შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შენსკენ სავალი გზები თავი 19 (დასასრული)


24-02-2024, 23:44
ავტორი ირინა ირინა
ნანახია 987

თავი 19

- ნინა სანდრო და სიყვარულის ქალაქი. ამაღელვებელი, ბედნიერი და სიყვარულით საავსე დღეები გაატარეს ერთად.ტკბებოდნენ ერთამენთით , თითქოს დრო გაჩერდა და იყვნენ მხოლოდ ისინი და მათი უსაზღვრო სყვარული, რომ გეკითხათ ნინასთვის ამას ყველაზე დიდ ოცნებაშიც ვერ წარმოიდგენდა. აღიარა ბოლოსდაბოლოს, რომ სანდროს გარეშე არ შეეძლო, რომ სანდროს გარეშე ნინა არ არსებოდა. მის გვერდით თითქოს სხვანაირად დაიწყო სუნთქვა, თითქოს ფრთები გამოება, მისი მწვანე თვალები ძველებურად აციმციმდნენ. უზომოდ უხაროდა სანდროს, რომ მასში იმ სხივებს ხედავდა, რომელიც ადრე ჩამქარალი იყო. ერთი კვირის შემდეგ დაბრუნდნენ თბილისში, სანდრომ არაფრით დაანება, რომ თავის ბინაში დაბრუნებულიყო. აღმოჩნდა, რომ ნატას უკვე ეზრუნა ყველაფერზე და ნინას და ტყუპების ნივთები სანდროს სახლში დაებინავებინა , რათქმაუნდა ბექას დამსახურებით.
- მამას ლომები როგორ არიან?
- მამიკო მამიკო გიჟივით გამოვარდნენ ბიჭები და სანდროს ეცნენნ..
- აბა აბაა! მე ხომ არ დაგავიწყდით? მოჩვენებითი წყენით ჩაილაპარაკა ნინამ
- დეეეე მოგვენატრე შენც აბა როგორ იქნება? იცი რა ბედნიერები ვართ? ნატამ გვითხრა, რომ აწი ყველა ერთად ვიცხოვრებთ ( გეგა)
- ერთად ხომ გვატარებთ აწი სულ ყველგან? (გიგი)
- დღეიდან სულ ერთად ვიქნებით მამიკოს ლომებო. როგორ ძალიან მიყვარხართ არ იცით.
- იცით ჩვენ დაიკო გვინდა ? სანდრომ ღიმილი ვერ შეიკავა.
-რათქმაუნდა თქვენი სურვილი კანონია
- ასეთებს შემთხვევით ბექა და ნატა ხომ არ გასწავლით? ხუმრობით გაუწყრა ნინა
- არაფერიც ჩვენ უკვე დიდები ვართ, და გვინდა რომ წერომ დაიკო მოგვიყვანოს, არ ცხრებოდა გიგი
- რათქმაუნდა მაა გადაიხარხარა სანდრომ
- მამა იცი ბექამ კალათბურთის თამაში გვასწავლა მერე ერთად ვითამაშოთ ( გეგა)
- ეხლა დავიძინოთ გვინია უკვე
- აუუ დედიკო გააპროტესტა გიგიმ, მაგრამ თავიანთი ოთახისკენ წავიდნენ.
- წამო გეგა ჩვენს ოთახში ჩვენი საიდუმლო თამაში ვითამაშოთ. ჩასჩურჩულა თავის ტყუპს და ოთახში გაუჩინარდნენ.
- ისე დროა ვიფიქროთ გოგოზე ეშმაკურად აუციმციმდა თვალები სანდროს, საპასუხოდ ნატამ შეუბღვირა , მაგრამ ვინ დააცადა გაპროტესტება წამში გააჩუმა სანდრომ და მოწყურებულივით დაეწაფა მის ტუჩებს.
- მშვენივრად ვიცი როგორც უნდა გაგაჩუმო



ბიჭები ბარში ისხდნენ, როგორც ყოველთვის ბექა ენას არ აჩერებდა
- ისე სანდრიკ რაღაც მოსუქებულხარ ხო იცი შენ! ეჰჰ რას ნიშნავს ,როცა კარგად გაჭმევენ და გასმევენ . დაგეტყო ცოლი რომ გყავს, იმედია ეხლა ღიპიანი არ გახდები, თორემ თუ გაპატიო. არ ჩუმდებოდა ბექა
- ბაზარი არაა, მაგრამ ღიპამდე არ მივიყვან საქმეს დამიჯერე გადაიხარხარა სანდრომ.
- აბა მე შემხედე რა ფორმაში ვარ ჩემი ალქაჯის წყალობით. სულ გადამიყვანა კაცი ჭკუიდან თავის გემოზე მატრიალებს , ეჰჰ რა კაცი დაკარგა ქალებმა , ერთი რომ გავიხედო სხვისკენ თვალებს ამომთხრის.. ახარხარდა ბექა
- მჯერა რომ იზამს დაეთახმა სანდრო.
- შეხედე ამ პირქუშს ნაწუწნ კანფეტს რომ დაემსგავსა , მილიონს ჩამოვდივარ წესიერად არ ჭამს და სასმელში იხრჩობა რამდენიმე დღეა.
- ნუ ატრაკებ თუ ძმა ხარ. გაბრაზდა გიორგი
- კიდე მე ვატრაკებ . აქ ს...ვით დამჯდარხარ და სვამ და კიდევ რაც შენ წახვედი იმის მერე ასე დადის ლოთივით.მიმართა სანდროს. ბოლო ბოლო რამდენი წლის ხარ? მოდი მე შეგახსენებ 35 წლის შენ კი 17 წლის ლაწირაკივით იქცევი, რომელსაც სიყვარულზე უარი უთხრეს და გული გაუტეხეს . აწიე ეს და რამე გააკეთე ან სამუდამოდ გაჩუმდი და ძველი გიორგი დაგვიბრუნე. გიორგი, რომელიც ყველაზე საღად მოაზროვნე იყო ჩვენს შორის, ის გიორგი რომელიც ჩვენს ჩასვრილ საქმეებს აგვარებდა, მაგრამ მერე წამოგვარტყამდა კარგად გვარიანად ჩვენი მიქარული საქმეების გამო. საქმიანი გიოორგი დაგვიბრუნე, რომელიც ოჯახის ღირსეული მემკვიდრე და კაცური კაცია. ბექა იშვიათად ბრაზობდა, მაგრამ როდესაც ბრაზდებოდა მერე კი უკან არ იხევდა. გიორგი უყურებდა ბექას და ვერაფრის თქმას ვერ ახერხებდა.
- ბექა დამშვიდდი დაფიქრდება დარწმუნებული ვარ და რაციონალურ გადაწყვეტილებას მიიღებს. ჩვენი ძმა ხარ იცი გიო მაგრამ ზედმეტები მოგდის . ასე ქცევით მხოლოდ საკუთარ თავს ავნებ.. მოდი ეხლა წავიდეთ სახლში მიგიყვანთ და ხვალიდან დაფიქრდი რა როგორ გინდა .

გიორგი სახლში მიიყვანეს და შემდეგ სახლებში დაბრუნდენ მშვიდად.ცოტა ნასვამი იყო, ვერ ისვენებდა ერთ ადგილზე, შუაღამე იყო გამოიკეტა სახლის კარი ტაქსი გააჩერა, 10 წუთში ტასოს კორპუსთან ამოყო თავი, არეულმა დარეკა ზარი კარზე, ვერც ის გაიაზრა, რომ შუაღამე იყო . ზარის ხმაზე გიჟივით წამოვარდა ძილბურნში მყოფი ტასო, არეული ნაბიჯებით წავიდა კარის გასაღებად, გიორგის დანახვისას უამრავი ემოცია აერია ერთმანეთში .
- არ შემომიშვებ?
- საერთოდ იცი რომელი საათია? ნორმალურ ადამიანებს სძინავთ შუაღამის 3 საათზე. გაბრაზებულმა მიახალა ტასომ.
- უბრალოდ ლაპარაკი მინდა, ვერ შევძელი ხვალამდე მოცდა, მენატრებოდი. შენი თვალები, შენი სახე,შენი მზერა მომენატრა , ის მზერა ადრე რომ მიყურებდი ისეთი. გეფიცები ვგიჟდები მგონია, არ შემიძლია გესმის უშენობა!
- ისევ მთვრალი მოხვედი?
- ჩემი სიმთვრალეა ეხლა მნიშვნელოვანი? ვიტანჯები ტასო როგორ არ გესმის? მიუახლოვდა სახეზე ხელის გულით მიიეფერა , ტასოს ცრემლებმა გაიკვლია გზა სახეზე. თვალებში ჩახედა გიორგის იქ იმდენი სიყვარული დაინახა, გულმა რამოდენიმე დარტყმა გამოტოვა.
- მიყვარხარ ტასო სულელი ვიყავი და ეხლაც სულელი ვარ. იდიოტი რომელმაც ის ვერ შეინარჩუნა ვინც მისთვის იყო გაჩენილი. ასე გაგრძელებაც არ შემიძლია გამიგე. ასე ვკვდები ყოველდღე, შინაგანად ვიწვი.
- არ გიდა გთხოვ. მინდა კარგად იყო გესმის?. თავს ესე როგორ ექცევი? არც ჩემს გამო და არც არავის გამო არ ღირს თავის დაკარგვა გიო.. მეც ვკვდები ესეთს რომ გხედავ.
- შანსი მომეცი. მინდა მხოლოდ ჩემი იყო და მხოლოდ მე მეკუთვნოდე, დილა შენით იწყებოდეს და დღე შენით მთავრდებოდეს. არაფერს აქვზ აზრი შენს გარეშე, რატომ არ გესმის?
მინდა გაკოცო, მოგეფერო შენზე ვიზრუნო მთელი ცხოვრება.მითხარი რომ არ გიყვაყვარვარ და წავალ, თვალებში მიყურე და ისე მითხარი.
- მიყვარხარ ეს მშვენივრად იცი მოტყუებას არც ვაპირებ, მაგრამ არც შენთან ყოფნა შემიძლია, უნდა გამიშვა შენი ცხოვრებიდან, ნუ ვატკენთ ერთმანეთს გულს, მინდა ჩემი ბავშობის ლამაზ ნაწილად დარჩე. არ ვნანობ რომ შეგიყვარე, გეფიცები არ ვნანობ. ცრემლები ჩამოსდიოდა ტასოს და ყოველი ნათქვამი სიტყვა ლახვარივით ერჭობოდა გულში.
- ამას ნუ მთხოვ შენს გარეშე ვერ ვიცოცხლებ.
- ჩუუ არ თქვა მსგავსი რამ. თუ ოდნავ მაინც გიყვარვარ გამიშვი და გათავისუფლდი ჩემგან.
-არასოდეს არ ვიტყვი შენზე უარს. თავს ვერ ერეოდა გიორგი, ვერ გაიაზრა როგორ დაფარა მანძილი მასსა და ტასოს შორის. გულში მაგრად ჩაიკრა თითქოს უკანასკნელად ეხუტებოდა საყვარელ ქალს.
- მე ლაშას ცოლობაზე დავთახმდი. 3 თვეში ქორწილი გვაქ.
- მეხის გავარდნადავით იყო ეს სიტყვები.გაქვავდა, თითქოს სისხლი გაეყინა, ხუმრობა ეგონა ,ტასოს მოშორდა და თვალი მარჯვენა თითზე ჩამოცმულ ბეჭედზე გაექცა.
- შეუძლებელია ამას არ იზამ შენ მე გიყვარვარ, უფლება არ გაქვს ასეთი ეგოისტი იყო.
- მაპატიე ვერაფერს ვერ შევცვლი, უნდა წახვიდე .
- ეს რატომ გამიკეთე ან მე ან საკუთარ თავს ტასო? რატომ? რატომ? ბრაზს ვერ აკონტროლებდა გიორგი
- მე უკვე ჩემი ცხოვრება მაქვს და იქ შენი ადგილი არააა
- როგორ შეგიძლია ერ წუთს მითხრა რომ გიყვარვარ და მეორე წუთში მითხრა რომ სხვაზე თხოვდები?
- ეს ჩემი არჩევანია .შენც ხომ გააკეთე შენი არჩევანი წლების წინ ეხლა კი პატივი ეცი ჩემს გადაწყვეტილებას ისევე, როგორც მე გავაკეთე ეს წლების წინ. ვედრება იგრძნობოდა მის ხმაში.
ვერ შეეწინააღმდეგა, ვერ გაბედა ხელი დაევლო და წაეყვანა, იქნებ არასწორად მოიქცა? მაგრამ ტასოს სიტყვებს ვერ გადაახტა. მის არჩევანს პატივი სცა. დატოვა განადგურებულმა ტასოს სახლი, უკანასკნელად შეისუნთქა საყვარელი ქალის სურნელი და უკანმოუხედავად გაუყვა მის გარეშე დასაწყები გზის ბილიკებს.

გიორგიმ მეორე დღეს განუცხადა მეგობრებს, რომ ინგლისში მიდიოდა.საქმის იქ წამოსაწყებად, მაგრამ ბექამ და სანდრომ ორივემ იცოდნენ ნამდვილი მიზეზი, ორივე დუმდა.
-ერთ კვირაში მე და ნინა ჯვარს ვიწერთ იქნებ...
- ვიცი სანდრო კვურას მაქვს გვიან ფრენა ჯვრისწერის მერე წავალ. გგონია მარტო დაგტოვებ ასეთ დღეს?
- ასე არ ჯობია შე კაცოო. ბედნიერად შემოკრა ტაში ბექამ. ხედავ რა მეჯვარე ეყოლება სანდრიკოს.. დავუბრმავებ ყველა ქალს თვალს..
- შენ არ დაგაბრმავოს ნატამ ბექუშ გაეხუმრა გიორგი..
- ასე ადამიანო ჩვენი გიო დაბრუნდაა..
ულამაზესი იყო ნინა საქორწინო კაბაში. გრძელი ტანზე მოყვანილი თეთრი კაბა ეცვა, ქერა კულულები მზრებზე ეყარა, სადა მაკიაჟი კი მისი სახის ბუნებრივ სილამაზეს უსვამდა ხაზს.სანდროს სუნთქვა შეეკრა მის დანახვაზე. ჯვრისწერაზე მოვიდა გიორგი, წყვილს ბედნიერება უსურვა და ნინას სპეციალურაც მისთვის დამზადებული საჩუქარი გადასცა შემდეგ კი სანდოროს და ბექას ცალკე დაემშვიდობა. ეკლესიაში მოკრა მხოლოდ ერთხელს ტასოს და ლაშას თვალი წამიერად, მაგრამ გულში რაღაც ისევ ჩასწყდა. იმ საღამოს გიორგიმ ქვეყანა დატოვა.სადღაც იმედის ნაპერწკლით რომ ეს დასასრული არ იყო.
შემდეგ იყი ტყუპების ბედნიერი სახეები. ნატას და ბექას სიყვარულით სავსე თვალები და ბევრი ბედნიერი წამი, რომელიც სამუდამოდ დაამახსოვრდათ.
- საყვარელო დროა გავიპაროთ არა?
- ნუ სულელობ?
- კარგი რა ცეცხლოვანი პირველი ღამე გველოდება ჩემო დედოფალო ერთი სული მაქვს ამ კაბას როდის გაგხდი.
- შენ არაფერი გეშველება. გაიცინა ნინამ.იქნებ გავიწყდება, რომ ორი ბავშვი გვყავს.
- მე ყველაფერზე ვიზრუნე, ჩემები წაიყვანენ, თან დაიკო უნდათ და ხო უნდა შევუსრულოთ სურვილი.
- არა მაგიჟებ და შენს ჭკუაზე მატარებ.მაგრამ იცი? მიღირდა ყველაფერი ამ დღემდე. რთული აღმოჩნდა ერთმანეთისკენ მიმავალი გზის პოვნა, მაგრამ საბოლოოდ მაინც ვიპოვეთ ერთმანეთი
- მიყვარხარ! ჩემი ცხოვრების ბოლო ამოსუნთქვამდე მეყვარები ნინა, ყოველდღე უფროდაუფრო.


2 თვის შემდეგ.

- ბიჭებო რა გჭირთ დღეს რა უცნაურად იქცევით? ვიდეო ზარით საუბრობდნენ ბიჭები .
- რა ხდება და საჩუქარი გვაქ შენთვის, ახარა ბექამ.
- რას ღადაობს ეხლა ეს სანდრიკ ?
- გათიშე ეხლა და კარი გააღე ზარს რომ დარეკავენ.
გიორგიმ გათიშა და გაურკვევლობაში მყოფმა ზარის ხმაზე კარის გასაღებად წავიდა.
-ეხლა რაღა მოიიიფი... წინადადება არ ქონდა დამთავრებული რომ მის წინ იმ ქალის სილუეტი გამოჩნდა, რომელცას სამუდამოდ ქონდა მის გულში გადგმული ფესვები.
- ღმერთო!მიყვარხარ გიორგი სიცოცხლეზე მეტად მიყვარხარ. შენს გარეშე არავინ ვარ, მაკლიხარ მხოლოდ შენ მჭირდები. ლამის მთელი ცხოვრებაა მიყვარხარ. ისე ხარ ამოტვიფრული ჩემს გულში, რომ ვერასდროს გაუფერულდები. 13 წლიდან ხარ აქ , სისულელელეა არაა? რამდენი დრო დავკარგეთ. მაპატიე გთხოვ და თუ კიდევ მაქვს შანსი შენთან ყოფნის, გთხოვ ხელი ჩამკიდო და არასოდეს გამიშვა.

- ჩემგან თავს ვერასდროს დააღწევ ანასტასია.
დასასრული...

მოგესამებით . ძალიან დავაგვიანე მაგრამ იმედია მაპატიებთ. და ასევე ვიმედოვნებ, რომ იმედები არ გაგიცრუვდათ დასასრულით. გამიზიარეთ შთაბეჭდილებები.
იმედია მალე დაგიბრუნდებით..



№1 სტუმარი სტუმარი ნანა

დამავიწყდა ეს ისტორია ამიტომ ვერაფერს დავწერ

 


№2 სტუმარი სტუმარი სოფია

ძალიან ბავშვური და ჩამოუყალიბებელი ისტორიაა. მშრალი და ზედაპირული .

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent