შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გზა სიყვარულიდან სიძულვილამდე . მაფიის დედოფალი (2)


27-02-2015, 02:04
ავტორი SaLoOme
ნანახია 3 218

მოგონებები ერთმანეთში ირეოდნენ, არ უტირია ისე ჩადო მიწაში მისი ყველაზე საყვარელი ხალხი კიდევ კარგი გაბრიელის მეოგობრები გვერდში ამოუდგნენ და მათ იკისრეს ყველაფერი რაც მათ დაკრალვას ეხებოდა ,6 დღე ისე გავიდა არაფერი არ იყო ახალი გამოძიებაში და უფრო ეშლებოდა ნერვები , ყველაფერი თავის ხელში უნდა აეღო და ნაცნობობით ესარგებლა .
- ლაშა , შეგიძლია მითხრა როდის აპირებთ ჩემების მკვლელის დაჭერას ? მოთმინების ფიალა მეწურება და სანამ ჩემით დამიწყია საქმის გამოძიება არაკანონიერად კანონიერად შენ იმოქმედე .
- ვიზიარებ შენს მწ... შუაში გააწყვეტინა ტასომ საუბარი
-გაზიარება მწუხარების არ მინდა მინდა იპოვო დამნაშავე გააკეთებ საქმეს თუ
-რატო მეჩხუბები ეგ საქმე მე არ მაქვს ვიღაც ახალი გამომძიებელი გვყავს , მარალი შიშკის შვილი და იმან აიღო შენი საქმე .
-ვინ შიშკა ? კაი მოვდივარ და 10 წუთში შენთან ვარ .
მალევე გადაივლო წყალი და ჩაიცვა , სარკეში რო ჩაიხედა შეეშინდა , 6 დღეა არ ჩაუხედია სარკეში და არც ქონდა ამის თავი . თვალები ჩაშავებოდა უძილობისგან , სახე ჩამოუხდა და უფრო მკვეთრად აჩენდა შრამს , ისედაც მაცრი გამომეტყველება აქვს და ახლა მთლად გაუმკაცრდა , ვერ იცნო თავის ორეული რომელიც სარკიდან უმზერდა .პოლიციის შენობაში შესვლისთანავე წავიდა ლაშას კაბინეტისკენ , 3 სართულზე ავიდა და ლიფტიდან გამოსულ ბიჭს დაეჯახა .
-წინ რო იყურო არა ? ვერ ხედავ მივდივარ რას მოდიხარ რაზგონით? თუ ბრმა ხარ აქ არაფერი გესაქმება . პასუხს არც დალოდებია ისე გაეცალა ბიჭს და ლაშას კაბინეტის კარი შეაგო , ბიჭი უკან მოყვა და შემოყვა .
-ლაშა მოგიტანე ის საბუთები რაც მთხოვე . ბოხი ხმით განაცხადა და სავარძელში მოთავსებულ ტასოს გადახედა თვალებით ეს ვინააო?
-გაიცანი საბა ეს ტასოა ჩვენი წლის გამომძიებელი , მისი მშობლების და ძმის საქმე გადმოგცეს შენ . ლაშამ გაუღიმა ორივეს და
საქმე ნომერი 1986 გაუწოდა ტასოს .
-რააა? ამან უნდა გამოიძიოს? ლაშა დამცინიხაარ ? ამას ვინ ანდო ჩემი საქმე ? გოდერძი სადაა უნდა დაველაპარაკო .ოთახიდან ისე გავიდა არდააცადა არავის რამის თქმა .
-გოდერძი შეგიძლია მითხრა ეს ცხვირმოუხოცავი ბავშVი რატო იძიებს ჩემი მშობლების საქმეს ?
-ვიზიარებ შენს მწუხარებას კიდევ ერთხელ ... ეგ ცხვირმოუხოცავი ბავშვი 26 წლისაა , 15 მკვლელი 23 ნარკოდილერი და 6 სერიული მანიაკი ყავს დაჭრილი , მართალია მამამისი გენერალია და მას თავად არ უნოდა ამსაქმეში მონაწილეობბა მიეღო მაგრამ საბას მოთხოვნა იყო და არანაირი უფლება არ ქონდა უერყო .(გოდერძი )
- ეს ბიჭი ვერ გამოიძიებს ამ საქმეს , მე გჭირდებით და დამრთე უფლება მე ვიპოვო ჩემი ოჯახის ამფეტთქებელი .
-შენ კი გეკრძალება ამ სქმესთან მიახლოება . თუ არადა სამსახურს დაკარგავ, გასაგებია შენთვის ?!(გოდერძი)
ოთახიდან გამოვიდა ისე პასუხი არ გაუცია ლაშასთან შესულს საბა იქ დახვდა კვლავ, ყურადღება არ მიაქცია ისე დაიწყო წერა რაღაცის და ლაშას გაუწოდა .
-ეს რა არის ?(ლაშა)
- განცადება სამსახურიდან განტავისუფლებაზე ,გოდერძიმ შენი მშობლების საქმეს არ გაეკარო თორე სამსახურიდან გაგიშვებო , მეკი მეტისმეტად ამაყი ვარ იმისთვის სამსახურიდან გამომუშვას ვინმემ , ჩემი მშOბლების და ძმის მკვლელს ვიპოვი და ჩემი ხელით მოვკლავ ყველას ვინც ამ საქმეშია გარეული.(ტასო )
- ეგ ყველაფერი კარგი მაგრამ იცოდე ამერიკელი ერთ-ერთი ბანდის წევრის სახელია ამოტივტივებული , ეს საქმე ადვილი არ იქნება და მარტო ვერაფერს იზავ . კამერებმა დააფიქსირეს გაბრიელის მანქქნანასთან და იძებნება , სანამ არ ვიპოვით ვერაფერს გავიგებთ . (საბა )
-ვიდეოდან იმ კაცის ფოტო მჭირდება .(ტასო )
-რას გეგმავ ტასო , გიცნობ და შენი თვალები მაშინებს . (ლაშა )
მხოლოდ ახლა მიუტრიალდა საბას რომელიც გართული იყო ტასოს შრამის დათვალიერებით .
-იქნებ ჩემ შრამს მოწყვიტო თვალი და იმ კაცის ფოტო მომცე? (ტასო)
-უკაცრავად . ჩაახველა და ორი ფოტო გააწოდა .
-ტასო იცოდე ცუდ რამეში ერევი , სახიფათოა და არ მომწონს შენი დამოკიდებულება ამ ამბავთან დაკავშIრებით.(ლაშა)
-ცუდ რამეში არა ჩემი ოჯახის სიკვდილის გამოძიებაში ვერევი და იმედია ხვდები ჩემ დამოკიდებულებას ამ ამბავთან , მათ მე მშობლები და ტყუპისცალი მომიკლეს მეც გავუნადგურებ ოჯახებს ყველას იმ ტკივილს განვაცდევინებ რაც მე განვიცადე . სანამ ჩემები მიწაშI გაიხრწნებიან მანამდე ვიძიებ შურს . ოთახიდან გავიდა და შენობასთან მდომ მანქნაშI ჩაჯდა . მალევე საბა გამოვიდა შენობიდან და მანქნაშI ჩაუხტა.
- რა გინდა აქ ? რამის თქმა დაგავიწყდა? (ტასო )
-არ დამავიწყდა , არ გითხარი უბრალოდ , მოკლედ ამერიკაში პოლიციაში ნაცნობი მყავს და იმან მომცა ეს ინფორმაცია , დაგიკოპირე , იმედია გამოგადგება ოღონდ შემპირდი რომ შენი ყველა ნაბიჯი მეცოდინება .(საბა)
- შენ მეტისმეტად ნერვიულობ ამ საქმეზე , ,ე იმიტომ ჩამომაშორა უფროსმა და ჯობია ნერვიულობის მაგივრად საქმეს მიხედო . ციივად კი გამოუვიდა მაგრამ მხოლოდ სიცივე იყო მასში სითბო სადღაც წასულიყო .
-კარგი, როცა ზრდილობას ისწავლი , დამხარშI ამომდგარ ადამიანს დააფასებ მერე შემატყობინე , მანამდე კი ეს პაპკა მე მექნება , ხელიდან გამოგლიჯა და მანქანიდან გადავიდა.
შენი დედას შე****ცი ,, საჭეს დაუშინა ხელები , მანქნა დაძრა და წავიდა, წავიდა ბარში გაბრიელი სადაც დადიოდა ხშირად , ერთი გოგო მოსწონდა იქ მუშაობდა , ბარში იდგა და მისი პროფესია თავად ტასოსსაც ხიბლავდა , პირველად ერთAდ მოხვდნენ გაბრიელი და ტასო ამ ბარში ორივე აღაცებით უყურებდა რა ოსტატურად ატრიალებდა ბოთლებს ხელში გოგო და უგემრიელეს კოქტეილებს აკეთებდა.
-ტეკილა თუ შეიძლება
-მე გეპატიჟები ლამაზო .გვერდითა სკამზე ჩამოჯდა ვიღაც ბიჭი და გაუღიმა .
- სანამ ღიმილი შეგიძლია არ მომიახლოვდე თორე მერე გვიანი იქნება , პიჯაკი ხელით შეიხსნა და იარაღი დაანახა.
-ლამაზები რო აგრესიულები ხართ კიდევ ერთხელ დავრწმუნდი .
ტასოს ხმა არ ამოუღია სულმოუთქმელად გამოცალა ჭიქა და ალმაცერად გახედა . ბარმენს ხელით ანიშნა გაიმეორეო და ისიც სულმოუთქმენლად გადაუშვა ყელში .
- შავები გაცვია + სახეზე ფერი არ გადევს + თვალები ჩაცვენილი გაქვს + უაზროდ აგრესიული ხარ . ვინ გარდაგეცვალა ? ბიჭი თავისას აგრძელებდა და ტასოს უყურებდა რომელსაც მის საუბარში კიდევ სამი ჭიქის დალევა მოეწსრო .
-დედა , მამა ტყუპისცალი ძმა და ჩემი გული . რატომღაც გულახდილად უპასუხა გვერზე მჯდომს და ბარმენს შეხედა გაამეორეო , გოგონა გადმოიწია და ცრემლი დაეცა ბარს .- არ იტირო , მე არ მიტირია და არც შენ გაბედო .
-დაიჭირეს მკვლელები ? ბიჭი აგრძელებდა საუბარს .
- ვერა . არა , ვერ გეტყვი , მე ვიპოვი მათ და ჩემი ხელით ჩავაძაღლებ ყველას . 10 ჭიქამ ფოტოც ამოაღებინა და ბარზე დადო .- ამ ნაბიჭვარმა მოკლა ჩემები და უნდა ვიპოვო .ხელს ფოტოზე გამოსახულ კაცს ადებდა და წონასწორობის შეკავებას ცდილობდა .
- მე დაგეხმარები გაუღიმა და ხელი გაუწოდა -ტატო .
-მეც დაგეხმარები ხელი გაუწოდა ბარმენმა - მარი .
- ტასო . ისე ადგა და გამოვიდა არანაირი ინფორმაცია არ გამოურთმევია არცერთისთვის .



№1  offline წევრი -Crazy-Girl-

Momwoons male dade raa <3

 


№2  offline მოდერი Kira

აუუ როგორ მომწონს love მალე დადე რა love wink
--------------------
ზვიგენი დაფრინავს!!!

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent