შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მინდოდა მეთქვა მიყვარხარ -3


1-03-2015, 13:29
ავტორი ucnobii
ნანახია 4 143

ოღონდ ეს არა თქო გავიფიქრე მაგრამ რაღას ვუშველიდი. რაც ყველაზე ძალიან არ მინდოდა მაინც და მაინც ის მოხდა! ეს ნიკა იყო ჩემი ერთ-ერთი თაყვანისმცემელი. დიდი ხანია რაც ვუყვარვარ მაგრამ ყოველთვის უარს ვეუბნებოდი და ახლაც ალბათ თავის მოწონებას ცდილობს იმით რომ გული დამინთო ბინის წინ! ვაღიარებ ნიკა ძალიან სიმპატიური და მომხიბვლელი ბიჭი იყო მაგრამ საჩემო ნამდვილად არ ყოფილა.
და აი როცა გადავიხედე მაშინვე გაჩუმდა
-ნინი გთხოვ ორი წუთით ქვემოთ ჩამოირბინე(ნიკა)
-კარგი(მე) რომ მეთქვა არა მეთქი ძაან ცუდად გამომივიდოდა და ამიტო ჩავედი ქვემოთ და აი ისიც შემომხვდა რაღაცის თქმა უნდოდა არ დავაცადე
-ნიკა მომისმინე დიდი მადლობა რომ ასე გიყვარვარ და ეს გულიც მე დამინთე მაგრამ უკვე ძალიან ბევრჯერ გითხარი რომ ჩვენს შორის მეგობრობის მეტი არაფერი იქნება (მე) მის გაფითრებულ სახეს რომ შევხედე ძალიან შემეშინდა
-ნინი... მეე... მეე... უბრალოდ ძალიან მიყვარხარ და ვერ ვძლებ შენს გარეშე! (ნიკა)
-ნიკა მე ჩემი სათქმელი გითხარი და შეეცადე რომ გადამიყვარო სხვა გოგოსთან ცადე რამე გთხოვ მე თავი დამანებე! (მე)
სიტყვის თქმა არ ვაცადე მაშინვე სწარაფდ ამოვირბინე კიბეები და სახლში შევედი. ვიცი რომ საშინლად ვექცეოდი ჩემზე შეყვარებულ ბიჭს მაგრამ მე იმავე გრძნობით ვერ ვუპასუხებდი და რამექნა.
ამაზე ფიქრებში ვიყავი გართული როცა ზარის ხმა გაისმა. კარი გავღე და ვერონიკა დავინახე
-აუ ნიინჩ მაპატიე რა დავიგვიანე სახლში ავირბინე მასწიდან რომ მოვედი დედაშენმა დამირეკა რო რამდენიმე დღე ნინისთან დარჩიო მთხოვა და საჭირო ნივთები წამოვიღე (ვერო)
-ვიცი ჩემი გოგო მეც მითხრა დედამ სოფელშია წასული ეგ და ბესიკო (მე)
-აუ ნინ ქვევით რაც დავინახე შენ ხოარ გეხება? ნიკა ცეცხლით დანთებულ გულთან იდგა და რახდება? (ვერო)
-აუ აუ არვიცი რავქნა რაა რაგზას დავადგე ვერ შევაგნებინე მაგ ბიჭს რო თავი დამანებოს ხოიცი რა ჯიუტია ალბათ მობეზრდება მალე ასე კუდში დევნა და შემეშვება საბოლოოდ (მე)
-კაი ნინი არინერვიულო შენ მაგაზე. შენ დღევანდელი ამბები მომიყევი რაქენი გაგასთან? (ვერო) თან იცინის
-რაუნდა მექნა მარტო კი დამტოვე და. ძაან მაგარი ბავშვი აღმოჩნდა ბევრი ვილაპარაკეთ და რავიი ალბათ ვიმეგობრებთ(არმინდოდა ვერონიკაზე მეთქვა რომ გაგას მიმართ რაღაცას ვგრძნობდი თუმცა ვეღარ მოვითმინე)
-ვერო ეხლა რაღაცას გეტყვი და საიდუმლოდ დარჩეს ოკ? (მე)
-აუ ეხლა თავი არ მაცემინო გოგო მე ეგეთები მეშლება?(ვერო)
-კაი დავიწყოთ. მოკლედ მგონი გაგა შემიყვარდა. აი ვიცი სულელურად გამომდის მაგრამ ასეა ვერო არვიცი რავქნა. მის თავლებს რომ ვხედავ ყველაფერი მავიწყდება ასე არასდროს ვყოფილვარ. რა მემართება არვიცი. აი მაგ დროს მინდა რო მივიდე და მაგრად ჩავეხუტო. ასეთი რამ არასდროს მიგრძვნია შენთავს ვფიცავარ ხოიცი როგორ მიყვარხარ. ტყულად შენთავს არაფერზე ვიფიცებ ვეროო მიშველე რამე. მინდოდა დამევიწყებინა მაგრამ რადგინდა დღეს კიდევ შემხვდა და იმდენი მელაპარაკა მგონი უფრო მეტად შემიყვარდა. (ვერონიკა სულ განაბული მისმენდა და მერე სერიოზული სახით დამიწყო ყურება)
-ნინი ეს შენ ხარ? სხვას ხომ არ ველაპარაკები? შეენ შეგიყვარდა გაგა? გოგოს რომელსაც სკოლის 400 ბიჭიდან 200 მასზე აფრენს? ჩემი დაქალი სადაა? ნინი ეს შენ არხარ. (ვერო)
-კაი რა ვერო მეც მაგას ვამბობ არვიცი რავქნა. ხოუნდა შემყვარებოდა მეც ერთხელ. იცი რას ვფიქრობ? აი მე რო ძაან მიყვარს მე ისეთი ბედი მაქვს დარწმუნებული ვარ მას ეხლა ფეხებზე ვეკიდები (მე)
-გული არ გაიტეხო დაიკ. (მოვიდა და ჩამხუტა)
კარგა ხანი გავიდა გაგაზე აღარ გვისაუბრია ცოტა ვიჭორავეთ მერე ფილმის საყურებლად დავჯექით და ჩაგვეძინა ორივეს. ღამის 1 საათი იყო რო გამომეღვიძა რატომღაც წყალი მომინდა და სამზარეულოში გავედი. მერე ისევ მისაღებში გამოვედი და განათებულ ტელეფონს გავხედე და სახეზე ცივმა ოფლმა დამიარა როცა გაგას სმს გავხსენი "კარგი ბიჭია ნიკა ხელიდან არ გაუშვა. ბედნიერებას გისურვებთ." აი ამაზე კიი შოკში ჩავვარდი. ახლა მგონი უფრო დავრწმუნდი რომ ბედი არმაქვს არაფერში მაინდამაინც ისეთი შემიყვარდა მერომ სხვა თვალით მიყურებს და როგორც გოგოს არშემიყვარებდა
მიკვირდა ნიკაზე ამან საიდან და როგორ გაიგო. ძალიან შემეშინდა. შემეშინდა იმის რომ გაგას გადაყვარებას ვერ შევძლებდი და ის კიდევ სხვა ბიჭისკენ მითითებდა ისე ვითომც ჩემთვის არაფერი ძალიან დიდ გაურკვევლობაში ვიყავი



************
ნინი პირველად ეზოში ვნახე. მაშინ აქ ახალი გადმოსული ვიყავი და გარემოსთან შეგუება მიჭირდა. ველოსპიედით ვსეირნობდი როცა ორი გოგო შეცამჩნიე ეზოში. მათგან ერთი ძალიან მომეწონა თმა გაშლილი ლამაზი სახით. მუQი თაფლისპერი თვალები და კურნოსა ცხვირი. წითელი თუჩები და საოცრად მომხიბვლელი ხმა. იცინოდა და მის სიცილზე მეც მეცინებოდა ისეთი საყვარელი იყო. სხვა გოგოებისგან არაფრით გამოირჩეოდა თუმცა რატომღაც ეს გოგო ჩამიჯდა გონებაში და მიზნად დავისახე მისი მისაკუთრება! გაგიკვირდებათ ჯერ არც ვიცნობდი და იმ გოგოზე ასეთებს ვფიქრობდი ამიტომ სწრაფად ვიმოქმედე და პირველივე შეხვედრაზე ნერვების მოშლა გადავწყვიტე. მიედი და ველოსიპედი მის ფეხებთან გავაჩერე. ჯერ ქვემოთ დაიხედა მერე სახე შეეცვალა და ფეხზე წამოდგა. ლამის ავხარხარდი მის გამომეტყველებაზე მაგრამ მე თვითონაც მიკვირდა თავს როგორ ვიკავებდი სიცილისგან. ადგა და ეს სალანძღავი სიტყვები ერთიანად მომაყარა მერე საუბარი გავუბი თუმცა მალევე დამტოვა თავის დაქალთან ერთად რომელიც ჩემთან ერთად იცინოდა. მერე ველოსპიედზე დაჯდომა მოუნდა პატარა ქალბატოონს და წაიქცაა რამაც ხელი შემიწყო მასთან ყოფნაში და უკეთ გაცნობაში მაგარამ ამაოდ. მერე გაჯიუტდა და მისი სახლში აყვანა ძალით მომიწია. მერე კიდევ მისი დაქალი მაგრად დამეხმარა და მისი ნომერი მომცა აი უძაან მაგრესი გოგო არის ვერონიკა მეხმარებოდა ყველაფერში. ნომრის მიცემის მერე მივწერე "მართალია ძალიან გამაბრაზე მაგრამ მე ვინ ვარ ჩემი არ გავიტანო და არ მოგარჯულო ლამაზოო"-მეთქი და წინაასწარ მეცინებოდა როცა მის გაკვირვებულ სახეს წარმოვიდგენდი. მეორე დღესაც შოკში ჩავარდა მის სკოლაშI რომ გამოვეცხადე. სკოლის უკან რომ გავყევი ეს ხომ კულმინაცია იყო მისთვის :დ ძალიან მიყვარდა მისი ნერვების მოშლა. სახლში რომ მოვდიოდით ბევრი მესაუბრა როგორც მე და ვგრძნობდი რომ ამდროს ძალიან მინდოდა გამეჩერებინა თვალებში ჩამეხედა მისი გრძნობები ამომეკითხა და ჩავხუტებოდი. ისე რომ ეგრძნო სამყაროზე მხოლოდ მე და ის რომ ვიყავით. იმ საღამოს მის ბინასთან გავიარე ვიფიქრე გავისეირნებთ მეთქი მაგრამ აი ჩემი ხელის შემშლელი გამოჩნდა. საძმაკაცოს ვუთხარი იმ ბიჭზე რამე გაერკვიათ და შეეტყობინებინათ. ჩემი პატარასთვის გული დაუნთია ძალიან გამამწარა ამ ამბავმა თუმცა არ შევიმჩნიე და შუაღამეს ნინის მივწერე სრული ირონიით " კარგი ბიჭია ნიკა. ბედნიერებას გისურვებთ"-მეთქი. არვიცოდი ამაზე რა რეაქცია ექნებოდა მაგრამ ჩემს გოგოს იმ ვიღაც ლაწირაკს დავუთმობდი? დედას****** ახლოს რომ გაკარებოდა. ჯერ ეს დღე ჩავლილიყო და მერე მოვუვლიდი მაგას.




&&&&&&&&&&&
ეს რომ მომწერა ხო საერთოდ სისხლი გამეყინა არტერიებში ვენებში და წარმოიდგინეთ კაპილარებშიც კი. ასე ვიყავი გაშეშებული სანამ ვერონიკას ხმამ არ გამომიყვანა მდგომარეობიდან
-ნინი კარგად ხარ? შეშფოტებული მიყურებდა ვერონიკა
-არა ვერონიკა არ ვარ კარგად. ძალიან ცუდად ვარ. ყველაფერმა აზრი დაკარგა. ასე როგორ მომექცა? ნუთუ მე მისთვის არაფერს ვნიშნავ? გამოდის რომ მხოლოდ მე მიყვარს. ხომ ვამბობდი ისეთი ბედი მაქვს ცალმხრივი სიყვარულიც მეწვევა თქო.
ვერონიკა რამდენიმე წუთი გაშტერებული მიყურებდა სანამ სმს არ ვანახე მან კი ჩაიღიმა
-ნინი ამის გამო გახდი ასეთი დაძაბული? რა სულელი ხარ გოგო. ირონია დევს ამ სმს-ში ძალიან დიდი დოზით. ნუთუ ვერ ხვდები? გაკვირვებულმა შემომხედა
-რა ირონია ვერო. ეს რატომ მომწერა კარგი ბიჭია ხელიდან არ გაუშვაო? რას ნიშნავდა? პასუხის მოლოდინში ვერონიკას მივაშტერდი
-დარწმუნებული ვარ შენს მიმართ იმავეს გრძნობს რასაც შენ მის მიმართ. ამიტომ ამ სმს-ის გულისთვის ნუ შექმნი მესამე მსოფლიო ომს. დაწყნარდი გთხოვ. შევეცადოთ ხვალ გავარკვიოთ ყველაფერი სკოლაში. ახლა კი დავიძინოთ.
უხმოდ ავედით საძინებელ ოთახში და გაგაზე ფიქრებში მალევე ჩამეძინა და დილით დედას მონატრებული ხმის მაგივრად ვერონიკას წიკვინმა გამაღვიძა
-აუუუ ნინიჩკააა რა ჩავიცვააა? ადექი რა მომეხმარეეე.
-ვდგები გოგო ვდგები ნუ კივიხარ.
ცალი თვალი გავახილე მერე მეორეც და მთქნარებით წამოვჯექი საწოლზე. უკვე 9ის ნახევარი იყო სკოლა როგორც ყოველთვის 9ზე იწყებოდა. ახლა კი რომ ჩავირთე ისტრიპიტელივით გავვარდი სააბაზანოში ხელ-პირი დავიბანე და ისევ ოთახში გამოვიქეცი. კიარ დავდიოდი დავრბოდი. თავი სტადიონზე მეგონა ვითომ ვვარჯიშობდი.
-გოგო ნელა არ წაიქცე რას დახტიხარ? პირდაღებულმა ვერონიკამ შემომხედა
-არიცი რომელი სააათია? გაკვირვებული ხან ვეროს შევხედავდი ხან საათისკენ გავაპარებდი თვალს, თან თმის გაკეთებაში ვიყავი ჩართული.
რამდენიმე წამში როცა ვერონიკა აზრზე მოვიდა რომ ვაგვიანებდით მანაც ისე სწრაფად დაიწყო მომზადება თავი ფილმში მეგონა ხანდახან კადრებს რომ აჩქარებენ ისე გამოვიყურებოდით სუზტად. როგორც იქნა მოვწესრიგდით და სკოლისკენ ჩქარი ნაბიჯებით გავეშურეთ. სკოლის ეზოში შესულს მაშინვე მოვკარი თვალი ნაცნობ სილუეტებს მაგრამ ისე შორს იყვნენ ვერც გავარჩიე თან ამას დაერთო ჩემი სირბიილი ზარის ხმა რომ გაისმა და ვერ დავინახე წესიერად ვინები იყვნენ. გაკვეთილს მივუსწარი თუ არა შვებით ამოვისუნთქე. ასე მშვიდად და აურელვებლად განვლო გაკვეთილებმა კლასიდან არც გავსულვარ და არც არავის შევუწუხებივარ.
მოკლედ დამთავრდა გაკვეთილები და როგორც ყოველთვის მე და ვერონიკა ერთად ვბრუნდებოდით სახლში როცა ჩემკენ მომავალი გაგა დავინახე. მაშინვე შევამჩნიე ანთებული და განრისხებული ის ცისფერი თვალები მაგრამ ეს ის არიყო. ეს ის თვალები მე რომ მიყვარდა. ამ თვალებში დიდი სიბრაზე იკითხებოდა. სულ ჩაწითლებული იყო. მის თვალებს ვკითხულობდი როცა ჩემთან ძალიან ახლოს გაჩნდა მკლავში ხელი ჩამავლო და რასაც ქვია მიმათრია სკოლის გვერძე
-შენ გოგო ნორამლური ხარ? აუღელვებლად მითხრა მან თუმცა მისი განრისხებული და ჩაწითლებული თვალები ამას არ ამტკიცებდა.
-მეე? კი და რამოხდა? გაკვირვებულმა ინტერესით მივაჩერდი პასუხის მოლოდინში
-რამოხდა? ეს მე უნდა გკითხო ნეტავ რა მოხდა? ის ნიკუშა ხოარ გიყვარს? ნეტავ გუშინ რა უპასუხე დანთებულ გულზე? მეც მიყვარხარო? ეს კითხვები ისე მომაყარა თან ირონიით საუბრობდა გავშეშდი.
-მე არავინ არ მიყვარს ეს ერთი და მეორეც ნიკაზე საიდან გაიგე? ან ის გუშინდელი სმს რას ნიშნავდა? ამიხსნი?
-რაიყო გოგო გირჩიე ცხოვრების თანამგზავრი უკეთესს ვერც იპოვი მერწმუნე. სიცილით მითხრა და შებრუნდა. კედელს მიეყრდნო და მუშტები მაგრად დაარტყა მას. კითხვას ვაპირებდი რა დაგემართა თქო მაგრამ სიტყვა გამაწყვეტინა თან მის განრისხებულ თვალებს რომ შევხედე სიკვდილი მომინდა
-ეხლა მისმინე გოგო ვინმესთან რომ დაგინახო ოდესმე თუნდაც შენი კლასელი იყოს სულ ფეხებზე ვინც იქნება. ორივეს იქვე დაგბრიდავთ გაიგე? ამას უკვე ყვირილით მეუბნებოდა. ვეღარ გავჩერდი და ტირილი დავიწყე. მიყურებდა ასე იდგა გაშეშებული სანმა ხმით არ ვიტირე მოვიდა და ჩამეხუტა.
კარგი ხო ნუ ტირიხარ გთხოვ. არმიყვარს როცა ტირი გთხოვ დამშვიდდი. ძალიან დიდი სითბო ვიგრძენი მის სიტყვებში
-მეეე.... მეეე.. ნიკას მერამდენედ ვუთხარი როომ თავი დაენებებინა მაგრამ არ მეშვება სულ უარს ვეუბნები... მე .. მე არ ვარ დმნაშავე ....
-კარგი დამშვიდდი წამოდი სახლში წაგიყვან. ხელი მაგრად მომხვია და სახლში წამიყვანა ახლაღა გამახსენდა ვერონიკა როგორც ყოველთვის უკვალოდ ქრება ეგ მაიმუნი.
სახლში რომ მიმიყვანა ვერო იქ არ დამხვდა გამახენდა მასწთან უნდა წასულიყო. შინ შევედით და გაგამ მდივანზე დამსვა... გვერდით მომიჯდა და ლაპარაკიც დაიწყო
-ვიცი ძალიან უხეშად მოგექეცი მაპატიე გთხოვ.. მაგრამ ერთს გეტყვი ვინმესთან დაგინახავ და არ გაპატიებ იცოდე. მე ვიცი როგორც დაგსჯი და თვალი ჩამიკრა თან გამიღიმა
-გაგა ეს ყველაფერი რას ნიშნავს? ამიხსენი გთხოვ.
-ყველაფერს მალე გაიგებ პატარავ. ახლა კი ნახვამდის. ადგა და კარის ხმა გავიგე მარტო.
საკუთარ თავთან სწორედაც რომ მარტო მინდოდა დარჩენა. ამ კითხვებზე ვინ მიპასუხებს რაც გაგასთვის მაქვს შესაკითხი? ის არაფერს მეუბნება. ჩემს თავს ველაპარაკებოდი როცა ვერონიკა მოვიდა და გვერდით მომიჯდა
-ვერც კი წარმოიდგენ რა გავიგე ნინიი



&&&&&&&&&&&&
გათენდა და დილით ზარის ხმამ გამაღვიძა. ეს დათა იყო ჩემი უახლოესი ძმაკაცი.
გავარკვიეთ . ერთი ლაწირაკია ეგ ს***ი. დედ-მამა იტალიაში ყავს თვითონ აქეთ ბიძაშვილთანაა დარჩენილი. მეთე კლასელია და 2 წელია რაც ნინი უყვარს.
-გასაგებია მოვდივარ სკოლის უკან დამხვდით და საიდანაც გინდათ შენ და ბაჩომ ის ა***რი მომიყვანეთ იქ. 15 წუთში მანდ ვარ. უცებ გავუთიშე ტელეფონი პასუხს არც დავლოდებივარ. ჩავიცვი და სკოლისკენ გავეშურე სადაც დათა და ბაჩო ნიკასთან ერრთად დამხვდნენ მივედი მათთან და
-ბაჩო და დათა დაგვტოვეთ
-არა ძმაო რა დაგტოვოთ. შემომიტია დათამ
-არ დაგტოვებთ გაგა. აჰა მეორემაც აიშვა უკვეე.
-დამტოვეთ მეთქი იმხელაზე ვიღრიალე ჩემი თავსი მეთვითონ შემეშინდა.
ორივემ დამტოვა ნიკუშასთან და მეც დავიწყე გამოსვლა
-რამდენიმე კითხვა ბოლოს დასკვნა-დარიგება და თავისუფალი ხარ. თვალები დავუბრიალე და მომაჩერდა
მაშ დავიწყოთ
-შენ ჩემ გოგოს ძაან აწუხებ ხოო? სიცოცხლე მოგბეზრდა ასე ახლაგაზრდა ადამიანს?
-ჯერ ერთი შენი გოგო არ არის და მეორეც არ ვაწუხებ.
აჰა იმ სიცოცხლეზე პასუხი ვერ გამცა მაგარი ყ***ე ვიღაცაა რა.
-ეგ მე ვიცი ვისი გოგოც არის. მისმინე ბიჭო ან ახლავე შეეშვები საერთოდ ამ ქალიდან გაქრებიი გესმის? ანდა ახლავე დაგამტვრევ მაგ ხელებს რომლითაც ის გული დაუნთე ნ******რო. ზედმეტი ლაპარაკის გარეშე ეხლა მოხიე აქედან სანამ თავ-ყბა გამილამაზებია შენთვის. დროზეეეე. ვუყვირე რაღაცის თქმას აპირებდა რომ მოხია და გაიქცა. ფუ მაგას დედას ვუტირებ აქრო დავინახო სადმე ახლოს აი ნინისთან რო დავინახო მერე? მერე კუბოს ზომებს შევუკვეთავდი დიდი სიამოვნებით. ეს საქმეც რო მოვაგვარე გაბრაზებული დავჯექი სკოლის წინ. ასეთი აღელვებული ნამდვილად ვერ შევიდოდი გაკვეთილზე თან ამის დიდი სურვილიც არ მქონია მხოლოდ ნინის ველოდებოდი როდის გამოვიდოდა გარეთ რომ მისთვისაც ჩამეტარებინა ლექცია. გამოვიდა და ისე ვეჩხუბე ისე კინაღამ წამომცდა მიყვარხარ მეთქი. არადა ჯერ არც მინდოდა ამის თქმა. ეს მე ორიგინალურად უნდა მომეწყო.
ვერ გამოვაპარე ჩემი სიბრაზით გაწითლებული თვალები და მთელი ძალით ვუყვიროდი რომ ნიკასთან ახლოს ან ვინმე სხვასთან თუ დავინახავდი ორივეს იქვე დავბრიდავდი. თუმცა მის აცრემლებულ თვალებს რომ შევხედე ყველაფერი დამავიწყდა. ნინის ასეთ მდგომარეობაში პირველად ვხედავდი. ჩემი სითბო გამომემჟღავნა და მაგრად ჩავეხუტე. მინდოდა ეს წამი დიხანს გაგრძელებულიყო. თითქოს მთელი სხეული გამითბა მასთან ჩახუტებისას. სახლში წავიყვანე და ყველაფრის ახსნა მთხოვა თუმცა მე პასუხი მოკლედ მოვუჭერი მალე გაიგებ თქო და უკანვე გამოვბრუნდი. ძალიან არ მინდოდა მისი მარტო დატოვება ასეთ მდგომარეობაში თუმცა ვიცოდი რომ მასთან თუ დავრჩებოდი ჩემს თავ სვერ მოვერეოდი და გრძნობებს გავუმხელდი რაც მე ჯერ არ მსურდა. მოვიდოდა დრო და ჩემი პატარა ჩემთან იქნებოდა. სულ მალე დადგებოდა ეს დღე როცა გულში თბილად ჩავიკრავდი და ყურში ჩავჩურჩულებდი "მიყვარხარ"




რას იტყვით ფიფოოოოოლ?? :დდ მგონი კარგი და დიდი თავიცაა (გავითვალისწინე თქვენი მოთხოვნები) ხო კარგი გოგო ვარ? :დდ კრიტიკა არ დაიშუროთ <3 მიყვარხართ :*



№1  offline წევრი blackboss

dzalian magaria ♥♥ yochag ^^ gannssxavebbuli istoriaa dda wakitxvisas siamoovnebas vigeb ♡♥♥ gaagrddzele aucileblaadd <3 magari gogo xar ^^

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent