შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ფარულავა 27


14-03-2015, 19:43
ავტორი niakoo
ნანახია 6 339

სახლში მისულებს საიცარი სცენა დაგვხვდა.. გოგოების ოთახის კარი შენგრეული იყო, დუდას კი მაგრად ეჭირა ტირილამდე მისული ნუკა და მთელი ხმით უყვიროდა:
- რა გაგაფრთხილე გოგო? ძალით გინდა ჭკუიდან გადამიყვანო თუ რა ხდება?
-დამანებე რა თავი...-ასლუკუნდა ნუკა.
- არაა.. არ დაგანებებ გასაგებია?
- რატომ? რა გინდა?
- რა მინდა?- ნრრვიულად გაიცინა დუდამ. ნუკა ახლოს მოქაჩა და მოურიდებლად აკოცა.
პირფაღებულებმა გადავხედეთ ერთმანეთს მე და ლენკამ და მერე მომღიმარ ბიჭებს შევხედეთ.. ნუკამ სწრაფად კრა ხელი დუფას და ნაწყენმა ახედა..
- ეხლა გაიგე რა მინდა?- კითხა მომღიმარმა დუდამ.
- შენ,შენ,შენ..- ალუღლუღდა ნუკა.
- ხო მე მე მე მიყვარხარ..!
-იტყუები- თავი მწარედ გააქნია ნუკამ -რაღას ღადაობ ან..
- ნუკა შენი აზრით ესე ღადაობით გაკოცებდი?- მიუახლოვდა დუდა ნუკას და ორივე ხელი მაგრად დაუჭირა.
აცრემლებულმა და დაბნეულმა ახედა ნუკამ დამერე მაგრად დახუჭა თვალები. ნუკას ამ საქციელზე ფართოდ გაიღიმა დუდამ,შუბლზე აკოცა ნუკას და გულზე მიიხუტა.
ჩუმად გამოვიპარეთ ოთახიდან და ბიჭების ოთახში დავბრუნდით..
- აქ რა მოხდა?- ვკითხე ლენკას.
- არ მკითხო- ხელები მაღლა აწია ლენკამ- არ იცი მაგათი ამბები ?
-ხოო...
ჩემმა ტელეფონმა ტვინი წაიღო, ჯიბიფან ამოვიღე სანდრო მირეკავს.თიკოს დაბადებისდღე სულ დამავიწყდა...
-ხო სან.
- კატუს რას შვები?-მომესმა ლელუკას ხმა.
- რავიცი არაფერს..
- არ მოდიხარ თიკოსთან? ბიჭებიც წამოიყვანე.
-მგონი არც ისე კარგი იდეაა-ვთქვი და ბიჭებს გადავხედე.
- მიდი მიდი ბოლოსდაბოლოს ხო უნდა შეეჩვიონ რრთმასნეთს.. სიძეს უთხარი მრც არ გადამიკიდოს და სწრაფად წამოგიყვანოს.
- კარგი გადავცემ..
ლელუკას დავემშვიდობე და ბავშვეს სიტუაცია ავუხსენი. ლენკა დაეთანხმა ლელუკას.დუდასთან და ლაშასთან ჭაჭყანი მომიწია აი ფარულავამ გამაფრთხილა რაც მოხდება ჩემი ბრალი არ იქნება თუ დემრტრე არ მოკეტავსო, ლამის გადავიფიქრე მერე ლენკამ მანიშნა დაიკიდეო და ..
რესტორანში შესვლისთანავე ვინანე ჩემი გაფაწყვეტილება. გულში უსიამოვნოდ გამკრა მომღიმარი ლანას და ირაკლის დანახვაზე, ლანა დემეტრეს ეხვეოდა და თან ირაკლის შეჰყურებდა ბედნიერი თვალებით..
- გააჩასლიჩეს თუ შენთვითონ გაიჩალიჩე?- წარბაწეულმა გადმომხედა გიორგიმ.
- რაკარგია რომ მოხვედით !- ფეხზე წამოხტა თიკო და გადამეხვია
- გილოცავ- გავუღიმე თიკოს და დაჩუქარი გაფასვეცი.
- მადლობა- ყურებამდე გაიღიმა თიკომ.-დასხედით.
ნაგლი მზერა მოავლო ფრულავამ სუფრას და ჩემთან ერთად დდაჯდა.გმაყოფილმა გაფახედა თიკომ ხალხს და ჩვენ გაგვიღიმა.
-კატო როგორ ხარ?- გავახსენდი ნათლიას.
- კარგად. შენ?
- მეც როგორ გაზრდილხარ!
- ხო შვიდიწელი ალბათ შემეტყო!- ნაგლი ღიმილი ვესესხე ფარულავას და სსხეზე კარგად მოვირგე.
- შეყვარებულს არ გაგვაცნობ?
-დაჩი ფარულავა - ადგომის გარეშე გაუწოდა ხელი დაჩიმ.ნათლიამ ღიმილით ჩამოართვა ხელი .
- შენ ის დაჩი ფარულავა ხარ ძალით რომ შეასკდი ვიღაცის მანქანას გოგოს გულისთვის?- აწიკვინდა ვიღაც გოგო.
- შენთვის არ უთქვამთ რომ ცნობისმოყვარეობა არც ისე კარგია?
- არა! -სწერვა როჟა აიკრა გოგომ.
მისამართი შეგეშალა გენაცვალე. ფარულავასთან სწერვობა ოო...
- მაშინ მე გეუბნევი რომ კარგი არაფერი მოყვება გრძელ ცხვირს და მეეჭვება შენ გამონაკლისი იყო- თვალი ჩაუკრა აწითლებულ გოგოს და მშვიდად მოსვა წვენი.
მკვლელი თვალებით უყურებდფნენ ირაკლი დადერმეტრე ფარულავას მზერა ჰქონდა აკრული დამშვიდად განაგრძობდა ღვინის სმას.. შუა სადღეგრძელოში შეაწყვეტინა თამადას ლაპარაკი ლაშას ტელეფონმა.ნერვიულასდ გაფაუსვა ეკრანს ხელი ლაშამ დაფარულავას რაღაც ანიშნა.
-ხო აბო!
ამ სახელზე სისხლი გამეყინა დაჩის შეშინებულმა ავხედე,კისერზე ყველა ძარღვი დაჭიმული ქონდა და დაწვრილებული სახით უყურებდა ლაშას.
- ამის დედაშ***""-ფეხზე წამოხტა ლაშა.
სინქრონში ადგნერნ დუდა და ფარულასვა და ლაშას შეხედეს.
ლაშამ თავი გააქნია და ტელეფონს ისე მოუჭირა ხელი ოლასმასის ხმა ექოდ გაისმს.
- ლობჟანძე მოკლეს- ამოიხრიალა ლაშამ.
- შენი დედა *****-იყვირა დუდამ და მთელი ძალით მიარტყა კედელს ხელი.
კენკა ტირილით ნოეხვია ლაშას, ლაDამაც მაგრად მოხვია ელები.
-დედას მო******-ჩაილაპარაკა სივრცეზე გაშტერებულმა ფარულავამ- ჩემი ხელით ამოვაცლი ყველა ორგანოს გამრეკელს.. -მკვეთი მოძრაობით შებრუნდა დუდასკენ და იყვირა - გადსღები!
- ჩვენც მოვდივართ!- გასაღები ამოიღო დუდამ.
სწრაფად დაიძრა სამივე კარისკენ . მხოლოდ მასნქანასთან მისულს დავეწიე ფარულავას ხელი ჩავავლე და პირი გავაღე რომ რაღაც მეთქვა მაგრამ დაჩის სახემ , მისმა თვალებმა ისე შემაშინა ხმა ვერ ამოვიღე მხოლოდ ხელი მოვუჭირე უფრო მეტად.. ნელა დაიხარა ფარულავა და შუბლზე ფრთხილად მაკოცა.
-მიხედე-გიორგის ჩემზე ანიშნა დუდას ნასროლი გადაღევი დაიჭირა მძღოლის ადგილი დაიკავა და ისე მოსწყდა აქაურობას თვალის მოკვრაც ვერ მოვასწარი...


ბოდიში შეცდომებისთვის ტაბით ავტვირთედა მრ მაპატიეთ



№1 სტუმარი ani

მალე დადე რა და თავები გაზარდე love love

 


№2  offline წევრი vighaca

Dzalian magaria

 


№3 სტუმარი Sopo

dudas da nukas urtiertoba cota ipro detalurad agwere ra ^_^ ise momwons eg wyvili ro upro meti minda :D nu kato da parilava xo saertod saswaulebi arian <3

 


№4  offline აქტიური მკითხველი uchveulo

აუუუ მალე დადეე რა გთხოოოვ <3 ლობჟანიძე რომელიაა :X უმაგრესია პარულავაზე ვაPრეეენ <3 იმედია ისეთი არაPელი არმოხდება მე რო გული გამისკდეს :D

 


№5  offline წევრი mariami12

კარგი რა კარგი რა. ისედაც გვიან დებ და ცოტა მსუყე რო დაგვიდო არა??? ისედა გული სკდება. :/ :******** <3

 


№6  offline წევრი S.likuna

male gaagrdzele raa dzaan kargia :*

 


№7  offline აქტიური მკითხველი aanamaria

სულს მიფორიაქებს იმდენად მომწნს

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent