შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შენ ჩემი ხარ ლამაზო! (თავი მეხუთე)


27-02-2015, 20:23
ავტორი Heartbeat
ნანახია 3 667

სახლში ,მალე დაბრუნდნენ ლუდით ხელდამშვენებულები, ის საღამო მთლიანად გაჟღენთილი იყო მეგობრების სითბოთი..სიყვარულის წვეთებით..ჩემი აზრით, მეგობარი სულის სარკეა რასაც სხვა არ გეტყვის..ის მოვა და პირში გეტყვის რაც არუნდა ცუდი მოსასმენი იყოს, ხომ გაგიგიათ "მოყვარეს პირში უძახე ,მტერს ზურგს უკანა"-ო ,აი ასეთი მეგობრები იყვნენ მარიამი,ელენე და ანა, ისინი მხოლოდ გარეგნობით მშვენიერები არ იყვნენ ,მათ სულიც უმშვენიერესი ჰქონდათ..ესკი ყველაზე მთავარია..დანარჩენი კი მეორეხარისხოვანია...ერთი კვირა გავიდა იმ სასიამოვნო დღიდან მარიამი ეჯაჭვებოდა დემეტრეს..დემეტრეს კი მარიამ ჟანგბადივით სჭირდებოდა აღმერთებდა...მისი მწვანე თვალები აგიჟებდა..მის შეფაკლული ლოყები მისი კოცნისას და დახორკლილი კანს შეხებისას ,ხომ ჭკუიდან გადაყავდა.....სანდრო ,რომ გითხრათ ანაზე არ ფიქრობდა და ,როგორც შარშანდელი თოვლი ქარს გაატანა თქო ყველაზე დიდი ტყუილი იქნება..მისი ლურჯი დიდრონი თვალები გონებიდან არ ამოდიოდა და ყოველდღე სამსახურთან მალულად ელოდებოდა და მისი ცქერით ტკბებოდა.
________________________________________
მარიამმა დილის ტრადიციას არ უღალატა ადრე ადგა..შხაპი მიიღო ..კრემისფერი მუხლს აცილებული ქვედა ბოლო და თეთრი პერანგი ჩაიცვა და ამავე პერის პიჯაკიც შეუხამა რადგან ციოდა თეთრი მანტოც მოიცვა...ამჯერად ჰერმესის პატარა შავი ჩანთა დაიკავა და მადმუაზელი დაისხა..მის ძმას ლოყაზე აკოცა და სამსახურში წავიდა...გზაში შეტყობინება მოუვიდა გახსნა და ლამის მის წინ მიმავალ მანქანას შეასკდა უცბათ იქვე ტროტუართან შეჩერდა ,რომ მართლა რამე არ დამართნოდა..მის წინ შემზარავი სურათები დაინახა,რომლებმაც კადრებივით გადაურბინა,ხედავდა ,როგორ კოცნიდა ვიღაც ქერას დემეტრე...,ცუდად გახდა შეურაწყოფილი იყო მოატყუეს,დაამცირეს,გული მოუკლეს!!!! მარიამ ბურდული დაამცირეს!!
არიან დღენი, ხანჯალივით ბასრი და მჭევრი,
ოდეს სისხლივით აღელდება ოცნება შენი.
შენ გენატრება მოკლულებით ფენილი მტვერი,შენ გინდა იყო უსულგულო ცხოვრების მტვერი ,ელვარე ცეცხლით გადაბუგო მთანი და ტყენი,არიან დღენი საუკუნეთ უფრორე მძლენი..მარიამი ასეთ დღეში იყო...ახლა მასში სხვა რაღაც მოხდა გატყდა..მოკვდა ძველი !!!
არავის აპატიებდა მის ცრემლს!! არც დემეტრე წერეთელს!! თავის თავს წყევლიდა ერთი თვის გაცნობილ კაცზე ასე ,რომ გაგიჟდა მის გულთან მოუშვა..არ გეგონოთ....დეპრესია მოეძალა..არა! გაძლიერდა ვით ქვა..აკიაფდა ვით ცეცხლი!! მიდიოდა გზაზე და სულ ის კადრები ეშლებოდა წინ მიუხედავად ყველაფრისა მაინც მიდიოდა ნაცნობ გზაზე ცრემლებმა ვით მდინარე ისე იწყეს დენა ,როდესაც მისი შეხება გაახსენდა გულის მხარე ისე ეტკინა თითქოს ჩაქუჩი ჩაცხეს ერთხან ვერ ამოისუნთქა ტკივილსგან..მის თავს შემოუძახა...მანქანიდან გადმოვიდა..ამდროს დემეტრე ისევ ფანჯრიდან იყურებოდა და მარიამს აკვირდებოდა ეს არ იყო ის თბილი მარიამი..მასში სიცივის ნიშნები შენიშნა..მის მზერაში..უყვარდა..დიახ უყვარდა მაგრამ..ის შეცდომაც კარგად ახსოვდა და მასზე ფიქრი არ ასვენებდა მაგრამ ვერ დაუშვა ,რომ შეიძლება ეს მარიამს ცოდნოდა...რა ქნას კაცია...თან ასეთი.... ისეთ მადის ამღვძრელი ქალი ,რომ მოვა და გეტაკება მიდი და გააჩერე...მანაც ვერ შესძლო და მოხდა ის რაც არუნდა მომხდარიყო!!! ფიქრადაც არ მოუვიდოდა ის ასეთ საქციელს თუ ჩაიდენდა თავისი თავის თვითონვე გაუკვირდა...მაგრამ რა ქნას მოხდა ვეღარ დააბრუნებს...მაგრამ ღრნის ის ფიქრი ,რომ მარიამი გაიგებს...და თუ გაიგო იცის რომ არაპატიებს..ზეპირად იცის მისი მიმიკებიცკი და მისი ხასიათი...უცბად კადრმა გაუბრინა პირველად მარიამი მაშინ ნახა ,როდესაც გიორგის მიაკითხა სახლში მაარიამმა ვერც შეამჩნია ან რას შეამჩნევდა ანას ესაუბრებოდა ...მისით აღტაცებული დარჩა..სანამ გიორგი არ მოვიდა თვალი ვერ მოსწყვიტა ამის მერე ...უნივერსიტეტშიც აკითხავდა და ხშირად უნახავს ფარულად და ისე ,რომ არავის არ გაეგო და ახლა როცა ,ძლივს ჩაიგდო ხელში ესეთი რამ გააკეთა!!!! ნანობს? ნანობს რომელია განიცდის ტკივა და იტანჯება..სიზმრებშიც არასვენებს ელანდება ,როგორ გარბის მარიამი და არ უსმენს..!არიან დღენი..ცეცხლისა და მახვილის კევრი....მარიამის ეს დღეც ასეთი იყო,როდესაც კომპანიაში შეაბიჯა დემეტრეს მზერა იგრძნო ახურდა..თითები ისე მომუშტა ფრჩხილები კანში შეერჭო...კიბეებს ნელა აუყვა...დემეტრე ისევ კარებთან იდგა და მარიამის გამოვლას ელოდა..მარიამმა ჩაუარა გამარჯობაც არუთხრა...დემეტრემ გაკვირვებული მზერა გააყოლა დიდხანს უცადა და სიტყვები დააწია...
-მარიამ!!! გამომხედე! დემეს ხმა გაბზაროდა.
-......მარიამი ხმას არიღებდა.
-მიყვარხარ!!! იცოდე ყველაზე მეტად!!!ამდროს მარიამთან ნელა მივიდა სხვა ,რომ ვერაფერი მოიფიქრა ხელები მუხლებ ქვეშ ამოდო..წელზე ხელი მჭიდროდ მოხვია...უკანა კარებიდან ჩქარი ნაბიჯებით გავიდა,მანქანაში რაც ქვია ჩატენა კარები მოკეტა..მძღოლის ადგილი დაიკავა და დაძრა.
-----------------------------------------
მაინტერესებს? ერთი ორი ადამიანის გარდა ვინმე კითხულობს? გავაგრძელო?
........
პ.ს მიყვარხარ მადრიდისტა! და ყველა ჩემო მკითხველო.



№1  offline წევრი victoria

Gaagrdzele

 


№2  offline წევრი dakuna

გააგრძელე და მალე დადე ხოლმე,ძალიან მომწონს love

 


№3  offline აქტიური მკითხველი uchveulo

au rakargia exla waviikitxe yvela male dade ra

 


№4  offline წევრი vighaca

Au dzalian kargia Dade ra

 


№5 სტუმარი ucnobi :)

მე ვკითხულობ და მომწონს მაგრამ პატარა თავს დებ დაა ნაკლებად მგონია თუ ასე გააგრძელე ბოლომდე წავიკითხო :))

 


№6  offline წევრი არ მიცნობ

ძალიან მაგარია მომწონს ძაან გააგრძელე აუცილებლად<3

 


№7  offline წევრი madridista...

ძაააანნ მაგარი გოგო ხარ შენ love ჩემი გოგო love კაია ძაან ოგონდ დიდი თავები დადე თორე ჩემ რისხვას ვერ გადაურჩები

 


№8 სტუმარი nini

Magaria gaagrdzele

 


№9  offline მოდერი ჰოლანდიელი

წამატებები

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent