შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ფარულავა 22


5-03-2015, 19:16
ავტორი niakoo
ნანახია 5 274

ლენკა გაბუსული იჯდა და დივანზე დაღლილი სახით მჯდარ, მომღიმარ გიორგის უბღვეროდა, ამაზე კი ბიჭები იცინოდნენ.. გიოს ლოყაზე ვაკოცე და მაგრად ჩავეხუტე.
- როგორ ხარ?- ვკითხე ბიძიკოს.
- კარგად კატუს შენ?- გამიღიმა გიომ და ისევ ლენკას გადახედა.
- კარგად ვარ.. ყველაფერი კარგადაა?
- შემიიგდეს შენი დაქალი და მერე კი იქნება..
- მაგის დაქალი არ აპირებს შერიგებას..- ჩაიდუდღუნა ლენკამ.
- მაგის დაქალს დავახრჩობ ეხლა..- სწრაფად ადგა გიო და ლენკას ჩაეხუტა.
- გამიშვი შე დეგენერატო !- უკივლა ლენკამ და გიოს მუშტი დაარტყა.
- კაი ლენ რა ნუ ბავშობ..-გაუღიმა გიომ და ლოყაზე მაგრად აკოცა.
- რომ მიყვირე და მანერვიულე კარგი იყო?
- ხო მოგიხადე ბოდიში არა? ვიცი ნამდვილი კრეტინი ვარ მაგრამ მიყვარხარ..
- არ მაინტერესებს ხმას არ გაგცემ..
- კაიიი ეხლა მე მომისმინეთ- ფეხზე ავდექი და ლაპარაკი დავიწყე.- სანდრომ დამპატიჟა ბარში დემეს მეგობრებთან ერთად- ამაზე ფარულავას გადავხედე რეაქციას დაველოდე, უსიამოვნება კი შეემჩნა სახეზე მაგრამ სწრაფად დაალაგა და ინტერესით მომაჩერდა- დაა უნდა წავიდე და გოგოებო თქვენც ხო წამოხვალთ?- ლენკას და ნუკას გადავხედე.
- აბა რას ვიზამ- სწრაფად წამოდგა ნუკა.
- მეც წამოვალ რა- მხრები აიჩეჩა ლენკამაც და საბოლოოდ მოშორდა გიორგის.
- გავემზადოთ მაშინ, სანდრო მალე მოვა..
- ანუ ჩვენ მარტო ვრჩებით?- იკითხა დუდამ.
- რა იყო შეგეშინდებათ?- ჩაეკითხა ნუკა.
- სად გავგაზოთ?- დააიგნორა ნუკას კითხვა და ბიჭებს წარბები აუთამაშა- ლაშას დაქალებში?
დუდას ამ კითხვაზე ერთდროულად ერთნაირი სახით შევხედეთ მე დაჩის და ლენკამ გიოს.. დუდა და ლაშა გადაბჟირდნენ და ბიჭებს ანიშნეს დაგერხათო. თავი გავაქნიე რა გეშველებათ თქო და ოთახში შევედი, სწრაფად გაემზადნენ გოგოები და მეც..
- ნუკა რაღას იცვამდი მაგ შორტს წასულიყავი ტრუსიკით- გაისმა დუდას საყვედურნარევი ხმა როგორც კი ნუკა გამოჩნდა მისაღებში.
- შენი აზრი ფეხებზე ..- ჩაილაპარაკა უდარდელად და კარისკენ გაემართა.
დუდა სწრაფად წამოხტა ფეხზე და ნუკა ხელის მარტრივი მოძრაობით კედელზე ააკრა, ოროვე ხელში მაგრად ჩაავლო ხელები და უყვირა:
- წესივრად მოიქეცი გოგო თავი გინდა მომაკვლევინო?
- დუდა რა გჭირს?- გაოცებულმა იკითხა ლენკამ და ლაშას შეხედა მიშველეო.
მეც გამიკვირდა დუდას რეაქცია, ნუკას აქამდეც ცმია ასეთი შორტი და აქამდეც უთქვამს დუდასთვის იგივე სიტყვები მაგრამ ასე არასდროს გაღიზიანებულა, არც არაფერი იყო ამაში ასეთი გასაბრაზებელი.
- არაფერი, მე გაგაფრთხილე ჭკვიანად იყავი- ჩაილაპარაკა დუდამ, შუბლზე აკოცა და მოშორდა რომ წამოსულიყო.
- დამირეკე და მოგაკითხავ- თავზე მაკოცა დაჩიმაც.
თავი დავუქნიე ლოყაზე ვაკოცე და სახლი დავტოვე. ნუკა გაოცებული და დაბნეული იყო ცოტახანს მერე აზრზე მოვიდა, სანდრომ დემეტრეს მანქანით მიგვაკითხა და დემეს მეგობრის ბარში წაგვიყვანა, გულწრფელად გაუხარდა დემეტრეს ლელუკა ხო ძლივსღა მოვიშორეთ. დემეტრეს მეგობრების ნაწილს ვიცნობდი და ნაწილი გავიცანი.
- მააგრი და გყოლია- პატარა ბავშვივით ამიჩეჩა თმა როგორც მერე გავიგე დემეს დეიდაშვილმა აკომ.
სულაც არ მესიამოვნა რომ გავიგე ლანას დიშვილი იყო მაგრამ იმდენად ადამიანი პოზიტივი გამოდგა რომ დავუახლოვდი.
- რამდენი წლის ხარ კატუს?- ჩაერია ნიკუშა.
- 18-ის- ვუპასუხე და ჩემზე ჩახუტებულ სანდროს უფრო მოვეხვიე.
- თქვენც გოგოებო?- ნუკა აათვალიერა აკომ.
- კი- გაუღიმა ნუკამ.
- ალბათ ჩააბარეთ ხო?- იკითხა დემეტრეს შეყვარებულმა. მაშკამ. საყვარელი გოგოა, საშუალო სიმაღლის, თმა ქერად აქვს შეღებილი, ღია ცისფერი თვალები აქვს და პატარა საყვარელი ცხვირი, უკრაინელი დედიკო ყოლია, აქ გაუცვნია დემეტრე დასასვენებლად ჩანოსულს და თურმე ყოველწელს ჩამოდის იმის მერე, ორი წელია ერთად არიან.
- კი ჩავაბარეთ.. ნუ მგონი- ვუპასუხე და გოგოებს გავხედე რავი ჩავაბარეთ თქო?
- აბა რას იზამდი- გამიცინა მაშკამ- ჩემი დემეტრეს და უეჭველი ნიჭიერი იქნება..
- ოოჰ ერთი შენი დმეტერეა რა ნიჭიერი- ხელი აიქნია ნიკუშამ და მის გვერდით მდგარ ლელუკას თმა სასაცილოდ მოქაჩა.
- რა გინდა რა- დაიწყო ბავშვივით ბუზღუნი ლელუკამ და ყურებამდე გაღიმებულ აკოს გაბუსხულმა გახედა.
ამაზე ყველას გაეცინა სანდროს გარდა, დეტექტივის თვალებით ათვალიერებდა აკოს და სიგარეტს ნელა ეწეოდა. დემეტრემ გამამხნევებლად ჩაუკრა თვალი სანდროს და აცერცეტებულ ძმაკაცს გახედა, ლელუკას გამწარებით რომ იყო დაკავებული და ამჯერად მთელი მონდომებით თმას უჩეჩავდა.
- კაი ბიჭო შეეშვი- სიცილით უთხრა დემეტრემ და ლელუკა მისკენ მოქაჩა, სწრაფად დააჯინა მის გვერდით და ხელი გადახვია.- თავპირს დაგამტვრევ იცოდე- გააფრთხილა ნიკუშა და ლელუკას თავზე აკოცა.
- აუუფ არ შემაშინო რაა..
- რამ აგაცერცეტათ ხალხოოო?- მხიარულად ცაერია ვიღაც უცხო გოგო, სიცილით წამოარტყა დემეტრეს ხელი და ნიკუშას კალთაში ჩაუხტა, ხმაურით აკოცა ლოყაზე ამ პატარა გოგოს ნიკამ და გულზე მიიხუტა მერე კი მთელი სიყვარულით წარგვიდგინა:
- ეს თიკო ჩემი პატარა და..
- ვინაა ბიჭი შენი პატარა?- გაუბრაზდა თღიკო და ძმას უჩმიტა, მერე ჩვენ მოგვესალმა თავის დაკვრით და ურცხვად აგვათვალიერა- რომელია დემე შენი და?- ისე კითხა თვალი არ მოუშორებია ჩვენთვის..
- მე ვარ - სიცილით ვუპასუხე და გოგოებს გავხედე.
- რა საყვარლები ხართ სამივე- გაიღიმა გოგომ როცა ჩემს თვალიერებას მორჩა.
- მადლობა - მეც თბილად გავუღიმე და ჩემს აწკრიალებულ ტელეფონს დავხედე.
გამრეკელი, ეხლა შენი დრო იყო? ეს ადამიანი ხვდება როდის უნდა გააფუჭოს ყველაფერი, ლენკას და ნუკას გადავხედე, სწრაფად მიხვდნენ ვინ რეკავდა, ტელეფონი გავთიშე და ხმა გამოვურთე.
- ვინაა?- მკითხა დემეტრემ.
- არავინ მეგობარია..- ვუპასუხე მას.
- და რატო არ უპასუხე?
- არ მცალია და იმიტომ დემე- ცოტა გავბრაზდი მის ასეთ კატეგორიულ ტონზე.
- გასაგებია..
- კატო 18-ის ხარ ხო?- მკითხა თიკომ.
- კი ..
- აუ დემე რამდენი საცემი გეყოლება ესეთი დის ხელში- ელი გაკრა დემეტრეს და ისევ ჩვენი თვალიერება დაიწყო- თქვენ კატოს დაქალები ხართ?-ამჯერად ლენკას მიმართა.
- კი ვართ- გაუღიმა ლენკამაც.
- მართლა საყვარლები ხართ!
- შენ რამდენი წლის ხარ?- ვკითხე თიკოს.
- 17-ის ვხდები სამ დღეში, ხომ მოხვალთ ჩემთან?
- არ ვიცი, ვნახოთ..
- გელოდებით იცოდეთ...
- კარგი..
საღამომდე კარგად გავერთეთ მერე დაჩიმ დარეკა წაგიყვანთო, ბავშვებს ბარშივე დავემშვიდობე და გამოედით..
- აბა როგორ გაერთეთ?- მკითხა მანქანაზე აყუდებულმა ფარულავამ.
- კარგი იყო- ვთქვი გმაყოფოლმა.- დასხედით- თავით მანიშნა დაჩიმ და ლოყაზე მაკოცა.
ბარიდან სწრაფად მომავალ დემტერს რომ მოვკარი თვალი უსიამოვნოდ გამკრა, მას სანდრო, აკო და დანარჩენები მოყვნენ, დემეტრე დაჩის მოვარდა, საყელოში ხელი წაუჭირა და უყვირა:
- რა უქენი შე ნაბი***!
- დემეტრე!- ვიკივლე რაც ხმა მქონდა.ვერაფერი გავიგე რა მოხდა ან ვის რა უქნა დაჩიმ.
-ხელი გაწიე!- მშვიდად თქვა დაჩიმ და უხეშად ჩამოაწევინა ხელი გაგიჟებულ დემეტრეს..
- მოგკლავ რამე რომ მოუვიდეს..
- ის მიიღო რასაც იმსახურებდა- მშვიდად გაისწორა მაისური ფარულავამ- და გაფრთხილებ ახლა მხოლოდ იმიტომ არ ვაკეთებ არაფერს რომ კატოს ძმა ხარ მაგრამ შემდეგზე მეხსიერება მიღალატებს!....
- მათეს თუ რამე მოუვიდა აქედან ცოცხალს არ გაგიშვებ ფარულავა გესმის?
- მეეჭვება მოკვდეს- ჩაილაპარაკა არც ისე დარწმუნებულმა.
- მოდკლავ შენი.. - გაიწია დემეტრემ მაგრამ აკომ დაიჭირა !- გამისვი ბიჭო..
- კარგი მორჩა ცირკი- მოთმინება დაკარგა დაჩიმაც- ყველასთვის აჯობებს მაგ საქმეში თუ არ ცაერევით ჩემს გასაკეთებელს მაინც გავაკეტებ და ეს შენ გეწინება თუ არა ფეხებზე .. თუ ვინმემ რამე ვერ გაიგეთ არც მაგაზე მაქვს პრობლემა გაგარკვევთ.. თუმცა არა ახლა, ახლა კატო და გოგოები უნდა მივიყვანო სახლში.. - გაუღიმა დაჩიმ- კატო ჩაჯექი..!- გასცა ბრძანება ფარულავამ, მათესთან მოკითხვა დაუბარა ბიჭებს და მანქანაში ჩაჯდა..
გამოშტერებული ვიჯექი და ვცდილობდი გავრკვეულიყავი რა ხდებოდა..





უიმეე მომიკვდეს ტავი დავაგვიანეე ! მე მაპატიეთ ხალხნო არ მეცალა ! ,3 მადლობა ყველას !



№1 სტუმარი ani

შემდეგი თავიც მალე დადე რააა ამდენი აღარ დააგვიანო მოვკვდი ჯავრით :D :D :*

 


№2  offline წევრი Annee

აუ რა კაია.. ^_^ '

 


№3  offline წევრი vighaca

Dzalian magaria da kargia ❤

 


№4  offline წევრი lelu77

აუ ვგიჟდებიი რააა <3 მალე დაადე თორეეე :D :D

 


№5  offline წევრი niakoo

lelu77
აუ ვგიჟდებიი რააა <3 მალე დაადე თორეეე :D :D

Ra vqna aba xalxnoo..? Mimigon erovnulebis gareshe da araa problema yoveldge davdeb :-D

 


№6  offline წევრი ანამარია

Dzaan dzaan dzaaan magaria!

 


№7  offline წევრი S.likuna

Dzaan dzaan magariaaa kaaiaaa male dade xolmeee

 


№8  offline აქტიური მკითხველი uchveulo

niakoo
lelu77
აუ ვგიჟდებიი რააა <3 მალე დაადე თორეეე :D :D

Ra vqna aba xalxnoo..? Mimigon erovnulebis gareshe da araa problema yoveldge davdeb :-D

აიიი ძაააან მაგარი იყოოო....მე მესმის შენიიი მეც მაგ დGეში ვაარ :))) ასე რომ ვერგეუბნები ვერაPელს :))

 


№9  offline აქტიური მკითხველი aanamaria

დეიძა სიტვაციაიიი

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent