნით..
- დროებით ჩიტოო

- ვიცი რასააც ფიქრობ სანდრო .წამოიწყო საუბარი გიორგიმ
ესე ვერ დაეხმარები აცადე თავისით მიაღწიოს მიზანს.. შენ მერეც გექნება მისი დახმარებისთვის დრო.
- შენ რაზე ფიქრობ გიორგი.? გგონია სულელი ვარ და ვერ ვამჩნევ.. რაც ტასო წავიდა სულ ჩაფიქრებული დადიხარ...
-



-



№1 სტუმარი სტუმარი ნინა

როგორ გამიხარდა რიმ შემოვედი და დამხვდა ერთი ამოსუნთქვით წავიკითხე

 


№2 სტუმარი სტუმარი ნანა

ძალიან საინტერესოა. იმედია მალე დადებთ გაგრძელებას

 


№3 სტუმარი სტუმარი ლალი

ბევრს ნუ დააგვიანებთ რა ძალიან საინტერესოა

 


№4  offline მოდერი ჰოლანდიელი

ძვირფასო ავტორო
იმედია არ გეწყინება და ჯანსაღ კრიტიკად მიიღებ. ცოტათი მაინც რომ გეწყინოს არა უშავს : ) რადგან ამის გამო შემდეგ თავებში ასეთ შეცდომებს ნაკლებად დაუშვებ.ზოგადად ტექსტს ეტყობა, რომ სკოლის მოსწავლის დაწერილია, მაგრამ ეს არ ნიშნავს იმას, რომ ერთხელ მაინც არ გადაიკითხო შენივე დაწერილი და შემდეგ გამოაქვეყნო. ჩათვალე რომ ეს მკითხველის აბუჩად აგდებაა, როცა თითქმის ყველა აბზაცი გაუმართავია. (ბევრი იკითხე და ამას დახვეწავ)

გადახედე:
"რა მოხდა მოხდა" - რაც მოხდა მოხდა
"ტრასა" - გზატკეცილი
"სიმალაზე" - სილამაზე
"კოცნოდა" - კოცნიდა
"აყვა" - აჰყვა
"ნინაა" - ალბათ ნინას უნდა დაგეწერა
"სამქე" - საქმე
"სახლშო" - სახლში
"გონივარ - გგონივარ
"ერთდ" - ერთად
"ყველაფრი" - ყველაფერი
"რათქმაუნდა" - რა თქმა უნდა
" კიდე" - კიდევ
"ვიმუშოთ" - ვიმუშავოთ"
"შწხვედრა" - შეხვედრა
"ბატომო" - ბატონო
"ჩემთვუსაც" - ჩემთვისაც
"ვნუშობთ" - ვმუშაობთ
"იმუშაო" - იმუშავო
"მუშოაბს" - მუშაობს
"როსთვოს" - რისთვის
"მიბრაზდებუ" - მიბრაზდები
"მოგაკიტყავთ - მოგაკითხავთ
"მოესალმა" - მიესალმა
"უფელბას" - უფლებას
"რატო" - რატომ
"მანდმე" - მანამდის
"ვისგანა" - ვისგან არის
"ახლაი" - ახალი (ალბათ)
"უმდა" - უნდა
"უაარი" - უარი

სასვენ ნიშნებზე აღარაფერს ვამბობ.
პატივიცემით :)

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent