შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შენ ჩემი ხარ ლამაზო! (თავი მეექვსე)


28-02-2015, 17:35
ავტორი Heartbeat
ნანახია 4 333

მარიამი დემეტრეს ქცევებით გაკვირვებული იყო ვერ გაეგო რას აკეთებდა, მაშინ სულ გადაირია მანქანაში ძალით ,რომ ჩატენა და 120-ით მიქროდა.....ერთი მამისმკვლელი თვალებით შეხედა და იქვე მიიყინა ისე გამოხედა...გულმა უამრავი დარტყმა გამოტოვა....,როდესაც დაინახა ,რომ ქალაქს მათი მანქანა ქალაქს გაცდა დიდი ხნის სიჩუმე მარიამმა დაარღვია.
-მითხარი სად მივდივართ!! ლამის ვუყვირე ისეთი ტონით ვუთხარი.
-არა! გაჩუმდი ძალიან კარგად იჯექი გასუსული.მითხრა და შემიბღვირა.
-აქეთ მიბღვერ?ვერ გავიგე.!?ვუთხარი და ლამის იქვე მივახრჩე.გული კინაღამ გამისკდა ,როდესაც მოულოდნელად დაამუხრუჭა.
-ეხლა რასაც ვიტყვი კარგად დაიმახსოვრე!...არმაინტერესებს რა გითხრეს..მე შენ მიყვარხარ!შენ ჩემი ხარ! სულ ჩემი იქნები! რაც არუნდა ხელი შემიშალო..და გთხოვ ვიღაც ბ...ს გამო ცხოვრებას ნუ დამინგრევ და დაინგრევ!!!!
-დემეტრე! რატო გააკეთე ეს? კითხა და როგორც არასდროს ისე მოუნდა ტირილი.
-მე გეუბნები მიყვარხართქო! და შენ ამას მეკითხები?კისრის ძარღვები დაებერა და მთელი ძალით ჩასცხო ხელი რულს....ასეთი დემეტრე პირველად ვნახე..ასეთი გაღიზიანებული და განერვიულებული არასდროს არ მინახავს..შეიძლება ,რომ ისეთი დიდი შიში იყო ჩემი დაკარგვა ასე გაგიჟდა?არვიცი.
-დემეტრე....არ ვიცი რა გითხრა.
-არაუშავს მოვა დრო და მეტყვი დრო ბევრი მაქვს...ეს უთხრა და მანქანა დაძრა ცოტახანში მანქანა სამსართულიანი დიდი სახლის წინ გააჩერა,მანქანის კარები გაუღო და თავის მოძრაობით მიახვედრა გადმოდიო მარიამს წინ გაუძღვა და სახლის კარები შეაღო,ნამდვილად არიყო ცუდი სახლი ცუდი კიარა ძალიან კარგი იყო...მყუდრო და თანამედროვე სხვა სატუაციაში მარიამი სიამოვნებით იცხოვრებდა ასეთ გემოვნებიან სახლში..თვალების ცეცებას ,რომ მორჩა აქ ყოფნის მიზეზი გაახსენდა და ისევ ის ფოტოები აამოუტივტივდა, დემეტრე ამ დროს ოთახში შემოვიდა დიდხანს აკვირდებოდა მარიამის ქცევებს ხედავდა ,როგორ ცქმუტავდა მარიამი და ,როგორ ნერვიულობდა..მიუახლოვდა და მის გვერდზე ჩამოჯდა.
-მაპატიე გთხოვ...ძალიან გთხოვ..მუდარით სავსე და სევდიანი ხმის ტემბრით უთხრა დემემ მარიამს.
-არ..შემი..ძლია ნაწყვეტ- ნაწყვეტ უთხრა მარიამმა და ერთი
ობოლი ცრემლი გადმოაგდო ,მარიამი გატყდა და სიამაყეს გადააბიჯა პირველად დემეტრეს წინ იტირა..დემეტრეს საშინლად უნდოდა მისი თვალები დაეკოცნა მაგრამ თავს უფლებას არ აძლევდა ხედავდა ,როგორი უსუსური ხდებოდა მარიამი მასთან აშკარა იყო ,რომ მარიამსაც ძალიან უყვარდა დემეტრე..დემეტრემ მის ცქერას ვეღარ გაუძლო მიიწია და მთელი ძალით აიკრო გულ-მკერდზე, მარიამმა უმატა ტირილს ,ეშინოდა დემეტრესი და დემეტრეს მიერ გაჩენილი გრძნობის ...დემეტრე ეხუტებოდა მარიამს და თან თმებზე კოცნიდა.
-შემომხედე...უთხრა მარიამს და თავი ააწევინა.
-რა გინ ..და ჩემს გან..ისევ კანკალით კითხვა.
-მიყვარხარ!!უზომოდ!! ცოტა დროს მოგცემ მაგრამ ვერ დაგპირდები ,რომ მაგ ბაგეებს არ შევეხები ასე მეც დავაჩქარებ მოვლენებს..უთხრა და ტუჩის კუთხე ჩატეხა,ახლა წავალ რაღაცეებს ვიყიდი და 1სთ-ში მოვალ...შენ წადი დაიძინე ძალა არგაქვს..ესუთხრა და ტახტზე გადააწვინა პლედი დააფარა და სახლი დატოვა მთელი გზა მისი სახე გონებიდან არამოდიოდა,ჯერ მარიამის სახლში გაიარა ნივთები წამოიღო გიორგისთან ყველაფერი მოაგვარა,სუპერმარკეტში ყველაფერი იყიდა რაც შეი
ძლებოდა დაჭირვებოდათ,მარიამის საყვარელი ნამცხვრები, ნაყინები...და ყველაფერი,სახლში მივიდა კარები ფრთხილად შეაღო მარიამს მართლა ჩაძინებია,ისეთი საყვარელი და მშვენიერი იყო დემეტრემ ძლივს შეიკავა თავი ,რომ არ მისულიყო და ის ბაგეები და სახე არ დაეკოცნა.
ყველაფერი მაცივარში შეალაგა,მარიამის ნივთები დიდი ჩემოდნით ზემოთ აიტანა,მარიამთან დაბრუნდა ფარატინა სხეული უხმაუროდ ხელში აიტაცა,ზემოთ აიყვანა საწოლზე დააწვინა და მიიხუტა..დიდხანს ეფერებოდა სახეზე, მარიამს ასეთი მშვიდი და ღრმა ძილი აქვს ან ძალიან დაიღალა..ძილ ბურანში მაინც გრძნობდა დემეტრეს თითები მის ნაკვთებს როგორ სწავლობდა ...მაგრამ თვალების გახელის ძალა არქონდა.



************************************************
დილით მარიამმა დემეტრესთან ჩახუტებული ,რომ გაიღვიძაცოტა გაუკვირდა,შემდეგ ოთახში მიმოიხედა და მისი ჩემოდანი ,რომ შენიშნა მიხვდა..,რომ დემე მის სახლში იყო და ალბათ გიოსაც ეტყოდა რაღაცეებს..ამდროს დემემ თვალები გაახილა და მათი თვალები ერთმანეთს შეეჩეხა. მარიამი ადგომას აპირებდა ,როდესაც დემეტრემ მაჯაში ხელი კარგად ჩასჭიდა.
-სად მიიპარები? კითხა და ისე გაუღიმა მარიამი ,რომ გიჟდებოდა.
-სააბაზანოში..უთხრა გაღიზიანებული ტონით,ისე არ შეიმჩნია ,თორემ დემეს ასეთ ღიმილზე აფრენს ეხლაც ისე უნდა უცბათ შევიდეს სააბაზანოში და ცივმა წყალმა გონზე მოიყვანოს..უცვათ დემეტრემ მარიამს უბიძგა და ზემოდან მოექცა...ერთი გაუ
ცინა და სახეზე ხელი ნაზად ჩამოუსვა...მისი გავარვარებული ტუჩები გოგონას გლუვ კანს შეახო და კისერში ცხელი კოცნის კვალი დაუტოვა ,რაზეც მარიამს ტანში დააჟრიალა...ცხელმა ტალღამ დააუარა დემეტრეც მიხვდა...ჩაიცინა და იგივე გაიმეორა.... თვალებში ჩახედა მარიამს და თითქოს რაღაცის ამოცნობას ცდილობსო ისე დააჩერდა...
-დემეტრე!!! გაჩერდი_ამოიკრუსუნა.
-შენი თვალები ,რომ სხვა რამეს მეუბნებიან?! რა ვქნა ?უთხრა და ტუჩები მოწყვეტით დააგემოვბა მარიამმა სიამოვნებისგან თვალები მილულა..
-დემე..გაჩერდი...ამოიკრუსუნა მარიამმა..
-არ შემიძლია..გაიგე გთხოვ მიყვარხარ ....ხელი ნელა წელზე შეუცურა და ისევ ყელს მიუბრუნდა ,რამდენ ქალთან არყოფილა,მაგრამ არავისთან ესე თავი არ უგრძვნია...,ასეთი ტკბილი და სასურველი მისთვის არავინ არ ყოფილა...ნელა აცოცდა კისრიდან ტუჩებამდე...შეჩერდა მარიამს სახეზე შეხედა....მას ამწამს ისეთი წრფელი,თბილი და რაც მთავარია სიყვარულით სავსე გამოხედვა ჰქონდა ,რომ ბევრი არ უყოყმანია მის ტუჩებს გაშმაგებული დააცხრა...ამდროს მარიამი რას გრძნობდა? სიამოვნებისგან მიინაბა ,გაისუსა ხმას არიღებდა..არც ნანობდა უნდოდა ამ წამებით ბოლომდე დამტკბარიყო ... დემეტრე ეფერებოდა თან რაღაცეებს ბუტბუტებდა....ვნების ცეცხლით იწვოდა...ორივე...მაგრამ დემეტრე მაინც ვერ აძლევდა თავს...უფლებას...უნდოდა? უნდოდა კი არა გიჟდებოდა ისე უნდოდა და სურდა მარიამი! მაგრამ არუნდა ,რომ მერე მარიამმა რამე ინანოს..ამას მის თავს ვერ აპატიებს....ამიტომ ადგა და გავიდა...ოთახიდან..მარიამი აბაზანაში შევიდა აავსო და ჩაწვა ყველაფერი გაანალიზა..კოცნის მომენტი ვერ დაივიწყა..რომ ახსენდება ისევ იგივე გრძნობა ეუფლება...დიდი ხნის ნებივრობის შემდეგ ადგომა იკადრა დემეტრემაც გამოიცვალა და ქვემოთ ჩავიდა ამდროს მარიამიც ჩამოვიდა...მაცივარი გამოაღო და გაკვირვებული დარჩა ყველაფერი ისეთი იყო ,როგორიც მას უყვარდა..პატარა ბავშვივით აცანცარდა იქვე მდგარი დემეტრესკენ გაიხედა მიუახლოვდა და მთელი ძალით გულში ჩაეკრა მისი სუნამოს სუნი შეისუნთქა "ჰერმესი" აგიჟებდა დემემ ვერ გაიაზრა რა მოხდა..ცოტახანში აზრზე მოვიდა და მანაც მისი ძლიერი მკლავები მარიამის ვიწრო წელს შემოაჭდო...მარიამმა ტუჩები ახლოს მიუტანა და ჩასჩურჩულა.."მიყვარხარ" ...დემეტრემ რა იგრძნო? გაგიჟება..სიყვარული..გაკვირვება...უცბათ აიტაცა და ტუჩებზე გაშმაგებული დააცხრა.
-------------------------------------
-ასე თუ გიყვარდა შოკოლადის ნამცხვარი არვიცოდი?კითხა და საყვარლად გაუღიმა.
-დიახ...უთხრა და კიდევ ერთი ლუკმა იტაკა პირში.
-შენ არ გიყვარს? კითხა და მანაც გაუღიმა
-ეს ნამცხვარი იმასთან არაფერია..ისეთი ტკბილი რაღაც ვიცი_უთხრა და ეშმაკური თვალები შეანათა.მარიამმაც ვითომ გულუბრყვილოდ უთხრა.
-რომელი ნამცხვარი? იქნებ მეც მომეწონოს...უთხრა და პასუხს დაელოდა.მოიწუე ყურში გეტყვი..მარიამიც მიიწია უცბათ დემემ მის კალთაში გადაახტუნა და მისი ბაგეები დააგემოვნა.
-აი ეს. _უთხრა და ტუჩები გაილოკა.
-მმმ...მართლაც გემრიელი ყოფილა..._მარიამმაც იეშმაკა.
-მიყვარხარ_უთხრა დემემ.
-მეც..ძალიან._უთხრა და გულზე მიეკრო.
-მართლა?ნიკაპი ამაწევინა... თვალებში ჩამხედა.
-დიახ...შენს ტკბილს უყვარხარ ,მაგრამ მაინც ნაწყენი ვარ...უთხრა და უჩქმიტა.
-რა მწარე ხელი გაქვს!!!....უთხრა და გაეკიდა....დაიჭირა._სამაგიეროს გადახდის დრო მოვიდა მარიამ!
-კარგი რა..გეტკი..დემეტრემ თქმა არ დააცადა მის ტუჩებს დააკვდა.
-----------------------------------------
მოგწონთ?
მიყვარხართ!!!
მადრიდსტა მიყვარხარ!
პ.ს. ეს თავი უამრავი ემოციებით დავწერე..იმედია კარგია...მიყვარხართ და იმედია მოგეწონებათ.
თქვენი ჰართბითი.



№1 სტუმარი unknown

Dzaan magaria <3 gamixarda demtre da mariami ro sherigdnen ^_^ velodebi shemdeg tavs <3

 


№2  offline წევრი madridista...

dzaaaan magaria siix ❤️❤️ dzaanmagradmiyvaarxaar❤️

 


№3  offline წევრი vighaca

Dzalian magaria ❤

 


№4  offline წევრი dakuna

ძალიან მაგარია,ძალიან მაგრა მომწონს love

 


№5  offline მოდერი ენქეი

ძალიან კარგიაა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent