შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ზაფხული, მეგობრები, სიყვარული!


2-03-2015, 16:54
ავტორი мария
ნანახია 2 394

თვალებს ვახელ, ვიზმორები, 5 წუთი ვტრიალებ საწოლში...აი ეს არის ჩემი ჩვეული დილა თუმცა ზუსტად ვიცოდი რომ 2დღეში ჩემი დილა გახდებოდა იდეალური და მხოლოდ გაზმორვით და ტრიალით საწოლში არ შემოიფარგლებოდა... რატომ? 2დღეში ჩემბავშვებთან ერთად ქობულეთში მივდიოდით დასასვენებლად, გასართობად და დროის მაგრად გასატარებლად.... მზე, ჩემი ბავშვები, ცურვა, გართობა, ცეკვა, სიგიჟე ეს არის ჩემი იდეალიზმი!
გავიღვიძე და სახლში არავინ დამხვა, გამიკვირდა და დედას დავურეკე:
- დეე სად ხართ?
- მარი ჩვენ სოფელში წამოვედით და ხო ვიცოდი რო ზღვაზე აპირებდით თქვენ წასვლას და მაინც არ წამოხვიდოდი, ამიტომ აღარ გაგაღვიძე.
- ხო კაი და საჭმელი დამიტოვე რამე? თუისევ მემომიწევს გაკეთება? საწყალი ხმით ვუთხარი.
- ელხა მისმინე ან ჩაიწერე არაფერი დაგავიწყდეს, სიცილით მითხრა დედამ და ჩემთვის აუცილებელი ნივთების ჩამოთვლა დაიწყო: შნი ჩემოდანი საწოლის ქვეშ დევს, ამ ორი დღის ფული სამზარეულოში და ფული ზღვაზე წასასვლელად შენს ჩანთაში ჩავდე, სამზარეულოში დევს კიდე შენი აიფონის სატენი და ყურსასმენები გიყიდე და მოგიბრძანე ქალბატონო, მანქანის გასაღები მამიდაშენს, თათიას დავუტოვე და ზეგ გამოართვი მანამდე ხელი არახლო იცოდე შეგამოწმებ.. მერე კიდე დაფიქრდა რამე ხოარ მავიწყდებაო.. არა ვსო მორჩა ყველაფერი გითხარი, წავედი ეხლა მე გკოცნი და დაგირეკავ ხოლმე, მიყვარხარ.
- მიდი დე მეც მიყვარხარ. სიხარულის ღიმილმა გადამირბინა სახეზე და ოცნებების ზღვაში გადავეშვი.

მეც ვცადე მსგავსი მოთხრობა დამეწერა და მგონი დასაწყისისთვის არარის ცუდი... თქვენ განსაჯეთ ღირს თუ არა გაგრძელება და ვიცი რომ პატარა თავია და ამას შემდეგ თავში გამოვასწორებ გპირდებით!



№1 სტუმარი ninii

Kaia gaagrdzele❤️

 


№2  offline წევრი CooLPlaYeR

და ესე პატარა რატოოო? გააგრძელე ძაან გთხოვ <3 <3

 


№3  offline წევრი мария

CooLPlaYeR
და ესე პატარა რატოოო? გააგრძელე ძაან გთხოვ <3 <3

ninii
Kaia gaagrdzele❤️

ეხლავე ბავშვებო ვამთავრებ მინდა რო შედარებით დიდი დავწერო და აუცილებლად დავდებ დღეს! love

ამ წამს უნდა დამედო და ეხლა გაირკვა რო ლიმიტი ამომეწურა და 24საათში ერთხელ შემიძლია მარტო ისტორიის დადება, ბოდიშით ბავშვებო ხვალ აუცილებლად დავდებ recourse love მადლობა რომ კითხულობთ! ჩემთვის უდიდესი სტიმულია!

 


№4  offline წევრი vighaca

Kaia gagrdzele

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent