შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ოდესმე გიყვარდი? -ალბად კი! (თავი 3)


7-03-2015, 18:45
ავტორი babi phoenix
ნანახია 2 998

15 მარტს საბას დავშორდი და ბექასთან გავაგრძელე ურთიერთობა. ის 18 წლის ქერა, ცისფერთვალება იყო..როდესაც დავურეკე და მისი ხმა გავიგე ტანში ჟრუანტელმა დამიარა... ვერაფერს ვამბობდი , რამოდენიმე წუთში კი გავთიშე..
-ვაიმე ანასტასია მიშველეე!
-რამოგივიდა?
-ბექას დავურეკე
-მერე???
-რახმააქ პროსტაა.. აუ შოკში ჩავვარდი
-კაი გამოდი შოკიდან და ამო ჩემთან..
-კაიკაი
10 წუთში მზად ვიყავი, გარეთ გავედი და ანასტასიას ავაკითხე.. კარი ნახევრად შიშველმა გამიღო..
-რა იყო რამ გადაგრია
-კაბა ამარჩევინე რა
-ა უი წითელი ან თეთრი ჩაიცვი
-კაი რომელიმეს ვნახავ,, შენ რას შვები იმასთან?
-რავი მაგრად ვართ ძალიან..
გაიღიმა და გამოცვლა დაიწყო.. ამ დროს ბექამ დამირეკა.. დავიბენი ისევ გავჩნდი,, გაბრაზდა მაგრამ არაფერი უთქვია შეეჩვევიო იძახდა..მიისი ხმა ყველაფერს ცვლიდა.. ყველაზე მაგარ განწყობაზე მაყენებდა .. მხოლოდ მას შეეძლო ჩემი შეცვლა..

ანასთან მთელი დღე გავატარე, ისევ ლექციებს მიტარებდა,მეუბნებოდა რომ ასე ცუდად არ უნდა მოვქცეულიყავი.. ბოლოს საბას ნომერი ამოიწერა და დაურეკა..
რომ გათიშა ბალიში მესროლა და ოთახიდან გავიდა..გაავყევი რომ ვკითხე რა მოხდა თქო მიპასუხა.. "ნამტირალები ხმა ქონდა ასერომ ბიჭი რომელიც გოგოს გულისთვის იტირებს არამგონია ახლა კარგად იყოსო" არაფერი მითქვია უბრალოდ ეზოში გავედი მერე სახლშც ავედი..
მთელი ღამე ბექას ველაპარაკებოდი..
-ხო არ გაგაღვიძე? (ბექა)
-არა სიცოცხლე
-რას შვები
-შენს ხმას ვუსმენ შენ?
-მეცც აუ მიყვარხარ თიკ
-მეც უზომოდ..
ასე გაგრძელდა ჩვენი საუბარი მთელი ღამე არგავჩერებულვართ.. დილის 8ზე ჩამეძინა მეც და მასაც..
მე მიყვარდა ის მას ვუყვარდი მე ეს იყო სრული ბედნიერება..

2 კვირის შემდეგ ბექას ველააპარაკებოდი და ამდროს საბა გამახსენდა..
ძველ სმსებს გადავავლე თვალი სადაც ბოდიშის შემდეგ არაფერი მოუწერია და ვცადე საუბარი გამეგრძელებინა.. დავიწყე "როგორხარ"-ით.. არაფერს მწერდა.. შემდეგ მის მეგობარს მივწერე და მისი სიტვები კი ასეთი იყო..
"დაიცა რა? 2 კვირის მერე ხვდები რო საბა გიყვარს? მაშინ გეფიქრა და ახლა ნუ ტირიხარ დაწყნარდი.. უკვე გვიანაია"
ამ სიტყვების მერე ცუდად გავხდი ტირილი დავიწყე და ცრემლებში ჩამეძინა..

მეორე დღეს ანასტასიამ საშინლად გამლანძღა..
-შენც ვერ გაგიკრკვევუა რაგინდა. რაღატო მიწერე? რაღატო გაახსენე ის რაც გაუკეთე? ეგ არ უნდა გექნა,. თუ გივარს ბექა იყავი მასთან და სხვებს დაანებე თავი..
-რავი მომენატრა და..
-რა? რამოგენატრა შენ ვერხარ? ბექას ეფიცები სივარულს და საბა გენატრება? აი პროსტა შენ ყოჩაღ რა..
-აუ ნუ წიოკობ რა
-ხმა არგაქ ამოსაღები.. ეხლა ისევ ბექას დაურეკავ და სიყვარულს აუხსნი.. უსინდისო ხარ რა
არმითქვია არაფერი კარები გამოვიჯახუნე და გამოვედი..
არვიცოდი რა მინდოდა ან რა გამეკეთებინა ამის შემდეგ,.. ბექას ხმამ კი დამამშვიდა.. ყოველ დღე მასთან ვლაპარაკობდი.. შეიძლება ნახვა არშემეძლო მაგრამ ის იმდენად ახლო იყო ხანდახან ჩემთან რომ...

ბევრ რამეზე ვლაპარაკობდით, ვგეგმავდით მომავალში რა მოხდებოდა.. გადავწყვიტეთ რომ 17 წლის რომ გავხდებოდი ცოლად მომიიყვანდა.. მანამდე კი სამეგრელოში ტყეში სახლი მქონდა და იქ გავიპარებოდით..
რა უნდა გაგვეკეთებინა იმ სახლში ახლა ამ გეგმაზე გადავედით..
-ჩაგეხუტები და ისე დავიძინებ (მე)
-ყველაზე მეტად მიყვარხარ თიკუშ
-მეც სიცოცხლე
რამოდენიმე დღეში ბავშვის სახელებს ვარჩევდით,, ბიჭს ანდი უნდა რქმეოდა გოგოს კი რომელიმე სახელი..
ყოველთვის ასეთი სულელური აზრები მოგვდიოდა თავში..
მშობლებმაც უკვე ყველაფერი იცოდნენ და პრობლემები არ გვექმნებოდა..

ერთ საღამოს ჩემს სახლშ არეულობა დაიწყო.. დედა ჩაფიქრებული იჯდა ჩემი ძმა კი (რომელიც 21 წლის იყო და ცოლი 8 თვის ფეხმძიმე ყავდა) მოუსვენრად დადიოდა თან დედას ეჩხუბებოდა.. ოთახიდან გასვლა ამიკვრძალეს და არც მიკითხია რა ხდება თქო..
მხოლოდ მამის მოსვლის შემდეგ გავედი ოთახიდან.. დედა ტიროდა მამა (დათო) კი არაფერს ამბობდა..
-ხალხო რა ხდება? (მე)
-დედამ მამას უღალატა (ძმა)
ამსიტყვების მერე ისტერიკებში ჩავვარდი.. არმჯეროდა დედასგან ამას არმოველოდი.. 1 საათის შემდეგ გავიგე რომ შორდებოდნენ ერთმანეთს..
ბექას მოვუყევი ისიც შოკში ჩავარდა ასეთი რამ რატომ გააკეთაო კითხვაზე პასუხი კი მხოლოდ მამამ და დედამ იცოდა...
მეორე დღეს დათომ ლიკას გაგდება ცადა ამბობდა "" ცოლი არმჭირდებაო.. მეც ვურჩიე რომ წასულიყო.. მაგრამ პირიქით მე მეჩხუბა ლიკა და ჩემი გაგდება უნდოდა უმიზეზოდ.. ამაზე ჩემი ძმა გადაირია და დედას დაარტყა.. მეორე წუთას კი ბოდიში მოუხადა აფექტში ვიყავიო.. ყველას უმიზეზოდ გვეჩხუბებოდა არ ვიცოდით რა უნდოდა ან რატომ გვაგდებდა ჩვენ.. ეს პერიოდი საშინელება იყო.. სააგიჯეთი..



პ.ს მოგწონთ? გავაგრძელო? იაქტიურეთ...



№1  offline წევრი lamazmani

კაი იყო მალე გააგრეძელე

 


№2  offline წევრი babi phoenix

lamazmani
კაი იყო მალე გააგრეძელე

მადლობა <3

 


№3 სტუმარი tikacho

კ აია ბაბ ❤ მალეე დადეე

 


№4  offline წევრი salomee

Ise gadavikitxe es tavi arc vici cina tavebshi raxdeba da dzaan didi bodishi mara marazmia ubralod:) jer Saba uyvarda mere dashorda mere Beqa uyvars sicocxleze metad amavdroulad Saba enatreba(( guli mereva

 


№5  offline წევრი babi phoenix

tikacho
კ აია ბაბ ❤ მალეე დადეე

<3 მადლობა

 


№6  offline წევრი Pessimist

იმედია არ გეწყინება,მაგრამ ''ალბათ'' არის სწორი ფორმა.
წარმატებები.

 


№7  offline წევრი babi phoenix

Pessimist
იმედია არ გეწყინება,მაგრამ ''ალბათ'' არის სწორი ფორმა.
წარმატებები.

ვიცი მაგრამ ეგრე მქონდა დაწყებული და ვეღარ გადავაკეტე

 


№8  offline წევრი babi phoenix

myself
ჩემი ცოლის დაქალებიდან კატო გამახსენდა, მართლაც რომ მარაზმია.
პ.ს პირდაპირი ვარ, მაგრამ არ მიყვარს როცა ისტორიას უარყოფითად ვაფასებ.
მე არ გეუბნები რომ არ გააგრძელო, უბრალოდ ვწერ ჩემს აზრს.
დღევანდელი თაობის 75%!

მადლობა რომ კითხულობ

 


№9 სტუმარი ikuto

როგორც გითხარი ისე გააკეთე და დამიჯერე უმაგრესი იქნება ... დაუჯერე პაპასსს :буллы: :B

 


№10  offline წევრი babi phoenix

ikuto
როგორც გითხარი ისე გააკეთე და დამიჯერე უმაგრესი იქნება ... დაუჯერე პაპასსს :буллы: :B

ნეტა არგეკლდეს რა :D მიყვარხარძაან <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent