შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გზა სიყვარულიდან სიძულვილამდე.მაფიის დედოფალი (5)


7-03-2015, 16:01
ავტორი SaLoOme
ნანახია 2 300

აეროფორტში დგას და ხვდება რომ მისი ცხოვრება ორ კვირაში სრულიად შეიცვალა , შეიცვალა დიდი სიყვარული დიდ სიძულვილად , ოდესმე შეძლებს დაივიწყოს ის ტკივილი რომელიც ბევრს სიცოცხლეს უსწრაფავს ის კი გააძლიერა , საბედნიეროდ ტატო გაიცნო და მმისი დახმარების და თანადგომის იმედი აქვს , სულ არაფერს ჯობია , ვინ იფიქრებდა საოცნებო ესპანეთს ბანდასთან სალაპარაკოდ ჩასვლის გამო თუ მოინახულებდა .
-თუ ყველა შენი ბანდის წევრი შენნაირი შესახედაობისაა ვფიქრობ მოვგვარდებით და სიცილით გახედა ბიჭს რომელიც მისი ახოვანი ტანით უახლოვდებოდათ .
- გაიცანი ,დიეგო სხვათაშორის ქართული იცის არ გაგიჭირდებათ საერთო ენის გამონახვა .
-ვფიქრობ ისედაც არ გაგვიჭირდებოდა , ეს ბავშვია , ის სექსუალური გოგო სადაა შენ რო ამბობდი .(დიეგო )
- ვხედავ მოგისწრია ჭორაობა ჩემზე , წარბი ასწია და აეროპორტიდან გავიდა .
-ძმობას გაფიცებ გცემ . ისე დაცვა სად გყავს ესე რო დათარეშობ , ადლფო დიდი ხანია იარაღით არ დაგდგომია თავზე ? (ტატო )
- ამათ ვის ხვედააავ ერთი გასროლით ორი კურდღელი უნდა დავიჭირო, წამში გაიშალა 5 კაცი არაღით და წრე შემოარტყა ტატოს და დიეგოს . თქვენებს რა გირჩევნიათ თითები გავუგზავნოთ თუ პირდაპირ თავი ?
-იგივე კითხვა მაქვს შენთან , თავზე სიცივე იგრძნო თავზე, სანამ შენი ბიჭები მათ დახოცავენ მანამდე მე დავხოცავ ყველას , ვფიქრობ არ უნდა დაეჭვდე ამ ამბავში , თუ არადა ბედი გამოვცადოთ .
-ეს ვინგა მოათრიეთ . გოგონა არ იცი ვის ელაპარაკები ალბათ . (ადლოფო)
-არა ეს თქვენ არ იცით ვის ელაპარაკებით , მეორე იარაღით ერთი კაცი მოუკლა , ახლა კი მგონი დაახლოებით მიხვდით , სამაგოეროდ ერთ კაცს და შენს ფეხზე ჭრილობას დავტოვებ , თავით ანიშNა ბიჭებს გამოდითო და ფეხში ესროლა ადოლფოს . შეტრიალებულზე კლვლავ გაისროლა და მეორე კაცი მოუკლა .-ხო ვამბობდი არ ღირს თქო , ყურადღება არ მიაქცევია დაბლა გაწოლილ ადოლფოსთვის რომელსაც დანარჩენი ორი მივარდნოდა მესამე კი პულს უსინჯავდა დაბლა გაწოლილებს.
-სხვათაშორის არ ვიცოდი ესპანური თუ იცოდი . გაუღიმა ტატომ
-ეფექტური ჩამოსვლა იყო ვერაფერს იტყვი . თვალი ჩაუკრა დიეგომ და გაუღიმა .
-ხო , ბავშვები ყოველთვის ეფექტურები არიან , მწარედ მიუგო და ხვირი აიბზუა .
- კიდე დიდი ხანი ემახსოვრება ამას რომ ბავში ვუწოდე ? გადაუჩურჩურჩულა დიეგომ და ტასოს ბავშურ საქციელზე ჩაიცინა .
დიდ სახლთან გააჩერეს მანქანა და გადავიდნენ .
-ტასო ეს დიეგოს მამის სახლია აქ ვიქნებით სამი დღე , ყველაფერი აქვთ რაც მოგეწონება და დაათვალიერე სახლი საღამოს ვახშამზე ვილაპარაკებთ , მე და დიეგო მივდივართ , მანქანაში ჩაჯდნენ და ტასო ერთ ლამაზ გგონას მიაბარეს .
მართლაც ულამაზესი სახლი იყო მდიდრულად მოწყობილი , დიდი მისაღები ნახატებით მორთული და საოცარი სილამაზის ავეჯი , ყველაფერს კარგად აკვირდებოდა ."აშკარად აქ მაფია პონტშია , ვერაფერს იტყვი " გაიფიქრა და გოგოს გაყვა რომელმაც ტასოს ჩემოდანი კარებთან დააყენა .
-შებრძანდით .
-დიდი მადლობა . ოთახში შესულმა მეტყველების უნარი დაკარგა , ვიღაცას სწორად მისნაიი გემოვნება ჰქონია და ეს ძალიან მოსწონს , გოგონამ ჩემოდანი ლოგინტან მიუტანა და დაეტხოვა . ლოგინზე დახტა და ახლა იგრძნო დაღლილობა , ძლივს წამოდგა და სააბაზანოს კარებშI შეიხედა , აბაზანაში ქაფი ჩაასხა და გაშიშვლდა , გრძნობს რომ მიზანთან ახლოსაა , ახლა ვერავინ შეაჩერებს და ეს ახარებს .
ერთსაათიანი ნებივრობის შემდეგ ლოგინშI გადაწვა და სანამ ოთახში მოსამსახურტე გოგონა არ შემოვიდა არც გაუღვიძLია, ბატონები გელოდებიანო უთხრა და დატოვა საძინებელი.
თავის სტილს არ ღალატობს , ჩასულს ბიჭები მიეგებნებ და დიდ ოთახშI შეიყვანეს . ლამაზ ოქროსფრად გაწყობილ ოთახის შუაგულში კრესლოში კაცი იჯდა თმაში ჭაღარა შეჰპარვოდა თუმცა ეშხი მამაკაცური არ დაუკარგავს , სასმელების ბართან კიდევ სამი კაცი შენიშნა ესპანურად კამათობდნენ ვიღაცაზე და რომს წრუპავდნენ . მარჯვნივ წიგნებთან კიდევ ორი კაცი იდგა სათვალებიი დაესკუპებინათ ყველა აშკარად გავდა ელიტარულ წარმომადგენლ ებს ჩაცმულობით , ვინ იტყოდა რომ ბანდის წევრები იყვნენ , ბიჭჭებმა სათითაოდ გააცნეს ყველა , დიეგო აღფრთოვანებული დარჩა როცა აღმოაჩინა რომ ტასოს რამოდენიმე ენა სცოდნოდა . საუბარი კრესლოში მჯდომმა კაცმა დაიწყო
-დღევანდელი შენი ამბავი გავიგეთ და ძალინ მოგვხიბლეთ , გაგვიმყარეთ მოლოდინი და ჩემი ნდობა მოიპოვეთ , შვილის და შვილობილის გადარჩენას არ დაგივიწყებტ , ესეთები არ ავიწყდებათ ალბათ იცით , ახლა კი მინდა ყოველგვარი ოფიციალურობა უკან დავტოვოთ , დღეს საკმაოდ დაღლილი ხარ საქმეზე სალაპარაკოდ და ხვალისთვის გადავდოთ , ახლა მხოლოდ გაცნობა გვაქვს გეგმაში .
მალევე შემობიდა მოსამსახურე და სასადილო ოთახში გაგვაცილა , სასიამოვნო ხალხი აღმოჩნდა და ძალიან უკვირდა , ძვეწლბიჭობა და მსგავსი მახასიათებლები არცერთ გააჩნდა . სუფრიან მალევე წამოდგნენ ტატო და დიეგო ბოდიში მოიხადეს და წავიდნენ . მალევე დაიშალნენ სხვებიც და სახლი სრულებით დაცარიელდა , მხოლოდ ერნიკე დარჩა დიეგოს მამა რომელიც დიდი ბოდიშით გამოემშვიდობა და კაბინეტში შევიდა . სახლის მონახულების დრო იყო და ნახევარი საათი მოუნდა 2 სართულის შემოვლას . ბოლოს დახურულ აუზთან გაცჰედა , საოცრად მოუნდა ბანაობა და ინანა რომ საცურაო კოცტუმი არ ქონდა .
-თუ არ გაქვთ აქ არის რამოდენიმე ახალი საცურა კოსტუმი ქალბატონმა დატოვა , საჩუქაი იყო და არ მოერგო , უცებ გაისმა გოგონას ხმა.
- შენი სახელი ?
-მარია .
-მარია თუ არ შეწუხდები მომიტანე ცურვა მინდა .
მარია მალევე დაბრუნდა საცურაო კოსტუმებით და ტასომ არჩევანი შავ საცურაო კოსტუმზე შეაჩერა , მაია დაითხოვა და მხოლოდ ახლა მაოისუნთქა , როგორ უნდა იყოს ძლიერი , სინამდვილეში კი ძალიან სუსტია , ყველას გაუტეხელად აჩვენებს თავს .



№1  offline მოდერი Kira

ვაიმეე რა კარგი იყო love აიი როგორი ნიჭიერი ხარ და შეგიძლია წერა ზარმაცო wink აღარ დააგვიანო და თავები გაზარდე love wink
--------------------
ზვიგენი დაფრინავს!!!

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent