შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მარტო ჩემი


14-03-2015, 20:49
ავტორი Crazygirl
ნანახია 2 567

გათენდა.. გათენდა კიარა უკვე შუადღე იყო ლიზამ თავი რო აწია ბალიშიდან, მაგრამ ადგომა ვერ შეძლო და უცაბედად გაახსენდა რატომ ვერ დგებოდა.. გუშინ ხომ ნინისთან და მარიამთან ერთად იყო.. იმდენი დალიეს რომ თვითონ ვერ წავიდნენ სახლებში და ვიღაც უცნობმა წამოიყვანა სამივე.. ნუ უცნობი რა გუშინ გაიცნო ლიზამ.. თავი დადო ისევ ბალიშზე და გვეძე რო გაიხედა იმხელა იკივლა თავისი ხმის შეეშინდა და ლოგინიდან გადმოვარდა, მაგრამ მის ლოგინში ვინც იმყოფებოდა გვერდი იცვალა და ძილი გააგრძელა.. ნინიმ შეშინებულმა წამოყო თავი და მამაკაცს დააკვირდა..
-ო, ღმერთო ოღონდ ეს არაა რაა!
გაიფიქრა მარა ფიქრს რა აზრი ქონდა ყველაფერი მომხდარი იყო უკვე.. ფეხაკრეფით გავიდა სააბაზანოში და ცხელი წყლის ქვეშ დადგა..
-არა რაა, როცა დავთვრები სულ ესეტი რაღაც მე რატო მემართება?! რადავაშავე ასეთი?! ფიქრებში იყო გართული ჩვენი მოდელი დადიანი.. დიახ, მოდელი.. ის იყო წარმატებული მოდელი 20 წლის გოგონა და მან იმდენს მიაღწია რომ მთელ საქართველოში და არა მარტო საქართველოში იყო ცნობილი.. დედ-მამა არ ყავდა.. ბებია ყავდა ისიც სოფელში და წელიწადში ერთხელ თუ გაახსენდებოდა საწყალი მარტოხელა ქალი.. და-ძმა არ ყავდა საერთოდ არავინ.. ყველაფერს თავისით მიაღწია ამ ცხოვრებაში.. ხასიათით ეგოისტი, სწერვა, არავინ არასოდეს ეცოდებოდა, არავის თავს არ უყადრებდა.. როცა დათვრებოდა მართო მაშინ იღვიძაბდა კაცთან ერთად.. სიყვარულზე ხომ საერთოდ ზედმეტია ლაპარაკი.. თავისი თავი უყვარდა ყველაზე მეტად.. სულ გემოვნებიანად იცვამდა.. არცერთ შემთხვევაში არ გავიდოდა ცუდად ჩაცმული გარეთ.. მას ხომ სულ ჯურნალისტებთან ქონდა გამუდმებით ურთიერთობა..
როცა დაამთავრა წყლის გადავლება გავიდა სამზარეულოში და ყავა დაისხა.. საათს ახედა და "ჯანდაბაო" უცბათ გაიძრო პირსახოცი და შევარდა საძინებელში.. სულ დაავიწყდა ის უცნობი, რომლის სახელიც კიაღარ ახსოვდა.. იმ ვაჯბატონს გაეღვიძა ხმაურზე და ლიზას სირბილზე.. როდესაც ლიზა შიშველი დარბოდა და არჩევდა რა ჩაეცვა, კაცს ღიმილი დაეტყო სახეზე აგდა და გარდერობთან მდგარ შიშველ ლიზას აეკრო უკნიდან..



№1  offline წევრი lamazmani

ძააან კააია მალე გეააგრძელე მომწონს

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent