შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

საყვარელო ანუკი


12-03-2015, 17:12
ავტორი bella la
ნანახია 1 506

უბრალოდ ხანდახან ისე ხდება რომ არ უყვარდები.შენ გიყვარს დავიწყებით მთელი სულით მაგრამ მას მაინც ის ურჩევნია ვისაც მისთვის ერთი გაღიმებაც არ ემეტება.სამწუხაროა რომ ჩვენი ცხოვრება ზღაპარს არ გავს.მოკლედ კეთილი იყოს თქვენიმომზადება ჩემს... არა ჩვენს რეალურ სამყაროში
2014,30 სექტემბერი
გამარჯობა ჩემო საყვარელო მეგობარო.გადავწყვიტე სახელი დაგარქვა. რადგან უმეგობროდ დავრჩი შენ ჩემი ერთადერთი მეგობარი იქნები.იმედია საიდუმლოს არავის გაანდობ.რაცშეეხება სახელს მოდი შენი სახელი იყოს ანუკი.
მე ანა ვარ 12 წლის.ვსწავლობ,მყავს ბშობლები და ერთი ძმა. ის ჩემზე უნცროსია 7 წლით.ნიშნები? ჰოო რავი ნორმალური. მეგობრები როგორც გითხარი არ მყავს. არც შეყვარებული.ვინმე თუ მომწონს? კიი ის ახალია და ძალიან საყვარელი.არ ვიცი მომავალში რა იქნება მაგრამ ალბათ ბევრის იმედი არ უნდა მქონდეს.ვინც მე მომწონს იმათ არასდროს არ მოვწონვარ.მაგრამ რას ვიზავ ალბათ დინებას მივყვები.ისე მყავს რამოდენიმე თაყვანისმცემელი თუმცა რა აზრი აქვს თუნდაც ასნი იყვნენ მე მაინც მხოლოდ ერთი მჭირდება.ამ ბოლო დროს ძალიან არეული ვარ.არ ვიცი რა მჭირს.ალბათ არეული არდადეგების ბრალია.ზაფხულმაც უაზროდ ჩაიარა.მაშინაც ამ სამ თვეში ორი გატაცება მქონდა.ორივე ცუდად დამთავრდა.ერტს ერქვა გაბო მეორეს ნიკა.გაბოთი დავიწყებ.გაბო ანუ გაბრიელი ძალიან საყვარელი ადამიანი იყო.თუმცა რას გაიგებ ყველა ეგეთი გატაცება საყვარელია . ის სოელში გავიცანი.თუმცა აღმოჩნდა რომ სხვა მოსწონს. ყველაზე საშინელება ის იყო რომ ის სხვა ჩემი ბავშვობის მეგობარი აღმოჩნდა.აქ უკვე ყველაფერი გადაწყვეტილი იყო!!!!!! „ყველაფერი უნდა დამთავრდეს“ შევძახე ცემ თავს.მაგრამ ესეტი ადვილი რომ იყოს... გამოსავალი ერტი იყო, ისევ თბილისში დაბრუნება. ჰო და მეც ბარგი ცავალაგე და დავბრუნდი.სწორედ აქ გადავეყარე მეორე პრობლემას სახელად ნიკა.აჰჰ ის ნამდვილად ძალიან სიმპატიური იყო.ეხლა რომ ვუფიქრდები აზროვნებით და განათლების დონით დაწყებით სტადიაზე იყო.ვერ ვხვდები რამ მომაწონა სრულიად უინტერესო ადამიანი რომელიც ყოველთვის თავის ყოფილზე და ფეხბურთზე საუბრობდა!?
მოკლედ აქაც რთულად იყო საქმე.მას არც კი მოვწონდი.ახლა რაღას ვიზამდი.ისევ სოფელსჰი დავბრუნდებოდი? თუ პრობლემას მედგრად დავხვდებოდი და გრძნობას გულში ცავიკლავდი.ეჰჰ ნეტა ესეთი ძლიერი ვიყო.სამწუხაროდ ისევ დავბრუნდი. პრობლემებისგან გაცევა ჩემი ჰობია.ამასობაში ზაფხულიც მიიწურა. ასე უღიმღამოდ გასულ ზაფხულს მივტიროდი და თურმე ყველაფერი წინ მქონია. ახალი მოსწავლე ახალი გატაცება ახალი პრობლემა.ეს დამღლელია.ამავდროულად იმედის მომცემი.მომავლის იმედის იქნებ ახლა მაინც გამიმართლოს.
მოკლედ ასე ჩემო საყვარელო ანუკი ალბათ უკვე ამომიცანი.მე ესეთი ადამიანი ვარ თხოვ ნუ გამკიცხავ.ნურც ჭკუას დამარიგებ.თუ გინდა წარსული შემახხსენე ხოლმე.
2014.02 ოქტომბერი
პრივეტ ანუკი როგორ ხარ?... მეც კარგად. ამ ორი დღის განმავლობაში არაფერი ისეთი არ მომხდარა.ამიტომ გადავწყვიტე დღეს ჩემს საყვარელ საქმიანობებზე მოგიყვე.
თავისუფალი დრო თითქმის ყოველთვის მაქვს.მაგრამ უქმად არც მას ვკარგავ.მიყვარს სიმღერა თითქმის ყველა ჟანრს ვუსმენ.კლასიკა განსაკუთრებით მიყვარს.აჰ რა შეედრება ბეთჰოვენს.ჰმმ კიდევ წერა მიყვარს.ასევე ვცეკვავ და ვუკრავ გიტარაზე.მომავალში პიანინოზეც მინდა დავუკრა.რაც შეეხება წიგნებს.ეს ჩემი სუსტი წერტილია.წიგნები ყველაფერზე მეტად ბიყვარს.შესაბამისად წიგნის მოყვარული ხალხი ჩემში სიმპატიას იწვევს.ჩემი საყვარელი წიგნებია.იცი... მიჭირს გამოკვეთა მაგრამ მაინც შევეცდები სია შევამცირო.
პირველ რგში დავიწყებ ბინდით.ეს წიგნი ჩემთვის შეუცვლელია.დარწმუნებული ვარ ცხოვრების ბოლომდე დარჩება ცემი საყვარელი წიგნების სიაში.თითოეული ნაწილი მინიმუმ ოთხჯერ მაინც მაქვს საკითხული.
ნომერ მეორე საყვარელი წიგნია დორიან გრეის პორტრეტი.ეს წიგნი კლასიკაა უდაოდ.
ახლა უკვე ჩემ საყვარელ მოთხრობებს გეტყვით. მარიტა,ჩანჩურა,ტყის ჯკაცი,ხევის ბერი გოჩა და ა.შ.
ჩამონათვალი რომ არ გამიგრძელდეს ჯობია აქ გავჩერდე.სულ ესაა.მოგვიანებით ისევ მოვალ და რამეს მოგწერ.
პ.ს. არ მოიწყინო




ეს ისტორია არი დღიურების სახოთ დაწერილი.იმედი მაქვს მოგეწონებათ.ძალიან მაინტერესებს თქვენი აზრი.თუ მოგეწონათ კიდევ 2 წერილს დავდებ.



№1  offline წევრი aniko:)))))

dzaan magaria

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent